Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Heips!Heiju-Keiju kirjoitti:
Onko ihmiset käyny varhaisultrassa yksityisellä? Mulla on varattu ultra+seulonta 20.7.2012 (n. rv11). Kyselin että voiko aikasemmin tehdä varhaisultran, mutta sanottiin että jos ei oo riskiryhmässä tms, niin sairaaloissa tehdään ultra ensimmäisen kerran siinä rv11 aikoihin ja jos haluaa aikaisemmin, niin pitää mennä yksityiselle. Soitin Mehiläiseen ja kysyi asiaa, niin sanoivat että varhaisraskauden ultra maksaa n. 200€!! Kai se on siis pakko malttaa siihen 20.7.2012.
ellumoj kirjoitti:
Heips!Heiju-Keiju kirjoitti:
Onko ihmiset käyny varhaisultrassa yksityisellä? Mulla on varattu ultra+seulonta 20.7.2012 (n. rv11). Kyselin että voiko aikasemmin tehdä varhaisultran, mutta sanottiin että jos ei oo riskiryhmässä tms, niin sairaaloissa tehdään ultra ensimmäisen kerran siinä rv11 aikoihin ja jos haluaa aikaisemmin, niin pitää mennä yksityiselle. Soitin Mehiläiseen ja kysyi asiaa, niin sanoivat että varhaisraskauden ultra maksaa n. 200€!! Kai se on siis pakko malttaa siihen 20.7.2012.
Mä kävin varhaisultrassa yksityisellä tän viikon alussa. Ensimmäinen ultra sairaalassa on vasta 17.7. enkä malttanut odottaa sinne asti! Ensimmäistä lasta kun odottaa, ni halusin vaan varmistua, että jotain siel masussa on :)
Puolentunnin käynti maksoi Keski-Uudellamaalla (Lääkärikeskus) Aavassa kelakorvauksen jälkeen 123€. Eri paikoissa varmaan aika eri hinnat! Oli kyl mahtavaa nähä miten se pikkunen sydän sykki :))