Kuusityttö
Onhan se suht helppo korjata :) Naistenpolille kun pääsee, toivottavasti lyövät clomit käteen ja se sit olis sillä selvä, mut no, voihan olla ettei sekään auta... Enpäs vielä maalaile piruja seinille, mut en kyllä enkeleitäkään ton asian kanssa...
Hormonitoiminta on kyl kummallinen juttu ylipäätään aina! Kuulostaa kyl hyvältä, toivottavasti tosissaan on tasaantumaan päin sun hormonitoiminta! Tsemppiä sinne kans ja ihanaa et tutkimukset alkaa pian! :)
Pirjel
Joo turussaturussa :) Mietittiin miehen kans et josko sitä meniskin, mut aateltiin nyt kuitenkin vielä vähän aikaa kattella... :) Hienoo nyt kuitenkin et sulatus onnistu, toivotaan nyt sit parasta! Tsempit sinne^^
mixuliini
Nojoo totta, paussiahan siinä raskaana ollessa sitten tuleekin ;) Mut vaikka se lääkäri nyt paussia suosittikin niin onhan tässä kuitenkin aikaa, ei tässä elämässä (sinänsä) oo kiire oikeen mihinkään, me ite luodaan se kiire ;) joo ja joskus tosiaan ikäkysymykset sun muut, mut ei se pariin kiertoon kaadu :) Oon joo tosissaan miettiny josko sitä irtisanoutuis, mut työnantaja on sen verta rento, että ens vuonna joka toinen sunnuntai ku kävis töissä - riittäis ja sit harjottelun aikaan ei yhtään olis töitä, sit loppukevät taas joka toinen sunnuntai, niin olis se ihan kiva simmottiis, et sit olis kesätyöpaikka, eipä tarttis ettiä töitä koko kevättä ja stressata siitä! Työporukka on ihan muksa, mut se työ itsessään vaan on niin tylsää :(
Hienoo että sulla parempi fiilis :)
mist
Sanotaanko niin, että kyllä se ovuloimattomuus on parempi kuin vaikka joku pahempi, selittämätön lapsettomuus vaikka, jolle ei oikeen voi tehdä mitään erikoista (tai no voihan sille, mut siis helppoo ei oo), ovulaation kun sais aikaan vaikka clomeilla tai jollain muulla vastaavalla, ja sit tärppäis ku miekkosen simpat oli tosissaan hyvät niin ei siin pitäis olla sinänsä ongelmaa. Clomi+teroyhdistelmällä jos sitä tulis raskaaks ees niin et olis ens vuon joulukuussa nyytti sylissä, just kätevästi miehen synttäreille vaikka ;)
No, saahan sitä aina toivoo... :(
Osanottoni :( Lemmikistä luopuminen on aina rankkaa sanoi kuka tahansa mitä tahansa... Voimia<3
Joo mä niin tiiän tunteen, et mikään ei riitä ja stressi kasvaa ja kasvaa... Ei kyllä hyvää tee raskautumiselle stressikään :( Pyh sanon minä tätä maailmaa :(
Ehkä yhtenä neuvona jos vaan kykenet niin mahutat jokaseen päivään jotain, mikä rentouttaa, lämmin suihku ja kasvonaamio, peiton alle hautautuminen hyvän kirjan kans tai jotain, mistä nautit. Jokaseen päivään joku oma pieni hetki, ei meidän tarvis olla ikisuorittajia niin ettei koskaan ajatella itseämme... Jos siihen kykenee, oon niin kade, koska mulla on kokoaikainen suorituspainestressi ja ahdistus päällä, enkä kykene rentoutumaan :( Hienoo et tutkimukset etenee teillä! Aukiolotutkimuksesta oon kuullu sen verran, et voi olla hyvinkin kivulias, mut toisille sit taas ei. Se on niin yksilöllistä, muistuttaa kuulemma ihan vaan menkkakipuja, mut se et kuinka kovia ne kivut on, niin siitä en tiiä :)
Buranaa ehottomasti kannattaa ottaa, ja kyllä 2x400mg buranaa on yht se 800mg joten samalla lailla vaikuttaa kun 1x800mg burana :)
(Kappas, onpas tässä lääkehoidon kurssi just menossa ja lääkelaskutentit sun muut ;) )
Lau-ra
tervetuloa :) Toivottavasti vierailus jää lyhkäseks! ;)
No, siis normaali nainen, jolla hormonitoiminta on normaali ovuloi lähes joka kierrossa, mutta heilläkin joskus jää ovulaatio pois, eikä se oo normaalia. Periaatteessa ovuloimattomuutta pitäis joka kierto selvittää, koska yks kierto ei kerro totuutta, mut jaksa vaan testailla ja mä ehottaisin testailuun Donnatest sylkitestiä (pitkällä aikavälillä tulee halvemmaks)
Ja ihan mahdollista on että teillä vielä tärppää! Lippu korkealla, älä vielä maalaa piruja seinille! Vaikka kuinka tiiän, että eipä oo helppoa se, ei :(
RouvaS
Kumma kyllä että pistivät sut syömään noin pitkään O_O kyl toi hoitohenkilökunnan toiminta on välillä tosi outoo, en ymmärrä yhtään näitten kans... No, ei oo halpaa ei, mut nyt peukut tanassa et pistoksista on hyötyä! :) Tsempit sinne <3
Poikanen?
Siis kyllä ihan kummallista touhua... Nyt tosissaan vaadit kaiken mahollisen, ei niillä oo oikeutta tehä tommosii diagnooseja sen kummemmin tutkimatta kunnolla (Ja vielä jättää kertomatta tosiasiat tommosesta ja mielipiteiden muuttumisesta??) Toivottavasti nyt sit ei oliskaan mitään ongelmia minkään kanssa ja se lääkäri nyt oli vaan vähän pöllö.. Mulla nimittäin ne kaks yksityistä gynee jolla kävin huhtikuus ja elokuussa ni ilman tutkimista huhtikuussa oli laittanu et mulla varmaan PCO, eikä kertonu mulle mitään, eikä pistänyt tutkimuksiin (??) ja sit toinen ilman tutkimusta sanoo ettei oo sitä, ja sit ku meen julkiselle venäläiselle mieslääkärille, se sanoo et ilman ultraa+verikokeita ei voida todeta PCO:ta et se on tai ettei oo. Kummaa toimintaa yksityiseltä, enpä varmaan koskaan mee sinne enää :(
Koita jaksaa ja joulukin on kohta, sit tosissaan otat rennosti ja koitat nauttia! Tsemppiä <3
omanapa
Hittovie taas mikä sepustus xP
No, täällä ehkä hieman iloisempia uutisia... Tuli keskiviikkona nimittäin postia ^^
TYKS naistenpoli luki kuoressa, ja oli muuten hiton paksu kuori! No, iloinen uutinen se, et eka aika on jo 9.2.2012, ei siihen oo enää ku kaks kiertoo aikaa ^^ Täyteltiin miehen kans lippulappusia ja muita, itse huokasin helpotuksesta, et VOI olla mahollista et EHKÄ ennen 2v yrityspäivää olis jo tapahtunu jotain, ees plussa ovistestiin tai jotain :)
Kävin viime viikolla sitten extempore-reissulla helsingissä, ja voin vaan sanoo et se tunneryöppy kun näki Nightwishin livenä oli jotain sanoinkuvaamatonta! Siis ei herranisä sentään, oli aivan mahtavaa.. ^^ Olikin viime viikolla kans nelisen päivää tissit kipeenä ja alavatsaa vihlo niin kauheesti ettei rajaa... Olin jo asenteella et oho, olisinko sittenki ovuloinu... No, eilenpä sitten viikkoa etuajassa täti pamahtaa kylään. Ei kiva :(
Tai siis onhan se sinänsä kiva.. Mut en tiiä. Kierto jäi nyt sit 27, parempi sekin ku ne yli 40päivän kierrot...
Miehen kans eilen puhuttiin siitä, et kuin hassua oliski jos tuliski sit kaksoset, ja miehelläki näytti olevan jo semmonen lapsenkaipuu-ilme just ennenku hypättiin bussista kaupungilla ^^ Kyl se yrittää jaksaa lohduttaa ja olla tukena, vaikka se ei nyt ookkaan hysteerinen xD
Välillä on olo etten kykene rentoutumaan yhtään, neljä tenttiä vielä eessä parin viikon sisään, kaks jo tehty. Kolmen viikon sisässä 6 tenttiä, en tykkää! No kaippa jos nyt vaan jaksais vääntää mut ku motivaatio tippuu niin kovasti välillä ettei oikeen saa otetta mihinkään. Enkä ees kykene rentoutumaan ja välillä tuntuu etten oo ees ansainnu lasta tai mitään muutakaan hyvää. Siihen päälle sitten vielä ystävä, joka haukkuu mua ja manailee et toivottavasti musta ei koskaan tuu äitiä, taikka oikeesti kätilöä, et hyi yök. Ja syynä se, etten menny auttamaan hänen talonsa remontissa, kun olin flunssassa, koska muhunhan ei voi sen vuoksi luottaa ollenkaan. En muka ymmärrä yhtään sitä et hänellä on pieni lapsi ja et heillä on rytminsä, enkä kunnioita... jne. Sanoisinko vaan että kuin paljon tollanen ottaa päähän ja välillä miettii et onko siinä jotain perää et oonko mä vaan niin kamala kieroon kasvanu ihminen et en oo ansainnu mitään hyvää. Hyh että...
Sori vuodatus...
Vanha luokkakaveri lähetti tekstiviestin viime torstaina, että heille tulee elokuussa vauva. He oli yrittäny raskautta joku 3-4kk ja pam! Ku ei meinannu tärppää parista kierrosta, tää mietti jo yksityiselle menoo tutkituttaan itteään ja nyt mulle tulee tekstiviestillä kysymyksiä ja kertomuksia mimmoset olotilat ja muut hänel on ja koska opiskelen alaa niin hienoo et hän voi multa kysyä... Ihanaahan se on olla avuks, mut joo, ittellä ku takana yritystä päälle 1,5vuotta niin ei kyllä ihan nappaa :(
Ärhg. Elämä on monimutkaista ja rankkaa. Ainakin tällä hetkellä. Ootampa ku kuuta nousevaa lomaa joka alkaa 16.12 ja loppuu vasta 11.1.2012! jos sit mä osaisin ottaa rennostikin!
Dark
Kp2/27-33