Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomennia ihanaiset naiset!

Ah, ei ollut eilen kauheita tuskia, kun omaa äitiäni kävin ilahduttamassa, mutta auta armias kun tänä aamuna tuli avattua se surullisen kuuluisa fb! Kyllä se vähän kirpaisi, mitä sitä valehtelemaan. Mutta, mutta jos sitä vaikka ensi vuonna saisi itsekkin onnittelut ja aamiaiset emoticon

Voi ei Nymeria! emoticon  *iso halaus*, no ei tässä kait voi muuta lohduttaa kuin, että nyt sitten kesäksi rentoutumaan ja keskittymään itseensä. Toivottavasti sitten syssymällä onnistuu, oli se sitten petrimaljassa tai mahassa. Ei kait sillä sitten enää niin väliksi kunhan sen oman lapsen syliin saisi emoticon

Kuukkeli täällä tehtiin myös lauantaina yksi viiva (jos ei muuta ilon aihetta keksi niin ainakin muistan tällä kertaa merkata tädin vierailupäivän ylösemoticon ) ja samana päivän lorahtikin housuun -kesken työpäivän. Nice.

Eipä tänne kummempia. Perjantai iltana mietittiin ukon kanssa, että mistäs jos nyt olisikin pullat uunissa. En tosiaan ollut muistanut laittaa kiertojani hetkeen ylös eikä meillä kummallakaan ollut mitään hajua milloin mulla viimeksi oli ollut puolukka päivät. Yritin parhaani mukaan muistella ja laskeskella, että oliko siitä 5vko vaikko 2kk. Noh, mutta eipä tarvitse nyt enää miettiä. Tavallaan sapettaa ja tavallaan on iloinen. Nyt ainakin mahdun vielä morsiuspukuuni ja häissäkin saattaa voida nauttia muutakin alkoholia kuin vain sen ensimmäisen skumpan. TOSIN, jos nyt niin hassusti/ihanasti sattuisi käymään, että onnistuttaisiinkin saamaan sitä ennen kaksi viivaa niin eipä meillä kovin pahaksi sitäkään pistettäisi emoticon  Niinhän se menee, vaatteita saa aina uusia, viina ei juhlaa tee ja paras häälahja olisi se plussa siinä testissä emoticon

Mutta oikein hyvää alkanutta viikkoa kaikille leideille! Ja navakoita plussa-tuulia!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hei vaan! Kaikki ollaan toivottavasti jotakuinkin selvitty äitienpäivähehkutusvouhutus -sunnuntaista... Ei voi kiistää, etteikö täälläkin päässä olis kirpaissut.

Pirjel ja Tikru, koittakaa tosiaan nautiskella ja relata kesän ajan, ei tekis itellekää pahaa... Samoin Nymerialle, iso halaus täältäkin ja rentoutusta peliin kesäksi!

Sitten vähän ON, eli plörinäksi emoticon  meni inssisuunnitelmat täällä, pikkasen on masis fiilis. Eli kroppa teki taas temput ja ovistikku värähti jo viikonloppuna vaikka laskujen mukaan olis pitäny aikasintaa huomenna. Todettiin sit miehen kanssa, et ma on tod.näk. siimahännille liian myöhäistä ja vaikee sanoo, että olisko klinikalta saanu aikaa samalle päivälle. Joten päädyttiin hyödyntämään tilanne sit ihan luomusti emoticon , ja ei ois noi pidättäytymisajatkaan olleet häävit, joten nyt sormet ristissä täällä, että josko ihme tapahtuis... Jotenki oon jo heittäny kirveen kaivoon henkisesti näiden luomuhommien osalta, mut silti jossain takaraivossa jyskyttää se yksi tärppi, joka kuitenki luomusti onnistui. Odotukset oli niin kovat ton inssin suhteen, vaikkei se mikään ihmeapu olekaan. Mut silti harmittaa, et meni sivu suun, mut kokeillaan nyt pitää toivoa taas ilmoilla kierron loppuun saakka.

Kiitos kaikille teille, ootte tosi tärkee tukiverkosto tällä vaikeella tiellä!!  emoticon

Heippa kaikki Ihanat naiset!

Vietin tuossa kaksi päivää täysin ilman minkäänlaista kontaktia tietokoneeseen ja kyllä teki hyvää. Taidan ottaa tavaksi sopivan säännöllisin väliajoin.
Täällä vielä tämä kierto jatketaan yritystä ja sitten aloitan minäkin kesäloman näistä vauvahommista. Luultavasti palstailenkin hieman harvemmin, mutta teitä en kyllä unohda ja taatusti käyn kuulumisia kurkkimassa välillä.
Nyt on niin paljon kaikkea kivaa projektia tuolla pihamaallakin, ettei jouda olemaan sisällä ja istumaan koneen ääressä.
Ihanaa kevättä teille kaikille ja paljon plussa tuulia!

Hepparallaa! Täti saapui eilen, ihan kuin odottelinkin. Hirmusti ei harmita - uutta matoa koukkuun.

Ihanaa tämä aurinko ja lämpö!! Jaksaisi vaan paistaa koko kesän! Nyt on hyvä aika löysentää pipoa ja antaa "luonnon hoitaa". Tai ainakin yrittää löysätä..

-Kuukkeli-

Torstainan tervehdys ihanaiset naiset! Osa on jo ehtinyt livahtaa säiden saattelemana kesälaitumille ja osa yrittää positiivisena katsella huomiseen... tänään en kuulu kumpaankaan joukkoon.
 emoticon
Päätös siitä, että seuraava ICSI tehdään vasta alkusyksystä pitää, vaikka olen sitä mielessä joka päivä pyöritellytkin. Olis niiiiiiin ihana olla raskaana kesälomalla! Joo ei tule tapahtumaan, mutta minnkäs sitä positiiviselle luonteelleen voi. Positiivinen luonne ei myöskään auttanut tän aamun testiä tehdessä (joo siis sanokaa vaan hulluksi, 3+4 menossa ultran mukaan ja raskautumistodennäköisyys luomusti 0,01%:n luokkaa).

Onks mitään kivaa kellään? Täällä mä istun töissä kuuntelemassa, että "et saanut sitä ylennystä, koska löydettiin siihen saksaa puhuva mies"... joka ei sitten puhunutkaan saksaa... ja jne.

Heissuli vei ja hellät tunteet!

Mulla on menossa kp 45..että silleen. Ei menkkoja, ei ovista, ei haluja, ei mitään.

Kysymys: Voiko clomien annostuksen nosto aiheuttaa sen ettei menkkoja tulekkaan? Otanko yhteyden yksityiselle josta reseptin sain vai kunnalliselle jotta sais vaikka ne Terot?

Mun säkällä ne menkat alkaa sunnuntaina koneessa..tervemenoa aurinkoa ottamaan ja hyvästi uintireissut..

emoticon

Jos toimintaa haluat, niin mene yksityiselle ja saavat katsoa sen limakalvon tilanteen siinä samalla.. sielläkin tosin selostavat yleensä et jos kolmatta kiertoa mennään niin sitten vasta antavat Terot. Ei kai Clomien annostuksen nosto menkkoja siirrä (?), vaan eiks se lähinnä vaikuta tohon muniksien muodostukseen.

Hei!

Olen tänne kirjoitellut viime syksyllä viimeksi. En sitten uudistuksen jälkeen enää käynyt hetkeen, mutta nyt on sellainen fiilis että tarvii taas vähän vertaistukea... Näin ollen päätin taas kirjautua sisään. emoticon

Kerronpa tässä aluksi tilanteestamme: Ollaan molemmat 28-vuotiaita ja raskaaksi ollaan yritetty tulla jo puolitoista vuotta ilman minkäänlaista tulosta. Ei keskenmenoa, ei haamuplussaa ei mitään. Meidät molemmat on tutkittu yksityisellä eikä mitään syitä ole löytynyt. Ollaan ilmeisesti sitten niitä "selittämättömästi" lapsettomia. Tämä emoticon kurvaa kylään aina kellon tarkkuudella ja myös ovulaation tunnistan helposti ja silloin peitto heilunut asiaan kuuluvalla tavalla. Ei vaan mitään tapahdu... Ollaan tällä hetkellä jonossa julkiselle puolelle, mutta saa nähdä miten kauan vielä odottelua pitää kestää??

Onko täällä kuinka muita tälläisiä tapauksia, joissa ei syytä ole löydetty? Ja kuinka kauan olette yrittäneet? Millaisia hoitoja meidän kaltaisille pareille yleensä suositellaan? Mulle esimerkiksi yksityisellä lääkäri sanoi ettei clomeista olisi meille hyötyä.

Anteeksi heti alkuun tämä purkaus ja kysymysten määrä, mutta kummasti heti helpotti. emoticon 
Yritän vähän lueskella taaksepäin ja tutustua teidän kaikkien tilanteisiin niin olen edes hieman kartalla.

-Ameli

Moikka! Käyn edelleen sillon tällön lukemassa juttuja, mutta pääasiassa hiljaiseloa vietetään palstailun puolesta.

Ameli: tervetuloa joukkoon! Vertaistuki on aina paikallaan, kun hommat pitkittyy. Meillä on tilanne lähestulokoon sama: minä 29 ja mies 28. Ehkäisy lopetettu 8/10, sitä ennen käytin Diane Novaa (korkea hormooninen) n.10vuotta lähinnä aknen vuoksi. Alkuvuodesta -11 meidät molemmat tutkittiin julkisella puolella eikä mitään vikaa ole kummassakaan. Miehen simpat on huippulaatua, mutta jostain syystä ei vain ole homma natsannut. Ovulaation puutos oli aluksi toki ongelma, syytä sille ei löytynyt, mutta sitten sekin korjaantui. Oman tutkimukseni mukaan minun luteaalivaihe on ollut ihan liian lyhyt ja siihen nyt on käytössä Primolut Nor kierron 15.päivästä lähtien 10 päivää. Ovulaatiotestit kun ovat vasta tuolla 15-17 päivillä näyttäneet plussaa ja täti onkin sitten kurvannut paikalle kellon tarkasti niin, että kierto on ollut 27päivää. Meillä on nyt tilanne se, että syksyyn mennessä jos ei plussaa kuulu otan polille yhteyttä ja sit aletaan miettiin mitä aletaan tehdä. Clomit todennäköisesti ei ole meilläkään vaihtoehtona, koska ovulaatio tapahtuu nykyään ihan normaalisti. Mitä hoitoja sitten on "meidän kaltaisille" siihen en osaa vastata. Julkisella puolella aloitetaan tutkimukset verikokeilla, aukiolotutkimuksella ja miehen simppojen analyysilla. Vinkkinä sen verran, että pientä nopeutusta saatte, jos haette yksityislääkäriltä lähetteen simppatutkimukseen, kun se pitää kuitenkin itse hoitaa Helsinkiin. Sitten olisitte jo yhden askeleen edellä. Toivottavasti pääsette pian sinne julkiselle puolelle ja saatte asioihin selvyyttä!

Mukavaa alkukesää kaikille ja sitten vain niitä simppoja jakoon, jalat kohti kattoa ja peukut pystyyn emoticon

Sunnuntaita ihanaiset naiset!

Minäkin täällä taustoilla edelleen... en ole teitä hylännyt, vaikka hieman harvemmin kommentoinkin. Käyn kuitenkin lähes päivittäin lukemassa kuulumiset.

Tervetuloa joukkoon Ameli!
Me myös olemme koittaneet saada julkiselta puolelta vauhditusta lapsentekoon ja toistaiseksi ihan turhaan. Meidän ongelmamme on yksi keskenmeno, jonka vuoksi emme pääse hoitoihin ennen joulukuuta. Mies on tutkittu ja hänen osaltaan kaikki on kunnossa. Minulle on tehty ainoastaan yksi ultra tutkimus, jonka perusteella on kerrottu kaiken olevan kunnossa. Mene ja tiedä sitten.... ei kait siitä ultrasta sentään ihan kaikkea näe ja pysty sanomaan, että estettä normaalille raskaudelle ei ole. Olen hieman skeptinen sen suhteen.... toki yksi keskenmeno takana on, joten onhan se raskautuminen mahdollista toki. Epätoivo vaan meinaa mielen vallata taas, kun keskenmenosta on kulunut jo kohta puoli vuotta ja uutta raskautta ei näy eikä kuulu.

Miikka: Ei aina tarvitse jaksaa olla positiivinen, vaikka toki sellaisesta luonteesta hyötyäkin on. Jaksuja ja tsemppiksiä! Aika hiljaista tuntuu täällä palstalla olevan...

Tulkaa kertomaan edes hyviä uutisia välillä ja laitellaan toisillemme jotain kivaa piristettä tänne joukkoon aina välillä niin jaksetaan sitten kaikki iloita kunnolla alkavasta kesästä ja lämpimistä päivistä. Jospa se ilo ja rentous toisi tullessaan itse kullekin toivottuja tuloksiakin emoticon

Omaa: Tikuttelin ovista tänään ja haalean viirun sain testiin. Omien päätelmien mukaan nyt olisi menossa kp 12/24-28 mutta en ole siitä nyt ihan varma. Oli niin kummallinen kierron aloitus... Eilettäin nipisteli ihan kunnolla oikealta puolelta alamahassa ja oli sellaista menkkajomotuksen tunnetta. Jonkinlaista limaa on vuotanut jo useamman päivän ajan, mutta sen perusteella en kyllä osaa sanoa mitään, suuntaan enkä toiseen. Pari päivää vielä ajattelin ovista tikuttaa ja katsotaan muuttuuko se viiva tummemmaksi vai onkohan se ovis jo mennyt.
Tilanne on jokatapauksessa käytetty hyödyksi vällyin välissä emoticon  Lasti on sisuksissa odottelemassa valmiina, jos se ovis päättää osua kohdalleen. Täytynee vielä ainakin huomenna varmistella, että on tarpeeksi kuteja matkassa ja parannella osumatarkkuutta.

Tämä kierron jälkeen alkaa "kesäloma" näistä hommista ja keskitytään ihan muihin juttuihin.

Helou Leijonat emoticon

Ollaan kyllä kaikki sellasia sankareita että voitas hyvin mennä kiekkoLeijonien kanssa illalla lavalle.

Tosiaan on vähän hiljaisempaa palstalla, mutta ehkäpä tämä tästä vielä iloksi muuttuu. Onko mukana lukijoita, jotka vielä eivät ole ilmoittautuneet joukkoon? Toivottavasti kaikki ovat kuitenkin uskaltaneet mukaan!

Ameli tervetuloa takaisin, minä ainakin muistan sinut vielä MK81 ajoilta emoticon

ON: punaista mercedestä tässä odotellaan. Gynen ovulaatio-ounastelujen mukaan tänään menossa 4+1 ja tätsää ei näy missään, eikä mitään testissäkään. Seuraava ICSI lähenee päivä kerrallaan ja laskeskelin että meneepi elokuun loppuun... eli tähdätään siihen kun klinikka avaa kesätauolta ovensa, mutta kierto alkaa juurikin sopivasti niin, että ei uskalla alkaa piikittämään heinäkuun kierrosta. Katsoo nyt miten käy, mutta vähän on huono fiilis siitä piikittelyn odottelusta, koska lääkäri oli sitä mieltä, että otetaan hCG tuki loppukiertoon, ja ultra kp7. Tässä viimeisimmässä oli ultra kp5 ja sanottiin että liian myöhäistä, jotta jos tämä menee TAAS vituilleen tämä hCG tuki, niin annan kyllä tavoistani poiketen aika massiivista palautetta. Turha sitä on kai vielä miettiä?
Mies syö edelleen niitä hormoneita, toiselta nimeltään rintasyöpälääkkeitä, ja vielä olisi 2 kuukautta matkaa.

Miikka, mie olen pitkin matkaa vain ihaillut siun positiivisuutta, kai se on jokin perusluonne, joka siihen vaikuttaa. Mutta välillä pitää antaa itselleen lupa olla myös negatiivinen, ei aina jaksa... Sie olet kuitenkin meille muille kokemuksinesi aikamoinen esimerkki positiivisesta asenteesta emoticon Mie olen semmoinen tuuliviiri, perusluonteeltani kuitenkin melko melankoliaan taipuvainen. Ainakinen pessimisti ja stressaaja. Mutta kuitenkin innostun myös helposti ja osaan iloita pienistäkin asioista.

Artemis, FB on kyllä tosiaankin välillä vihonviimeinen paikka. Tää on muuten niin hyvä: In your face emoticon Millonkas teillä häät olikaan? Oi että, se on kyllä niin ainutkertainen päivä... *muistelee vajaan 2 vuoden takaista suurta päivää*

Fenix, hyvä kun luomusti hyödynnitte! emoticon Pakko kuitenkin sanoa, että kyllä ainakin meidän polilla ne vaikka väkisin johonkin väliin tunkee samallekin päivälle. Eka inssi meillä meni niin, että sain ovisplussan illalla ja aamulla soitin polille. Inssi piti siis tehdä sit sinä päivänä ja kyllä ne sai kuin saikin ajan mulle, vaikka täyttä olikin. Meidän kiertojen mukaanhan nekin siellä toimii. :D Mutta tietty jos sait plussan jo paljon aikaisemmin, niin sit ois voinu olla myöhäistä maanantaina. Nyt toivotaan sitten teille luomuplussaa!

Ameli, moikka ja welcome! emoticon Meillä näyttää isoin syy olevan miehen simpoissa, ovat laiskoja ja tiheyskin huono. Yllätyksekseni viimeisen inssin hoitokortissa luki kuitenkin diagnoosimme kohdalla "unexplained". Joten ei se vissiin sit ihan kiveen kirjoitettu ole meidänkään syy. Yritetty on 9/09 asti ja kolme inseminaatiota (sekä luomu- että lääkkeellisiin kiertoinhin) tehty tänä keväänä. Nyt kesäpaussilla, kun ei kuulemma noilla simppatuloksilla kannata inssiä enää yrittää ja henkinen jaksaminenkin alkoi jo olla lopussa. Syksyllä kohti IVF:ää. Kovasti tsemppiä teille!

Tikru ja Maikkie, jepujee, jalat kattoon ja plussia kehiin! Ois niiiiin huippua saada plussa, tai useampikin, tähä porukkaan!

Mulla on nyt ensimmäinen Femar-kierto ilman seurantaa menossa. Otin siis tabletit kp 2-6, nyt kp 11 menossa. Viikonlopusta lähtien vasen puoli on juilinut kovasti. Eilenkin, kun kiekkofinaalissa tuulettelin, niin kyllä äkkinäiset liikkeet sattuivat. Joko siis ovis päällä tai sit on kova kasvuspurtti menossa. Viikonloppuna ollaan hyödynnelty. Plussaan en pelkän femarin voimin usko, mutta pääasia, ettei mene tabletit hukkaan, kun se 30 tbl kallis paketti piti ostaa keväällä viimeiseen inssikiertoon. Torstainao on menossa polin terapeutin juttusille purkamaan tätä kevättä ja sitten yritän nauttia kesästä!

Nymeria: Elokuussa pitäs päästä rouvas-kerhoon liittymään :) Oih! Toi on ihan mainio vaikka se näyttäisikin päättyvän perinteisesti! Mä aloin heti sitä ahmimaan emoticon  Joo, facebook on saatanasta ja joskus tuntuu, että ihmiset ei vaan tajua, että kaikki muut ei ehkä halua nähdä enää sitä miljoonatta kuvaa siitä Irma-Petteristä potalla ja jos kerran on pitänyt veivata ilman kumia niin perskelettäkö täällä valittelet kun on niiiiiin kurjaa ja kaikki on ihan epäreilua prkl...emoticon

Sori vaan kaikille, mulla on tänään tämmönen V-päivä ja heiluttelen keskisormea harakoillekkin :D Me ollaan päästy jo siihen tilanteeseen, että lauantain meidän tupareissakin mies kertoi ihan avoimesti meidän tilanteesta kaikille uteleville vieraille. Joo'o, oli hyvät bileet, eihän sinne sit tupannutkaan (ok kaikki oli kutsuttu ja kiva että kävivät AIKUISTEN OIKEASTI kiva emoticon ) kun 4 pikku-poikaa joista vanhinkin oli vain vuoden.

Miika: Sun miehes syö rintasyöpälääkkeitä? Mihin niiden niin ko kuuluis auttaa? kuulostaapa hassulta emoticon

Ameli: Me ollaan tämmönen semi-selittämätön pariskunta eli vuodesta 09 ollaan yritetty, mutta multa on vain kertaalleen yhden keskenmeno epäilyn jälkeen testattu hormoni (kaikki ok) ja mies ei ole vieläkään päässyt testailemaan simppojaan. Pitäisi munkin varmaan käydä tossa ihan sisätutkimuksessa, mutta jotenkin me halutaan vielä elää haaveissa, että stressaamatta onnistuttaisiin omasta takaa. Miehellä on sukurasitteena mahdollisesti hitaat simpat eli se saattaa meillä olla tuo suurin syy, se hoitoon onneksi on yleensä riittänyt vain testosteroni-piikit joten sormet ristisssä toivotaan. Kun sen kakkiaisen nyt vaan aluksi saisi sinne lääkäriin...

Artemis, joo ilmeisesti kokeilevat Tamofenilla (joka on siis rintasyöpälääke), josko tota simppamäärää (laatu kiitettävä, määrä surkeasti vain 1-4milj./ml) saisi nostettua siihen, että voitas siirtyä inseminaatioon näistä ICSI hommista. On kuulemma ihan vaan "ominaisuus" tämä vähäsiittiöisyys, kun urologin testeissä ei minkäännäköistä poikkeavaa löytynyt. Me naureskellaan himassa, miten yhteen pariin onkin kerääntynyt näitä "ominaisuuksia", että mitähän se lapsi oikeen perii! Tohon lääkkeeseen totes lekuri vaan, että ei se simpoille pahaakaan tee ja kaupan päälle mies saa vielä suojan rintasyöpää vastaan.... että näin pitkällä on tää meidän musta huumorintaju jo.

emoticon 
Nyt pidetään taukoa klinikan kesätauon loppumiseen asti ihan vaan siksi, että tulee tähän lapsenTEKOON tunnettakin taas mukaan, eikä vaan kliiniseksi härväämiseksi muutu tämä luonnon oma nautintomenetelmä. Mähän tietty vaikka asuisin siellä klinikalla, mutta mies oli tauon kannalla ja mikäs minäkään olen sitä kieltämään jos toisesta siltä tuntuu.

IHANAA LEIJONAT!! Mertaranta on NIIIIN uskomaton moottoriturpa - ihan liekeissä eilen. Ei voinu, ku tuulettaa itekin polvillaan lattialla. Piristystä meille monille todella tarpeeseen!  

Tikru: Olen nyt parin kierron aikana tikutellu ovista ja vähän samaan tyyliin lyhyttä luteaalivaihetta pukkaa. Kierto ollut siis suht vakiona 25 pv, ja ovis-plussan saanu n. kp 15 tienoilla. Tosin viime kierrolla en selkeää plussaa bongannu ja kierto venyi 28 pv:ään (r-testin tein x 2 ja puhdasta negaa sain tulokseksi). Täytyy jatkaa bongailuja tältä osin.. Ja testi-tehtaat käärii taas setelit.. Omat tuntemukset aika laimeat oviksen aikaan; juurikaan ei nippailuja/jomotuksia saati limoja. Miestä toki mieli tekee tavallista enemmän - heh! Usko vaan - syksy tulee nopeesti. Ehkä teillä kanssa inssiä kokeillaan??

Et Miikka usko, miten paljon sun positiivisuus antaa meille muille! Tai ainakin tällekin pohjamutia aikoinaan rypeneelle uskoa, että aina on toivoa. Ainakin pieni kipinä. Ja kun v****taa ja päähän ottaa urakalla, niin antaa tulla ulos. Tuolla asenteella luulisi testiin plussan tulevan pelkällä tahdonvoimalla! Noh, ehkä siihen vähän sitä kaksilahkeistakin tarvitaan. Ja musta huumori auttaa kestämään. Meillä mies monesti sanoo, kun jalat seinällä puoli tuntia loikoilen, että ei kai ne pikkuveijarit sentään NOIN hitaita ole. Mut huumori on hyvää lääkettä! Suosittelen kaikille!

Nymeria: Jaksamisia sinulle! Aina kantsii ovis hyödyntää. Meillä myös vuosia tahkottiin luomusti ilman minkään valtakunnan tulosta, 2 inssiä myös tuloksettomasti, ja kun vähiten plussaa odotti, niin sieltä se vaan tuli.

Hellurei - hellurei! Tämä lähtee nyt unten maille. Eilinen valvominen painaa, ja aamulla aikainen herätys. Mukavaa alkuviikkoa hyvät naarasleijonat!

-Kuukkeli-

Kuukkeli, perusjuippi mä oon... te vaan luette noi kaikki silleen positiivisesti... tai sit mä en osaa edes angstata kunnolla *naurahdus*. Sun miehes taitaa olla kanssa ihanan analyyttinen. emoticon  Mä jäin muuten odottamaan et Mertsi olis kutsuttu tonne leijona-lavalle???? Missä mertsi, siellä hokema..

Artemiksella onkin jännän ihana kesä edessä. Voi että kun oli kiva suunnitella niitä omiakin häitä, mutta ihan paras tunne oli kyllä sit kirkon jälkeen kun homma oli ns. klaarattu ja oltiin ihan oikeasti se yksi yksikkö myös lain silmissä. Me toivotaan sulle häälahjaksi plussa!!!!!
emoticon 

ON: ferrarin jarrutusjäljet ovat jo havaittavissa ja päivä kääntynee kp1:seksi. Mikäs siinä, uusi kierto, uudet tsänssit! Elokuussa deadline ja siihen asti toivo elää luomuihmeestä.

hei pitkästä aikaa, edelleen joka päivä luen kuulumisenne, mutten kehtaa täällä muuten roikkua.

Kaikkea hyvää teille !! <3
Toivon ihan koko sydämestäni että teilläkin tärppäis pian<3
Mun 21.kierron ihmeenikin täytti jo 3kk ! Aika menee ihan hirmu nopeeta.

PLUSSAMYRSKYN LÄHETTELEN !!

Ihan pakko tulla tänne avautumaan... sorry, tulee pelkkää omaanapaa tällä kertaa.

Eilen aamulla herätessäni huomasin, että mun rinnat aristaa! Mitä ihmettä??? Mulla ei oikeasti ole koskaan, ei koskaan, rinnat arat. Ei oviksen aikaan, ei ennen menkkoja eikä menkkojen aikaan. Ja mä en ole tehnyt/syönyt mitään normaalista poikkeavaa viime aikoina.
Tänään ihan sama homma, edelleen rinnat hieman aristaa. Varsinkin nännien kohdalta. Mistä ihmeestä tää voi johtua? (kai mulla seuraavaks on vähintään rintasyöpä tai joku muu vastaava)

Niin ja nythän mulla on kierto menossa siinä vaiheessa, että ilmeisesti ovis oli viikonloppuna ja nyt vaan odotellaan. Ei pitäisi olla menkat alkamassa. (toivottavasti vielä kahteen viikkoon) Ja en kai mä voi raskaanakaan olla... tai siis tietenkin voin, mutta eihän siitä vielä mitään oireita vois olla, kun ovis on ollut vasta viikonloppuna. Tuskin se alkio sentään 2-3 päivässä ois kiinnittynyt, jos vaikka alkunsa oliskin saanut.

Onko kellään kokemusta moisesta? Mistä vois johtua?

Mä pääsen tänään hierojalle/kiropraktikolle! Ihana mieheni oli varannut mulle ajan, kun mulla tuppaa olemaan selkä/hartiat jumissa jatkuvasti. Olen kerran aikaisemminkin käynyt ja kyllä auttoi. Ihanaa! emoticon

tuli tosta hierojasta mieleen että muistakaahan naiset sanoa hierojallenne että yritätte vauvaa tai voitte olla raskaana. Kropassa on meinaan "keskenmenopisteitä", eli jos niistä hieroo niin voi aiheuttaa keskenmenon.
Tämän mä kuulin omalta hierojaltani.

Artemis oon kyllä ihan samaa mieltä tuosta fb-hommasta. Lupaan ja vannon, että jos joskus lapsi saadaan niin se on viimeinen paikka jossa avaudun/valitan mistään! Mulla on kyl toisaalta välillä vähän syyllinenkin olo tästä omasta katkeruudesta. Muutama vuosi takaperin tuo asia ei olisi mua haitannut millään asteella. On kyl ikävä niitä aikoja... Mä oon kertonut meidän tilanteesta vain muutamalle vähimmälle ystävälle, mutta toisaalta vois olla vapauttavaa seuraavalle kyselijälle pamauttaa asia suoraan päin naamaa.

Nymerian fiilikset tuntuu ihan omilta. Täällä kans yks tuuliviiri ja melankoliaan taipuvainen yksilö. Uskon että auttaa oikeasti puhua psykologin kanssa tästä tilanteesta. Kesä menee onneksi yleensä tavallista nopeammin ja syksyllä pääsette IVF-hoitoihin! Sehän on varmasti tavallaan sellainen asia, minkä voimalla odotusta sietää. emoticon Itseä tällä hetkellä turhauttaa eniten se, kun ei tiedä yhtään koska sinne hoitoihin pääsee...

Tikru 82 Mulle on jo tehty yksityisellä tuo aukiolotutkimus,verikokeet kuin myös miehelle simppatesti. Kaikki oli ok. Lääkäri vaan piti palopuheen stressistä ja sanoi että "te nykynuoret ootte tottunut vain saamaan kaikki heti mitä haluatte". Arvaat varmaan, että ei ole lääkäri mun listan kärjessä enää... Ja jos yhtään arvaan oikein, niin kukaan meistä ei enää jaksa kuunnella tuota virttä! emoticon Lähetteen toki pisti julkiselle ja toivotaan tosiaan, että pian päästään vastaanotolle. 

Miikka on siis MK81! Kiva että muistat minut. Elokuu tulee nopeasti ja siihen asti voitte tosiaan keskittyä vain toisiinne. Mä uskon, että meidän kaikkien tilanne parisuhteelle on suurimpia kriisejä mitä voi olla. Tässä sitä opetellaan toimimaan tiiminä vastamäessä. Varmasti merkitsee sun miehelle paljon, että "suostuit" pitämään kesän taukoa. emoticon

Mä oon ilmeisesti ihan amatööri tämän käytössä, kun yhden viestin kirjoittamiseen menee melkein tunti! emoticon Aika mahtavaa kyllä kun enää muutama viikko niin sit alkaa kesäloma! Mies oli aika ihana, kun se heitti viime viikolla, että sitten kesälomalla viikolla 25 meillä on aikaa puuhastella kaikessa rauhassa. Oli laskenut ihan itse kalenterista koska mulla on hetelmälliset päivät. emoticon Toivottavasti siihen mennessä mielikin ole taas kääntynyt positiiviseen, kuten yleensä siinä vaihees kiertoa...

Takaisin