Nymeria
Vauhtiin päässyt keskustelija
Miikka, ootkos jo testannut uusiks? Ai tuolleenkin voi käydä, ettei munasolut tykkää kasvatteluista. Mutta kyllähän niitä tietty kasvatellaan inssissäkin (jos lääkkeellisesti tehdään), ei toki vaan pyritä niin moneen kerralla. Mutta jos se vielä plussaks muuttuis...
Rouva S, heippa ja kiitokset tsemppailusta! Ja paljon onnistumistuulia sinnekin! :)
pirjel, onko tuo siun tickeri kohillaan? Eli oliko sulla ultrassa kp 6? Mullahan oli kp 7 nuo 12 milliset. Teillä tietty nyt tuo pässi (pääsiäinen) tulee tuohon ikävästi. Toivottavasti tuo menopur buustais follit kunnolla kasvuun ja pääsisitte inssiin torstaina. Ja jos ei, niin sitten todellakin oikein munarikasta pääsiäistä! :D
ON: Viikonlopun stressailut oli ihan turhaa. Siis stressasin sitä, kun perjantaina oli juilinnat, että joko ne munikset karkas. Eilen ultrassa näkyi, että toinen oli 19,5 mm, toinen pienempi. Vissiin tuosta menopurista johtui sit ne oireet. Kävin apteekista Pregnyliä ja tuikkasin illalla mahamakkaraan. Ohje oli, että ennen pistosta piti vielä testata LH-testillä ja jos ois tullu positiivinen, niin ei ois tarvinnu pistää ja inssi ois ollu tänään. Kun oli nega, pistin siis piikin ja inssi on huomenna, kp 13. Illalla tosin juili taas oikein kunnolla tuonne oikeelle puolelle ja aamullakin heräsin siihen klo 5. Soitin polille ja sieltä sanottiin, että tehdään se inssi kuitenkin vasta huomenna. Mie en nyt oikein tiiä, etttä miten noihin juilimisiin pitäis luottaa vai eikö ollenkaan. Pelottaa vaan, että taas ne karkaa eikä inssissä enää näy mitään. No, ei se auta kuin odotella huomiseen!
Hirmu paljon keväthormoneja kaikille hyrräämään! Siis sellaisia positiivisia, josko tässä vielä ennen kesää joku plussa tänne saatais. Olisihan se ihanaa!
Rouva S, heippa ja kiitokset tsemppailusta! Ja paljon onnistumistuulia sinnekin! :)
pirjel, onko tuo siun tickeri kohillaan? Eli oliko sulla ultrassa kp 6? Mullahan oli kp 7 nuo 12 milliset. Teillä tietty nyt tuo pässi (pääsiäinen) tulee tuohon ikävästi. Toivottavasti tuo menopur buustais follit kunnolla kasvuun ja pääsisitte inssiin torstaina. Ja jos ei, niin sitten todellakin oikein munarikasta pääsiäistä! :D
ON: Viikonlopun stressailut oli ihan turhaa. Siis stressasin sitä, kun perjantaina oli juilinnat, että joko ne munikset karkas. Eilen ultrassa näkyi, että toinen oli 19,5 mm, toinen pienempi. Vissiin tuosta menopurista johtui sit ne oireet. Kävin apteekista Pregnyliä ja tuikkasin illalla mahamakkaraan. Ohje oli, että ennen pistosta piti vielä testata LH-testillä ja jos ois tullu positiivinen, niin ei ois tarvinnu pistää ja inssi ois ollu tänään. Kun oli nega, pistin siis piikin ja inssi on huomenna, kp 13. Illalla tosin juili taas oikein kunnolla tuonne oikeelle puolelle ja aamullakin heräsin siihen klo 5. Soitin polille ja sieltä sanottiin, että tehdään se inssi kuitenkin vasta huomenna. Mie en nyt oikein tiiä, etttä miten noihin juilimisiin pitäis luottaa vai eikö ollenkaan. Pelottaa vaan, että taas ne karkaa eikä inssissä enää näy mitään. No, ei se auta kuin odotella huomiseen!
Hirmu paljon keväthormoneja kaikille hyrräämään! Siis sellaisia positiivisia, josko tässä vielä ennen kesää joku plussa tänne saatais. Olisihan se ihanaa!
(Joku vähän innostui... :D)
VOI ETTÄ MÄ OLEN NIIIIIIIIIIIIIIIN ONNELLINEN TEIDÄN PUOLESTA!!! Ja vilpittömästi sittenkin!
Kuinka kauan teillä on yritystä takana? Mä kun kävin julkisella, olisin saanut clomit jos ei ovulaatiota olisi saatu osoitettua verikokeissa. Näin kun kävi, joudun odottamaan syksyyn jos siis luonto ei tee tehtäväänsä.
. Jep myönnän olen addiktoitunut ko. sarjaan ja olen seurannut sitä jo, mitä... ööö yli 10 vuotta. Alotin seuraamaan Briteissä ja jatkuu edelleen. Noh se siitä! Tänä aamuna mies olis taas jotenkin niin aaaaw, ihana. Me soitetaan joka aamu mun työmatkan aikana ja kysytään nukuttiko toista hyvin ja kaikkee muuta diipadaapaa. Tänä aamuna mies sitten kysyi, että mites nyt kun ollaan oltu vklopun jäljiltä vähän väsähtäneitä eikä olla oikein keskityttyä vauvapuuhiin, onko jo liian myöhäistä vai vieläkö keritään tähän rytmiin. Hyvä etten alkanut itkeä! Musta se oli vaan jotenkin niin ihanasti kysytty
Nyt kaikenmaailman kiinnitysliimat ja muut härpäkkeet toimimaan!
Plussa se on plussaa..!! Aivan mahtavaa. Nyt hurjasti tarraa. liimaa, onnea ja ihan kaikkea muuta parasta mahdollista.
Tuo mun ticker ei oo ajan tasalla -- oon yrittänyt useaan otteeseen päivittää sitä, mutta ne oman sivun muutokset ei toimi mulla ollenkaan, murrrrr, se ei suostu tallettamaan uutta tickeriä... (tää foorumin muutos ei tosiaan ole ollut parannus entiseen.) Nyt siis kp11 ja ovis yleensä kp14-15 kohdilla, joten toivotaan, että menopur ja pregnyl toimii.
Mikäs viikko sulla siis nyt onkaan menossa vasta? Meinaan, että onko se edes oletettavissa, että muuta kuin ruskuaispussi(t) näkyy? Toivottavasti seuraava ultra näyttää, että molemmissa on asukki!
. Syytän tästäkin ylimääräisiä hormoneja. Aika vaikeeta ollu ku on seksikielto inssin takia ja koko ajan tekee kauheesti mieli, paaaaljon enemmän kuin normisti oviksen aikaan. Miehellekään ei oo kovin helppoo ollu, kun mie oisin koko ajan niiiin ready to go ;D No, kun huomenna on inssi ohi, niin varmastri peitot pöllyää! :D
Aivan mahtavaa, tarraa, liimaa ja teippiä nyt vaan niin perkuleesti!!! ja sit
niin hyvä tulee!!!
No mut ans kattoo nyt asia kerrallaan, ei tässä muukaan auta...
+++++++++++++++++++++++++++!!!
Jotain kiimaa kai täälläkin ilmassa...
Miikka kanssa, jos itkettää niin sitten itket! Oliko ihan kunnolla verta vaikko vaan tuhru? Ei sillä että turhia toiveita haluan herätellä/yllä pitää, mutta jos kyseessä on vain pääsiäis-säikähdys?
Mä kuulun myös siihen ryhmään joka ei ole saanut edes siihen ovulaatiotestiin koskaan plussaa tai jolla ei ole
Heh... Toivotaan, että on ollut salainen agentti-ovis jos vaikka olis jäänyt sinne simpoille kiikkiin
Vähän nuo miehen työputket haittaa, mutta hyvin sitä on ehtinyt silloin tällöin pikaiset lemmenhetket varastaa aikataulusta..

. Saako heti kättelyssä udella, että mitä feelua miehen simpoissa oli? Ei ole pakko vastata, meillä on vaan tilanne, jossa lapsettomuuden syyksi on todettu se, että mies pihtaa simppojaan, eli tuottaa niitä vain sellasen 1-4milj./ml. Tästä syystä meille todettu ainoaksi hoidoksi ICSI.