Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heips vaan kaikille!

Kuusitytölle iso stemppihali. Toivottavasti hoidot etenee toivotusti ja lopputulos olisi sitten se oma nyytti.  emoticon

Marialle kanssa stemppiä tähän kiertoon. Toivotaan parasta! emoticon

Ja Mymmelle tervetuloa! Hienoa, että olet sinäkin löytänyt sisua jatkaa vaikka eihän se aina helppoa ole...

Täällä on omat ajatukset ihan sekaisin. Menossa on toinen teroilla höystettu kierto ja tädin olisi pitänyt tulla jo päiviä sitten. Siis viimeksi täti kurvasi kylään viisi päivää viimeisestä pilleristä. Tälläkin kierrolla oli menkkamaisia tuntemuksia ja jotain hieman outoja vihlaisuja alavatsassa muistaakseni kolmisen päivää viimeisen pillerin jälkeen, mutta sitten ei mitään. Ei tätiä, ei enää kipuilua...

Mä en kestä! En ole uskaltanut testiä vielä tehdä, mutta toiveet alkaa taas pyrkiä pintaan... Mitä jos sittenkin...? Nyt viimeisimmästä terolut-napista on kulunut jo kahdeksan päivää. Toisaalta ahdistaa jo valmiiksi, että tämä kaikki johtuu ihan jostain muusta. Ajattelin vielä pari päivää odotella ennen kuin teen testin, mutta alkaa tässä kyllä jo pää hajoilla... Ehkäpä vain tämä stressaaminen siirtää tädin vierailua. Näitä ajatuksia nyt sitten vaan pyörittelen päässäni. Ei mulla kyllä mitään ihmeempiä oireita ole ollut. Siis niiden aiemmin olleiden alavatsakipuilujen lisäksi. Tai no rintavarustus oli hetkittäin hieman arka, mutta sekin tuntuu menneen ohi. Taidan siis vielä muutamaksi päiväksi yrittää rauhoittua ja vain odotella. (Helpommin sanottu kuin tehty! emoticon

Tervetuloa Mymme joukkoon kuumeilemaan! Minä oon sitä mieltä noista testien tekemisistä, et parempi tehdä heti pois alta, jos yhtään mietityttää, niin pääseepähän sit siitäkin piinasta. Olipa vastaus mikä hyvänsä. Jos nega, niin mielen eheytys pääse nopeampaa käyntiin ja sitä alkaa jo miettiin uusia haasteita. On tässä muutenki stressi aika korkealla, kun yritystä kauan takana. Eli nyt Sleepwalker vaan testi esiin!:) Omaa: just eka Puregon pistos mahanahkoihin pistetty. Mies toimi omanahoitajana:) Itse hoitoalan ammattilaisena en kykene itse itseäni pistämään, hyi. Onneksi mieskin on alalla, niin voi luottaa sen taitoihin. Ei pistos kyllä yhtään tuntunut. Hieman jälkeen kirvelsi, mut ei muuta. Vielä kolmena päivänä pistos ja perjantaina ultra. Saa nähdä saadaanko jo seukki viikon maanantaina siimahännät sisään:) Tsemppiä kaikille!

Minä täällä moi :)

Onnea plussanneille! Lämpimät onnittelut ja enkelit matkaan mukaan <3

Pahoittelut täällä vielä roikkuville... :(

Omanapa...
Ennen kahden vuoden rajapyykkiä tulen kertomaan, että meidän osalta yrittäminen on tullut tiensä päähän. Ei, ei ole masuasukkia, ja ei ole kohta miestäkään. Päätin itse ja loppukädessä sitten yhteistuumin pistää lusikat ja muut jakoon. Mies kohteli mua huonosti, ja on ilmeisesti peliriippuvainen... Tämä mimmi kääntää uuden sivun elämässään, vaikka kylläkin vauvakuume ei häivy mihinkään. Kolme vuotta jaksoin yrittää yksin tehdä kaiken suhteen eteen, mutta nyt tuli raja vastaan, kuppi meni nurin.

Ja nyt yhtäkkiä kun kaikki stressi onkin poissa, mua ei ahdista enää mikään. Olen ollut hyvin onnellinen eron jälkeen. Tämä on todellakin paras päätös elämässäni, vaikka naimisissa ei kauaa keretty olemaankaan... -.- joo miksikäs menin ylipäätään naimisiin... No ihmiset tekevät virheitä. Parempi ettei tullut lasta kuolleeseen suhteeseen... :)

Onnea kaikille yritykseen! Käyn täällä välillä vähän kertomassa kuulumisia, mikäli ketään kiinnostaa :)

Dark kiittää ja kuittaa 1v9kk vertaistuesta :)

Sleepwalker, tee ihmeessä se testi :)
Täytyy nostaa hattua kyllä jokaiselle, joka pystyy testaamista pitkittämään. Itselläni jos olisi menkat päivänkään myöhässä, taatusti säntäisin apteekkiin!

Dark, rohkea nainen! Mieluummin onnellinen yksin kuin onneton kaksin! :)

T. Höperö joka ihan just kohta kiipeää seinille.

Tiedän, että jos olisin jäänyt siihen, ja olisimme vaikka saaneet lapsen, en olisi kyennyt lähtemään. Parempi nyt kun on "vielä nuori" ja elämä edessä. Ex-miehelleni tämä varmasti on vaikeampaa, hänelle kun kaiken olen antanut hopeatarjottimella, hän ei ymmärtänyt alkuun tilannetta ollenkaan. Kun ymmärsi, tajusi kuinka huonosti onkaan minua kohdellut ja kuinka monet kerrat olen yrittänyt omalta osaltani korjata tätä tuhoon luisuvaa parisuhdetta. Haluni yrittää katosi, eikä siis varmasti mistään parisuhdeterapiasta olisi ollut mitään apua... Ehkä, jos halu olisi ollut.
En vaan jaksanut enää. Ja nyt olen tällä hetkellä hyvin hyvin hyvin onnellinen, vaikka se kuulostaakin kornilta. Naurahdan hieman itseironisesti joka kerta kun sanon olevani onnellinen tällaisessa tilanteessa, mutta nyt kun minulla on vastuu vain itsestäni, stressi on kummasti kadonnut. Nautin taas elämästä! :)

Muutto tällä viikolla uuteen asuntoon :) Nyt pari viikkoa yksineloa takana tässä tulevassaentisessä-asunnossa ja olen nauttinut. Yksin omien asioiden hoitaminen, pakkaaminen, ystävien kanssa touhuaminen ja muu ovat tehneet niin hyvää itsekunnioitukselleni, ja itsetunnolleni. Tunnen taas olevani arvokas ja riittävä ^^

Sori tällänen offtopic vuodatus :)

Heipä hei kaikille, tulin kurkkaamaan kuulumiset! emoticon

No mutta Poikanen?, aivan mahtavia uutisia, onnea hirmusti plussasta! emoticon  Kyllä täältä pikku hiljaa yksitellen aina päästään plussaneiden joukkoon, eiks vaan! Ihan mieletöntä, kovasti liimaa ja tarrasukkia matkaan.
Ja Bandidan poksausuutisia odotellessa, tickerin mukaan ollaan jo niin lähellä, jollei oo jo tapahtunut!
Tsemppiä kaikille yrityksiin, toivon sydämestäni lukevani lisää plussauutisia, kun seuraavan kerran poikkean.

Itsellä fiilikset masuasukin suhteen ok, pahoinvointi jo helpottanu, mutta ihan megasuperhyperflunssa/poskaritulehdus/korvatulehdus menossa eli saikkuviikkoa vietellään... emoticon  Mutta jospa tää tästä pikku hiljaa kohenis.

Kirkasta kevättä kohden, pitäkää mieli ja toiveet korkealla, rakkaat naiset! emoticon

Niin ja Dark, kova mutta kunnioitettava päätös, ja hienoa, että se tuntuu heti oikealta. Nauti elämästä!!! emoticon

Ääh... Testi näytti negaa eli eiköhän se täti sieltä kohtaa kurvaa kylään. Ei kun katse kohti uutta kiertoa. Eiköhän se tästä vielä jonain päivänä...

Dark: Ihailtavaa rohkeutta. Eihän ne erot koskaan mukavia ole, mutta välillä pitää osata olla terveellä tavalla itsekäs. Varmasti ollut myös täysin oikea päätös, koska sun fiilikset on tollaset. emoticon Ei muuta kuin onnea uuteen elämään. Ja käy toki välillä kertoilemassa kuulumisia.

Ja kiva kuulla Fenixistäkin. Sinne ihanaa odotusta ja paranemista. Toivottavasti tauti pian helpottaa.

Marialle stemppaukset piikittelyyn. Toivottavasti homma etenee toivotusti.

Ja mitä se Mymme siellä seinille kiipeilee? emoticon Tosin tulee sitä itsekin välillä harrastettua niin jännityksestä kuin turhautumisestakin...

Mitähän muille mahtaa kuulua...?

Heippa kaikille Ihanaisille!!! <3 Pitkästä aikaa taas.....

Tervetuloa joukkoomme Mymme emoticon Paljon tsemppiä sinullekin <3 

Darkille tosi paljon voimahaleja! <3 Rohkea teko mutta parempi niin kuin onnettomassa suhteessaemoticon  Ja kyllä kaikki muu järjestyy aikanaan, toivotan sinulle parempaa tulevaisuutta <3 Tule joskus kertomaan miten sinulla menee!

Kuusitytölle halauksia ja jaksamisia <3 Olipa ikävä uutinen.... Toivottavasti pääsette vielä IVF-hoitoihin ja että hoidot onnistuvat teille <3 Asiat järjestyy tavalla tai toisella, näin minä ainakin uskon!

Mitenkäs Maria79 piikitykset sujuu? Tsemppiä sinullekin <3

*Fenix*lle jaksamisia, toivottavasti tauti kohta hellittää <3 Inhottavaa tommonen räkätatui, yök!!! Ja masuasukille kaikkea hyvää, kuten myös sinulle <3

Sleepwalkerille voimahaleja <3 Pahoittelut negasta, ei muuta kuin uutta yritystä kohti!!! Ja kyllä se joku päivä sieltä tulee.....<3

Mitäs pirjelille kuuluu? <3

Omaa napaa: Itsekin olen flunssan kourissa ollut muutaman päivän, alkaa ehkä pikkuhiljaa helpottaa.... Muuten ei mitään ihmeellistä. Kävin eilen klinikalla tarkastuskäynnillä ja hoidon suunnittelussa. Kaikki näytti hyvältä, UL:ssä näkyi jopa puhjennut munarakkula...mulla oli ovis muutama päivä sitten... Täällä mennään nyt Zumenon 2mgx2/pvä kunnes vuoto alkaa ja sitten tuli pieni yllätys lääkitykseen, eli Clomifen 50mgx2 kp2-4. Ja idiootti minä en edes kysyny että miksi, ajattelin vaan että kokeillaan nyt jotai muuta. Oma ajatukseni oli että voi johtua siitä kun mun viime kierrot olleet epäsäännölliset.....Enpä tiedä, saa nähdä.... Parin viikon päästä taas UL niin sitte tulee taas tietoa jatkosta. Minä kun ostin Puregonit (halvalla) valmiiksi....nooh, siellä ne odottaa, kait ne tulee käyttöön sitte taas emoticon  No mennään nyt näin ja kattellaan miten jatkossa. Taidanpa kuitenkin soittaa sinne huomenna ja varmuuden vuoksi vähä tiedustella asiaa, oon miettinyt sitä aika paljon tänään mutta en ole kerennyt soittaa..... Kyllä ne asiat aina jarjestyy emoticon

Tsemppiä ja voimahaleja meille kaikille! <3

Tervetuloa Mymme, mukava kun sinäkin uskaltauduit mukaan.

Meillä meni edellinen inssi just niinkun odotettiin, eli ei mitään toivoa. Taas piikitän Menopuria ja ens viikolla uudelleen inssiin.

Tsemppiä kaikille!

Jaksut Darkille eroprosessiin! Rohkea nainen oot kyllä:) Elämä varmasti alkaa hymyillä sinulle, kun alkuun pääset. Ja ihana mennä kevättä kohti varsinkin, jos on jotain kipinää ilmassa johonki tiettyyn suuntaan;) Harmittelut Sleepwalkerille negasta:( Uusi kierto, uudet tuulet! Kyllä me plussataan vielä! Paranemisia Mixuliinille! Sitkeää flunssaa on nyt liikkeellä. Onneksi ei täällä oo vielä niiskuteltu. Pistokset meni hyvin. Tänään oli viimeinen piikki. Perjantaina ultra. Itse tökin kolmena päivänä puregonit mahanahkaan:) ihan kivuton homma sit kuitenki, vaikka aluksi vähän inhotti. Jänskättää jo perjantai, onko siellä munikset ja minkä kokoisia. Ja anteeksi, jos ja kun tää teksti on kaikki yhdessä pötkössä... iPhonella kirjoittele, eikä tää anna jaotella kappaleita erilleen.

Päivää Naiset! <3

Huoh...omaan mielenrauhaani soitin klinikalle ja kyselin tätä mun uutta lääkitystä ja sain kuin sainkin vastauksen mitä olin itsekin jo ehtinyt pohtia eilen illalla.....eli pistokset alkaa ehkä vähän myöhemmin, clomit avustamaan "herättämään" munasarjoja/muniksia ja ultralla kuten ennenkin sitte seurataan miten tämä lähtee taas käyntiin. Hoitaja sanoi että tästä tulee vähän pidempi stimulaatio tällä kertaa, mikä mielestäni ihan okei, ei siinä mitään :) Nyt ei tarvi miettiä ja menettää yöuniaan turhaan että miksi näin tällä kertaa, voi sen joskus tehdä pitkällä stimulaatiollakin vaihteeksi.

Hyvää päivänjatkoa, Leidit, tämä hermoheikki suuntaa nokkansa kohti iltavuoroa!

Dark: jaksamisia ja onnea uuteen elämään <3 Kyllä sen tunnistaa kun yhtäkkiä saakin taas hengitettyä :)

Sleepwalkerille halit.

Ihana kuulla teistä, en ollut saanut meiliin ilmoituksia uusista viesteistä ... kunnes yhtenä päivänä tuli ja olikin ja paljon viestejä ilmaantunut :D

Plussatuulten puhalluksia kaikille... Oma olo ei vieläkään ole "olo"... joo parit housut ahistaa ja kahvia ei mene kuin yksi kuppi päivässä... Juniorilla ei mene ruoka ales ja täälä nyt sormet ristissä sitten odottelen että tuleeko se "pahin tauti ikinä" meille... toivottavasti ei... aika menee nopeesti ja huomenna menkkojen perusteella viikkoja kasassa 7+0... oliko se viikko 8 kun on ohittanut niin on taas yks virstanpylväs takana... siis että keskenmenon riski vähenee? Tulee kelattua kaikkea mahdollista ... ja ikinä en ole keskenmenoa kokenut niin senkin takia tulee mietittyä vielä enemmänkin... Mutta jaksuja kaikille ja kukas se olikaan nyt vissiin pusaamispuuhissa jo :)

Hei IhaNaiset!

Pikainen huikkaus täältä myös! emoticon

Hirmutsempit ja peukut Marialle, Poikaselle ihanaa odotusta, Goodhopelle onnea tulevaan inssiin ja pikaista paranemista megaflunssasta Fenixille (mukavaa lukea kuulumisiasi)! Bandidan uutisia odotan minäkin innolla! emoticon Darkille kaikkea hyvää uuteen elämänvaiheeseen. 

Sleepwalkerille pahoittelut negasta ja tsempit uuteen kiertoon.

Kuusitytölle rutistus. Hyvin ikäviä uutisia, mutta paljon onnea sulle mahdolliseen IVF hoitoon. Jaksamista sinne toivottelen.

Tervetuloa porukkaan Mymme!

Ja mixuliini, mun IVF samis! <3 Isot tsempit tähän hoitokiertoon! Mukavaa, että sait selvennyksen huoleesi, hyvältä kuulostaa tilanteesi.

Täällä mennään jo viimeisiä IVF piikityksiä ennen keräystä, joka tapahtuu maanantaina. Tämä hoitokierto ei ole valitettavasti mennyt ihan putkeen, ollaan säädelty lääkeannostuksia kesken hoidon ja nyt viimeisimpänä takaiskuna ultrassa paljastui, että mun oikeassa munanjohtimessa on jotakin hämärää meneillään. Muniksien keräys nyt tehdään joka tapauksessa (saalis ei tuu isoksi, se tiedetään jo nyt), mutta katsellaan päästäänkö siirtoon asti. Aikamoista myllytystä tää on ollut, mutta yritän pysyä positiivisena ja ottaa vastaan asian kerrallaan.

Plussatuulia Leidit! 

Ei tullu inssiä ens viikolle tähän perheeseen... Tänään ultrassa näkyin kyl kaks follia vasemmalla. Toinen 14mm eli liian pieni ja toinen 22mm eli liian suuri!!! Gynen mielestä iso puhkeaa jo vkl:n aikana ja ei kannata maanantaina enää inssiä tehdä. Pienempi ei ehdi enää mihinkään muutenkaan. Eli turhaa pistelin tähän kiertoon puregonit. Eihän sitä tiettykään koskaan voi ennustaa, mut vituttaa jos suomeksi sanon! (anteeksi kiroiluani). Laskeskelin, et hyvässä lykyssä ens kierrossa sattuu myös vkl samaan saumaan eli ei o tarkoitettu meille nyt minkäälaista onnea... Huh ja puh pieni purkaus tähän tuli vuodatettua. Masentaa ihan hirmuisesti!

Heipsan kaikille vaan emoticon  En tiedä muistatteko mua vielä, kirjoittelin tänne vielä pari kuukautta sitten, mutta oon ollu täältä pitkällä "lomalla". Hyvää on tehnyt, mutta tilanne ei sinällään ole muuttunut. Tänään tuli postissa aika lapsettomuusklinikalle ensimmäiselle käynnille. Lähete laitettiin menemään pari viikkoa sitten, aika jo maaliskuun lopussa, ja vielä KUNNALLISELLA siis. Aika nopeaa toimintaa, sanoisinko? emoticon En edes tienny, että se lähete oli jo pistetty eteenpäin, joten kirje oli melko yllätys.

Mies kävi alkutalvesta antamassa spermanäytteen ja tulos ei ollut imarteleva. Luultavasti mentäisiin sitten suoraan ICSIin, että rankat hoidot tiedossa, mutta ovat varmasti sen arvoiset, jos tulosta tuottavat. Söin pari kuukautta clomeja, ja molemmilla kierroilla kehittyi oikeaan munasarjaan kysta/kystia. Ekassa kierrossa puhkesi, mutta toisessa sitten kasvoi vauvan pään kokoiseksi ja pieneni hitaasti. Siksikään en ole tänne kirjoitellut, kun olen ollu tosi kipeänä ja on ollu toivo lapsen saamisen suhteen tosi alhaalla. Clomit lopetettiin, ja yritystä on nyt takana lähes 1,5 vuotta.

Täällä on moni plussannut sen jälkeen kun jäin pois, onnea vain teille kaikille! emoticon Nauttikaa, ootte saanu mahtavimman lahjan mitä ihminen voi saada. Meillä on nyt kaikki tuttavaparit raskaana, siis ihan kaikki, ja yhdellä on alle vuoden ikäinen tenava, että vaikeaa on kun raskausuutisia satelee (kaksi näistä pareista on tullut raskaaksi ihan vahingossa), mutta toivo on korkealla tulevien hoitojen suhteen!

Vau, Dark, rohkea päätös, varsinki näin häiden jälkeen! Ittestä ei olis siihen ollu. Ihailtavaa. Tsemppiä vaan tulevaan!

Halauksia ja tsemppiä teille kaikille! En ole lukenut pitkästi taaksepäin, mutta näyttäis että on muitakin jotka on lapsettomuushoidoissa. Olis mukava jatkossa jakaa ajatuksia ja kokemuksia :)

Hei vaan kaikille! emoticon

Goodhopelle tsemppiä tulevaan inssiin emoticon 

Maria79lle pahoittelut ja tsemppirutistus <3 Toivotaan ja peukkuja pidetään että seuraavalla kerralla onnistuu <3

pirjel, mun IVF buddy, tsemppiä tulevaan keräykseen <3 Harmi ettei kaikki mennyt ihan putkeen tämän hoitokierron aikana mutta peukkuja pidän että sieltä se yksi vahva ainakin tulee ja kaikki menee hyvin sen jälkeen!!! <3 Iso tsemppihalirutistus sulle!!! emoticon

Untamoinen, pitkästä aikaa! Paljon tsemppiä teillekin tulevaan <3 Ei maaliskuuhun ole niin pitkä aika. Aika nopeasti saitte ajan, hyvä niin ettei tarvi enää niin kauan odottaa. Toivottavasti vointisi on parempi tuon kaiken kokemasi jälkeen emoticon 

Poikaselle haleja <3 

Omaani ei mitään. Viikonlopun vietän työnmerkeissä.

Hyvää viikonloppua Leidit! Puuuuuuuuuuuuuuuuuuh, plussatuulia puhallan tänne <3

Hello Ladies! 

Tervetuloa takaisin, Untamoinen! Sullakin on ollut kivistä polkua kuljettavana.. Kiva kun saitte ajan lapsettomuusklinikalle noinkin nopeaan ja tsemppiä tuleviin hoitoihin. Ei tää hoidoissa oleminen aina herkkua ole, mutta kyllä näistä selviää. Ja jotenkin sitä saa uutta virtaa ja toivoa, kun tietää että kaikki mahdollinen tehdään, että teidänkin perheeseen tulee oma nyytti. emoticon

Marialle suurpahoittelut ettei inssiin päästykään. Voin niin kuvitella ketutuksen määrän, kun tuo pistoshomma ei kuitenkaan kovin kivaa ole. Toivottavasti kuitenkin teitte "koti-inssejä" viikonloppuna..?! Tsempit sulle.

Milläs aikataululla se mixuliini huitelee..? Onko sulla seuraava ultra ja vaihe hoidoissa mikä/koska? Peukut täältä ihan tuhottoman hyvään munasatoon! emoticon

Mitkäs on Goodhopen inssikuulumiset? 

Uskomattoman hoidon takkuamisen jälkeen multa kuitenkin punktioitiin 12 munista, joista 5 on hedelmöittynyt, joten so far so good.. Huomenna aamulla siirto, jos kaikki menee hyvin ja solut ovat jakaantuneet hyvin. Ja siitä se piinailu taas alkaa. Mä olisin nyt hei NIIN valmis jo plussaamaan! emoticon

Pirjel paljon tsemppiä ja hermoja piinapäiviin! emoticon

Täällä on plussattu. Vihdoinkin. Nyt viivat on vahvat, tikutan kyllä edelleen koska en vaan voi tajuta. Viime torstaina alkoi menkat, jotka ei ollu ihan normit ja en oikein osannu laskea mikä niistä olis se kp1. Soitin kuitenkin polille pe, että kuinka jatketaan. Sain maanantaiksi soittoajan. Viikonloppuna päätin vielä testillä varmistaa, että voin rauhallisin mielin alottaa piikitykset. Ja siihen testiin tuli haamu joka oli vahvempi seuraavana aamua ja ma aamuna testi näytti raskaana 1-2..olin ihan järkyttyny. Soittoajalla nainen rupes selittää pistosten aloituksesta ja määrästä ennen kun sain sanottua, että mun testi näyttää plussaa mutta vuodan edelleen..sain sitten lähetteen verikokeeseen ja ultra-ajan. Vuoto on loppunu, valkkari tullu tilalle, testit tummuu ja veri testi oli positiivinen. Raskaana siis ollaan kunnes toisin todistetaan. Viikolla 6 on ultra, neuvolaan en uskalla ennen sitä soittaa.

Kiitos tuesta teille jokaiselle! emoticon  Ja paljon plussatuulia! Ja Darkille kaikkea hyvää ja ihanaa uuteen alkuun!

p.s. Bandidalle tsemppiä viime metreille ja jos joku tietää miikasta niin hälle kans paljon tsemppiä!

Takaisin