Pieniä helmiä tulossa..?!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jesmin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä pointti tuo hiljaisuuden välttäminen. Meille kun esikoinen tulossa niin luultavasti päivisin ei hirveetä meteliä normaalielämisestä tule. Sitä voi kuitenkin järjestää :) Toki aion soittaa myös "äänet päällä", mutta kuten Malla totesi, naapurit eivät sitä kauheasti arvosta, edes päivisin. Soittimen äänet, kun kulkevat rakenteita pitkin, niin että pari kerrosta ylöspäinkin kuulostaa kuin soittaisi viereisessä huoneessa. Mulla vaikuttaa myös harmittavaisen paljon harjoittelun laatuun, kun tiedostan sen, että kaikki kuulevat. En siis esim. treenaa vaikeita paikkoja, vaan soitan kohtia jotka jo osaan hyvin. 

Mut saa poistaa listoilta. Ultrassa ei näkynyt enää sykettä ja nyt lääkkeellinen tyhjennys. :(

Pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille!

Kävin  itse ultrassa 25.7, eli viikko sitten. Sydän löi ja itku pääsi.  Laskettu aika on nyt siis 23.2. :)
Kahden viikon päästä, 15.8 ois np-ultra,aikamoinen jännitys päällä, mies onneksi ehtii mukaan.

Onko teillä muilla ollut ukot mukana ultrissa/neuvolassa?

Nyt mäkin vihdoin uskallan ilmoittautua mukaan juttuihin. Olen sivusta seurannut säännöllisen epäsäännöllisesti, ja muutaman viestin tällä viikolla jo kirjoitin esikoista odottavien ketjuun. Tämän päivän ultra kuitenkin vahvisti kaiken olevan pikkuisellamme hyvin, joten mitäpä tässä enää odottelemaan! :)

15.02. Inttu / 27 / 1.lapsi / KOS

jostain syystä mua ei ole vieläkään tuolla listalla :/

18.2  Hen/30/2.lapsi/SEKS

Heinis kirjoitti:
Pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille!

Kävin  itse ultrassa 25.7, eli viikko sitten. Sydän löi ja itku pääsi.  Laskettu aika on nyt siis 23.2. :)
Kahden viikon päästä, 15.8 ois np-ultra,aikamoinen jännitys päällä, mies onneksi ehtii mukaan.

Onko teillä muilla ollut ukot mukana ultrissa/neuvolassa?

Mulla on ollut mies mukana nyt kahdella ultrakäynnillä sekä ensimmäisellä neuvolakäynnillä. Aikoo jatkossakin tulla mukaan niin paljon kun mahdollista! :) Ensimmäistä lasta odotellaan, niin paljon on molemmilla ihmettelemistä ja opittavaa.
Ja on ihanaa, ettei tarvii yksin stressailla ennen ultraa/neuvolaa =)

Mut saa kans poistaa listoilta. Eilen ei näkynytkään enää sykettä. Oireet on silti jatkunut eikä mitään vuotoja oo ollut. Tiistaina meen gynen polille ja katotaan, että miten homma hoidetaan loppuun ja jotain jatkotutkimuksia varmaan tehdään, kun tää on nyt kolmas keskenmeno. Toinen yllätys oli se, että siellä onkin ollut kaksi tyyppiä. Viime kertaisessa ultrassa ei vaan näkyny toista.

Apua! osaankohan kirjoittaa tänne, äsköinen viestinikin hävisi jonnekkin..

heti alkuun pahoittluni menetyksen kohdanneille..

Kerron vähän itsestäni: olen 30v. äiti vantaalta, minulla on 3 tyttöä ja olen vielä kotosalla heidän kanssaan. Tämä raskaus tuli vähän yllättäen, mutta on silti toivottu. toivon kovasti että kaikki menee hyvin kun ekaan ultraan vielä pari viikkoa. minulla on ollut kuvottava olo, ja kovasti väsyttää, hyvä kun aamulla pääsee sängystä ylös;) ja ruokahalua riittää vaikka muille jakaa. vatsakin on jo tosi iso, en tiiä mistä johtuu. eli la mulla on 27.2 eli voi hyvinkin mennä sitten maaliskuun puolelle.

Täällä odotellaan esikoista, ja kyllä mies oli np ultrassa mukana. Oli aivan onnensa huipulla, silloin todella sanoi tajuavansa, että meille todella tulee vauva.Aikoo tulla seuraaviinkin ultrauksiin mukaan.

Suuret pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille, ihan liian paljon teitä nyt on ihan lähiaikoina tullut :(

Listaa päivitelty pitkästa aikaa! Pahoittelut kaikillle, jotka jouduitte odottamaan nimeänne listalle. Kesälomat sotkevat päivityksiä, kun en juuri ole koneelle ehtinyt/ päässyt :)

Ja osanottoni Ninspe, Gatusa, Santsuli ja 3xH menetyksestänne. En osaa edes kuvitella miten pahalta tuntuu, kun kohtaa monta keskenmenoa putkeen :(

Jos minäkin nyt uskaltaudun tänne. Olen jo 13+5 raskaana, toista odotan. Esikoinen täyttää tänä vuonna jo 12 ja on aivan onnessaan.
LA meillä on 3.2.2012

Onnea omppuf! :)

Tervetuloa uusille :)

Voimahaleja ja pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille <3

Voi että. Niin kuin Juudith sanoikin, niin menetyksen kokeneita on kyllä aivan liikaa. Pahoittelut kaikille!

Minulle voisi myös LA muuttaa 4.2! ultrassa pikkuinen oli aluksi aivan paikoillaan eli taisipa nukkua, mutta kätilön hieman töytäistessä alkoi vinha liikkuminen! ihanan näköistä :)

Takaisin