Pieniä helmiä tulossa..?!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jesmin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no niin, sama päivä ku mulla näemmä ainakin toistaseks, pääsispä käymään ultrassa mutta tääl ei ol niin helppoa. pitänee kävästä tuossa paikallisessa terkkaris utelemassa mikä systeemi :)

pallero: hyvä että sua seurataan raskausajan kunnolla että kaikki on hyvin. toivotaan että nyt menee sinulla kaikki hyvin ja pikkunen kasvaa terveeksi ja vahvaksi :) lapsen menettäminen on kauheaa, on kokemusta rv 19+5 tapahtui monta vuotta sitten.

niimpä. vaikka se on vielä harvinaisempaa että se häiriö uusiutus mut pelottaa silti että jos onkin jotain muuta ja että kaikki ei kumminkaan mene hyvin. meillä myös meni yli vuosi ekalla kerralla raskautumiseen, onneksi nyt onnistui vähän nopeammin..

onneks tärppäs nopeammin ku aiemmin. mut kyllä siinä yrittäessä alko menettää toivoa jo ku huomas et oireet oliki pms eikä raskaus ku ne on niin samanlaisia. mun ennätys paha pms paljastuki sit raskaudeks onneksi mut ei tuos isäntä oikei meinaa tajuta sitä että kannattaa miettiä mitä sanoo ku oon niin herkkä nyt. :)

totta.. voi kun niin kovasti toivon että minä ja kaikki muutkin saisivat pienet helmet helmikuussa :) kaikille niin paljon hyvää onnea matkaan kun mahdollista.emoticon
en halua taas olla se yksi kymmenestä tunnesta joka on tämän käänteisen loton voittaja.
Yritän kovasti uskoa ja toivoa että pieni enkelini suojelee pikkusiskoa tai veljeä kaikelta pahalta. <3 emoticon

kiitän :) ja näin illan lopuksi voisin pistää pientä kevennystä näistä ihanista makumuutoksista joita voi tulla... väkisin nieltiin hunajamelonisiivu joka maistui suussa samalle kuin kynsilakanpoistoaineen haju tuntuu nenässä...eipä ol tullu ennen tuohon törmättyä vaikka hunajameloni ei olekaan se suosikkihedelmä mutta ei se ennen näin kauheelta ol maistunu...kun mies toi huomaavaisesti iltapalan ni pakko se on niellä sekin mistä ei tykkää.

Tietojen lisäystä.. :) 
Eli.. ikä: 26 , ensimmäistä lasta odotetaan, asutaan pohjois-pohjanmaalla. LA: 8.2

Ajattelin uskaltautua mukaan onnellisten odottajien joukkoon. Testejä olen malttamattomana tehnyt jo muutaman, vaikka vasta huomenna pitäisi menkkojen alkaa. Tänään kuitekin testissä haalea, mutta selvä viiva! Takana keskenmeno syksyllä 2010 ja sen jälkeen uutta yritystä... Avuksi toukokuussa Clomifen ja heti näytti auttavan! Epäuskoinen olo vielä ja varmaan miljoona testiä vielä teen ennen kuin alan todeksi tämän uskoa. Ensimäistä lasta odottelen täällä Itä-Savossa, ikää 28 v. LA kait 21.2?

mimik: käy ostaas cb digital viikkonäytöllä, sillä saat tietää ilman viivojen tulkitsemista ja kuinka pitkällä olet :) on hiukka arvokkaampi ku ne viivamenetelmät mut parempi :)
ja tervetuloa kaikille uusille mukaan :)

Heips!

Onko ihmiset käyny varhaisultrassa yksityisellä? Mulla on varattu ultra+seulonta 20.7.2012 (n. rv11). Kyselin että voiko aikasemmin tehdä varhaisultran, mutta sanottiin että jos ei oo riskiryhmässä tms, niin sairaaloissa tehdään ultra ensimmäisen kerran siinä rv11 aikoihin ja jos haluaa aikaisemmin, niin pitää mennä yksityiselle. Soitin Mehiläiseen ja kysyi asiaa, niin sanoivat että varhaisraskauden ultra maksaa n. 200€!! Kai se on siis pakko malttaa siihen 20.7.2012.

Moi!

Ensimmäistä kertaa näytti testi plussaa vähän aikaa sitten, la lienee helmikuun alussa.

1.2. / dinosaurus / 25 / 1. lapsi / Tampere.

Neuvola varattu ensi viikolle.

Täällä ilmoittautuu yksi helmen kantaja. Laskettu aika vielä varmistamatta, mutta helmikuun puolivälissä odotellaan vauvaa syntyväksi. Tieto vauvasta saatiin alkuviikosta ja tämä viikko ollut opettelua odottavan arkeen =)

Eli siis täällä 9.2/HiPpU123/25/1./Savo

Minäkin liittyisin seuraanne :) Plussa tuli 11. yrityskierrosta. Rivi tällä erää seuraava:

22.2.  elenna / 29 / 1.lapsi / KSKS / Jyväskylä

Onneksi olkoon elenna =) Tässä vaiheessa tuollaiset viikkojen erot alkion kehityksessä tuntuu niin suurilta, mut yhdeksän kuukauden aikana ne vaan tasaantuu ja ei tiedä kenen vaavi syntyy ekana =)

Ohhoh, oonpas unohtanut täydentää tuota omaa riviä. Täälläkin siis KSKS ja Jyväskylä. Tosin voi olla, että muuttoa toiseen kaupunkiin on vielä edessä, mut toivotaan, et näillä mennään loppuun asti. :)

tervetuloa kaikki uudet plussalaiset, nyt sitten yhdessä innolla ja jännityksellä odotellaan milloin saadaan kääröt syliin ja heittääkö syntymäaika lasketusta ajasta kuinka paljon. :)

Meillä kans muutto tulossa nyt kesällä toiseen kaupunkiin.. mutta toivon mukaan sit vauvan synnyttyä mahdollisimman nopeesti takaisin :)

Heiju-Keiju kirjoitti:
Heips!

Onko ihmiset käyny varhaisultrassa yksityisellä? Mulla on varattu ultra+seulonta 20.7.2012 (n. rv11). Kyselin että voiko aikasemmin tehdä varhaisultran, mutta sanottiin että jos ei oo riskiryhmässä tms, niin sairaaloissa tehdään ultra ensimmäisen kerran siinä rv11 aikoihin ja jos haluaa aikaisemmin, niin pitää mennä yksityiselle. Soitin Mehiläiseen ja kysyi asiaa, niin sanoivat että varhaisraskauden ultra maksaa n. 200€!! Kai se on siis pakko malttaa siihen 20.7.2012.

Mä kävin varhaisultrassa yksityisellä tän viikon alussa. Ensimmäinen ultra sairaalassa on vasta 17.7. enkä malttanut odottaa sinne asti! Ensimmäistä lasta kun odottaa, ni halusin vaan varmistua, että jotain siel masussa on :)
Puolentunnin käynti maksoi Keski-Uudellamaalla (Lääkärikeskus) Aavassa kelakorvauksen jälkeen 123€. Eri paikoissa varmaan aika eri hinnat! Oli kyl mahtavaa nähä miten se pikkunen sydän sykki :))

ellumoj kirjoitti:

Heiju-Keiju kirjoitti:
Heips!

Mä kävin varhaisultrassa yksityisellä tän viikon alussa. Ensimmäinen ultra sairaalassa on vasta 17.7. enkä malttanut odottaa sinne asti! Ensimmäistä lasta kun odottaa, ni halusin vaan varmistua, että jotain siel masussa on :)
Puolentunnin käynti maksoi Keski-Uudellamaalla (Lääkärikeskus) Aavassa kelakorvauksen jälkeen 123€. Eri paikoissa varmaan aika eri hinnat! Oli kyl mahtavaa nähä miten se pikkunen sydän sykki :))

ellumoj, mitkä päivät sulla sillon oli, oliko alle 7 viikkoa? Ihanaa varmaan kun sait nähdä sydäämen sykkeen jo=) Mulla on aika varattu 2.7. yksityiselle, kun hoitojen kautta tää raskaus on saanut alkunsa niin siks pitää mennä varhaisultraan, tai pitää ja pitää mut tietysti haluankin. Eli mulla olis sillon 7+0 mut se on maanantai ja tiiän et tuun hulluks sen viikonlopun aikana niin mietin että voisinko mennä jo sillon perjantaina jollon ois 6+4, onko siinä mitään järkeä, eikö sydän välttämättä lyö vielä sillon?

Niin ja korjaus tietoihin että laskettuaika onkin 18.2, ainakin toistaiseksi :)

Takaisin