Bandida jo ehti huutelemaan, että missä luuraan? Täällähän minä!
Hui, kun olette naiset paljon kirjoitelleet mun "tietokatkon" aikana, yritin tässä nopeesti päästä jyvälle kuulumisista... Ja siis uskomatonta,
Tintti81, hurjat onnittelut plussasta, aivan mahtavaa!!
Toivottavasti saadaan tästä kunnon keväinen plussa-aalto liikkeelle!!!!
Ja uusia tulokkaitakin on,
Maikkie, oikein paljon tervetuloa mukaan, ja pahoittelut kuitenkin heti kärkeen tädin vierailusta. Mikäs se
Tikru82:n tilanne nyt on, tuliko se täti jo kunnolla vai onko ymmärtäny pysyy poissa????
Voi
Miikka, kurja homma jos ei onnaa, mut eiks tossa kuitenki sauma oo, että hedelmöittyminen vois tapahtuu noiden kahdenkin osalta??

Äläkä edes hetkeäkään mieti, ettei susta olis äidiks, ihan varmasti on!!!

Niinkuin meistä kaikista, hyvä naiset!!! Pidän Miikka ihan hirveesti kaikki raajat pystyssä, että onnistuis!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lupaan nukkuakin sormet ja varpaat pystyssä!
Ja sitten vähän ON:aa, eli tosiaan ma oli eka käynti yksityiselle ja jäi hyvä fiilis niin lääkäristä, kuin klinikasta ja tulevaisuudennäkymistä. Lääkäri siis otti meidät ja lähinnä mun pääkopan sisäiset fiilikset vakavasti, ja ruvettiin heti miettii jatkoa. Eli nyt tehdään ensin loppuun ne vikat tutkimukset, mitä julkisella jäi syksyllä kesken. Mun osalta tarkottaa sitä, että itse asiassa jo tänään tehtiin aukiolotutkimus, ja siellä oli hyvät virtaukset. Ovis pitäis olla viikonloppuna, joten ens viikol sitte loppukierron verikoe. Mies on harmi kyllä viikonlopun reissussa, mut täytyy pe ottaa pienet "tyypit" kyytiin just in case...

Miehen pitäis käydä antaa vielä näyte, koska syksyisissä tuloksissa normaalien siittiöiden määrä oli aika vähäinen, minkä tää lääkäri huomioi. Iteki oltiin tuloksia googletettu, ja huomattu sama, joten myös huolestutti asia aika paljon. Mun niin suututtaa tällä hetkellä

toi julkisen puolen meininki, koska kukaan ei missään vaiheessa käyny niitä tuloksia meidän kanssa läpi, jotta oltais aiemmin saatu tietoon, että jotai häikkää miehen tavarassa ilm. on!!! No sitä on turha enää itkee, pääasia, että se nyt selvitetään kunnolla.Mut siis mahis olis, et jos tässä kierrossa ei tärppää, niin toukokuussa voitais inseminaatio tehä, edellettäen siis että mun verikoearvot ok ja miehen tuloskin kohtuullinen.Jos huonoin tuuri käy miehen tulosten kaa, niin sit ei kande lääkärin mukaan edes miettii noi kevyempii hoitoi ollenkaan, vaan ottaa järeemmät aseet käyttöön.. Mut toivotaan, ettei tarvis heti niihin mennä....
Alotetaan tässä kierrossa mulla vielä Luget, niin tukis sitä loppukiertoa ja pidentäis kiertoa vähän... Että tämmöstä, paremmilla fiilareilla taas ja ehkä hieman uskoa tulevaan, että jotain saatais aikaiseksi!

Niin ja pitää vielä sanoo, että jännitin tota tuubien hoonausta ihan turhaan, ei tuntunu juuri miltään. Nyt jälkikäteen pientä nippailua, mut ei todellakaan paha homma! Ei olis pitäny lukee netistä pelotteluja ko. toimenpiteeseen liittyen...
Mut kiteytettynä, hyvä kun päätettiin mennä yksityiselle, kyllä tästä vielä hyvä tulee meille kaikille!!!