Täällä on yks, jolla alkuraskaus on ollut aika vaikeaa. Oon ollut yli viikon saikulla kovan pahoinvoinnin takia. En haluaisi pelotella, mut joillekin se vaan tulee. En oo nyt viikkoon pystynyt syömään, ainoastaan mustikkakeitto ja kala- ja nakkikeitto on menny alas. Viime sunnuntaina nekään ei enää pysyneet sisällä. Soitin päivystykseen mut siellä nuori hoitsulikka ei oikeen osannut auttaa. Pääsin onneks seuraavana päivänä neuvolalääkärilleni ilman ajanvarausta. Onneks nesteet, kuten vesi ja jaffa on pysyny sisällä ni ei oo joutunut tiputukseenn. Tänään on ollut jo parempi olo, ja toivottavasti ei tarvi enää kärsiä huonosta olosta. Mutta onhan tällä hyväkin puoli eli tietää et kohdussa ehkä on joku ja se kasvaa siellä kovaa vauhtia. <3 Tänään alkoi siis rv 8. Ruokahalu on menny kyl kokonaan pahoinvoinnin myötä, enkä oikeen tie mikä ruoka maistuis, tai mitä tekis ees mieli. Kylmiä hedelmiä (omenaa, päärynää, viinirypäleitä) ja vähän paahtoleipää oon koittanu syödä, mut tuntuu et nälkä ei lähde millään. Sanoin eilen miehelleni et sit ku tää paha olo menee pois ni mennään ravintolaan syömään niin paljon ku mahtuu. :D Toivottavasti teille ei tule näin pahoja oireita, ja voitte hyvin! Tsemppiä kaikille odotukseen. =)
Varhaisultra mulla on yksityisellä heti juhannuksen jälkeen ma, ja äitiyspoliklinikalla ultra 30.7.