Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
)
Kyllä täältä pikku hiljaa yksitellen aina päästään plussaneiden joukkoon, eiks vaan! Ihan mieletöntä, kovasti liimaa ja tarrasukkia matkaan.
Mutta jospa tää tästä pikku hiljaa kohenis. 
Tosin tulee sitä itsekin välillä harrastettua niin jännityksestä kuin turhautumisestakin...
Paljon tsemppiä sinullekin <3
Ja kyllä kaikki muu järjestyy aikanaan, toivotan sinulle parempaa tulevaisuutta <3 Tule joskus kertomaan miten sinulla menee!
No mennään nyt näin ja kattellaan miten jatkossa. Taidanpa kuitenkin soittaa sinne huomenna ja varmuuden vuoksi vähä tiedustella asiaa, oon miettinyt sitä aika paljon tänään mutta en ole kerennyt soittaa..... Kyllä ne asiat aina jarjestyy 
Darkille kaikkea hyvää uuteen elämänvaiheeseen.
En tiedä muistatteko mua vielä, kirjoittelin tänne vielä pari kuukautta sitten, mutta oon ollu täältä pitkällä "lomalla". Hyvää on tehnyt, mutta tilanne ei sinällään ole muuttunut. Tänään tuli postissa aika lapsettomuusklinikalle ensimmäiselle käynnille. Lähete laitettiin menemään pari viikkoa sitten, aika jo maaliskuun lopussa, ja vielä KUNNALLISELLA siis. Aika nopeaa toimintaa, sanoisinko?
Nauttikaa, ootte saanu mahtavimman lahjan mitä ihminen voi saada. Meillä on nyt kaikki tuttavaparit raskaana, siis ihan kaikki, ja yhdellä on alle vuoden ikäinen tenava, että vaikeaa on kun raskausuutisia satelee (kaksi näistä pareista on tullut raskaaksi ihan vahingossa), mutta toivo on korkealla tulevien hoitojen suhteen!

Ja paljon plussatuulia! Ja Darkille kaikkea hyvää ja ihanaa uuteen alkuun!