Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt oli pakko tulla purkamaan tuntojaan, kun tuntuu että seinät kaatuu päälle!!

En tiedä miten saan itseni skarpattua niin hyvin (siis unohtamalla koko raskaus asian) aina näille kierron viimesille päiville asti, mutta kun kierto todella vetelee viimeisiään alkaa jos jonkilaiset ajatukset viipottaa päässä.

Tuntemuksia ja oloja en ole seurannut lainkaan, kunnes tiistaista niitä alkoi sitten ilmaantua.. Alavatsaa ja nivusia on vihlonut toden teolla parin päivän ajan, ja alaselällä oli alkuviikosta menkkamaisia särkyjä. Tunne on välillä ollut paineen kaltainen, tekisi mieli painaa kädellä alavatsan seutua ja välillä sitten taas on tuntunut "pulputtamiselta". Tosiasiahan tietysti taas tulee olemaan se, että tätihän siellä tuloaan tekee, mutta silti pienen pieni toivon kipinä yrittää pitää pintansa. Tiistaina katsoin ultralla vatsanpeitteiden läpi kohdun seinämän paksuutta ja sille mittaa saatiin vain noin 6,5mm. Mikä on siis aivan liian vähän kiinnittymiseen. Sitten taas toisaalta alitajunnassa jyskyttää, että voi sekin riittää eikä se ole niin tarkka mittaus kuin jos sen tekisi transvaginaalisesti. Lämmönkin mittasin eilen suihkun jälkeen 36,1 en siis ole raskaana.

Mies söi tiistai iltana roasted carlic-sipsejä, joista siis itsekin pidän, mutta hän kun tuli pussailemaan minua (en siis itse ollut nyt syönyt niitä) meinasin oksentaa hajusta. Alkaa pikku hiljaa toi kupoli tehdä sellaisia "oireita" ihan tahtomattani, että hulluksihan tässä itsensä kohta tuntee. Ja nimenomaan siksi, että en mielestäni ole itselleni näitä "oireita" tekemällä tehnyt vaan niitä on. Miten tuon mielen saisi off-tilaan koko kierron ajaksi? Kun siihen ei tunnu riittävän edes se, että menee pää komantena jalkana kun on niin paljon kaikkea tekemistä ..nytkin kirjoittaessa tätä vihlas oikealta niin että henki salpautui.. mua niin alkaaa vit*********!

Kaikki (paitsi ette te, jotka oikesti ymmärrätte) touhottaa sitä, että kun lakkaa yrittämästä!? Mitä se sitten tarkoittaa??? Lopetetaan seksi ja ollaan vaan? No niin niitä lapsia ei mun ymmärryksen mukaan ainakaan tehdä!? Meillä ei ole nyt laskettu ja pähkälty milloin olisi sopiva hetki. Ainoa asia mitä tässä kierrossa TARKKAAN tiedän on päivät numerot 1.: menkat alkoi, 15.: primolut alkoi ja 24.: primolut loppui. Siinä se. Seksiä ei ole merkattu kalenteriin, sen vain tiedän että harrastettu on ja usein. Ja kaiken lisäksi siitä on nautittu ihan eri tavalla.

Kirjoitan tätä siksi, että minun on pakko tämä saada itsestäni ulos tai pakahdun!!! Miehelle en halua kaikkia tuntojani selittää, etten anna liikaa toiveita. Yhtenä päivänä hän nimittäin otti ensimmäistä kertaa ihan oma-aloitteisesti pienen vauvan syliin ja sain toden teolla pidätellä itkua, kun näin hänen ilmeen sitä pientä ihmettä katsellessa. Se kertoi enemmän kuin tuhat sanaa: voi kun meillekin tulisi tällainen..

Näihin kuviin ja tunnelmiin!

ps. kyllä mä tästäkin suosta taas nousen uuteen kiertoon ja elämä näyttää valoisammalta sen ekan päivän jälkeen!!

Niin ja hypätkää nyt joku muukin tuohon Bandidan plussan kyytiin että saadaan kunnon aaltoefekti aikaiseksi emoticon

Kiitos kaikki murut onnitteluista. Pakkohan se oli tarkistaa vielä digilläkin: "gravid raskaana" seisoi siinäkin... Nyt loikatkaas mukaan plussajunaan muutkin, kaksin/kolmin/kymmenin aina kaunihimpi.... emoticon Edelleen mahassa juilii (yritän nyt asennoitua että se on ihan asiaankuuluvaa) ja pientä lämpöä pukkaa (se nyt ainakin on).
RouvaS, toivottavasti sait yksityiseltä apuja. Ihana että sulla on live-vertaistukeakin, vaikka tämä virtuaaliporukkakin on niin mahtava, mut ei se haitaksi ole et ihan oikeasti saa asioista puhua sellaisen kanssa joka tietää mistä on kyse. Hyvä vaan kun oot sanonut suoraan - kyllä minäkin oon noille kyselijöille ("koskas sitä teille tulee jälkikasvua?") todennut vaan et ai, senkö voi ihan ite päättää, netistäkös niitä tilataan? Itkase vain jos itkettää, mut sitten pitää nostaa häntä pystyyn ja painella kohti uusia pettymyksiä, eiku...
Pöppikselle tsemppiä odotteluun. Muistelisin et valitettavasti (?) palstailijoista ei kellään ollut ongelmana tuo munatorvien tukkoisuus - siis tutkituista ainakaan. Häiden suunnittelu ja järkkäily onkin kivaa puuhaa - kun ei sitä päästä ressiksi asti.
Artemis, kiva että mies jaksoi lämmitellä ja sinä lämmetä emoticon Pitää se ovis käyttää hyödyksi vaikka ei siihen lopputulokseen jaksaisikaan uskoa - kokonaan ei saa luovuttaa. Mäkin kerkesin omaksua tuon peruspessimismin aika vahvasti, kaikenmaailman oireet jäi jo ihan omaan arvoonsa, enkä nytkään todellakaan edes suunnittele mitä tarvikkeita ja milloin lapselle osteltais - en uskalla edes soittaa neuvola-aikaa kun oon varma et se puhelinsoitto sais aikaan murphymaisen keskenmenon...
Tikru, tiedän niiin nuo vibat emoticon  Toivon niin et jospa olisit minun lailla (varmuudestasi huolimatta) jo hyppäämässä tälle plussa-aallolle..!  Peukut sille. Tuota sitä kyllä jaksaa itekin miettiä et mitä hittoa sillä tarkoitetaan et pitää lakata yrittämästä? Jos lakkaa täysin yrittämästä (seksi minimiin, jne) niin ei silloin ainakaan mitään saa aikaan, tämä on minunkin käsitys. Itsekin kyllä luovutti jo siinä mielessä et olin 100% varma et meille ei luomulasta tule, mut ei se sitä silti tarkoita et yrittämisen olisin lopettanut... Kun ei ollut hajuakaan siitä koska ovis olis tai olisko ollenkaan niin nakinuittohommissa oltiin sitten aina kun mahdollista. Tsemppiä ja halaukset siihen suuntaan.

Ja hirrrrmuisesti plussatuulia koko poppoolle!!!!!!!!!!!!!!!!! emoticon

bandida ihanaa onnea onnea onnea paaaaaaljon ja nyt niin pirusti sitä pienten ihmisten ihmisliimaa matkalaiselle <33333

Tikru: Samassa veneessä ollaan oi ystävä hyvä... Kerro ihmeessä jos keksit loppukiertoihin jonkun keinon, millä saa pidettyä ajatukset kurissa.

Mulla myös mennyt tämä kierto oikein hyvin ilman kalenteria ja ilman stressiä...tähän asti. Ihan pientä nipistelyä on pikkuisen jo tuntunut ja siitä päätellen täti on tulossa ihan ajallaan punaisella ferrarillaan. Noista nipistelyistä innostuneena otin sitten kalenterin kauniiseen käteen ja laskin, missä ollaan menossa ja milloin saa alkaa huolestumaan ellei sitä tätiä sittenkään näkyisi. Olin jossain vaiheessa kuvitellut tädin tulevan viikonloppuna ja oikeassa olin siinä mielessä, että sunnuntaina on kp 26-24/28 mutta voihan se tulla aikaisemminkin tai vasta ensi viikolla. Tällä kertaa en kuitenkaan anna itselleni pienintäkään mahdollisuutta edes epäillä mahdollista raskautta ennen, kun tuo maaginen 28 päivää VÄHINTÄÄN on täynnä.
Nyt ollaan jo siinä vaiheessa, että vessassa täytyy juosta jatkuvasti tarkistamassa, joko alkoi ja tihrustaa paperia, että näkyykö yhtään mitään punertavan sävyistä.

On se vaan heikko tämä ihmisen mieli, kun ei pysty kertakaikkiaan pitämään ajatuksiaan kurissa yhtään. Nyt ei ole kohdallani edes kyse siitä, että olisi ollut liikaa aikaa surffailla netissä, päin vastoin. Mulla on niin paljon tekemistä, että ehdin istua koneen ääreen vain muutamaksi minuutiksi kerrallaan ja senkin ajan yleensä käytän sähköpostin lukemiseen tai Miehen kanssa chattailyyn. (joo, me shattaillaan ku mä oon  kotona ja mies töissä...)

Mutta nyt mun täytyy taas mennä, ettei aukataulut kuse....

BANDIDA, voi kun ihanaa ja onnea, onnea sulle ja miehellesi!!!!!!  emoticonKaikkea hyvää Bandida-kulta, voi hyvin ja hurjasti tarraa matkalle.

Kaikille muillekin ihanille palstan naisille, kovasti tsemppiä ja plussatuulta!! emoticon Vaikka pienoista taukoa pidänkin, niin olette mielessä ja ihan pakko on ajoittain teidän kuulumisia lukea. Voimia ja valoa kaikille!

Pitkästä aikaa kerkiän kirjoittelemaan, aika tiuhaan olen käynyt lukemassa teidän kuulumisia kiireitteni ohella..

*Fenix* Varmasti odotus ja toiveet olivat huikeat, mutta nyt vain yrität päästä uuteen nousuun ja päämääräksi plussan ja tätien poisjäämisen.
Mulla on samanlainen ajatus, että yrittää pysyä vähän erillään näistä asioista, mutta se on vaikeaa.. Se on ajatuksissa päivittäin, aina kun törmää raskaana oleviin tai lapsiin... se tuntuu niin vaikealta, mutta eiköhän se meidänkin aika koita joskus. emoticon

Kuukkeli, anteeksi tyhmä kysymykseni.. Mutta onko se huono asia, jos on ovis noin myöhään? Nimittäin itselläni monesti tilanne, että oviksesta menkkoihin n.10-12 päivää.. Bandida, Ihana juttu! Aivan mahtavaa, onneksi olkoon plussasta. Toivotaan että tartutat plussa-aallon meihin muihinkin. emoticon

Tikru, Niin totta puhut.. Täällä kans kaivattaisiin ohjeita ja neuvoja, että miten pitää asia pois mielestä.. ja just varsinkin loppukierron aikana..

Täällä täti tietenkin yllätti muutaman päivän myöhässä, ja siitä seurasi kova pettymys jälleen.. Jotenkin sitä aina niin vaan oottaa, että joko nyt tärppäis. Mutta siitä on lähdetty jälleen uuteen nousuun, ja oviksen mahdollisia päiviä hieman hyödynnetty. Saa nähä, jotenki alkaa vaan olemaan niin mieli maassa, kun koko ajan joka puolella näkee ihania vauvamahoja ja kaikki ihmiset ympärillä puhuvat lapsistaan. Ei sillä että mukavahan se on kuunnella, mitä heille kuuluu jne.. Mutta jotenki se kuitenkin aina satuttaa ja vihlasee jostain syvältä pahasti, kun kuulee että ”meidän lapsi sitä ja tätä jne.. ” Anteeksi hieman omanapaisuus ja valittaminen, tuntuu vain että ärsytys on suuri ja itku on erittäin herkässä.  Eräänä iltana kuuntelin musiikkia, ja yhden herkän kappaleen aikana alkoi kyyneleet valumaan ja sehän tiesi siitä eteenpäin puolen tunnin itkua, mutta se kylläkin tuntui auttavan, olo keveni huomattavasti... Tällä hetkellä mennään n. kp 17-18/25-26.. Kierrotki ovat yhtäkkiä alkaneet heittää muutamilla päivillä, ihmeellistä...

Tällä viikolla sain myös kuulla, että pääsen tutkimuksiin näillä näkymin kesäkuun alussa, eli ihan viikon-kahden sisällä, joka kuulostaa erittäin hyvältä.
J

Mukavaa perjantai iltaa ja viikonloppua kaikille J

WHAT, Bandida, aivan huikeeta, en ollut uskoa silmiäni, kun luin viestit viime visiittini jälkeen!!!! emoticon Aivan ihanaa, ihan tulee tippa linssiin... Nyt tosiaan superliimaa monta purtiloa ja ihania odotusaikoja. Vaikka uskonkin, ettei liikaa uskalla vielä tuudittautua ajatukseen, muistan itsekin liian hyvin... Mutta toivottavasti sait nyt plussa-aallon liikkeelle, ja kesän mittaan tipahtelee paljon ihania uutisia eri suunnista tällä palstalla emoticon

Itse tässä elän toivossa, että inssi onnistuis ajotukseltaan tässä kierossa, mut hilkulla tulee olemaan, pilaako viikonloppuplussa taas kaiken...

Nine, isot rutistukset sulle, tuttu tunne tältä viikolta... emoticon

Heipsan taas!

Neitinen: Ei tyhmä kysymys ollenkaan ;) Luteaalivaiheen lyhyys minua vaan mietityttää. Olen ymmärtänyt, että oviksen jälkeen menkkojen alkuun tulisi olla mielellään 14 vrk, jossakin tainnut olla, että 10 - 12:kin riittäisi. Korjatkaa toki siskot kenellä enemmän tietoa asiasta, jos ihan omiani höpisen! Tässä ajassa pitäisi limakalvon vahvistua, jotta alkio pystyy kiinnittymään. Nyt siis bongasin oviksen kp 14/25 eli ovis kp 15 - 16, niin lut.vaiheeseen jää n. 10 vrk. Menkat ei koskaan ole varsin runsaat ollu, niin mietityttää vaan ehtiikö limis paksuuntua tarpeeksi. Eipä asiaa tuon sekavammin voi ilmaista, toivottavasti jotain selkoa sait..? Tsemppiä sinulle loppukiertoon! Jospa se herkitsyminen kertoisi tuloillaan olevasti yllätyksestä..! Ja jos ei, niin tsempit tutkimuksiin - niin lähellä jo!

Tikrulle ja Maikkielle myös jaksamisia kierron loppuun!! Ne jännityksen ja pelon sekaiset tunteet.. ja tuntemukset, mitä tarkkailee suurennuslasin kanssa.. Ne syö naista rotan lailla! Meillä "yrittämisessä" nakattiin hanskat tiskiin, kun otettiin järeämmät keinot kehiin. Toki ei peittojen heiluttelua kokonaan jätetty.. Vuosia oltiin tuloksetta tuherrettu, niin jätettiin asia lääketieteen huomaan. Eihän sitä yrittämistä tosissaan VOI lopettaa, jos pikku-nyyttiä kovasti kaipaa!

Kaikille mukavaa viikonlopun jatkoa - odotellaan sitä plussa-epidemiaa!!

-Kuukkeli-

Tervehdys siskot! Tuosta luteaalivaiheesta sen verran, että mun gyne sanoi silloin pari vuotta sitten, että 10 päivää alittavat luteaalivaiheet voivat haitata kiinnittymistä, mutta kuulemma täytyy muistaa että se ovulaatio saattaa tikuttelusta huolimatta osua siihen ekaan tikuttelupäivään (ei suinkaan siis 24-48 tunnin päähän, mitä paketti lupaa) plussasta, joka sitten sekoittaakin luteaalivaiheen laskennan. JA kertoi vielä, että jos raskaus alkaa, niin kroppa tunnistaa kemiallisesti sen jo niin aikaisessa vaiheessa (kaiketi jo 6pv oviksesta), että tuo 10 päivää riittää hyvin kiinnittymisen takaamiseen. Näin siis vain mun gyne, muut saattaa olla taasen erimieltä.

Bandidan plussa toi sitä paljon kaivattua toivoa palstalle emoticon . Tosin meidän tapauksessa odotetaan sitä elokuuta edelleen kuin kuuta nousevaa. Ei näillä pari miljoonaa/ml siittiömäärillä lottovoittajiksi aleta, kun herra otti vielä kaupan päälle ovulaatiopäiville kuumeen... mutta ehkä me kaikki vielä tämän vuoden aikana siirrytään mammakerho-jonoon!

Täytyy sanoa, että kun tämä 30 vuotta tuli täyteen, niin kriisi omasta perheestä lisääntyi. Musta tulee sittenkin vanha ensisynnyttäjä! Mä olisin halunnu lapsia jo 5 vuotta sitten, mutta isäntä halusi odottaa.... ja nyt sitten herrasta johtuen odotetaan edelleen ihmeitä. Jessus tästä voisi katkeroitua, mutta mitä se auttaa? Ehkäpä loppuelämä ei sitten enää potki päähän, vaan karma tasoittelee mulle loppuelämän sitten jenkkifilmien seesteiseksi ja sit mä voitan lotossa ja sit ne duunissa huomaa miten paras mä olen ja saan toimitusjohtajan paikan... ja sit mä herään.

emoticon 

Heippa vaan kaikille!

Täällä valmistaudutaan vastaan ottamaan punaista ferraria. Vatsa on sen oloinen, että viimeistään tiistaina päivät ovat alkaneet. No ei siinä taaskaan auta muu kuin pistää kolikko toivomuskaivoon ja nostaa nokka kohti tulevaa. Eihän tässä kuitenkaan ole kuin kesä- ja heinäkuu aikaa ennen kuin sitten soitellaan klinikalle monen muun tapaan.

Toivotaan, että joku tarttuisi tuohon bandidan plussa-aaltoon!!

Kaikesta huolimatta oikein aurinkoista kesän alkua kaikille!! emoticon  Älkää polattko itseänne emoticon

Moikkista naiset!

Täällä sitä vaan kukutaan netissä, vaikka niin pitäisi yrittää unohtaa vauvahuurut hetkeksi. Tosiaan tässä kierron loppuvaiheessa se on vaan niin paljon helpommin sanottu, kun tehty.

Mulla on nyt (kait) menossa kp 26 ellen sitten ihan väärin oo laskenu. Se kierron alku oli niin kummallinen, etten oikeen tiiä mistä alottais laskemisen. Monta päivää on jo ollut sellaista menkkatuntemusta mahassa ja ferrarin saapumista täälläkin vaan odotellaan. emoticon  Viimeistään tiistaina pitäisi täälläkin alkaa tai sitten mulla kierto temppuilee.
Arvaatkapa vaan olenko kehittänyt jo jos jonkinlaista raskausoiretta itselleni, kun täti ei vielä ole tullut. (Mulla, kun suurin osa kierroista on ollut sen 26 päivää tai vähän alle. Ihan muutama pitempi kierto on joukossa mm. edellinen oli 27 päivää. 28 päivää ei ole tainnut olla kohta vuoteen.) Yritän silti pitää pään kylmänä ja vakuuttelen koko ajan itselle, että kohta se ruskea tuhru ilmestyy paperiin vessassa käydessä ja siitä taas alkaa uusi kierto. Jatkuvasti pitää ravata vessassa tarkistamassa, joko alkoi.  Niin ja joo tosiaan, vessassa on pitänyt käydä aika tiheesti... oon mä kyllä juonutkin mm. teetä ja limsaa... ja nyt palelee vaikka mulla on pitkähihainen pusero päällä. Ulkona tosin on niin kylmä, että kai se nyt voi sisälläkin palella. emoticon

Eipä tässä oikein muuta. Jos jonkin asian sanoo ääneen, kuten menkkojen olevan kohta myöhässä, niin kohtahan se sitten tapahtuu ja tässä tapauksessa varmaan lirahtaa housuihin samointein, kun nousen tästä sohvalta ylös.

WOOOWWW, Bandidalle hirmuisesti onnitteluhaleja. Ihanaa!! emoticon Kyllä niitä positiivisia yllätyksiäkin sitten tapahtuu, ja jopa tässä meidän palstalla. Nyt vaan paljon tarrasukkia matkaan ja oikein ihanaa odotusta! emoticon

Artemis
, mullakin oli viimeks järkyttävät oviskivut! Ei meinannut tulla pupuilustakaan mitään, kun sekin sattui munasarjaan ja se oli miehelle kova paikka kun näki miun kivun. Se oiskin jättänyt homman sikseen, mutta mie sain sen kuitenkin jatkamaan. No, eipä tuosta paljon apua ollu kun tätsy saapui eilen. Eipä tuota täälläkään todellakaan oo nyt hoitotauolla minkäänlaista jännitystä siitä, oisko raskaana vai ei kun en siihen luomuraskauteen enää omalla kohdalla usko. Toisaalta nyt on aika stressitönkin fiilis, kun ei "tarvii" piinistellä oviksen jälkeen, että oiskohan nyt viiiiimein SE kierto. Femarithan mulla menee nyt tauollakin, mutta en usko niiden avulla raskautuvani, kun simpoissa mättää.

Rouva S ja Kuukkeli, mie olen aika avoimesti ihmisille kertonut tästä tilanteesta ja siksi ei onneksi juurikaan kyselyjä tule. Ja jotenkin kuvittelen, että nekin jotka ei tiedä voisivat hieman aavistella tilannetta, koska mie olen tunnetusti tosi nuoresta asti puhunut siitä, kuinka haluan lapsia. Ja nyt kun ollaan oltu kohta 2 v naimisissa ja viime vuonna ok-talo ostettu, niin varmaan aika moni osannut ajatella, että kai niillä se vauvakin jo olis jos olis tullut. Tai no, mistäs mie tiiän mitä ne aattelee, mutta oikeestaan se on mulle ihan sama. Kunhan pitävät arvailunsa sisällään eivätkä tuu mulle mitään laukomaan. emoticon

Tikru ja Maikkie, olisitteko seuraavat plussajunan kyytiläiset. Ois se vaan niin hienoa saada plussa-aallolle jatkoa näin kesän kynnyksellä. emoticon Voihan ne menkkaoireet olla raskausoireitakin. Mutta niin, tiedän kyllä itekin omasta kokemuksesta, että kyllä ne menkkaoireet yleensä ihan sitä itteensä ovat... Mutta kai sitä saa toisten puolesta toivoa!! emoticon

Miikka, juu on se kummallinen tuo 30 vuoden rajapyykki. Onnittelut kuitenkin pyöreistä vuosista! emoticon  Mulla tulee elokuussa 32 v täyteen ja tosiaankin oon paaaaljon vanhempi ensisynnyttäjä (jos miusta ikinä semmosta ees pääsee tulemaan!) kuin mitä oisin halunnut. Tällä hetkellä ikääntyminen on tervanjuontia ainakin siihen asti kuin se vauva tulisi, kun joka ikinen lisävuosi vähentää mahdollisuuksia. Mutta toivotaan todella, että siirrytään plussajonoon tänä vuonna vielä. Sitä elokuuta täälläkin odotellaan...

pirjel
ihanaa ja rentouttavaa kesäaikaa sullekin!! emoticon

neitinen, kovasti tsemppiä tutkimuksiin! Välillä tämä on kauhean vaikeaa ja todellakin muiden onnen katsominen vierestä voi aiheuttaa katkeruutta ja jopa vihaa. Mutta se on helpottava tieto, että ne tunteet ovat ihan normaaleja ja kuuluvat tämän asian läpikäymiseen. Mutta nyt kun pääset(te) tutkimuksiin, niin jospa jotain selviäisi. Hyvähän se on, että selvitetään niin asialle voidaan tehdäkin jotain! emoticon

ON: Tätsykkähän se siis eilen saapui kylään. Viime kierto oli todellakin stressittömin kierto toooosi pitkään aikaan. Mutta jäi taas kauheen lyhyeksi, vain 23 pv. Enpä oo edes pettynyt, kun en usko enää luomuraskautumiseen, mutta huolettaa vähän tämä kiertojen heitteleminen. Tätä edellinen kierto oli 28 pv ja ennen sitä vain 22 pv. Mulla näköjään aina kun on ollu edellisessä kierrossa luget, niin sit seuraava (lugeton) kierto jää kauheen lyhyeksi. Miksihän? Kaiken lisäksi mulla oli eilen ihan hirveä krapula. emoticon Koko kevään aikana en oo juonut kuin kerran maaliskuussa. Lauantaina lähdettiin sit vähän miehen kanssa juhlimaan ja ihan järkky olo oli eilen. Ei kiitos tarvii taas semmoista sit enää ikinä. Niin että ei mikään paras päivä ollut eilen, krapula ja inhottavat menkkakrampit mahassa. Onneks mies teki hampurilaisia, pikkuisen helpotti. Tänä aamuna alkoi sitten taas femarin nappailu viiden päivän ajaksi ja odotettavissa varmaan taas kauheet ovulaatiokivut, jos samaan tapaan menee kuin viimeksi. Toisaalta niiiin ihana tämä kesätauko kun ei tarvii femarien lisäksi mitään muita hormoneja itseensä tunkea tai pistää eikä hermoilla aikatauluista polilla ramppaamisen takia. Mutta kyllähän sitä syksyäkin toki odotan, mutta tää tauko vaan tekee nyt niin hyvää.

Aurinkoista KESÄviikkoa kaikille!! emoticon

Hei (taas) ihanaiset naiset!

Ihan ensimmäiseksi haluan pyytää anteeksi viimeaikojen omanapaisuuttani, Anteeksi?! Ja korjaan sen nyt, kun mulla on aikaa emoticon

Pirjel: Kiitos kauniista ajatuksistasi ja mukavaa kesätaukoilua sinulle! Taukoilla koitan minäkin, ainakin hiljaa mielessäni ja yritän unohtaa lapsentekohommat ja kalenterit koko kesäksi. Tätä palstaa ei vaan näköjään voi ohittaa, varsinkaan nyt kun täällä on taas ollut vilskettä Bandidan plussan innoittamana.

Neitinen: Pahoittelut, ettei vieläkään onnistunut. Tuntemuksesi kuulostavat kyllä niin harvinaisen tutuilta, koitetaan vaan jaksaa. Ei tässä nyt oikein muukaan auta. Vauvat on kyllä ihania ja eihän sille mitään voi, että sydäntä riipaisee aina vauvoja/lapsia nähdessään. Mitenpä siltäkin voisi välttyä, kun meilläkin naapurin lapset päivittäin pihalla leikkivät ja aika usein haluavat käydä meidän koiraa silittelemässä. Tosi kiva kuitenkin, että pääset näin pian tutkimuksiin. Jospa siellä jotain selviäisi ja pääsisitte eteenpäin. Toivotaan kuitenkin, ettei mitään suurempaa "vikaa" ole. Vaikka omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei sekään välttämättä kivalta tunnu, kun saa kuulla, ettei kummassakaan ole mitään vikaa. Kiva sinänsä tietenkin, mutta kun ei sitä lasta vaan siitä huolimatta kuulu. Siinä alkaa oma pääkoppa kehittää jos jonkinlaisia syitä ja vikoja, pakkohan sen lapsettomuuden on jostain johtua... vaikka sitten siitä hemmetin stressistä.

Nine: Voimahalit emoticon Tunteet saa ja pitää näyttää ja kyllä sitä saa olla pettynyt ja suuttunut. Pian niistä kuitenkin pääsee yli ja sitten taas nokka kohti uutta ovista. Tsemppiä!

Fenix: Mites siellä, onnistuiko ajoitus? Toivon kovasti, että kaikki menee nappiin!

Kuukkeli: Kiitos! Eipä sitä yrittämistä tosiaan kokonaan voi lopettaa varsinkaan tässä meidän tapauksessa, kun ainakin jouluun asti pitää luomuna yrittää.

Miikka: Minäkin oisin halunnut saada lapset nuorena, vaan kuinkas kävikään. 31 ehtii tulla mittariin ennen, kun vauvaa meille tulee. Joskus tilanteet vaan ei mene niin, kun on ajatellut. Ei niille vaan mitään voi. Toisaalta olen onnellinen, että en hairahtunut parikymppisenä pukkaamaan lapsia maailmaan, vaikka siitä puolitosissaan silloisen poikaystävän kanssa puhuttiinkin. Olempahan saanut elää nuoruuteni villinä ja vapaana enkä ole kahlinnut itseäni ensimmäiseen tapaamaani mieheen. Nyt mulla on maailman ihanin ja rakastavin mies, joka haluaa perheen mun kanssa. Näinhän se on kuulunutkin mennä.

Nymeria: Ihnaa kesää sinulle! Nauti nyt tauosta oikein kunnolla, kyllä sitä sitten taas syksyllä saa stressata ihan tarpeeksi. Mekin ollaan kerrottu lähisukulaisille ja muutamille hyville ystäville suoraan meidän tilanteesta. Ihmeen vähän meiltä on vauvauutisia kyseltykään. Liekö sitten joku luotettava lähde hieman valskannut... eipä ole kyllä tulleet pahoittelemaankaan ja hyvä niin.

Omaa: Sen verta omaakin, että ei ainakaan vielä ole täti tullut. Mahassa kyllä on kaikenlaisia tuntemuksia vähän väliä, jännäksi menee taas. Pää kylmänä (in my dreams) täällä odottelen... emoticon

Palaan viimeistään keskiviikkona kertomaan, miten on käynyt.

Plussapuhuria kaikille ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Bandidalle kans hurjasti myötätuulta ja onnea matkaan! Ja sorry hyvinkin omanapainen kommenttini tuonne toisen ilouutisen ja onnittelusuman keskelle! On tosi kiva kuulla, että onnistumisia tulee, itsellä kun usko välillä horjuu. Siis, kuten Maikkie toivotti, nokka kohti uutta ovista (vaikka siihen tuntuu olevan ikuisuus!)! Halitsemppejä!!

Ihanaista huomenta rakkaat naiset!

Tuota noin.... kyllä se nyt on niin, että plussapuhuri tempaisi myös minut matkaansa ja tänä aamuna testiin piirtyi maagiset kaksi punaista viivaa! emoticon
Oireet oli kyllä pelottavan samanmoiset, kun edelliselläkin kerralla, mutta halusin odottaa testin tekemistä muutaman päivän, tänään se vaan poltteli näpeissä jo niin paljon, että oli pakko tehdä se.
Jostain kumman syystä tällä kerralla on jotenkin paljon vahvempi tunne siitä, että kyllä kaikki menee hyvin ja toivottavasti kans menee. Ei niitä keskenmenoja kovin montaa kukaan kestä.

Teitä palstalaisia en kyllä aio unohtaa, olette te vaan niin ihania ja ja paljon olen täältä saanut. Kiitos teille! Jos ketään ei haittaa, niin pysyttelisin mielellään matkassanne vielä???

Seuraavaksi Tikru mukaan plussa-aaltoon  +++++++++++++++++++++++++++++++

Voi ihanaa Maikkie!!! Nyt oikein kovasti sinnekin mukaan sitä ihmisliimaa, jeesusteippiä, tarrasukkia ja onnea!! Minun puolestani saat pyöriä täällä, minua ei ainakaan haittaa. Olet kuitenkin sen verran kauan ollut jyvällä tästä touhusta mitä täällä ihmiset käyvät läpi, etten usko että sanojasi muotoilet niin, että ne sattuvat tai tuntuvat pahalta. Kuten jo aiemmin olen sanonut, mielestäni ne jotka ovat jo kauan yrittäneet ovat sen onnen todella aidosti myös ansainneet.emoticon

ON: Onneksi edes Maikkie pääsi Bandidan aloittaman plussa-aallon mukaan, aivan, minä en ole plussa-aallossa päin vastoin pohjamudissa möyrytään. Kyllä se nyt vaan on niin, että 12 yrityskertakaan ei ollut meitä varten. Vuosi alkaa täyttyä eikä pienokaista kuulu ei näy. Olo on lähinnä mitään sanomaton. Ei itkua. Ei raivoa. Ei mitään. En jaksa edes analysoida koko asiaa näin vain on. Piste.

En ole kommentoinut kenenkään juttujakaan, koska juuri nyt se tuntuu vaan niin turhauttavalta, koska on sanomattakin selvää, että peukut on pystyssä sitä plussaa odottaville ja toivotaan parasta. Nyt kuitenkin kesä vie jollain tapaa kaikki mehut ja voimat, ja monella alitajunta on jo odottamassa syksyä.

Näihin kuviin ja tunnelmiin, kohti seuraavaa kiertoa ja plussa-aallon harjalle pyrkimystä edistäen: peittoja heilutellen emoticon

Takaisin