Nymeria
Vauhtiin päässyt keskustelija
Miikka, jokos alkaa tuloksista kuulua? Sie se olet niin ihana, kun jaksat aina tsempata ja etsiä meidän muidenkin puolesta hyviä puolia asioista! <3 Joo, kyllähän tuo opiskelu sinänsä ihan hyvää nyt tekee, kun siihen pitää keskittyä, mutta viime viikolla sain tietää, että minun pitäiskin tehdä aika paljon enemmän toukokuun loppuun mennessä kuin mitä olin alunperin tälle keväälle suunnitellut. Sitten on vielä nuo työt, soppari on tosin vain huhtikuun loppuun. Meinaankin töihin sanoa, että toukokuussa ei tarvi minua soitella töihin, kesällä sit taas olisin käytettävissä. Niin että miten kestää pää kasassa kun tulee niin kamalan tiukka kevät enkä oo ihan varma saanko kaikkea tehtyä mitä pitäisi (ja kun mulla on vielä sellaiset vaatimukset itelleni, että kaikesta pitää saada täydet pisteet). Kun on vielä tämä väsymys ja alakulokin tämmöistä. No, teen minkä pystyn ja sen pitää nyt riittää.
Tikru, voiiiii, nyt teille kovasti peukkuja!!
Mikähän kumma siinä oviksessa tosiaan toisilla sitten voi olla, että testi näyttää plussaa niin lähellä h-hetkeä..? Ihan epistä, varsinkin kun nässä hoitohommeleissa se oikea ajoitus on hyvinkin avainasemassa.
Mulla meni tämä aamu päivystyksessä. Mullahan oli jo ekan inssin jälkeen viikon päästä niitä virtsisoireita, mutta silloin oli näyte puhdas. No, eilen illalla oireet tuli taas (eli taas viikko inssistä), mutta ajattelin etten tee asialle mitään kun on samat oireet kuin viimeksi, jolloin ei virtsistä kuitenkaan testistä voitu todentaa. Aamulla sitten järkytyin, kun pissatessa jäi vessapaperi ihan kunnolla punaiseksi, eli virtsassa oli verta. Eikun siis päivystykseen, jossa näytteessä olikin leukkarit nyt koholla. Sain antibiootit, joista mulle varmaan taas hiivakin sitten tulee, kun viimeksikin kävi niin (kun ehdin 3 tablettia kuurista aloittaa ennenkuin sain tietää virtsatestin tuloksen). Aika ihme homma minusta, että nää oireet tulee taas viikon päästä inssistä. Liekö ihan sattumaa vai voiko asioilla olla jotain yhteyttä. Ja miksihän viimeksi virtsanäyte oli puhdas..? Pitänee vähän polilla kysellä tästä.
Jos joku vielä lukee tätä tänään, niin: Hyvää naistenpäivää teille, ihanat naiset!!
Tikru, voiiiii, nyt teille kovasti peukkuja!!
Mikähän kumma siinä oviksessa tosiaan toisilla sitten voi olla, että testi näyttää plussaa niin lähellä h-hetkeä..? Ihan epistä, varsinkin kun nässä hoitohommeleissa se oikea ajoitus on hyvinkin avainasemassa.Mulla meni tämä aamu päivystyksessä. Mullahan oli jo ekan inssin jälkeen viikon päästä niitä virtsisoireita, mutta silloin oli näyte puhdas. No, eilen illalla oireet tuli taas (eli taas viikko inssistä), mutta ajattelin etten tee asialle mitään kun on samat oireet kuin viimeksi, jolloin ei virtsistä kuitenkaan testistä voitu todentaa. Aamulla sitten järkytyin, kun pissatessa jäi vessapaperi ihan kunnolla punaiseksi, eli virtsassa oli verta. Eikun siis päivystykseen, jossa näytteessä olikin leukkarit nyt koholla. Sain antibiootit, joista mulle varmaan taas hiivakin sitten tulee, kun viimeksikin kävi niin (kun ehdin 3 tablettia kuurista aloittaa ennenkuin sain tietää virtsatestin tuloksen). Aika ihme homma minusta, että nää oireet tulee taas viikon päästä inssistä. Liekö ihan sattumaa vai voiko asioilla olla jotain yhteyttä. Ja miksihän viimeksi virtsanäyte oli puhdas..? Pitänee vähän polilla kysellä tästä.
Jos joku vielä lukee tätä tänään, niin: Hyvää naistenpäivää teille, ihanat naiset!!

Noista Lugeista, mullahan niitä oli käytössä molempien ICSIen jälkeen ja ekalla kerralla tuli menkat läpi 8 päivää siirrosta. Tokalla kerralla ei sit tullukkaan ja ne menkkafiilikset alko samana päivänä ku testasin, eli joku 10 päivää siirrosta.
Jospa pienen paussin jälkeen jaksaisi taas jatkaa kun huhtikuun loppuun ei niin pitkän aikaa kuitenkaan ole, ja sitten saat panostaa opintoihin pelkästään hetken.
Eipä hirveesti lämmitä just nyt. *huoh* Lisäksi vähän vaikeuttaa ajoitusta kun nuo mun kierrot seilaa miten sattuu, aika vaikea laskea monen kk päähän miten vois ajat passata, voi siis olla et tuotakin pitää vielä siirtää (tai sit kiskasen kysymättä pillerikuurin vielä kesällä, sen jälkeen ainakin tietää koska seuraava kierto alkaa ja voi oikeaan aikaan aloittaa ne nenäsumutteet). Kyllä meinaa masentaa, kohtahan tuo 2v rajapyykkikin kilisee... Sain mä miehen piristymään taudistaan huolimatta hyödyntämään tärppipäiviä, vaikka ei kyllä yhtään jaksa uskoa et siitä mitään hyötyä olis - mut pakko on jatkaa yrittämistä, ei osaa luovuttaakaan.
Mikäs oliskaan sen ihanampaa, kuin pieni "lomatuliainen" 9 kk päästä
Se on niin helppoo masentuneensa käydä jääkaapilla ja hakea lohtua herkuista... Ärsyttää vaan, kun olin saanu itteni mielestäni ok kondikseen, että oli jopa joskus ilo katsoa omia kuvia, mut nyt kilot salakavalasti hiipineet takaisin. Mälsää!

......!!!!
Mukavaa viikonloppua, naiset.