Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta! Ihan mielettömän hyvä fiilis, nimittäin MENKAT! emoticon
Mun kroppa toimii ja nähtävästi täti tuli kylään heti, kun haamu poistui keskuudestamme, nimittäin eilen vielä haamu, tänään nega. WUHUU... maanantaina soitto klinikalle ja palttiarallaa kuukauden päästä päästään koitoksiin.

Fenix, kiitos tsempistä! Juu eiköhän nuo zombitunnelmat vaivaa ihan kaikkia tässä tilanteessa olevia ainakin välillä. Minä odotan jo kovasti sitä terapeutin aikaa, tekee varmasti hyvää päästä purkamaan päänsisältöä sellaisen henkilön kanssa, joka on perehtynyt juuri näihin asioihin. Kun mulla on taustalla sairastettu vakava masennus, siinä on aina uusiutumisriski ja siksikin nyt seurailen tätä henkistä(kin) olotilaani vähän tarkemmin. Mikäs tilanne siellä on nyt? Tuliko täti vai olisko jotain kivoja uutisia??

Miikka, voi miten hyviä uutisia tuli siltä suunnalta! Mahtavaa, nyt pääsette uuteen yritykseen ja kaikki on mahdollista! emoticon Iso kiitos tsempistä sinullekin! Huomenna siis soittelet klinikalle? Tuu sit kertomaan sotasuunnitelma!

Mie pistin eilen sen Pregnyl-piikin eikä se niin kamalaa ollut. Mies oli apuna sekoittelussa, se olis ollu aika hankalaa yksin kun kädet tärisi jne. Kun tuli piikityksen aika, mies hävis äkkiä takavasemmanlle. :D Sillä on piikkikammo eikä se voi kattoo kun pistetään. Mutta eilen illalla oli alamasulla molemmilla puolilla senkaltaisia tuntemuksia, että jokohan ne munikset lähtivätkin liikkeelle... :( Toivottavasti olis olleet vaan joitain kasvukipuja eikä oikeita oviskipuja. Eilen oli kyllä vasta kp 11, mutta mistä näistä tietää? Kun minullahan viime kierrossakin ovis tuli aiemmin kuin edellisissä kierroissa. Nyt en edes ole ovista tikutellut, kun lääkäri sanoi ettei se oo välttämätöntä Pregnylin takia. Jännittää huominen aika paljon. Ensinnäkin simppatestin tulokset ja sitten vielä se, että joko se ovis (taas) meni.

Tämä neiti siirtyy odottajien puolelle pikkuhiljaa nimittäin sain tänään kahteen eri testiin positiivisen tuloksen :)

Sumeat kuvat laitan tähän niistä testeistä:

http://aijaa.com/v.php?i=007577595755.jpg

http://aijaa.com/v.php?i=003937595756.jpg

Muille paljon plussatuulia ja puhalluksia että teilläkin onnistaa +++++++++

Kiitos kiitos Nuu_ :)

Ajattelin huomenna testailla aamulla heti kun herään että vahvistuuko viivat :) Ja keskiviikkona sitten CB:n viikkonäytöllä :)

Tässä sitten tämän aamuinen apteekin omalla raskaustestillä testattu tulos:

http://aijaa.com/v.php?i=009517600313.jpg

Heippa Naiset!

Onnea, onnea Minnuskalle kauan odotetusta plussasta! Nyt kaikkea onnea jatkoon, ja hyvää vointia sulle! Ihanaa saada tälle palstalle plussauutisia. 

Mites Nymerian päivä on mennyt? Täällä peukut ja varpaat pystyssä, että inssi meni hyvin ja simpat ovat olleet ok! Tsemppihalit sinne. <3

Tänne ei kummempia... noi Luget ovat tainneet aiheuttaa nyt kummallista tuhrua jo monta päivää menkkojen jälkeen. Melko ärsyttävää, mutta ehkäpä se siitä jossain vaiheessa loppuu. Onko teillä kokemuksia moisesta? Ei olla vieläkään päätetty jatkoista, keskustelut ovat käynnissä. Pitänee käydä klinikalla juttelemassa meidän lääkärin kanssa, haluaisin vielä kolmannen näkökulman tähän, ennen kuin tehdään päätöksiä. Nyt en ole jaksanut mittailla ovista, sen verran haluan nyt ainakin taukoa, että tällä kierrolla "unohdan" koko jutun. Tai eihän nää jutut mihinkään unohdu, mutta pyrin siirtämään ne taustalle edes hetkeksi.

Mukavaa päivää kaikille! emoticon

Nytten voidaan uskoa että ollaan sitä raskaana kun tein tänään vielä yhden raskaustestin ja sen CB:n viikkonäytöllisen :)

http://aijaa.com/v.php?i=004897605897.jpg

Onnea Minnuska plussasta!!

Onnea myös Miikalle, hienoa et vihdoin kroppa on taas kuosillaan, ja pääsette pian uuteen yritykseen! Tällä kertaa se onnistuu emoticon
Mites meni Nymeria, osuitteko ovikseen, saatiinko inssi tehtyä? Hyvä että menet jutteleen ammattilaisen kanssa, masennushan tosiaan saattaa uusia helpostikkin - ja sulla on jopa syytäkin ollut olla alamaissa. Jospa tämä viimeisin inssi katkaisisi sen kierteen... Hirmusti tsemppiä!! Ja nuo Miikankin ehdottamat perus-itkupotkuraivaritkin saattaa helpottaa oloa joskus kummasti, kun on aikansa kasannut asioita itteensä...
Pirjel, ottakaa niin iisisti kuin pystytte tämä kierto, jospa se auttaisi (vaikka toiveet moisesta ihmeestä on varmaan sielläkin yhtä korkealla kuin täällä... heh). Toivottavasti pääsette pian juttelemaan lääkärin kanssa ja hän antaisi selkeitä vastauksia kysymyksiin ja auttaisi teitä päättämään jatkosta. Mä ainakin oman gynen kanssa kun juttelin sain vahvistusta omille käsityksille siitä ettei tässä inssillä selvitä - yleensä ne haluaa tehdä sen 3 inssiä ennen muita hoitoja, jos niissä on mitään mahdollisuuksia tulosta tehdä, mut hän kirjoitti suoraan meidät julkiselle kahden inssin jälkeen.

Täällä mennään rauhallisesti, ei oo oikeen mitään odotuksia tältä kierrolta, mut kattelen uteliaisuuttani et tuleeko sitä ovista. Ei ainakaan vielä eli sentään vähän pidempi kierto on tulossa kuin tuo vuodenvaihteen aikainen 22 päivää... :) Tulis vaan pian kevät, niin sais alkaa tuhertaa ulkona ja unohtaa et odottaa sitä kutsukirjettä polille...

Minnuska, vautsivau!! Paljon onnea!! emoticon  Ja tarrasukkia matkaan!

pirjel, mulla ei Lugeista ole kokemusta kuin kahdelta päivältä vasta. Sain siis reseptin nyt loppukiertoon. Jep, hyvä varmasti jutella lääkärin kanssa jatkosta ja päättää sitten. Tsemppiä!

Bandida, kevättä odotellaan kovasti täälläkin, alkaa tää talvi jo pursuta korvista ulos kun on ollut niin pitkä! Tuo onkin sulla ja pirjelillä sitten eria asia kuin meillä, me kun ollaan julkisella oltu alusta asti. Ihan sama on tehdä ne 3 inssiä tässä (jos on minkäänlaista toivenvirettäkään onnistumisesta), kun koeputkihommiin päästään vasta syksyllä kuitenkin.

Jees, eli maanantaina tehtiin kuin tehtiinkin toka inssi. Yllätykseksemme miehen simppojen liikkuvuus oli kolmanneksen parempi kuin edellisessä inssissä. Tiheys edelleen aika kehno, mutta kyllä tuolla kuitenkin kuulemma kannatti yrittää. Mutta miun munasolut olivat taas jo tiessään. Mulla oli JO lauantai-iltana (kp 11) ovisoireita. Maanantaiaamuna sitten juili kunnolla myös. Voiko muuten munikset irrota eri aikaan eri puolilta? Kun mulla siis oli molemmilta puolilta lähdössä. Mie en tajuu, että miksi just nyt nää minun ovulaatiot on olleet niin aikaisessa, kun ennen polille menoa edellisissä kierroissa plussa tuli vasta kp 16 ja kp 15. Lääkärikään ei oikein osannut sanoa tuohon juuta eikä jaata. Ärsyttää kyllä, jos inssit ei onnistu vain huonon ajoituksen takia. Seuraavaan inssikiertoon (kuulemma siis kokeillaan vielä, kun sperma kerran oli parempi nyt) mulle vissiin sit tulee hormonit kehiin. Nyt sain siis nuo Luget loppukiertoon. Pienellä annoksella kyllä, 2 x 100 mg iltaisin.

Tulin vain huutelemaan Minnuskalle paljon onnea =)

Ja Nymerialle peukut pystyssä ja kaikille muillekin tietenkin =)

Ja vielä Nuu, onnea oikein kovasti <3

Voi vitsi! Minnuskalle isot halionnittelit ja tarrasukkia reippaasti matkaan
emoticon 

Mitäs muille, mitään hoitotuloksia kerrottavana emoticon ?? Oon ollut pikkasen kiireinen viimeaikoina, niin en ehtinyt edes teitä ystäväiseni tukemaan, mutta toivotaan että kohtapuolin hellittää tämä kevätkiire ja saadaan lisää uusia masukkaita matkaan!

Ittellä ei mitään ihmeitä, lääkäri oli viime viikon talvilomalla, joten tuloksia edelleen odotellessa...

Moi Mimmu! Kiva kun kävit morjestamassa ja kiitos peukuista!

Miikka, yhtä odottelua tämä tuntuu nyt olevan itse kullakin... Jokos te saatte tulevalla viikolla tietää tuloksia?

Mitäs muut? Vai ovatko kaikki nyt yhtä aikaa vaan odottamassa hoitojen/testien tuloksia eikä kellään oo oikein raportoitavaa..?

Mie oon ollut todella väsynyt ja alamaissa. Välillä pikkuisen huippaakin. Liekö Luge-sivuoireita (?) Odotan kyllä kovasti torstaita, jolloin pääsen sinne polin terapeutille juttelemaan. Mulla jatkuu nyt taas opinnotkin ja loppukeväästä on tulossa tosi rankka, ja pään pitäis siis jotenkin kestää kasassa... Viikon päästä suunnilleen ois r-testipäivä, ellei täti tuu ennen sitä. Toiveita onnistumisesta ei kyllä juurikaan ole, oli se ajoitus inssissä tosiaan taas niin ja näin. Toivottavasti te muut jaksatte olla vähän paremmalla mielellä Kevätkin tekee tuloaan ja kaikkea. Mie en vaan nyt jaksa oikein iloita mistään.

Nymeria, voisko tän kevään opiskelut ottaa sellasena loppurutistuksena, joka auttas sua saamaan muuta ajateltavaa? Itse ainakin nautin opiskelusta (joo oon pimee) ja jokainen tentti antaa mulle aina sellasen viikon rauhan tän isomman asian kanssa.

Saisihan niitä tuloksia sieltä ensviikolla... jotenkin mennyt näihin ikuisiin testeihinkin fiilikset, kun aina tuntuu tulevan jotain negatiivista schaissee niskaan... if you know what I mean. Olishan ne sieltä punaselta ristiltä jo soittaneet mulle, jos joku vaarallinen tauti olis.

Taitaa olla aika hyvin kierrot kaikilla siinä vaiheessa, et joudutaan jokunen päivä vielä odottelemaan tuloksia ja toiveita  emoticon

Heippatirallaa kaikille.

Kävin tänään varhaisultrassa, limakalvo oli paksu, alkio oli siellä ja kohtukin pieni, ultrakuvassa mitattiin alkion pituudeksi vasta 2,9mm eli kunnolla sitä ei siellä näkynyt ja sain viikon päähän kontrolliajan yksityiselle, nimittäin lääkäri ei osannut kertoa vielä kun alkio on noin pieni että onko se kohdun sisäpuolella vai kohdun ulkopuolella, mulla ei kyllä mitään vuotoja ole ollut, hiivatulehdus kuulemman on, sanoi lääkäri heti. Saas nähä mitä viikko eteenpäin sanotaan, en usko kuitenkaan että se olisi ulkopuolinen kun ei ole mitään kipujakaan, normaalit raskausoireet on ilman verisiä vuotojakaan. Menkkamaisia kipuja on välillä ollut alavatsassa mutta nekään ei ole edes kipeitä ollut ja alaselkä kipeä liiallisesta istumisesta ja seisomisesta kun joutuu jännittymään. Rinnat kasvaneet ja pahoinvointiakin on. Että se siitä, tulin tämmöistä teillekin kertomaan :) En kuitenkaan edes ajattele koko asiaa mitä lääkäri sanoin, koska mulla on vaan niin vahva tunne että se on ihan oikeassa paikkaa ja näyttää vaan väärin kun on niin pieni vielä. :)

Minnuska mulle jäi hilppa epäselväksi mitä se tohtori siellä näki? Yleensä näkyy sellanen ympyrä vaan noin aikaisin, mut näkyikö siis ihan sikiö jo? Sormet ristissä et kaikki on hienosti!

Siis joo sori tarkoitin että ei kohtukaan ollut kovin kasvanut kun niin alkuvaiheessa olen vielä. Mutta lääkäri kaksi plussaa merkkasi siihen ultrakuvaan kun mittasi sen alkion koon. Mutta ei lääkäri osannut tosiaan kertoa vielä näin aikaisessa vaiheessa että kasvaako alkio kohdussa vai ulkopuolella, sanoi että se on just siinä rajalla, toinen pää siitä mitasta oli siinä kohdun reunassa ja toinen pää vähän yli sen vastakkaisen kohdun reunan, mutta veikkaan tosiaan että ei ole ulkopuolista kun ei ole oireitakaan ja kun se ultrakuvakin on niin epäselvä että en nää siinä mitään muuta kuin kohdun.

Moikka kaikille piiiitkästä aikaa!

Oon pysytellyt täällä taka-alalla kun nyt on "vaan" ollut tätä odottamista niin itselläni kuin muillakin!

Kovasti onnitteluja plussaneille!! Jonkinlainen puhuri on osunut muutamien onnekkaiden kohdalle! Nyt vaan heille sitten enkeleitä ja tarrasukkia matkaan mukaan.

Minnuska89: mietin tuota sinun ultraäänikäyntiäsi.. kävitkö yksityisellä vai kunnallisella tuossa ultrassa? Ihmettelen nimittäin samaa kuin Miikka, että on pystynyt jo sieltä erottamaan muutakin kuin kohdun ja mahdollisen ruskuaispussin. Sanoiko hän todella alkion mitaksi 2,9mm?? Ja olet viidennellä viikolla? Käsittääkseni on kuitenkin kyse niiiiiiiiiin pienestä alkiosta, viidennellä viikolla 0,5-1mm, että saa olla vimpan päälle uusi ultraäänilaite ja vimpan päälle hyvä lääkäri, että pystyy moisen erotuksen tekemään. Olen itse alalla, enkä tällä kirjoituksellani halua millään tavalla pelotella, mutta halusin vain vähän varmistella asiaa ettei tule väärinkäsityksiä. Varhaisultraa suositellaan tehtäväksi vasta aikaisintaan kuudennella raskausviikolla, mutta kaikkein varminta se on vasta viikon kahdeksan jälkeen, jolloin ultraäänilaitetekniikalla saadaan varmistettua erotuskyky siihen mikä on mitäkin. Yksityisellä puolella kaikissa paikoissa asiaa tuskin painotetaan tarpeeksi, koska halutaan tuottaa tulosta ja saada asiakkailta rahaa. Painotan vielä, etten tarkoittanut tällä mitään pahaa! Toivon kaikkea hyvää enkeleitä ja tarrasukkia!

Itsellä alkaa tässä pikkuhiljaa kuuppa sekoilla, koska tuo ah niin ihana kierto ei ole mikään säännöllisyyden perikuva. Alkukierrossa bongailin niitä haamuja ovistesteissä tämän tästä ilman mitään oireita. Sitten tulikin tilanne, että oli viimeinen ovistesti laatikossa ja ajattelin, että no tehdään sekin nyt vielä. Olin siis jo menettänyt toivoni koko kierron suhteen, mutta tein kuin teinkin toissa lauantaina ennen aamupalaa testin ja ei jäänyt kyllä epäilyksiäkään viivan vahvuudesta. Se oli NIIIIIN vahva! No siitähän sitten ilostuin ja tein aamutoimet ja aloin syödä aamupalaa ja hittosoikoon meinas lusikka tippua kädestä, niin kauhea vihlaus kävi alavatsalla että huhhuh. En tiedä sitten oliko se siinä sitten se ovis, nopea se sitten ainakin oli jos oli. Vähän niin kuin Nymerialla, että aamulla ei viivaa, illalla viiva ja aamulla taas ei viivaa.. No nyt oli kuitenkin tilanne se, että edellis iltana ja ko. iltana lakanat heilui joten nyt sitten vaan odotellaan tätiä kylään. Ja se jos mikä saa mut hyppiin sienille! Nyt on menossa yritystä 8kk, 9yk. Tähän asti olen tässä kierrossa saanut itseni pidettyä viilipyttynä, mutta nyt, ei vaan enää tahdo pysyä järjissään. Kropan kuuntelunkin jätin taka-alalle kunnes viime viikon lopulla ilmestyneet lukuisat kylmänväreet, väsymys ja kuumat aallot sai taas kuuntelemaan kroppaa. Luulin jotulevani kipeäksi, mutta ei, ei se ollut sitäkään. Ei vaan enää millään malttais odottaa :( tahtois tietää heti.
Tulipas tästä pitkä.

No kuten kaikki tiedätte välillä on vaan jotenkin ajatukset purettava.

PLUSSATUULIA JA TARRASUKKIA EDELLEEN TOIVOTTELEN KAIKILLE NIITÄ TARVITSEVILLE  emoticon

Takaisin