Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut pettymyksistä ja tsemppihalit RouvaS ja Pirjel... Se on niin isku vasten kasvoja kun ensin toivo nostaa päätään...
Pirjel, jäikö teillä niitä hedelmöittyneitä alkioita varastoon vai alkaako homma taas alusta alkaen?

Tulin itse asiassa pitkästä aikaa päivittämään omia kuulumisia. Oli mukava lukea et niitä oli kerennyt jo joku kanssajännittäjä kaivatakin... Meille syntyi pieni tyttö 2.2.2012, vauva oli perätilassa mutta sain koittaa synnyttää alakautta ja kaikki menikin oikein nappiin. Nyt ollaan kotona harjoiteltu parisen viikkoa yhteiseloa, vieläkään ei tahdo uskoa todeksi että tuo pikkuinen ihana tyllerö on meidän oma :) Musta tuli vihdoin äiti... Reilut 2 vuotta häntä 'tehtailtiin', nyt voi jo sanoa et loppu hyvin kaikki hyvin...

Pidän teille kaikille peukkuja että niitä plussia alkaisi ropista tähänkin laariin!

Onnea Bandidalle, mukava kuulla iloisia uutisia!

Pahoittelut Pirjelille ja Rouva S:lle, *halaus*

Meillä ei nyt sitten koti-inssi onnistunu, mutta en ole edes yllättyny. Tietty aina pieni pettymys nostaa päätään, koska joka kertahan sitä ehtii ainaki vähän toivoa vaikka lähtötilanne olis mikä tahansa. Mieliala ei kuitenkaan ole niin huono kun aikaisemmin tähän aikaan ja se lienee positiivista  . Huomenna aloitan taas Menopurin pistämisen ja täytyy varata uutta aikaa inssiä varten. Tällä kertaa on tuota Menopurin annostusta hieman nostettu, jospa sillä sais parempia ja useamman munasolun aikaseksi.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!

Heippa naiset!
Täällä on nyt jotain omituista meneillään, kp 22 ja vessassa käydessä tuli paperiin punaruskeaa verta, ikinä ei tähän aikaan kierrosta ole mitään tullut..ikinä. Laskin tuossa edellisten kiertojen pituudet ja ne ovat 29,29,36,29,lyhin kiertoni ikinä on muistaakseni 27pv... Jos jotenkin ihmeellisesti olisinkin ovuloinut niin kp 12-16 pupuiltiin kyllä ahkeraan. Tottakai toiveet kiinnittymisvuodosta heräsivät heti. Yrittää tässä nyt pähkäillä että onko kroppa sekoamassa entistä enemmän ja ylipitkien kiertojen rinnalle tulossa myös ylilyhyet kierrot..vai..voisiko olla? Joo, yöunet meni sen sileäntien, juuri kun raskaudesta kertovan dokkarin jälkeen :D kävin vessassa. Miten tässä pitää ittensä kasassa?! Huomenna kait on viisaampi kun näkee jatkuuko vuoto ja miten runsaana. Anteeksi omanapaisuus, olen hiukka hermoraunio tällähetkellä :D

Huomenta Leidit!

Bandidalle vielä kerran oikein paljon onnea ja koko teidän pienelle perheelle myös <3 Rohkea nainen olet kun päätit pukkaa vauvan maailmaan vaikka hän oli perätilassa :) Kaikkea hyvää teille vauva-arkeen! <3

Maria79 ja goodhopelle onnea tuleviin insseihin, toivottavasti aikataulut eivät paljon sekoita suunnitelmianne :) Ja jos pahasti menee mönkään niin lisää "koti-inssejä" kehiin vaan ;)

Miten mistin tilanne, onko vuoto muuttunut suuntaan tai toiseen? Tsempit ja peukut sinne <3

Oma napa: Dodiin....eilen olin alkionsiirrossa ja nyt saa taas piinailla pari viikkoa miten tällä kertaa käy!!! Olin kovin yllättynyt että päästiin sinne asti kun ei oikein siltä ensin näyttänyt. Punktiossa saatiin 13 munasolua joista 1 oli kypsä ja 1 "puolikypsä", jonka he onnistuivat kypsyttämään vielä perjantai iltapäivän aikana. Olin ihan varma että siihen se sitten tyssäs, alettiin jo miettimään että onkohan mun muniksissa jotai häikkää kun eivät halua kypsyä halutulla tavalla (aikaisemmissakin vain muutama kypsä). Mä olin asennoitunut siihen että vain yksi tarvitaan raskautumiseen! Lauantaina labrahoitaja soitti ja antoi välitietoja että munasolut olivat hedelmöittyneet normaalisti ICSIllä ja minähän meinasin pyllähtää pepulle vaikka jo istuinkin sohvalla :) Mä olin aivan satavarma että toinen niistä ei kypsy eikä hedelmöity, mutta toisin kävi. Ja sanoin hoitajalle vielä että mä tuun klinikalle lääkärin juttusille joka tapauksessa vaikka ei alkionsiirtoon päästäisikään.

No maanantai aamu oli sitten hermoja raastava kun odotin että soittavat ja imoittavat että ei tarvikaan tulla, mutta kukaan ei soittanut ja sitte ajattelin että hehän odottavat että mä tuun sinne joka tapauksessa, tietenkään eivät soita. Noooo, kun pääsin vastaanotolle ilmoittautumaan niin hoitaja siellä sanoi että älä käy vessassa, että näkyvyys on parempi kun rakko on sopivan täynnä. Mä kirjaimellisesti pysähdyin mun liikkeissäni ja sanoin vaan että TÄH??? Olihan siellä siirrettävää ja onnesta soikeana purskahdin iloiseen itkuun :D Molemmat alkiot olivat jakaantuneet ehkä hitaamman puoleisesti mutta sain sen joka oli paremmassa kunnossa (oli sentään 4-soluinen kaveri) mukaani ja nyt se siellä etsii hyvän ja oikean paikan kiinnittymiseen :)

Eli toisin sanoen tilanne nyt on paljon parempi kuin uskalsimme toivoa. Uusi sotasuunnitelmakin on valmiina jos tämä ei onnistuisikaan tällä kertaa. Lääkärikin totesi että ei todellakaan vielä olla luovuttamassa, uusi keinoja kehiin vaan jos ei tällä kertaa onnistuta :) Asennetta täytyy olla ja sitähän mulla on! :D Ja tuhat kertaa olen sanonut että en anna periksi noin vaan!!!

Mutta nyt eletään tässä päivässä ja toivotaan että tämä kerta on se meidän vuoromme :)

Tulipa taas vuodatusta :D

Isot tsemppihalit jokaiselle!!! <3

Jänniä aikoja elelet Mixuliini, toivottavasti tärppää. Ja kuten on aikaisemminkin todettu, se ei vaadi kuin yhden hyvän:)

Ne on niin ärsyttäviä nuo välivuodot! Vaikka minulla tullu lähes joka kierrossa ja niitä tietää odottaa, silti ne pistää pään sekaisin ja nostattaa toivoa...Koita jaksaa Mist niiden kanssa, syy selviää ennemmin tai myöhemmin...

Niin ja Bandida, OIKEIN PALJON ONNEA PIENOKAISEN JOHDOSTA, olette hänet ansainneet:)

Kukas toinen alkoi olla maalissa asti?

Goodhope:lle tsemppi ja voima hali :)

ON: Tässä odotellaan viimesiä menkkoja ennen IVF:ää alkaviks, tulee su tai ma viimeistään. On pienen pieni mahollisuus että olisi myös luomuna nyt onnistunu, kun edellisen kerran lääkärissä ultrassa näky justiinsa irtoamaisillaan oleva munis. Saatiin hyödynnettyä minun hormonihuuruista huolimatta (aloin syömään prolaktiini hormonia viikko sitten pe).

Niin ja viikonloppuna nähtiin kymmenen vuoden odotuksen jälkeen syntynyt poika vauva, lapsen äiti oli aivan hurmioissaan!

Jatkoa odotellessa rakkaat naiset!

Hei pidemmän kaavan mukaan yrittäjät!!!

Itsekki olen ollut täällä kirjoittelemassa pettymyksistä, toiveista ja iloistakin.
Yritystä tais olla melkein 3 vuotta ja Icsin kautta saatiin tulos.
Hyvää tuuriakin oli mukana punktiossa saatiin 11 munista joista 9 hedelmöittyi,mutta vain 2 jakaantui joista kumpikaan ei ollut täydellisiä. Molemmat siirrettiin jotka nimettiin "mortiksi ja vertiksi"
Mies oli kauhuissaan et tulee kaksoset, Johon hoitaja lohdutteli että on tosi pienet mahdolliseede et tulis kerta toinen alkioista oli niin vähän jakaantunut. Itse olin jälkeen päin sitä mieltä että niitten mielestä oli ylipäätään pienet mahdollisuudet raskauteenkin.
Vertti oli päättäväinen ja kiinnittyi mukaan.
Joten toivoa on aina vaikka tilanne olisi kuinka epätoivoinen.

Tämän pienen tarinan halusin jakaa teille pienenä toivon kipinänä itseä ainakin auttoi silloin jaksamaan kun joku onnistunut tuli kertomaan oman tarinansa.

Bandida: Muistatkohan mua tältä palstalta. Hirmuisesti onnea pienokaisen johdosta!!!!!

T: Onnellinen 6,5kk pojan äiti

Kuusitytölle hirmusti peukkuja, voi se yllättää ihan luomustikin :) Onko muuten suunnitelmissa aloittaa hormonihoidot nyt seuraavista vai sit sitä seuraavista menkoista? Tsemppiä sinne!!! <3

Kiitos Tiisa että jaoit tarinasi, antaa toivoa meille muille ja on se kiva lukea onnistumisia lapsettomuushoidoista, antaa todella paljon toivon kipinää itselle jaksaa uskoa että kyllä se meillekin joskus tärppää :) Saako kysyä että montako IVF/ICSI-hoitoa tehtiin ennekuin teillä tärppäsi? Meillä on nyt kolmas hoito meneillään ja tietenkin on toivo korkealla että onnistuu, vaikka samalla pitää lujasti ne jalat maassa :) Katsotaan onko se kolmas kerta kun toden sanoo :) Kaikkea hyvää teillekin! <3

mixuliini: Tässä tapauksessa on sanottava et valitetavasti ekalla tärppäsim Meillä oli hyvää tuuria mukana kerrankin. ennen ICSI hoitoja kokeiltiin 4kk clomifenilla josko tärppäisi hyvin niillä kehittyi kaksi munista,mutta ei sit muuten ollut niistä hyötyä.
sormet ja varpaat pystyyn et tosiaankin kolmas kerta toden sanois. Nyt vain laitat niitä oliko ne luge tai jotain pillereitä alkiolla ruuaksi että on hyvät oltavat kohdussa.
Itse naureskelin miehelle et annan vertille aamu tai iltapuuroa et jaksaa kehittyä

Tiisa: Niin se vaan on että jollai tärppää ekalla yrityksellä ja jotkut saa tsempata monta vuotta enneku onnistuvat, kaikki on niin yksilöllistä :) Mutta pääasia että tärppää! Kyllä, luget tulee laitettua aamuin illoin :) 

Heips.

Tässä ehtikin vierähtää pidempi tovi siitä, kun viimeksi kirjoittelin...

Bandidalle valtavan paljon onnea!

Pirjelille lämmin stemppihali. Teitä nyt koetellaan oikein urakalla, mutta onneksi vielä ei ole syytä luopua toivosta. Voimia! <3

RouvaS:llekin voimia. Ihan käsittämätöntä miten voi kroppa antaa tuolla tavalla turhaa toivoa. Mutta toivotaan, että seuraava OI onnistuisi. <3

Kiva, että Kuusityttö on saanut hyviäkin uutisia.  Hirmuisesti stemppiä sinnekin. Ja mistä sen tietää vaikka olisi jo sattunut mukava ylläri. Mutta eiköhän se toivottu lopputulos saada viimeistään sitten IVF-hoidolla.

Hei vaan Ninellekin. Ite oon kanssa mietiskellyt, että mitä jos mies alkaakin laittaa hanttiin sitten jos/kun tässä joudutaan tarkempiin tutkimuksiin ja mahdollisesti hoitoihinkin. Ihan hirveästi ei olla tästä puhuttu... Vähän jopa pelottaa millainen sen reaktio tulee olemaan...

Maria79:lle stemppiä tähän kiertoon. Jos nyt kaikki osuis paremmin kohdilleen... 

Goodhope: Kiva ettei mieli ole ihan maassa. Ainahan sitä joka kierrolla toivoo, mutta... *huokaus* Jos nyt teilläkin menis tämä kierto nappiin. Toivotaan, toivotaan...

Mist: Joko olisi uutta kerrottavaa? Plussatuulia.

Mixuliini: Täällä on kyllä sormet ja varpaat ristissä sen puolesta, että kaveri älyäisi tarrata kiinni ja LUJAA!!! <3

Tiisalle kiitokset. On aina mukavaa kuulla onnistumisista.

Toivottavasti ei nyt tullut kirjoiteltua mitään sekavia. Väsyttää ihan älyttömästi... En kyllä aio sitä miksikään raskausoireeksi tulkita. Työstressi tms. taitaa olla oikea selitys. Loppukiertoa tässä elellään. Ei mitään ihmeempiä oireita. Hirveästi en jaksa uskoa, että nyt olis tärpännyt. Täytyy yrittää jaksaa vaan odotella... Vielä jokunen kierto pitäisi popsia teroluteja ja sitten hakeutua uudelleen gynelle. Jos siis mitään ei tapahdu ennen sitä. Tuskin... Jos sitten saisi sen lähetteen lapsettomuustutkimuksiin. Katotaan nyt...

Huomenia kaikille.

Mixuliini: Seuraavista menkoista on tarkoitus aloittaa piikittämään, eli ensi viikolla olen hormonihirmu:) Ja sitten seuraavalla viikolla (vko 10) jos kaikki menee hyvin olisi punktio ja alkion siirto. Töiden suhteen hieman jännittää, kun aloitin tosiaan uudessa paikassa tammikuussa niin on vielä koeaika päällänsä...jos hermostuvat saikkuilusta.

Tsemppiä Sleepwalker:lle, toivotaan kaikki sinulle plussaa tästä kierrosta!

Huomenta Naiset!

Sleepwalker, tsemppiä loppukiertoon :) Ja ei sitä koskaan tiedä miten elämä joskus voi yllättää, ei kannata vielä heittää hanskat tiskiin :) Pidetään peukkuja että olisi tärpännyt :) Ja ne miehet.....kyllä muakin vähän arvellutti puhua lapsettomuustutkimuksista/hoidoista mun miehen kanssa mutta mä sanoin hänelle ihan suorat sävelet että jos meidät lähetetään tutkimuksiin niin silloin me myös mennään ja jos lopputulos on lapsettomuushoidot niin se hyväksytään, piste. En tietenkään pakottanut häntä mihinkään, hän oli itsekin jossain vaiheessa miettinyt asiaa ja oli sitä mieltä että on valmis tekemään mitä vaan. Ottakaa asia joskus puheeksi :) 

Kuusityttö, ei sitte muuta kuin tervetuloa mukaan piikittely-seuraan :D Omasta kokemuksesta voin sanoa että ei se niin kamalaa ole, tietenkin sitä aluksi jännittää pistää itseään mutta siihenkin tottuu ja ihme kyllä siihen tulee jonkinlainen rutiini kun sitä tekee monta kertaa :D Pidetään peukkuja että munikset kasvaa ja niitä tulee tarpeeksi :) Mutta eikös sielläkin eletty loppukiertoa, eli mitä vaan on voinut tapahtua ;) Eikä sun tarvi murehtia saikkuilusta, ihmisillä on oikeus omaan elämään ja töissä heidän ei tarvi tietää miksi olet poissa :) Ja kyllä koeaikanakin voi "sairastua" :D 

Miten pirjel jaksaa? <3 Onko uusia suunnitelmia tulossa? Paljon voimahaleja sulle ja kyllä sä vielä sieltä nouset kun on sen aika! <3

Haleja kaikille! <3

Hurjasti onnea Bandida!

Mixuliini,  S
ulla on kyllä mieletön asenne tuossa hommassa :D ei voi muuta sanoa!
Ite meinaa välillä aina valua ihan epätoivoon ja tekee mieli jättää koko yrittäminen ja haaveilu. Jospa nyt saataisiin hyviä uutisia teille!

Oma: Kyllähän sitä tunsi itsensä taas tyhmäksi kun heti piti alkaa herättelemään typeriä toiveita. Normi menkathan sieltä tuli eli kroppa on enemmnä sekaisin kuin koskaan, aikaisemmin riesana olivat yli pitkät kierrot (yli 35pv) nyt sitten myös yli lyhyet (22pv) Jepajee :/ Muutenkin tuntuu että väsyttää kokoajan eikä edes muista koska olisi viimeksi nauranut. Mitään kevätmasennusta en ole ennen potenut mutta vissiin nyt sitten? Kesä on niin toivottoman kaukana...

Tsemppiä kaikille piikityksiin ja hoitoihin!!

mist: Hehe, pakko olla vähän asennetta ja suomalaista sisua tässä hommassa, ei sitä muuten jaksa :) Onhan tässä jo 2,5 vuotta kohta hurahtanu yrittämisessä ja yhden keskenmenonkin olen kokenut, niin kyllä se jotenkin luo sitä asennetta. Ja kun jaksaa uskoa ja toivoa. On sitä itsekin meinannut vaipua epätoivoon mutta jostain aina ilmestyy pieni pilke niin jaksaa taas :) Harmittelut tädistä joka tuppas tulla noin aikaisin :( Uutta yritystä kehiin vaan ja tsemppiä uuteen kiertoon :)

No niin, huomenna ois sitte kolmas inssi. Kolmas kerta toden sanoo, toivottavasti yllättää siis positiivisesti.
Kumma, kun nyt oli menopuria suurempi annostus kun aikasemmin, mutta silti minun munasarjat ei älyä tuottaa kun yhden munasolun, perkules sentään. Eivät vissiin raski luopua omistaan... Paino on kuitenki noussu hormonimäärän lisäyksen myötä, että kyllä näillä siis jotaki vaikutuksia on, vaikkei ihan sitä mitä toivois. No, eihän se tietty tarvi kun sen yhden... Mutta jotenki ois luottavaisempi mieli, jos olis edes useampi munasolu siellä vastaanottamassa pikkukavereita, ois ainaki ajatuksen tasolla parempi mahdollisuus onnistua.

Tsemppiä kaikille muillekin omiin koitoksiinne! Pidetään joukolla peukkuja toisillemme (ja ittellemme )!

Hei taas ja kiitokset kannustuksesta, mutta... Tänään täällä on taas kp 1. Osasin kyllä sitä odottaakin... Vaikka ainahan sitä vähän toivoo, että jos nyt kuitenkin... Vähän jo juttelin miehelleni tulevasta: Mahdollisista tutkimuksista jne. Eipä hirveästi ottanut kantaa. Oli ainakin vielä sitä mieltä, että ei kai tässä nyt mitään hätää ole. Tuli sitten tiuskaistua siihen, että mä haluan lapsen. Joko hänen kanssaan tai... Tuli siis ehkä mentyä vähän liian pitkälle... Mutta eipä tuo siippa onneksi suuttunut. Jäi vain mietiskelemään asiaa itsekseen... Ainakin hetkeksi. 

Kuusitytölle stempit piikittelyyn.

Mixuliinin tilannetta täällä jännäillään jo kovasti.

Mistille pahoittelut tädistä. Tuo "olinpa hölmö" -fiilis on niin tuttu... Sitä niin helposti sortuu toivomaan ja sitten... Mutta eletään toivossa. Vielä se meidänkin vuoro tulee.

Ja goodhopelle plussatuulia. Toivottavasti nyt tärppää. <3

Mitähän mahtaa Pirjelille kuulua...? Entäs muille "kadonneille"?

Kukkuu ihaNaiset! emoticon

Täällähän minä. Ja kaunis kiitos teille kauniista sanoista ja ajatuksista. emoticon Ne merkitsevät todella paljon mulle, vaikka aina näiden pettymysten jälkeen pidänkin hetken hiljaiseloa palstailusta.

RouvaS, oon todella pahoillani tapahtuneesta. Lämmin virtuaalirutistus sinne.

Voimahali myös mistille. Pidähän hyvä huoli itsestäsi, jos tuntuu kovin väsyneeltä ja surulliselta.. jaksamista sulle.

Oi Bandida, kuinka ihania uutisia! Onnea koko perheelle! emoticon Hienoa, että kaikki sujui hyvin synnytyksessä. Rauhaisaa ja onnellista vauva-arkea sulle.

Tiisalle myös onnittelut perheenlisäyksestä. Muistan hyvin sun plussasi. Ihanaa kevättä perheellesi!

Goodhopelle tsempit inssiin!! Peukut täältä, että nyt tulee plussaa. Niinkuin ollaan aikaisemminkin todettu, niin eihän se raskaus tosiaan tarvitse kun sen yhden munasolun onnistumiseen, joten toivotaan että tämä on nyt S E kerta.

Mites Kuusitytön piikittelyt ovat sujuneet? Kovasti onnea ja tsemppiä hoitokiertoosi.

Sleepwalkerille hali ja pahoittelut, ettei tällä kierrolla tärpännyt. Näistä tutkimuksista ja hoidoista on hyvä jutella, mutta eihän se helppoa aina ole... nyt oot kuitenkin tehnyt aloitteen ja kyllä sun siippakin varmaan mietittyään ymmärtää tiuskaisun, kun nää on niin hirmu tärkeitä ja arkoja asioita. Jaksut sinne.

Mixuliini, ihan hirmutsempitykset sulle nyt tähän kertaan! Oot ollut kovasti mielessä. Koko sydämestäni toivon, että otat nyt sen plussan tällä kertaa! <3 Jännät hetket oli sulla ennen siirtoa, mutta onneksi kaikki hyvin ja nyt se pikkuinen siellä tarraa kii ihan kunnolla. Koskas sulla on testipäivä? Rauhaisia piinapäiviä sulle.

Omaa napaa sen verran, että kierto on kai hoidon jäljiltä vähän sekaisin, kun tulee semmosta outoa, pientä välivuotoa. Huoh. Aika syvissä vesissä sitä tuli uitua ja toki vieläkin huolettaa, että tuleekohan tästä ikinä mitään. Meillä on kaksi huurunenää pakkasessa ja tässä kevään aikana varmaan tehdään mahdollisesti siirto ihan luonnolliseen kiertoon. Mua ahdistaa nää hormonimäärät mitä oon joutunut itseeni pistämään viimeisen puolen vuoden aikana ja jotenkin kaipaan niistä nyt hetken taukoa. Haluun kroppani ja kiertoni (ja seksielämäni!) takasin tasapainoon ennen kuin mietin seuraavaa mahdollista IVF hoitoa. Onneksi tuo mun mies on todellinen kallio, ikuinen optimisti ja uskomaton tuki. Se vaan jaksaa uskoa tähän. Lucky girl me. <3

Tulin sitten bumerangina takaisin... tuulimunaksi osoittautui, olin jotenkin ounastellut asian... Eilen sain lääkkeet tyhjennykseen ja voin sanoa että sellasta kipua koskaan ennen kokenut... kaksi panacodia ja silti makasin vessan lattialla tuskissani... No mutta vaikka oli tuulimuna niin se tarkoittaa sitä että jokin oli hedelmöittynyt ja lääkäri kehotti yrittämään heti kun siltä tuntuu. JOten tänne teidän kanssa tulen jälleen yrittelemään. Yritän lueskella noita viestejä tässä välissä mutta nyt taas pitää mennä maate, cytotecit kielen alla ja ei tietoa alkaako nippailemaan vai ei.

Hei vaan kaikki ihanaiset!

Ihana kevätpäivä täällä etelä-suomessa, aurinko paistaa ja lumet näyttää sulavan :) Itsellä ollut pitkä työputki joka loppui yövuoroihin, joten olen elänyt hiljaiseloa täältä...mutta jos sitä nyt ehtis ja jaksais taas käydä vähän useammin kurkkailemassa kuulumisia :)

Mites piikitykset sujuu, Kuusityttö? <3

goodhopelle paljon tsemppiä <3 Joko inssi tehty? Peukut taas pystyssä sinnepäin :)

Sleepwalker, iso hali ja pahoittelut ettei tullut tärppiä. Et varmaan ole ainoa joka tiuskinut miehelleen vauva-asiasta. Mutta on se hyvä jutella asioista, vaikka vaikeita ja arkoja asioita ovatkin. Tsemppiä sinnekin <3

Vielä kerran iso hali, pirjel, kyllä mä tiesin että sieltä nouset kun on sen aika <3 Ja kiva kuulla että teillä pari huurunenää pakkasessa odottamassa kyytiin pääsemistä :) Ja kyllä tästä tulee vielä jotain, pakko uskoa että hoidoista on apua! Sulla samanlainen mies ku mulla ;) Ja jos hän uskoo tähän, uskon minäkin! Pakko se on joskus onnistua! Harmittelut välivuodoista, minäkin pistänyt hormonien piikkiin mun heittelevät kierrot hoitojen aikana. Kovasti tsemppiä sinne, pidät sen verran taukoa kun on tarvis <3

Voi ei, pahoittelut Poikanen? ja suuri lohtuhali sinnekin <3 Uutta yritystä kehiin kun siltä tuntuu, ei tässä voi alkaa antaa periksi vielä!

Omaa napailua, jaa-a, en tiedä...kuvittelenko vaan vai onko lugeitten aiheuttamaa "oireilua" vai onko pää lopullisesti sekoamassa :D Vai tekeekö joku kiusaa mulle... Rinnat ollut arat punktiosta asti, alavatsaa nippaillut/vihlonnut ajoittain, ei mitään kovia kipuja, mutta kuitenkin että on tuntunut. Tänään pientä etovaa oloa pienen hetken, joka voi tietty johtua siitä että olin yhden työkaverin luona kahvilla yövuoron jälkeen, eli toisin sanoen en ole nukkunut tai syönyt kunnolla vielä. Vessaan olen juossut enemmän kuin normaalisti nyt viikon ajan, johtuu ehkä jännityksestä joka piinaa mua! Testipäivä ensi maanantaina mutta hölmö minä testasin eilen ja toissapäivänä mutta negaa näytti. Tietysti. Tiedän, oli liian aikaista testata mutta kun sormia syyhysi että oli pakko ja en tiedä miksi piti kiusata itseään tuolla tavalla! Olen jostain lukenut että jotkut plussanneet haamuja viikko alkionsiirron jälkeen...mutta en minä...eikä sitä vielä voi sanoa miten tässä käy. Eikä ne testit edes ollut aamupissasta. Pitäis varmaan varmuuden vuoksi hankkia kypärä jos se vaikka pehmentäisi iskua jos tullaan taas kovaa korkealta...

Voih, jospa vois nukahtaa ja herätä vasta maanantaina ja sais lopun tähän jännitykseen!

Paaaaaaaaljon haleja ja tsemppiä kaikille!!! <3 Nyt pakko mennä huilimaan, silmät menee ristiin :D

Takaisin