Pienien ja suurten huolien ketju

Täälläkin huolettaa keskenmenon riski. Esikoisen ja tämän välissä yksi kemiallinen raskaus. Päätin silloin, etten testaa niin varhaisessa vaiheessa enää jos säästyisi pettymykseltä, mutta eihän se päätös pitänyt. Nyt 4+5 viikot.
Sama huoli täällä, on ollut kyllä pitkiä päiviä odotella ennen ultraa, itsekin sain tietää pari viikkoa sitten ja 5+4 menossa... Pahuksen ekstraherkät varhaistestit :tears:

Rauhallista mieltä odotukseen vaikka tiedän että se on hankalaa! Toistaiseksi voi kuitenkin olettaa kaiken olevan hyvin :red-heart:

Mulla iski nyt kova pelko keskenmenosta. Eilen alkoi menkkamaiset kivut vatsassa ja alaselässä sekä tuli vähän veristä vuotoa. Ja tiedän, että voi olla ihan tavallistakin raskaudessa. Mutta jotenkin tuntuu nyt niin vastaavalta, kuin keskenmenneessä 😓 mutta ei tässä auta kun odottaa ja seurata ja yrittää pysyä luottavaisena.

@Lanaka voi ei, onpa stressaava tilanne 😩 Ja kun ei tosiaan tässä vaiheessa oikein voi tehdä juuri muuta kuin odottaa ja katsoa, mihin suuntaan tilanne kehittyy. Onko tänään vuodellut?

Mulla iski nyt kova pelko keskenmenosta. Eilen alkoi menkkamaiset kivut vatsassa ja alaselässä sekä tuli vähän veristä vuotoa. Ja tiedän, että voi olla ihan tavallistakin raskaudessa. Mutta jotenkin tuntuu nyt niin vastaavalta, kuin keskenmenneessä 😓 mutta ei tässä auta kun odottaa ja seurata ja yrittää pysyä luottavaisena.
Lämpimiä ajatuksia sinne :red-heart: :sad-face:

Taas on tunteet heitelly päivä aikana... Lääkäri soitti ja kysyi onko mitään vuotoa tai kipuja ja sanoin ettei oo mitää, mutta nyt illalla on selkä kipee. 😔 On kyllä välilevyn pullistuma taipumusta. Mut onko se sitä vai menkkakipua... Lääkäri sanoi että tule maanantaina, niin katsotaan onko siellä yksi vai kaksi. Niin olin niin innoissani ja iloinen, mut kotiin tullessa oli niin väsyny, että vaan itkin. 😱😍😴 Kaikki on niin dramaattista, kun tää on viimeinen kerta yrityksiä 🙈🙏🌈

Mullakin on vähän huoli keskenmenosta, mun ensimmäinen raskaus pari kk sitten päätyi keskenmenoon 5. viikolla. Eli taisi olla kemiallinen. Nyt on samoja raskausoireita kun silloin, en oo plussannut vielä.

Vaikka tiesin että se on yleistä, toivoin naiivisti ettei se sattuis omalle kohdalle. Nyt oon henkisesti enemmän varautunut siihen, enkä toivottavasti ala täysillä suunnittelemaan vauva-arkea heti alussa niin kuin viimeksi 🙈

@Meliora en pyytänyt hcg-mittausta. Meillä ei neuvolaan oo soittoaikaa perjantaisin ja jäin torstaina vielä miettii. Ei oo eilen eikä tänään ollut vuotoja ja kipuilukin helpotti. Ultraan vajaa kaks viikkoa, ni yritän sinne sinnitellä, jos ei tuu enää uutta ennen 🌈

Takaisin