Nyt oli ihan pakko jo ottaa muutama minuutti omaa aikaa, hakea kuppi kahvia ja kirjoitella teille [:)]. Joskus nää duunit menee ihan älyttömyyksiin pitkine päivineen.
Minnuska89 löysi oviksen! Hienoo hienoo... sun melkeen kannattaa sitä sit tikutella jatkossakin (jos siis itse koet asian näin, kuin sen minä nään) jotta näet noista hyppivistä kierroista, että millon on SE hetki vikitellä isäntää [;)]. Sullahan on nyt tää ja vähän vielä huomistakin päivää aikaa tehdä taikoja [;)].
Mimmu82, anteeksi jos nostin sun toiveet liian korkeelle ja siksi pettyminen oli isompaa [&o]. Jotenkin vain aattelin, että nyt kun a k t i i v i n e n yritys on toisena ja elämästä nauttiminen ensimmäisenä prioriteettina, niin se olis SE kierto ollut nyt sitten tämä.
hh83, kyselyjeni mukaan IUI:ta voidaan toteuttaa parillakin eri tapaa, eli luonnolliseen ovikseen ja sitten tähän avustettuun ovikseen. Avustettu on tietty parempi, koska sillon saadaan tosiaan pari rakkulaa = tupla tsänssit! Muutenkin näistä IUI-jutuista kyselin silloin omalta lääkäriltäni E.Varilalta, joka on aivan loistava ja meillä sopii mustat huumorintajutkin jotenkin täysin yhteen. Setä selosti silloin hyvin kaikki temput ja miten ne auttaa... tosin ei tietenkään auta meillä, mutta että tiiettäis jos joskus jostain sattuman oikusta vaikka mies rupeiskin tuottamaan enemmän veijareita.
piajol oot päässyt hyvin jo geimeihin mukaan [:)]. Tää on jo melkein "hoitoketju", mutta mun mielestä on ihan SAIRAAN ihanaa, kun joku meistä aina välillä ottaa luonnollisen plussan! Tätä samaa toivon tietenkin myös teille <3
Bandida, niissä putkihommeleissa on aika isot jonot julkisilla (tietty riippuen ehdottomasti paikkakunnasta) joten toivotaan nyt että ihan IUI:lla tärppää! Tosin voithan sä mun mielestä keskustella sen teidän lääkärin kanssa näistä kustannuksista ja IUI:n tehoista... siis ei sen mäntin kanssa, vaan jonkun ihan oikean lääkärin. Saako udella että missä yksityisellä olette? Ei o pakko vastata, aattelin vaan että toimisi varoittavana esimerkkinä näin niinkus "varo näitä mänttejä tällä klinikalla" -teemaan sopien.
Tiisalle mulla on ainakin kymmenen peukkua pystyssä! Ihan mahtavasti tulossa muniksiakin [:D]. Jää pakastettavaa sitten tulevia sisaruksia varten *vink**vink*. Alkaako olla jo h-hetki käsillä????
Meitsillä homma on tässä niinkus odotusvaiheessa, toivoo että täti tulis, mieluusti vaikka rutkasti etuajassa (kuten tossa ekassa ICSI-kierrossa) ja pääsis taas pistelyihin, ja sitten tietenkin samalla toivoo, että nyt olis käynyt lottovoitto ja joku onneton siittiö olisi jaksanut ensin uida ja sitten iskeä päätään seinään tarpeeksi kauan... jos näin olis käynyt, niin isäänsä olis tullu.
Nyt ihan kaikille ihan hirmuinen tsemppirutistus! Kohta on Joulu, ja toivon sydämestäni teille ihan jokaiselle sitä maailman parasta joululahjaa.