Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa goodhope ja kiitos että jaoit tarinasi, ja kuten kaikille täällä on tapana sanoa, toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi.... :) Tänne voi purkaa sydäntään ja mieltään just niin paljon kun haluaa, täältä saa paljon vertaistukea ja kukaan ei tuomitse ketään ajatuksistaan huolimatta. Jos oikein kovasti potuttaa niin tänne vaan, kaikki täällä ymmärtää toisiaan ja tietää mikä tämä pidemmän kaavan mukaan yrittäminen on! 

Toivoa ei kannata heittää, luovuttaa ei saa, ja niitä voimia vaan tulee jostain :) Olen monta kertaa itsekin miettinyt miten mä taas jaksan ja pystyn jatkamaan tätä touhua, mutta olen päättänyt että en luovuta enkä anna periksi! Yritän ajatella niitä ihania asioita mitä minulla jo on, mikä saa minut paremmalle mielelle: minulla on kaksi ihanaa kummityttöä, toinen heistä on mun veljentytär ja toinen mun parhaan kaverin ja sit mun miehellä on yksi veljentytär. He ovat mun voimanlähde kun mieli on todella maassa <3 Meillä on oma talo, kissa ja molemmilla työpaikka <3 Ja tietenkin mun ihana mies <3 Me tuetaan ja kannustetaan toisiamme tässä meidän omassa vauvaprojektissamme.

Pettymyksien jälkeen antaa ajan kulua ja kun tuntuu siltä että niitä voimia alkaa taas tulla jaksamaan uuteen yritykseen niin silloin kannattaa mennä täysillä eteenpäin! Asennetta täytyy olla että jaksaa tätä touhua :) 

Paljon tsemppihaleja teille! <3

Heippa Naiset!!! emoticon

Ja onnellista ja rakkaudentäyteistä uutta vuotta kaikille! Eiköhän tytöt oteta tavoitteeksi tämän palstan tyhjentäminen 2012 aikana...??

Kiitoksia kovasti niistä monista kauniista sanoista ja virtuaalihaleista, joita lähetitte tuon viimeisen pettymyksen johdosta...ne tulivat tarpeeseen. Kiitos emoticon .

Työkiire ja Joulun touhut veivät onneksi ajatuksia muuhunkin suuntaan kun epätoivossa rypemiseen, joten hissuksiin se pahin suru ja raivo ja pettymys suli pois. Joten täällä sitä ollaan taas, valmiina uuteen hoitokiertoon.

Tervetuloa Goodhope joukkoomme! Kiva kun rohkaistuit taustalta kirjoittelemaan, ja toivokaamme että palstailusi on lyhytaikaista. Mixuliinia komppailen tästä pettymysten sietämisestä....jostain se sisu ja voimat aina palaa. Mulle on ollut tärkeää antaa niiden karmeiden tunteiden tulla, käydä ne läpi kunnon itkupotkuraivarilla ja myöhemmin puhumalla miehen kanssa. Ja luonnollisesti tää palsta on ihan korvaamaton vertaistuen paikka, ei tarvitse jäädä yksin ahdistuksen kanssa....kun ne asiat saa purettua, niin sitä kautta se toivo ja usko taas palaa tähänkin hommaan. Toki on huonoja päiviä välillä, mutta jotenkin sitä itsensä aina keräilee kokoon. Paljon tsemppiä sulle!

Halit sullekin mixuliini! <3 Ja ei luovuteta! Uutta hoitoa kohti vaan....mennään taas varmaan aika lähekkäin hoitokiertoja, meilläkin puregonit alkaa joko tässä kuussa tai helmikuussa. Eiköhän nyt jo oteta tärpit tästä seuraavasta..?!

Kiva, että poikasella muutto onnellisesti ohi...ne on melkoisia ponnistuksia!Onnea uuteen kotiin. Ja peukut sulle ja miehellesi kun tutkimukset rullaa eteenpäin.

Bandidalle, Fenixille ja Netalle onnellista odotusta!

Maria79lle hurjasti onnea inseminaatioon! Hienoa kun asiat etenee. Jaan kyllä tuon turhautumisen näiden hoitojen kustannuksista, mulla meni kelakatto umpeen tuon IVFn johdosta ja hainkin lääkkeet jo valmiiksi tähän seuraavaan hoitoon viime vuoden puolella. Kyllä silloin syksyllä pikkuisen kirpaisi sydäntä ja lompakkoa kun melkein tonni upposi pelkkiin lääkkeisiin. No, mitäpä sitä ei tekisi sen toivotun nyytin eteen...

Mukavaa Loppiaista teille kaikille! Toivottavasti saatte nauttia pitkästä viikonlopusta!

Loppiaista Naiset!!!

Ihanaa pirjel että lähdet mukaan uuteen taistoon uusilla voimilla! emoticon  Ja kyllä me se tärppi tällä kertaa otetaan! <3 Minäkin ostin viime vuoden puolella lääkkeet tätä uutta hoitoa varten, muutama tonni menny jo hoitoihin ja lääkkeisiin niin pakko oli käyttää kelakatto hyväkseen.... 2012 on meidän vuosi onnistumiselle!!! emoticon Mua vaan pikkusen harmittaa noi mun kk jotka alkoi 10 pvää myöhässä, ei sille mitään voi mutta se siirsi hoidon alkamisajankohdan eteenpäin ja kärsimätön kun minä olen niin.......emoticon Mulla on suunnitelmissa aloittaa Zumenon kp22 ja muuten samoilla lääkkeillä kun aikaisemmin jatketaan. 

Maria79lle vielä sen verran että peukkuja pidän että teillä onnistuu eka inssi <3 Ja ei tää mitään halpaa touhua ole, mutta pirjeliä kompaten että mitä sitä ei tekis sen toivotun nyytin eteen.....<3 Ja kyllähän me se oma pieni nyytti saadaan!!!

Mukavaa viikonloppu kaikille!

Hei taasen kaikille!

En ole taas toviin kirjoitellu, edelliset menkat tuli joulun alla, seuraavia odottelen alkavaksi kohtapuoleen. Torstaina alkaa tutkimukset. Miehen tulokset tulee parin viikon päästä.

Tervetuloa Goodhope. Niin se toivon ja voimien löytäminen...kyllä sitä on tullut itsekin pohjalla ryömittyä, mutta jostain sitä voimia löytyy kerta toisensa jälkeen. Itsellä kohta kaksi ja puoli vuotta yritystä.

Anteeksi, olen taas laiska kommentoimaan kaikille henkilökohtaisesti, mutta jaksamisia ja voimia tasapuolisesti ja toivotaan, että alkaneesta vuodesta tulee kaikille tuottoisa:)

Kiitos kaikille tuesta. Kyllä se niin on, että niitä voimia aina jostain löytyy, taas alkaa itselleki päivä paistaa jo pikkuhiljaa. Ihminen on sitte kumma eläin .

Koska meillä se inssi meni ihan pieleen, niin lääkärin "käskystä" myös samana päivänä pöllytettiin peittoja ihan normistikin, jos vaikka ois saatu matkaan muutamia hedelmöityskykyisiä yksilöitä lisää. Eli joka tapauksessa taas pikkuriikkisen toivo viriää. Parisen viikkoa pitäis vielä jännittää ennen testiä.

Voimia kaikille muillekin!

Hei miä pyörryn nyt ja kohta ja ihan heti... Aamusta kouluun menin ja koko ajan sellanen olo että menkat alkaa, menkat alkaa... NO ajattelin sitten että rauhoitan mun mieltäni (sillä todennäkösyyshän on ollu mitätön miehen hitaiden kavereiden myötä yms vähäisen pedin heiluttamisen) ja ostin sen rfsun kahen testin pakkauksen  ja tein sitten sellasen kotiintullessani... JA SIINÄ OLI 2 VIIVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!emoticon emoticon

Mitä helkuttaa se oli se vatsakipuilu yöllä? Miten ihmeessä tässä on mitään onnistunu saamaan aikaseksi? Oon ihan puulla päähän lyöty, nyt sormet ja varpaat kaikki ristissä, teidän kiusana täällä olen ainenkin siihen asti kunnes sydänäänet kuuluu. KIIITOS kaikki <3

ps mihin täältä sitten? <3

Poikanen ONNEA ONNEA!!!!Paljon tarrasukkia ja onnea matkaan!!! Mites kauan teillä menikään yrittäessä?

ON: Tänään tuli aamulla verinen limanen klöntti ja kerran on vessassa käydessä sen jälkeen jäänyt vähän paperiin haaleaa vuotoa. Tälleen ne yleensä alkaakin, ensin tiputtelee hetken tai pitempään ja sit alkaa kunnolla. Torstaina alkaa sit tutkimukset...

Tervetuloa joukkoon goodhope!

Laitanpa lyhyesti meidän tilanteesta. Kävin joulukuussa yksityisellä, taas, ja tällä kertaa uskaltauduin lähetteen lapsettomuustutkimuksiin vastaanottamaan. Sain kolmeksi kuukaudeksi Clomit, 50 mg:n annoksella. Päätettiin miehen kanssa, että jos näillä ei tärppää, niin lähdetään viemään tutkimuksia eteenpäin. Kovin on ristiriitaiset fiiliset tutkimuksiin lähtemisestä. Tällä hetkellä ajatus on se, että haluaa tietää, onko kaikki ok ja jos on, niin jatketaan molemminpuolista viettelyä =).

Ensimmäistä kertaa koko prosessin aikana mies osoitti isoja ahdistuksen merkkejä kun tuli polilta kirje kaikenlaisine ohjeineen. No, reaktiohan on ihan normaali ja oli tulossa joka tapauksessa jossakin vaiheessa. Myöhemmin saatiin asiasta puhuttua.  Saas nähdä miten tässä käy. Yleensä mies on ollut se rauhallinen optimisti. Toivottavasti jaksaa olla jatkossakin. Jospa se pieni hormonibuustaus auttaisi! Suvussa on tästä ainakin hyviä esimerkkejä.

Goodhope
n kysymykseen jaksamisesta. Meitä on varmaan suojellut se, että elämä on pysynyt hyvin normaalina. Pelko tutkimuksiin ja mahd. hoitoihin lähtemisestä varmaan kumpuaa juuri siitä, että normaali elämä alkais kärsiä. Voi toki olla ennakkoluulo tuntemattoman edessä. Kyllä se, että jollekin on voinut asiasta kertoa, mulle siis täällä palstalla ja yhdelle ystävälle, on ollut tosi tärkeetä. Tsemppiä ja jaksamista teille ja kyllä se onni vielä potkasee!

Voi Poikanen! Ihana uutinen. Onnittelut! Niin se elämä tosiaan joskus yllättää. Jos tästä nyt alkaisi tämän palstan tyhjentyminen.

Goodhopelle tervetuloa. Ite oon ainakin kokenut tämän palstan tärkeänä osana jaksamista. Aina ei edes jaksa kirjoittaa mitään, mutta kun lukee muiden ajatuksia, helpottaa se ainakin vähän...

Mixuliinille ja Pirjelille stemppiä seuraavaan hoitokierrokseen. Joskus on pakko tulla se onnistuminenkin! <3

Tämä on kyllä yhtä tunteiden vuoristorataa... Ite alan olemaan sillä kannalla, että tuskin tässä enää luomusti raskaudutaan. (Vai uskaltaisiko sitä vielä toivoa...?) Vielä pitäisi malttaa nelisen kuukautta ja mennä sitten hakemaan sitä lähetettä. Toisaalta ei jaksaisi odottaa (voi kun ei edes tarvitsisi odottaa, vaan tärppäisikin ennen sitä), mutta toisaalta yritän ajatella, että kunhan ennen kolmeakymmentä (siihen on vielä reilu pari vuotta) onnistuisin tulemaan raskaaksi, niin voisin olla ihan tyytyväinen. Mies vaan on silloin jo 36 vuotta, mutta se nyt on niin babyface ettei kukaan nytkään usko sen olevan edes mua vanhempi. emoticon

Kaikille valtavasti stemppiä tutkimuksiin ja hoitoihin! Ja niiden odotteluun... Tämä vuosi olkoon onnistumisia täynnä!

Mitä mitä mitä???? Paljon onnea ja tarrasukkia Poikaselle!!!!!!! Elämä yllättää välillä kivalla tavalla :) Onnea matkaan :) Älä vielä jätä meitä, puhalla tänne oikein kunnon puhallus meille muille että saadaan pikkuhiljaa tämä palsta tyhjäksi :D

Kuusitytölle tsemppiä tutkimuksiin, Sleepwalkerille ja Annulille myös tsemppiä ja jaksamisia <3 Ja muistakaa, Ihanaiset, toivoa ei saa koskaan menettää!!!!

Oi Onnea, onnea Poikanen!!! Kyllä elämä tosiaan osaa välillä näinkin yllättää! Iso onnittelurutistus sulle. Upeita uutisia. Olet vuoden eka plussaaja! emoticon

Tästä tämä palstan tyhjennys alkaa, leidit! emoticon

Sleepwalker, kiitokset tsempeistä ja samoin sinne!

Kuten myös Annulille tsempit, toivokaamme, että clomit tekevät tehtävänsä, eikä sen pidemmälle tutkimuksissa ja hoidoissa tarvitsekaan mennä.

Tänne ei mitään uutta, menkkoja odottelen alkavaksi... kovasti jo nippailee ja vihloo tuttuun tapaan, joten paria päivää kauempaa ei tarvitse varmaan venailla.

Mukavaa päivää kaikille!

Heissan. kävin eilen lääkarissä, maanantaina verikokeet joista saa sitten varmuuden. Testaavat kaikki mahdolliset hormonit. Epäilivät että munasolut ovat vain loppuneet, eli hedelmällinen aika ohi. Jos näin mahdollisimman pian  koeputktihedelmöitykseen, jos jotain vielä saa irti. Ikää tosiaan pari viikkoa vaille 29 vuotta minulla.

että silleen.

Huomenta ihanaiset. Vieläkään ei täysin ole iskenyt se että tuola kaveri kyydissä olisi, rinnat on arat, housut alkaa puristaa, tai no painamaan... kun on se kolme kertaa leikattu niin arpien venymiset ei ole mitään kovin hauskaa... Pahoinvointia ei sinänsä ole, hajut tulee herkemmin nenään ja pienen paniikinkin olen jo kerinny käydä läpi... Sain sillon viimevuoden puolella lääkärin määräämän rautalääkekuurin (obsidan fe++) alhaisen hb:n takia. Oon ottanu joka ilta ennen nukkumaan menoa ja ei mitään ongelmaa... Toissailtana otin taas ja kävin maate, meni puoli tuntia ja törkeä metallinmaku tuli suuhun, mahaa sattui jokaikiseltä puolelta ja olin aivan varma että saan keskenmenon(en tiedä miltä se kipu tuntuu kun en ole ennen sellasta kokenu mutta kipu tuntu sen verta suurelta joten...)... hengittelin nenän kautta sisään ja suun kautta ulos ja olin kasassa vessan lattialla,lopulta ylös tuli pelkkä rautalääke, hieman maitoa päälle ja pystyin käymään maate... Tänään ny soittelen että mitäs... vatsani ei tahdokkaan enää tuota...

Olen kertonut varmaankin kaikille plussaamisesta, en vaan pysy nahoissani. Mutta yritän ottaa rauhallisesti yms ja odotan ekaa neuvolaa ens kuun alussa. Soitin sillon sinne klinikalle että mitäs kun se yksi lääkäri sanoi että hengenvaarallista niin ne katteli papereita ja kehotti nauttimaan raskaudesta ja ottamaan rauhallisesti. Jos on tarves niin loppuvaiheessa mua sitten seurataan tarkemmin tms. Että ei hätää.

Ja kaikille oikein paljon todellakin plussatuulia <3 <3 <3

Poikanen, tuhannesti onnea vuoden ekasta plussasta!! Nappaahan kaikki muut mukaan plussajunaan... Tuosta rautalääkkeestä sen verran et olitko syönyt miten hyvin ennen sen ottamista? Mulla ainakin oli tämän raskauden ainoa pahoinvointi, kun erehdyin ottamaan rautalääkkeen tyhjään mahaan (yleensä aina ruuan päälle vaikka imeytyykin siten huonommin) - laattasin oikeen hartaudella ne raudat kyllä pihalle.

Kuusitytölle halaukset, onpa aika ikävä 'tuomio', jos tosiaan hedelmällinen ikä on ohi ennen kolmeakymmentä :( Toivottavasti pääsette ajoissa vielä koeputkihoitoihin, ja saatte riittävästi huuruneniä pakkaseenkin että hoidot varmasti onnistuisivat...

Mulla alkaa h-hetket lähestymään, vaikka mitään oiretta siihen suuntaan ei kyllä vielä ole. Oon niiiin nauttinut tästä raskausajasta (ja muutkin on sen kyllä huomanneet...), et ei haittaa vaikka vielä hetken jatkuiskin - vaikka toisaalta odottaa jo kyllä et sais sen pienen nyytin hoidettavaksi.

Tsemppiä kaikille palstantyhjennystalkoisiin!

Heipä hei!

Kiitokset tsempityksistä kaikille:)!

Oih, Poikanen?, ONNEA kovasti plussasta!!! Tarrasukkia matkaan lähettelen teille:) Niin se vaan maailma jaksaa yllättää ihanasti.

Täällä tänään kp30/27-29...? Menkkojen oletin siis alkavan toissapäivänä tai eilen, mut ei näy. Meillähän pitäis nyt alkaa Puregonin pistot inssiä varten tulevalla kierrolla kp 4-7 ja sit tarkistusultra kp 10, mut miten aloitat mitään pisteleen, ku ei vuoto ala!?! Kaks testiä oon jo tehny ja negoja puhtaasti näyttivät... Ei tajua.Tissit on arat nännien seudusta, mut mahassa ei minkään valtakunnan tuntemuksia, niinku normaalisti on aina menkkojen alkamista enteillen. Nyt on vähän ristiriitaista, et jos oonki raskaana kuitesti.. tai sit ne menkat alkaa just klassisesti, ku on päässyt siihen raskausajatukseen oikeen kunnolla mukaan. Niin tylsää tää odottelu.

Toivotaan nyt kaikille meille pidemmän kaavalaisille ja muillekin oikein plussarikasta vuotta!!! <3

...ja uuteen kiertoon lähdettiin keskiviikkoiltana. Tänään soitin naistentaudeille ja varasin  kp 10 tarkistusultran, jossa nähdään olenko hautonut hyvin munasoluja tulevaa inssiä varten:) Sunnuntaina alkaa Puregonin pisto. Neljänä päivänä siis sitä. Nyt tarvittais vaan kovasti uskoa yritykseen. Ei oikein tunnu olevan kaikkien näiden epäonnistuneiden luomuyritysten jälkeen... En osaa ajatella just nyt kovin positiivisesti tätä tulevaa inssiä.

Onko kellään positiivisia kokemuksia inssistä? Oon kyllä lueskellut kaiken maailman palstoilta sekä positiivisiä että negatiivisiä tarinoita, mutta jotenki nyt haluis kuulla vaan onnistumisia:D

Mitenkäs muiden yritykset/hoidot etenee?

-->suuntana apteekki, Puregon reseptin kanssa

Joukkoonne ilmoittautuu uusi kuumeilija, heippa vaan kaikille :)

Pitkään tässä menikin, että aiheesta itse kirjoitan. Aktiivisesti on kyllä tullut luettua toisten tarinoita ja niistä on saanut uutta potkua omaan yrittämiseen!

Taustaa hieman; olemme selittämättömiä sekundaarisia. Esikoinen tuli luomuna ilman sen kummempaa yrittämistä. Toista onkinviisi vuotta yritetty. Tuloksetta.
Takana on 4 inssiä (4xnega), yksi tuoresiirto (nega) ja viimeisimpänä vastikään tehty lääkkeetön PAS (pp1). Viime kesästä lähtien hoidoissa käyty.

Tunteiden vuoristorata on ollut melkoinen. Toivosta luovuttu monet kerrat, mutta niin sitä vaan sisulla on menty eteenpäin :)

Takaisin