Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei taas kaikille!
Niin ollaan käyty naistentautien poliklinikalla ei lapsettomuusklinikalla, koska täällä ei sellaista ole. Mutta luonnollisesti kaikki alkion siirrot ja punktiot on tehty lapsettomuusklinikalla.
Huomenna ois sitten testauksen aika...pelottaa tosi paljon. Sitä kun niin kovasti toivoo plussaa, mut ei vaan uskalla luottaa, että sellainen tulee. Oireita on monenlaisia, mut niin niitä on ollu ennenkin. Suurin osa johtuu Lugesteronista ja osa on varmaan vaan mielikuvituksen tuotetta. Mut ei oo vielä ainakaan tullu vuotoa joten jonkinlaista toivoa kuitenkin on. Ja alkion siirrosta on nyt 15vrk. Kuinka voikaan olla ristiriitaset tunteet tulevaa testausta kohtaan, toisaalta sitä odottaa malttamattomana, mut toisaalta sitä pelkää tosi paljon...

Tintti81: voih, uskon että tunteet myllertävät vuoristorataa. Pidän niin peukkuja, että tarrasukat ovat pitäneet! Itselläni on vähän sama tilanne, tosin ovulaatiosta vain on kyse. Siitä on kaikenjärjen mukaan nyt 11vrk. Yleensä luteaalivaiheeni on kestänyt vain tuon 11päivää, mutta katsotaan nyt kuin käy. Sitä kun vielä niin kovasti toivoisi, että kuuluisi siihen enemmistöön jolla raskautuminen alkaa normaalisti ensimmäisen vuoden aikana, mutta samalla valmistautuu jollain tasolla siihen, että hoitoihin on mentävä. Sanoit noista oireista, ne ne sitten vasta ovatkin ärsyttäviä. Vaikka sitä kuinka yrittää itselleen toitottaa, että unohda moinen tarkkailu yms. mutta se on vaan niin paljon helpommin sanottu kuin tehty. 

ON: Minulla on ollut jo muutaman päivän alaselkä "tulessa" ja vatsassa on ollut pieniä viiltoja, vihlaisuja, nippauksia.. osa sellaisia joita on ollut ennenkin ja osa ei. Kärsin nuorena eräänlaisesta aknesta, en finniaknesta, vaan talirauhasten tukkeutumisesta. Tähän minulla alunperin aloitettiin e-pilleritkin ja niiden avulla ihoni alkoi voida paremmin. Nyt viimeisin 2viikon aikana otsani on kerännyt kaiken mahdollisen ja mahdottoman rasvan itseensä ja huokoset ovat jälleen tukkeutuneet. Olen nyt kuitenkin ollut ilman pillereitä jo sen 8kk ja periaatteessa jo kolmen kuukauden kuluttua pitäisi näppyjen tulla takaisin, jos ovat tullakseen. Ja entäs hiukset.. omg!! Kampaajani kysyikin eilen, kun ihmettelin hänelle hiusteni yhtäkkistä massiivista rasvoittumista, olenko mahdollisesti raskaana. Sanoin, että toivon parasta ja pelkään pahinta. Hiuksia olen viimeisen viikon aikana joutunut pesemään jokapäivä ja hoitoaineenkin olen joutunut jättämään pois ja sitä en ole vielä koskaan elämässäni joutunut tekemään. Minulla on erittäin paksut hiukset ja hoitoaine on aina ollut välttämätön, jotta saan hiukset ojennukseen. Vaan ei enää. Tiedä sitten mikä hormoonipiikki tässä on ollut, toivottavasti sitä itseään.

Tintti, sitäpä tämä just tuppaa olemaan: yhtä tunteiden vuoristorataa. Toisaalta niin kovasti toivoo joka kuukausi sitä onnistumista ja pelkää pettymistä. Ja vaikka kuinka yrittäis valmentaa itteensä, ettei toivo liikoja, niin se pettymys on silti aina iso. Mutta nyt toivon kovasti, että sulle tällä kertaa ei tulisi sitä pettymystä vaan huominen toisi ilouutisia! Voi, kyllä me kaikki oltais ansaittu se plussa, ja pysyvä sellainen kaikkien näiden pettymysten jälkeen!

Tikruuuu
! Mie kyllä nyt vähän innostuin noista sinun oireista! Tai siis, kröhöm, anteeksi, ei varmasti kivaa ole tuollainen, kun tukka rasvoittuu ja talia kertyy otsaan, mutta jospa se nyt oiskin sitä itteensä!! Niin siitä mie innostuin. Sit vielä nuo vatsaoireet. Toivotaan, toivotaan!

Täällä ollu vähän PMS-kaltaisia oireita tämän aamun. Selittämätön ärsytys ja vähän mahaoireitakin. Vaikka nyt sitä tätsyä odotankin, niin ei tarviis saapua ennen viikonloppua, kun nyt vasta kp 20. Ja jos tää kierto jää kauheen lyhyeksi ja ens kierto on samanlainen, niin oviksen mahdollisuus osua viikonloppuun on aika suuri. Ja sehän ei tietty sitten sovi inssin kannalta ollenkaan!

Nymeria: voi kuule!! Kunpa sitä voisikin olla innoissaan, mutta ei, en uskalla, en vielä. Joka kerta kun käyn vessassa, sitäkin muuten teen useammin kuin viikko sitten (aineenvaihdunta jotenkin muuttunut kenties??) pelkään, että nyt se täti tuli. Mutta ei vielä ainakaan. Tekis jo niin mieli tehdä testikin vaikka vasta lauantaina on14vrk todennäköisestä ovulaatiosta, mutta olen satavarma siitä, että jos testin teen, täti pärähtää heti paikalla. Miksei joskus, edes joskus, asiat voisi mennä edes vähän helpomman kautta!?!? Pikkasen vaan.

Tiesittekö muuten, että olette mahtava tukiverkko KIITOS  emoticon

Iltaa ihanaiset naiset,
Kiva, täällähän on jännääjiä emoticon

Tikru kertoo sitten kun on testannut, plussa plussa plussa! Pidämme peukkuja toki myös Tintille, täytyy sanoa että mulla ei ole yhdessäkään ICSIssä ollu noin paljoa itsehillintää, että olisin pystyny odottamaan yli pp8 testaamista! Hehee, pikkasen hermoheikko olen siis itsekin...

Huomenna punktio, huh huh. Nyt siis virallisesti sairaslomalla ja vasta alkaa jännittää. Perusnegatiivisuus tulee esiin ja "ei tää kuitenkaan taas toimi, tai jos toimii niin menee taas kesken vaikka kaikki pitäs olla hyvin" -ajatukset pyörii päässä.

Huomenta vaan..

Ei tässä taida paljoa testejä tarvita. ÄLLÖVAROITUS: Eilen illalla kasin maissa vessareissulla paperiin tuli hieman puna-rusehtavaa. Ei voi sanoa vuotoa. Olin ihan varma että täti kurvaa yöllä paikalle, mutta ei. Aamulla ei paperiin tarttunut mitään poikkeavaa eikä tietoakaan tädistä. Hetki sitten taas vessareissulla puna-rusehtavaa jäi paperiin, mutta ei kuitenkaan pönttöön tai siteeseen asti. Vaikka kierto vaihtelee, on vuoto AINA alkanut aamulla, ei koskaan illalla. Ja vuoto on aina alkanut vuotona, ei tälläisenä tuherteluna. Siksi vielä tänä aamuna herätessä elättelin pientä toivon kipinää, että josko tuo olisi vaikka kiinnittymisvuotoa, mutta ei se sitä kuitenkaan ole. Nyt on menossa 27kp ja 11vrk ovulaatiosta. Menkkojen olisi pitänyt alkaa vasta lauantaina, jotta olisi 14vrk ovulaatiosta. Ja eikös sen kiinnittymisvuodon pitäisi tulla vasta ns. sitten, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa?? Sain eilen illalla ihan hirveän raivarin vessasta tullessa. Päässä pyöri kysymykset miksi ne saa lapsia "vahingossa" jotka eivät niitä välttämättä edes ole toivoneet?? Miksen minä voi tulla raskaaksi "normaalisti"?? Mitä minä teen väärin? Se siitä jännityksestä. Että näin täällä!

Miikka: pidän sulle kovasti peukkuja!! Se on jälleen kerran tämä ihmismieli sellainen, että on helpompi asennoitua pahimpaan, niin ei pety NIIN paljoa, vaikka pettyy kumminkin. Tälläinen olen ainakin minä luonteeltani.

Huomenta kaikille!
Testi on nyt tehty ja sehän näytti POSITIIVISTA! Olin niin ilonen, että itku pääsi. Mutta täytyy vielä tehä huomenna varmistustesti, kun ei sitä muuten usko, se testihän voi olla vaikka viallinen. Ja eihän se jännittäminen/pelkääminen tähän lopu. Pelkään varmasti koko ajan et menee kesken, on sitä plussaa niin kauan odotettu.
Toivottavasti teillä muillakin käy hyvin!!

IHANAAAAA!!! Voi mä olen niin onnellinen teidän puolesta! Nyt vaan positiivisia ajatuksia, tarrasukkia, liimaa ja onnea mukaan!! IHANAA!! Toivotaan, että sinä aloitit tämän ketjun plussa-aallon!!

Onnea Tintti81!!!  Paljon tarrasukkia pikkuiselle! emoticon
 Ihanaa saada lukea muiden positiivisia juttuja, edes pikkaisen piristävät omaa sysimustaa mieltä...

Tikru82: Samassa veneessä ollaan. Eipä tarvinnut täälläkään alkaa kaivelemaan testejä kaapin perukoilta. Eilen illalla oli jo hieman rusehtavaa vuotoa ja tänään sitten täti kurvasi kylään. Miten masentavaa! Mies tuossa juuri soitteli töistä ja kyseli, että koskas sulla pitikään alkaa. Melkein itku tuli, kun sanoin että huomenna, mutta alkoikin jo tänään.
Samoja ajatuksia täälläkin pyörittelen päässäni monesti ja kiroan kaikki *hupstulinraskaaksi* ihmiset maan rakoon. Että osaa olla elämä epäreilua. Miksi niitä lapsia ei voida suosiolla suoda sellaisille, jotka niitä oikeasti tahtovat ja ovat kauan odottaneet? Sitten joku naapurin narkkari pamahtaa kerta rysäyksellä paksuksi... AAAAARGH!!!!

Osaisko tesitä joku kokeneempi ja viisaampi hieman valaista mulle noita lapsettomuushoitoja? Tai siis kyllä mä niistä itse hoidoista jo aika paljon tiedänkin, nuo lyhenteet ei vaan ole tarttuneet kovin hyvin päähän. Lähinnä haluaisin tietää, mitä siellä polilla ensimmäisellä käynnillä tehdään? Käsittääkseni se on kait vaan joku keskusteluaika. Mies oli ihan ihmeissään, kun sanoin, ettei siellä välttämättä tehdä vielä mitään eikä ultarssakaan näy mitään oleellista, kun kierto on väärässä kohdassa menossa. Ihmetteli kovasti, miksei sitä ekaa aikaa sovittu oikeaan ajankohtaan kierron kannalta. Sitäpä sitä voi itsekin miettiä. Sillä tavalla oltaisiin voitu säästää useammankin kuukauden odotus... riippuu tietenkin siitä, mitä siellä tehdään.
Mulla on jotenkin vahva veikkaus siitä, että meidän hoitona tulee aluksi olemaan joku omaa hormonitoimintaa tukeva hoito, jolla varmistetaan ovulaatio. Mies on terveeksi tutkittu ja minullakin siis yksi km takana, joten kait ainakin toinen torvi on auki.
En millään malttais odottaa vielä sitä kahta viikkoa.

Toivotaan nyt todallakin, että tästä saataisiin kaikki mukaan plussa aaltoon kevään kunniaksi!

Hei leidit, tervehdys punktion jälkeisestä olotilasta. Kaikista 9stä muniksia saatiin 4. Itkettää jo valmiiksi huominen puhelu biologilta, toivottavasti ees yks siirtokelpoinen saatas tälläkin kertaa. Musta ei nähtävästi ole ees äidiksi, kun en ees soluja saa aikaiseksi.

Maikkie: no voi harmi. Ei sitten taaskaan auta muu kuin nousta pohjalta kohti huippua! Täällä ei vieläkään ole täti kurvannut paikalle eikä ole paperiinkaan mitään tarttunut. Ihmettelen kyllä nyt niin suunnattomasti, koska koskaan ennen ei ole moista tapahtunut!?! No kyllähän se täti vielä kerkiää. Hoidoista/tutkimuksista omalta osalta sen verran eli mehän ei olla (vielä) missään hoidoissa edes oltu. Meidät on vasta tutkittu. Mun tutkimukset alkoi yksityiseltä 10/10 ensikäynnillä ja viikon päästä oli heti toinen. Sain lähetteen jo tässä vaiheessa julkiselle reumani ja koska toisessa ovariossa olleen kypsymättömän follin vuoksi. Julkiselle pääsin 1/11 jossa vain tutkittiin tilanne. Tästä kahden viikon kuluttua 1/11 menin munanjohtimien aukiolotutkimukseen, jossa todettiin ainakin vas.puoli 100% auki olevaksi ja oik. tod.näk. 2/11 kävin sitten verikokeissa, joissa todettiin hormoonitasojen mukaan ovulaation tapahtuneen. Tästä sainkin sitten kirjeen kotiin, jossa sanottiin, että jos ei syksyyn mennessä ole tapahtunut mitään, otan uudelleen yhteyttä ja aloitetaan mahdollisesti jotkin hormoonihoidot. Pääsääntöhän (julkisella) on se, että yritystä pitää olla takana se vuosi, tämän jälkeen tehdään perustutkimukset, laajat verikokeet, munanjohtimien aukiolotutkimus sekä spermatutkimus. Näiden pohjalta sitten kaiketi aletaan asiaa viemään eteenpäin, jokaisen omalla yksilöllisellä tavalla. Ja mitä tuohon ajankohtaan tulee, niin eikös se osu aikalailla nappiin, jos kiertosi ovat kutakuinkin säännölliset. Toivotaan että saatte apua!

Miikka: 4/9 onko se huono vai hyvä? Kirjoituksestasi saattaisi päätellä että huono, mutta kun en yhtään tiedä.. Pidetään nyt kuitenkin kovasti peukkuja että pääsisitte plussa-aaltoon kiinni PIAN!!

Heissan taas minultakin. En jaksa enää niin usein kommentoida kun tuntuu että itsellä ei ole mitään odotettavaa tai jännättävää, oon niin heittänyt kaiken toivon... Tai no, onhan sitä jännättävää sitten 4kk päästä, melkein vois jo alkaa päiviä laskemaan emoticon
Tervetuloa uusille keskustelijoille, tosin toinen visiitti taisi olla lyhyenlainen emoticon  Onnea hurrrrjan paljon Tintti81! Jo oli aikakin sen plussan teille löytää. Täällä on toinen joka on hiukan turhautunut P-Pohjanmaan julkisen puolen hitauteen, mutta minkäs teet kun ei nyt ole varaa tehdä koeputkihommia yksityiselläkään...
Maikkielle myös tervetuloa palstalle, harmi ettei sinulla keskusteluun liittyminen toiminut yhtä hyvin kuin Tintillä - pahoittelut menkoista tai siis 'tädistä' niin kuin me täällä jostain syystä sanotaan... Jos jaksaa kahlata pari viimeisintä sivua tästä keskustelusta, siellä on jonkin verran avattu näitä tutkimuksia, aikatauluja ja muita :) Meillä aloitettiin tutkimukset yksityisellä hiukan sen jälkeen kun vuosi oli tullut täyteen. Ekalla käynnillä lähinnä keskusteltiin, kartoitettiin mun kiertoa, meidän terveydentilaa yms. Ja mieheltä otettiin spermanäyte. Mulle tehtiin aukiolotutkimus seuraavalla kerralla, ja sen jälkeen aloin syömään clomeja muutaman kierron.
Tikru82, tätipahoittelut myös sinulle :( Mä kerkesin jo innostua kans noita viimeisiä kirjoituksia lukiessa sun hormoonipiikistä... Aina sitä pienestäkin vinkistä on valmis uskomaan että tärppi on käynyt - niin itsellä kuin muillakin emoticon Meillä on vasta eka IVF mitä odotellaan.
Pirjel, meillä on tosiaan aika paljon yhtymäkohtia elämässä - toivotaan et seuraava olis se et tänä keväänä (tai tänä vuonna edes) saatais vihdoin plussia tikkuun emoticon  Upeeta et elämä makkarissa on virkistynyt ja onnea matkaan jo nyt siihen kolmanteen inssiin!
Nymeria, kesällä on kyllä taipumusta mennä "onneksi" melkoista vauhtia. Toisaalta kyllä näin 'vanhemmiten' tuntuu et aika menee muutenkin hirmu kyytiä. Vastahan sitä jätti pilleritkin ja nyt on jo 2 vuotta mennyt...
Missä on Fenix, miten meni lääkärikäynti?
Miikalle supertsempit! Ihmeen vähän niitä muniksia saadaan kyllä aikaan - mutta toisaalta, yksikin onnistunut hedelmöittynyt munasolu voi riittää! Toivotaan nyt kuitenkin et kaikki neljä olis laatukamaa, että pääsis ihan valitsemaan mitä pistetään eteenpäin ja mitä pakkaseen...

Juu kyllä se nyt taas jälleen kerran huonolta näytää... biologi soitteli ja kertoi että vaan kaksi näistä neljästä on kypsiä munasoluja. Huominen sitten näyttää hedelmöittyykö kumpikaan.

Soittelin miehellekin ja ihmettelimme asiaa yhdessä. On tää kyllä kumma.
emoticon 

Bandida jo ehti huutelemaan, että missä luuraan? Täällähän minä! emoticon 
Hui, kun olette naiset paljon kirjoitelleet mun "tietokatkon" aikana, yritin tässä nopeesti päästä jyvälle kuulumisista... Ja siis uskomatonta, Tintti81, hurjat onnittelut plussasta, aivan mahtavaa!! emoticon
Toivottavasti saadaan tästä kunnon keväinen plussa-aalto liikkeelle!!!!

Ja uusia tulokkaitakin on, Maikkie, oikein paljon tervetuloa mukaan, ja pahoittelut kuitenkin heti kärkeen tädin vierailusta. Mikäs se Tikru82:n tilanne nyt on, tuliko se täti jo kunnolla vai onko ymmärtäny pysyy poissa???? emoticon

Voi Miikka, kurja homma jos ei onnaa, mut eiks tossa kuitenki sauma oo, että hedelmöittyminen vois tapahtuu noiden kahdenkin osalta?? emoticon  Äläkä edes hetkeäkään mieti, ettei susta olis äidiks, ihan varmasti on!!! emoticon  Niinkuin meistä kaikista, hyvä naiset!!! Pidän Miikka ihan hirveesti kaikki raajat pystyssä, että onnistuis!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lupaan nukkuakin sormet ja varpaat pystyssä! emoticon

Ja sitten vähän ON:aa, eli tosiaan ma oli eka käynti yksityiselle ja jäi hyvä fiilis niin lääkäristä, kuin klinikasta ja tulevaisuudennäkymistä. Lääkäri siis otti meidät ja lähinnä mun pääkopan sisäiset fiilikset vakavasti, ja ruvettiin heti miettii jatkoa. Eli nyt tehdään ensin loppuun ne vikat tutkimukset, mitä julkisella jäi syksyllä kesken. Mun osalta tarkottaa sitä, että itse asiassa jo tänään tehtiin aukiolotutkimus, ja siellä oli hyvät virtaukset. Ovis pitäis olla viikonloppuna, joten ens viikol sitte loppukierron verikoe. Mies on harmi kyllä viikonlopun reissussa, mut täytyy pe ottaa pienet "tyypit" kyytiin just in case...emoticon  Miehen pitäis käydä antaa vielä näyte, koska syksyisissä tuloksissa normaalien siittiöiden määrä oli aika vähäinen, minkä tää lääkäri huomioi. Iteki oltiin tuloksia googletettu, ja huomattu sama, joten myös huolestutti asia aika paljon. Mun niin suututtaa tällä hetkellä emoticon  toi julkisen puolen meininki, koska kukaan ei missään vaiheessa käyny niitä tuloksia meidän kanssa läpi, jotta oltais aiemmin saatu tietoon, että jotai häikkää miehen tavarassa ilm. on!!! No sitä on turha enää itkee, pääasia, että se nyt selvitetään kunnolla.Mut siis mahis olis, et jos tässä kierrossa ei tärppää, niin toukokuussa voitais inseminaatio tehä, edellettäen siis että mun verikoearvot ok ja miehen tuloskin kohtuullinen.Jos huonoin tuuri käy miehen tulosten kaa, niin sit ei kande lääkärin mukaan edes miettii noi kevyempii hoitoi ollenkaan, vaan ottaa järeemmät aseet käyttöön.. Mut toivotaan, ettei tarvis heti niihin mennä.... emoticon
Alotetaan tässä kierrossa mulla vielä Luget, niin tukis sitä loppukiertoa ja pidentäis kiertoa vähän... Että tämmöstä, paremmilla fiilareilla taas ja ehkä hieman uskoa tulevaan, että jotain saatais aikaiseksi! emoticon Niin ja pitää vielä sanoo, että jännitin tota tuubien hoonausta ihan turhaan, ei tuntunu juuri miltään. Nyt jälkikäteen pientä nippailua, mut ei todellakaan paha homma! Ei olis pitäny lukee netistä pelotteluja ko. toimenpiteeseen liittyen... emoticon

Mut kiteytettynä, hyvä kun päätettiin mennä yksityiselle, kyllä tästä vielä hyvä tulee meille kaikille!!! emoticon

Heippa Naiset täältäkin!

Hurjat kiireet olleet töissä ja sillä välin tänne onkin tullut kaikenlaisia uusia kuulumisia.

Onnea, onnea Tintti81!! Kaikkea hyvää odotukseen. Ihanaa kuulla plussauutisia!

Lämpimästi tervetuloa täältäkin Maikkielle! emoticon Ja pahoittelut tädin saapumisesta... aina vaan se on niin kurjaa ja kamala pettymys. Omalta kohdaltani voin muuten valaista tuota 'inssi' termiä, koska tähän mennessä sitä on käytetty meille hoitona: se on lyhenteenä IUI ja tarkoittaa siis inseminaatiota. Hiljalleen noi termit tosiaan aukeaa, itsekin olin alkuun melko pihalla. Joku täällä vinkkaskin jossain vaiheessa, että noilla lapsettomuusklinikoiden sivuilla (esim. Ava-klinikka) on aika hyvät infot näistä hoidoista ja niiden lyhenteistä.

Miikalle erityiset tsempitykset ja toivotukset. Peukut ja varpaat täälläkin pystyssä ja ristissä. <3

Mukavaa kuulla Fenix, että jäi positiiviset fiilikset lääkärireissulta ja että se palautti omaa uskoa ja toivoa näihin hommiin. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja tulokset on ok, että pääsette kokeilemaan inssiä jo ihan pian.

Kovasti myötätuulta Nymerialle kiertoaikataulutusten kanssa! Mulla tuo kp1 kolkuttelee ovella, veikkaan huomista tai perjantaita -- joten ehkä saadaan taas jännitellä aikas samanlaisilla aikatauluilla? Otettaisko nyt näistä jo plussat?? emoticon Tosin tuo pääsiäinen taitaa pikkusen sekoittaa hommia, joten nähtäväksi jää.. Kiitoksia muuten kovasti tsempityksistä kolmannen inssin johdosta, ja voi kun toivon ihan samaa sinne teille.

Kiitos Tikru sullekin kauniista sanoista tähän tulevaan inssiyritykseen liittyen; ymmärsin oikein hyvin mitä tarkoitit. Minäkin utelen, että tulikos se täti vai vieläkö voidaan elätellä toivoa, että se olis hukannut sun osoittees..? 

Kiva kuulla Bandida susta. Keväistä täys-puskan-takaa-taka-vasemmalta tulevaa ylläriplussaa toivottelen sinne.. <3

Omia kuulumisia ei ole oikeestaan muuta kuin, että maanantaina mennään juttelemaan meidän lääkärin kanssa ja suunnitellaan jatkoa. Pikkusen mua mietityttää, että mahtaakohan se suositella suoraan IVF kolmannen inssin sijaan. No, sittenpähän sen näkee. 

Täältä paahtaa armoton komppi teille kaikille, ihanaiset! Katsokaa vaikka -- komppia kokonaisen bändin verran...  emoticon

Huomenta tulevat äidit!!

Piilovit***lun saattelemana täti kurvasi, tuttuun tapaansa, heti aamusta kylään. Se siitä jännityksestä sitten. Ihmeen seesteinen olotila vallitsee tällä hetkellä. Toissa iltana kun se tuhruttelu alkoi, purin ilmeisesti suurimmat viha-aggressiota pihalle. Ja toisaalta kyllähän sen järkikin sanoo, että jos luteaalivaihe on tämän tästä 11päivää, kuka siinä ajassa kerkiää mihinkään tarraamaan kiinni. Nih. Ei muuta kun 15kp päivää odottelemaan ja hormoonit kehiin. Lisää näppyjä vaan! En tiedä sitten mistä tosiaan tuo ihan jumalaton rasvoittuminen johtunee ja samoin ainenvaihdunta on vilkastunut ihan huomattavasti. Ehkä mun kroppa käynnistyi vasta nyt ja muutaman viikon sisällä sisälläni kasvaakin jo pikkuinen emoticon  Ei tässä auta TAASKAAN muu kuin nostaa nuppi kohti korkeuksia ja porskuttaa eteenpäin. Jään kyllä nyt varmaankin muutamaksi viikoksi taka-alalle ja keskityn vähän enemmän taas koiriini. "Keväthuolto" odottaa kaikkia kolmea, hih. Käyn kyllä lukemassa juttujanne ja tsemppamassa teitä kaikkia, mutta jotenkin nyt tuntuu taas sen verran turhauttavalta, että pidän hieman taukoa.

Bandida: voi sanopa kuule muuta. Mikä siinä onkin, että aina sitä vaan niin kovasti on valmis uskomaan, että nyt natsasi. Otan kyllä ystäväni moton käyttöön "pessimisti ei pety" emoticon

Miikka: Lueskelin eilen tuosta teidän tilanteesta ja olen taas hieman enemmän kartalla. Harmi että vain kaksi oli kypsynyt, mutta pidetään peukkuja että edes toinen hedelmöittyy. Kovasti tsemppiä ja voimia!

*Fenix*: Ei, ei se nyt vaan ymmärtänyt pysyä poissa. Ei ole enää pienintäkään epäilystä etteikö täti olisi paikalla. Ja sille voisin tehdä näin emoticon  Ei vaan, tässähän on taas uusi alku! Hienoa, että kokemus oli hyvä ja niin antoisa, kun se tilanne nyt vaan voi olla. Mikään ei ole rasittavampaa kuin se, että tässä tilanteessa olevalle vaan sanotaan tyyliin "voivoi, kattellaan". Pidän kovasti peukkuja, että kaikki on hyvin ja pääsette pian vauhtiin hoitojen suhteen.

Pirjel: Osoite oli vielä oikein hyvin tallessa, kuten varmasti jo tuosta alusta luitkin. Ilmottelehan sitten mitä lääkäri teidän päänne menoksi on kehitellyt.

Nyt oikein antoisaa emoticon ja aurinkoista viikonloppua tulevat äidit!! Pidetään lippu korkealla, positiivinen asenne on kaiken a ja o emoticon ja niiden väliin mahtuu kyllä muutama v****uskin emoticon 

emoticon    oli ihan pakko laittaa monta hymiötä emoticon

Huomenta, yksi sissi siellä taas on hedelmöittynyt ja siirretään huomenna jos tuomionpuhelua ei tule. Miten voi olla, että 3:sta ICSIstä saadaan tasan kolme siirtokelposta yksilöä, eli yksi per ICSI? Kyllä mä maar kauhiast ihmettelen.

emoticon Nyt yksi kupponen lohdutuskahvia (muilla se on ruokaa tai alkkista, meitsi lohduttautuu kahvilla). Hehe, onkohan sellasta "Anonyymit Kahvittelijat"-yhteisöä? Huomenta, nimeni on Miikka ja olen kahviholisti.

Tulin vain käymään täällä kurkkimassa :)

Onnea Tintti81 plussasta :) Hienoa :)

Teille muillekin toivon niin kovasti sitä plussaa, olette sen verran ihania ihmisiä ollut minulle kun itse pyörin vielä täällä silloin joten en mitään muuta toivokaan syädmestä ku teille vain niitä plussia +++++++++

Kiitos kaikille, mut tais olla liian aikaista onnitella.
Tein vielä eilen varmistus testin ja sekin näytti plussaa. Mutta viime yönä heräsin kovaan vihlaisuun/viiltoon. Ja aamuyöllä kun kävin vessassa niin tuli ihan kirkkaan punaista verta. Tosin sen jälkeen on nyt aamupäivällä tullu vain olemattoman vähän sellasta rusehtavaa. Mut nyt pitää sitten viikonloppu odotella ja toivoo ettei vuoto ala kunnolla ja että kaikki ois kunnossa. Ens viikolla sitten lääkäriin tarkistuskäynnille.
Alkoita siirrettiin 2, joten saattaahan se olla, että toinen vielä jäi, jos se oli keskenmeno. En kestä jos siellä ei oo mitään. Sit se plussa oli ihan turha ja ois ollu helpompaa jos sitä ei ois tullu.

Tintti, älä vielä heitä pyyhettä kehään. Kun alkio porautuu syvälle se voi rikkoa verisuonia... ja varsinkin jos niitä on kaksi siellä porautumassa ja tekemässä itselleen kasvualustaa.   emoticon
Pidetään vielä peukkuja!!!

Takaisin