Pieniä helmiä tulossa..?!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jesmin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkin varasin tänään ekan neuvolan vaikka ei vielä pitänyt mutta kun isommat lapset lomailee mun luona seuraavat puolitoista viikkoa niin soittelepa siinä sitten neuvoloita, kun ei niille vielä viitsi mitään kertoa. Eka neuvola juhannuksen jälkeen 28.6. Pääsen tällä tietoa myöskin varhaisultraan tuosta viikkoa myöhemmin koska mulla tosiaan yks tuulimuna ja kohdunulkoinen takana ennen tuota kolmatta lasta ja jännitys päällä koko ajan koska on punaista paperissa... On se kurjaa, kun noi jättää niin syvät jäljet ja pelot sisimpään.

Mun tiedot siis tarkalleen ottaen näin (oon 35v vielä reilun viikon mutta olkoon 36)

Tatjuska/7.2/ 4. lapsi/TAYS/Tampere

Pitikö ton kaupungin olla synnytyskaupunki vai kotikaupunki?

Tässä vielä mun loput tiedot:
1. lapsi, Jorvi, Länsi-Uusimaa
(sen verran pieni kyllä että en viitsi tarkemmin eritellä asuinpaikkaa).

Täällä saatiin tänään haalea plussa testiin <3 toivotaan että vahvistuu viikon mittaan.. joka tapauksessa kuukautiset on ainakin myöhässä, piti eilen alkaa..

Toivotaan että pikkuinen pysyy mukana <3

oireita on.. alavatsaa on jomottanu eilisestä asti aina välillä.. ja rintoja vähän pistelee..

tiedot

sisko../11.2/ 2.lapsi/ NKL /Helsinki

itse sain myös haaleita plussia kp 27, 28 ja 29 ja vasta tänään oli kunnolla tummempi..
toivotaan että tummuu sielläkin :) paljon vauvaliimaa meille kaikille :) <3

Tänään aamulla plussailtiin täälläkin :) Laskettu aika olis taulukoiden mukaan 1.2, mut oman kierron mukaan laskin että 7.2.

Toinen lapsi nyt siis tulossa, (esikoinen 1v9kk) eikä menkkojen myöhästymisen ja mahassa pienten nipistelyjen lisäksi mitään oireita vielä. Vähän jännittää että mahtaako siellä nyt oikeasti mitään ollakaan. Kaksi tummaa viivaa testiin kuitenkin ilmesty samantien.. :)

Tildan/ 7.2/ 2.lapsi/ PHKS/ Lahti

Minullakin tuo testi (clear blue) näytti selkeesti plussaa jo 2 päivää ennen kun menkkojen piti alkaa, mutta tietty tein varmistustestejä ja jännäsin onko ne menkat tulossa :)
Minulle tietoihin vielä sairaala TYKS ja asustelen Loimaalla.

Moi. Täällä yksi tänään plussannut! Menkkoje piti alkaa lauantaina ja sunnuntaina jo olin aika varma asiasta mutta piti vielä saada varmuus. Tämä on meille kolmas lapsi. Ensimmäinen enkelinä taivaassa ja toinen vasta 3kk vanha, tärppäs uudestaan taas nopeammin kun uskalsi edes ajatella =D

Elikkä  9.2.   Marina87 / 25 / 3. / TYKS / Parainen

Tässä vielä munkin tarkat tiedot listalle:

3.2. / johtom / 31 / 2. lapsi / TAYS / Pirkanmaa

Minunkin nimeni voisi lisätä listaan :) Tosin tarkka LA on vielä avoin, mutta tällä hetkellä arvioksi voisi sanoa 1.2.2013 :)

Heips,
Täälläkin yksi helmi olisi tuloillaan. Laskettu aika olisi 7.2. Tiistaina tein jo neljännen testin, ja siihen tuli nyt ihan kunnollinen viiva. Lopetin Cerazettet huhtikuun lopussa ja heti ensimmäisestä oikeasta kierrosta nappasi. Todellinen yllätys! Kärsimättömänä odotan ultria ja neuvoloita sekä mahan pyöristymistä ja pienokaisen potkuja.

Esikoispoika on 1v 9kk. Luulen, että ikäerosta tulee meille ihan sopiva. Toki varmaan poika alkaa jo oireilla uhmaa, mutta osaa silti tehdä asioita itsenäisemmin.

Elikäs tiedot ovat

7.2.  Valpu / 27 / toinen / SAS / Salo

Hei! Täällä kanssa yksi uusi.. todella aikasessa.

Testejä tehty eilisen ja tämän päivän aikana jo 5 ja kait se on pakko alkaa uskoa/pelätä. Veritestikin oli kuulemma ollut positiivinen (clomien takia on otettu). Arvot ei tosin ollu mitään hurjia lukuja, mutta ei ne kuulemma pidäkkään vielä näillä viikoilla.

Meille olisi toinen tulossa LA 17.2.2013 (menkkojen mukaan). Kerettiin yrittää vuosi ja kolme kuukautta (yk14) ja en voi oikein uskoa tätä hyvää tuuria, että näin nopeasti... :o Esikkoa yritettiin aikanaan 26 kiertoa. Niin ja tämä oli toinen clomifen kierto. Ultran ja ovistestien mukaan ovuloin 26.5. Viikoja nyt 3+4.

rivi siis seuraava: Omppuf/ 23/ 2.lapsi/ K-PKS

Ajattelin pikkuhiljaa siirtyä tänne..kait se on pakko uskoa, että raskaana ollaan :)

Laskettuaika on 08.02.2012, ikää on 29 ja toinen lapsi tulossa

Kai mä voisin itseni laittaa kaikesta huolimatta tänne ryhmään jo. Vähän ehkä skeptinen tän asian suhteen, kun takana on kaks keskenmenoa, mutta jos pääsee edes pidemmälle kuin 8 viikkoa, niin se on enemmän kuin kumpikaan aikasempi. :)
Nyt menee rv 4 kuukautisten mukaan. Ensimmäisestä kierrosta eka lapsi tulossa. Laskettu aika olis 14.2.2013, mutta oon diabeetikko, niin saattaa tulla jo tammikuun puolella.
Ikää mulla on 31 v. ja miehen kanssa ollaan oltu naimisissa 10 v. Mitä luultavammin tämä salamatkustaja on saanutkin alkunsa meidän hääpäivänä, kun sillon oli ovulaatio. :) Asutaan tässä Varsinais-Suomen alueella ja synnytyspaikaksi tullee TYKS. :)

Tosiaan tossa samana päivänä ku menkkojen piti alkaa, tein testin ja toisen ja kolmannen, plussaahan ne näytti kaikki:) Ensimmäinen raskaus, ja huolettaa nämä menkkamaiset kivut alavatsassa ja selässä jo viikon ajan.. no, toivottavasti kasvukipuja vaan:)

20 / 1. lapsi/ TYKS/Turku

Ai tosiaan laskettu aika 13.2. =)

Heippa kaikille, täälläkin on helmivauva tulossa! Positiivisen testin tein viime vkon ti (29.5.) pari päivää ennen menkkojen alkua, ja laskurilla laskettu aika olisi 6.2. Tänään mennään viikoilla 5+2. Neuvola-aika on jo ens keskiviikkona 13.6. ja varhaisultra heti juhannuksen jälkeen. Jännittää hirveästi kun on ensimmäinen vauva tuloillaan. Emme osaa tai uskalla vielä kunnolla iloita tän keskenmenoriskin takia, vaikka hyvin onnellisia kyllä olemme plussatestistä.

Viimisinä viikkoina ei ole ollut mitään oireita, minkä takia vähän pelästyin. Eilen iltapäivällä kuitenkin alkoi vihlova kipu alavatsassa, ja välillä on ollut huono olo. Vatsa myös pömpöttää turvotuksesta. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja alkion sydän alkaa sykkiä tällä raskausviikolla! =) Onko teille tullut jo jonkinlaisia oireita, ja onko pahoja? Raskauspahoinvointia pelätessä... Mulla kun on vajaan tunnin ajomatka töihin per suunta niin toivon kovasti ettei tule rajua pahoinvointia. Oksupussi on autossa jo valmiina. :D

Tässä tietoni:
katzaa / 27 / 1. lapsi / SatKs / Pori

Mulla on toistaiseksi esiintynyt lähinnä alavatsa/selkäkipua. On myös tosi turvonnut olo ja vatsa pömpöttää. Mutta myös tissit on kasvanu melkein yhden koon. :) En oo oksentanut, mutta usein on aamusin aika huono olo. On myös tiettyjä ruokia, joista ennen tykkäsin, jotka on nyt alkanut ällöttämään. Esim. riisisuklaa, ajatuskin oksettaa! Mulla on myös tunnin työmatka per suunta, autossa aina pussi ja vesipullo. :)

Täällä yksi helmivauvaa odottava ilmoittautuu :) Ensimmäistä odotellaan ja ollaan varovaisen onnellisia. Laskettu aika on 14.2. Vielä en ole neuvola-aikaa varannut, mutta ensi viikolla taidan soittaa. Ja varhaisultra on harkinnassa myös. Kovasti tekisi mieli jo kertoa lähipiirille, mutta koitetaan malttaa nyt muutama viikko vielä. 

On tämä vaan niin ihanan ihmeellistä :)

Onnea kaikille odotukseen :)

Tiedot: 28 v./1.lapsi/EKKS/Lappeenranta

Varsin varhaisessa vaiheessahan sitä täälläkin ollaan, mutta en näköjään malta pysyä poissakaan palstalta.

Ikää on 38v. ja lapsia neljä. Tulokas on suuresti toivottu nr. 5 ja samalla viimeinen. Ei riitä tila-autossa enää paikat

Oireet ovat samat kuin aina: jääkylmä, hajuaisti yliherkkä, etova olo, väsymys jne. Vain rinnat eivät tällä kertaa ole kipeänä.

Sunnuntaina tein ekan haamun ClearBluella, tiistaina uuden kunnon plussan, to plussa napsahti jo nopeasti ja la testailussa plussa oli ruudussa jo ennen kuin pissiminen oli loppu. Verikokeessa kävin perjantaina ja tuloksen saan maanantaina.

Takaisin