Pienien ja suurten huolien ketju

TÀÀllÀkin huolettaa keskenmenon riski. Esikoisen ja tÀmÀn vÀlissÀ yksi kemiallinen raskaus. PÀÀtin silloin, etten testaa niin varhaisessa vaiheessa enÀÀ jos sÀÀstyisi pettymykseltÀ, mutta eihÀn se pÀÀtös pitÀnyt. Nyt 4+5 viikot.
Sama huoli tÀÀllÀ, on ollut kyllÀ pitkiÀ pÀiviÀ odotella ennen ultraa, itsekin sain tietÀÀ pari viikkoa sitten ja 5+4 menossa... Pahuksen ekstraherkÀt varhaistestit :tears:

Rauhallista mieltÀ odotukseen vaikka tiedÀn ettÀ se on hankalaa! Toistaiseksi voi kuitenkin olettaa kaiken olevan hyvin :red-heart:

Mulla iski nyt kova pelko keskenmenosta. Eilen alkoi menkkamaiset kivut vatsassa ja alaselĂ€ssĂ€ sekĂ€ tuli vĂ€hĂ€n veristĂ€ vuotoa. Ja tiedĂ€n, ettĂ€ voi olla ihan tavallistakin raskaudessa. Mutta jotenkin tuntuu nyt niin vastaavalta, kuin keskenmenneessĂ€ 😓 mutta ei tĂ€ssĂ€ auta kun odottaa ja seurata ja yrittÀÀ pysyĂ€ luottavaisena.

@Lanaka voi ei, onpa stressaava tilanne đŸ˜© Ja kun ei tosiaan tĂ€ssĂ€ vaiheessa oikein voi tehdĂ€ juuri muuta kuin odottaa ja katsoa, mihin suuntaan tilanne kehittyy. Onko tĂ€nÀÀn vuodellut?

Mulla iski nyt kova pelko keskenmenosta. Eilen alkoi menkkamaiset kivut vatsassa ja alaselĂ€ssĂ€ sekĂ€ tuli vĂ€hĂ€n veristĂ€ vuotoa. Ja tiedĂ€n, ettĂ€ voi olla ihan tavallistakin raskaudessa. Mutta jotenkin tuntuu nyt niin vastaavalta, kuin keskenmenneessĂ€ 😓 mutta ei tĂ€ssĂ€ auta kun odottaa ja seurata ja yrittÀÀ pysyĂ€ luottavaisena.
LÀmpimiÀ ajatuksia sinne :red-heart: :sad-face:

Taas on tunteet heitelly pĂ€ivĂ€ aikana... LÀÀkĂ€ri soitti ja kysyi onko mitÀÀn vuotoa tai kipuja ja sanoin ettei oo mitÀÀ, mutta nyt illalla on selkĂ€ kipee. 😔 On kyllĂ€ vĂ€lilevyn pullistuma taipumusta. Mut onko se sitĂ€ vai menkkakipua... LÀÀkĂ€ri sanoi ettĂ€ tule maanantaina, niin katsotaan onko siellĂ€ yksi vai kaksi. Niin olin niin innoissani ja iloinen, mut kotiin tullessa oli niin vĂ€syny, ettĂ€ vaan itkin. đŸ˜±đŸ˜đŸ˜Ž Kaikki on niin dramaattista, kun tÀÀ on viimeinen kerta yrityksiĂ€ 🙈🙏🌈

Mullakin on vÀhÀn huoli keskenmenosta, mun ensimmÀinen raskaus pari kk sitten pÀÀtyi keskenmenoon 5. viikolla. Eli taisi olla kemiallinen. Nyt on samoja raskausoireita kun silloin, en oo plussannut vielÀ.

Vaikka tiesin ettĂ€ se on yleistĂ€, toivoin naiivisti ettei se sattuis omalle kohdalle. Nyt oon henkisesti enemmĂ€n varautunut siihen, enkĂ€ toivottavasti ala tĂ€ysillĂ€ suunnittelemaan vauva-arkea heti alussa niin kuin viimeksi 🙈

Takaisin