Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bandida, kysyisin sinulta että onko sulle annettu niitä pistettäviä lääkkeitä oviksen stimuloimiseksi? Vai pelkkiä clomeja?
Mun pitää alkaa piikittää IUItä varten samoja lääkkeitä, joita MK81 kin käytti ivf:ään. Määrät vaan on pienemmät, koska on tarkotus saada korkeintaan kaksi munasolua kypsymään..

[:)]täällä ollaan tosi onnellisia nytten kun testasin äsken Clearbluen digitaalisella ovistestillä hymynaaman ja eilen näytti vielä tyhjää palloa muttei enään..Ja sessyilty on eilen illalla ennen nukkumaan menoa ja ilmeisesti tänäänkin pakko käyttää hyödyksi kun nytten ensimmäistä kertaa keskenmenon jälkeen testasin oviksen.. Eli kierto ei ilmeisesti ole se 56 päivää mitä oli tämän vau:n laskurin mukaan kun kerta ovulaatio tuli nytten. :)
YK10

Kp 20 ja jotaki

Bandida tsemppiä sinne <3

Minnuska89 onnea oviksesta [:D]

Piajol pikkumies voi jo onneks paremmina, tai siis onjo täysin vauhdissa .

Täällä on maailmanlopun meininki päällä, menin sitten kuiten testaamaan [:(][:(][:(] nega! En ymmärrä miks tällä kierrolla otti niin koville tää, mutta oon vaan itkeny pari tuntia. No eiköhän tää taas tästä, jään oottelemaan tädin saapumista.

Nyt oli ihan pakko jo ottaa muutama minuutti omaa aikaa, hakea kuppi kahvia ja kirjoitella teille [:)]. Joskus nää duunit menee ihan älyttömyyksiin pitkine päivineen.

Minnuska89 löysi oviksen! Hienoo hienoo... sun melkeen kannattaa sitä sit tikutella jatkossakin (jos siis itse koet asian näin, kuin sen minä nään) jotta näet noista hyppivistä kierroista, että millon on SE hetki vikitellä isäntää [;)]. Sullahan on nyt tää ja vähän vielä huomistakin päivää aikaa tehdä taikoja [;)].

Mimmu82, anteeksi jos nostin sun toiveet liian korkeelle ja siksi pettyminen oli isompaa [&o]. Jotenkin vain aattelin, että nyt kun a k t i i v i n e n yritys on toisena ja elämästä nauttiminen ensimmäisenä prioriteettina, niin se olis SE kierto ollut nyt sitten tämä.

hh83, kyselyjeni mukaan IUI:ta voidaan toteuttaa parillakin eri tapaa, eli luonnolliseen ovikseen ja sitten tähän avustettuun ovikseen. Avustettu on tietty parempi, koska sillon saadaan tosiaan pari rakkulaa = tupla tsänssit! Muutenkin näistä IUI-jutuista kyselin silloin omalta lääkäriltäni E.Varilalta, joka on aivan loistava ja meillä sopii mustat huumorintajutkin jotenkin täysin yhteen. Setä selosti silloin hyvin kaikki temput ja miten ne auttaa... tosin ei tietenkään auta meillä, mutta että tiiettäis jos joskus jostain sattuman oikusta vaikka mies rupeiskin tuottamaan enemmän veijareita.

piajol oot päässyt hyvin jo geimeihin mukaan [:)]. Tää on jo melkein "hoitoketju", mutta mun mielestä on ihan SAIRAAN ihanaa, kun joku meistä aina välillä ottaa luonnollisen plussan! Tätä samaa toivon tietenkin myös teille <3

Bandida, niissä putkihommeleissa on aika isot jonot julkisilla (tietty riippuen ehdottomasti paikkakunnasta) joten toivotaan nyt että ihan IUI:lla tärppää! Tosin voithan sä mun mielestä keskustella sen teidän lääkärin kanssa näistä kustannuksista ja IUI:n tehoista... siis ei sen mäntin kanssa, vaan jonkun ihan oikean lääkärin. Saako udella että missä yksityisellä olette? Ei o pakko vastata, aattelin vaan että toimisi varoittavana esimerkkinä näin niinkus "varo näitä mänttejä tällä klinikalla" -teemaan sopien.

Tiisalle mulla on ainakin kymmenen peukkua pystyssä! Ihan mahtavasti tulossa muniksiakin [:D]. Jää pakastettavaa sitten tulevia sisaruksia varten *vink**vink*. Alkaako olla jo h-hetki käsillä????

Meitsillä homma on tässä niinkus odotusvaiheessa, toivoo että täti tulis, mieluusti vaikka rutkasti etuajassa (kuten tossa ekassa ICSI-kierrossa) ja pääsis taas pistelyihin, ja sitten tietenkin samalla toivoo, että nyt olis käynyt lottovoitto ja joku onneton siittiö olisi jaksanut ensin uida ja sitten iskeä päätään seinään tarpeeksi kauan... jos näin olis käynyt, niin isäänsä olis tullu.

Nyt ihan kaikille ihan hirmuinen tsemppirutistus! Kohta on Joulu, ja toivon sydämestäni teille ihan jokaiselle sitä maailman parasta joululahjaa.

Minnuska89, hienoa että sait oviksen bongattua! Plussa se on ovisplussakin.[;)]

Mimmu82, pahoittelut negasta![:(] on se vaan musertavaa joka kerta.. Kun se toivon kipinä lytätään alas niin ikävästi. Oikein iso voimarutistus sinulle! Pelkään pahoin, että olen pian kanssasi samassa veneessä.. Niin on taas jotenkin tuttu olo.. huoh![&o]

Omaa: vaikka niin itselleni hoin pari viikkoa sitten, että en halua vieraantua parhaasta kaveristani joka tuli just raskaaksi, niin silti huomaan nyt että välttelen häntä. Yritän esittää hänen edessään iloista, vaikka ei ole sellainen fiilis ollenkaan. Ja vaikka teen niin kaikkien muidenkin edessä, niin se ei ole sama asia koska tälle kaverille olen puhunut asioista aika avoimesti. Kylläpäs sitä osaa tehdä elämänsä vaikeaksi..[;)]
En olis ollenkaan halunnut että tilanne menee näin. Raskaus tuli nyt tavallaan meidän ystävyyden väliin vaikka en sitä hänelle ikinä voikaan myöntää. Jatkan varmaan vaan esittämistä, että kaikki on ok..[:(] Mut tavallaan tuntuu, että olen menettänyt parhaan ystäväni. Ja sehqän on mun syytä kun en osaa käsitellä tilannettani tän paremmin. Tuntuu siltä, että olen aika kamala ihminen..[&o]
Nonniin, tulipahan taas purettua ajatuksia. anteeksi purkautumiseni..[8D]

Eihän tässä voi muuta, kuin eteen päin mennä![;)] Iso hatunnosto meille kaikille ihanille naisille![:)]

hh83, en ole mikään antamaan neuvoja, mutta huomaan että itsellä auttaa, kun ottaa hetkeksi etäisyyttä ja palaa sitten kuvioihin, kun se ei enää satuta itseään. Toisin sanoen antaa itselleen aikaa nostaakseen itsensä ns. "asian yläpuolelle". Tottakai se saa satuttaa, ei kai tässä asiassa tunteettomia ole kuin täysin kyynikot!? Itsekin muistan itkeneeni, kun näin ensimmäisen kerran kävi. Nykyään ei enää tunnu missään (kaikkeen tottuu... vaikka jääpuikkoon p*seessä), mutta mies se oli viime viikonloppunakin kyyneleet silmissä, kun eräs pariskunta halusi ehdottomasti tulla näyttämään pientä kullannuppuaan.

MK81, vähänkö olet hyvä tietopankki noiden hoitojen suhteen![:)] Kiitos kommenteista ja tsemppauksesta! Missä vaiheessa sun kierto on MK81? Saisiko teidänkin suhteen alkaa kohta jännäämään? Se juttu, että veijarit lyö päätä seinään - vähänkö repesin![:D] mut eihän sitä koskaan voi tietää jos vaikka joku sinnikäs kaveri olis päässytkin läpi..
joo, ja oot varmaan silleen oikeassa, et hetken päästä voi jo tuntua paljon paremmalta. Ehkä sit, kun se raskaus ei ole enää niin alussa. Mut jos en ole raskaana kun se kaverin lapsi syntyy, niin en tiedä mitä sit teen.. Aina sitä jotenkin ajattelee, et ensi keväänä olen kyllä jo varmaan raskaana. Tai vuoden kuluttua meilläkin on tollanen.. Ja sit kun aikaa kuluu, niin joutuu taas tekee uusia deadlineja..

Mutta joku kierto sen on pakko kuitenkin onnistua, kun kerta ei mitään katastrofaalista ole tutkimuksissa havaittu, joten täytyy vaan jaksaa odottaa![;)]

Bandida:Joo kyllä meinaa olla tuntemuksia vähän joka paikassa.Istuminen on kivan tuntoista tuntuu et p.reikä tulee kurkkuun [;)] mut yhtään ei ole lisääntymis tuntemuksia ei sit yhtään haluta, suihke pitää halut kurissa.

Piajol:Onnea maanantain hoito suunnitelmiin toivotaan et pääsette pian tosi toimiin.

Minnuska89:Onnittelut hymynaamasta.Nyt vain peittoheilumaan ja jalat kohti kattoa.Täällä pidetään peukkuja et tärppi kävis.[:)]

Mk81:Kiitos peukuista.Muniksia on paljon mut osa on turhan pieniä et voipi olla et kaikki ei ainakaan kehity tarpeeksi hyviksi. H-hetki on tiistaina (punktio) Sulle peukut et täti tulis pian tai sit tosiaan parempi olis peukuttaa sitä toista vaihtoehtoa.[:)]

Omaa: Tänään oli viimeinen ultra.Muniksia on runsaasti mut kaikki on vähän erinkokoisia en sit tullu tietämään oli yhtään oikean kokoista. Vasemmalla puolella oli paljon sellasia melkein hyviä joita lääkäri halus kasvattaa ja riskit hyperstimulaatioon on suhteellisen suuret, mutta kun mun vointi on hyvä eikä nestettä näkynyt vatsa ontelossa niin muniksien kehitystä jatketaan et saataisiin mahd. paljon hyvin kehittyneitä soluja.
Pikkasen pelottaa mut en toisaalta haluais sitäkään et on paljon huonoja soluja eikä ykskään hedelmöittyisi eikä jäis pakkaseen mitään. Risti riitaisia tuntemuksia ei auta kuin luottaa lääkäriin ja toivoa parasta et solut kehittyy näiden muutamien päivien aikana.
Ensi viikon tiistaina on punktio ja mahdollisesti torstaina alkionsiirto Jos mulla kaikki hyvin ja tietenkin alkiolla.
Jännät päivät käsillä.[8|]

Tiisa toi on niiiiiiin jännää aikaa [:D]
Eiks hyperiä voi yrittää ehkäistä juomalla paljon? Siis punktion jälkeen tietenkin, koska ilmeisesti ne rakkulat täyttyvät uudelleen nesteellä ja täysi virtsarakko estää sitä nestettä kerääntymästä!? Ainakin sairaalassa hoitavat nesteyttämällä kunnolla, joten tuskimpa siitä on haittaa kotonakaan [:)]. Peukut edelleen pystyssä niiden sun tulevien alkioiden puolesta!!

Mk81: Lääkäri kehotti jo nyt juomaan enemmän mut miten juot ko oot töissä kassalla sit joutus hyppäämään myös enemmän vessassa. Kaikista helpointa olis ottaa loppu viikko saikkua.

Mimmu82, Kiitoksia [:)] Ja kyllä se teillä tärppää pian, ainakin toivottavasti, täältä lähtee todella suuret pahoittelut negasta ja suuri halirutistus sinulle! [:)] Niin paljon toivon teille sitä papua [:)] <3

MK81, No niinpä, eilen olin ihan täpinöissä ja hypin onnesta kun sain sen oviksen noilla teroilla nytten aikaseksi [:D] Ja toissapäivänä, eilen ja tänään vielä olis tarkotus sessyillä nii näkee sitten miten käy [:)] Sanoin miehelle eilen ku se töistä tuli että tänäänkin sessyillään ja huomenna vielä ja niin tehdään [:)]

hh3, olihan se melkoinen yllätys kun testiin ilmestyi hymynaama [:)] Kun niin kauan olen ovista yritelly tavoittaa tuon keskenmenon jälkeen ja nytten se vihdoin tuli ja veikkaan että noiden 2kk terojen ansiosta tulikin koska oli pientä kipuilua mahassa ja menkkamaisia kipuja välistä [:D]

Tiisa, Kiitoksia ja peitto on heilunutki siihen malliin [:)] Kiitos! <3

Omaa, tosiaan eilen sain sen hymynaaman ovistestiin ja jotenki arvasin että ovulaatio olikin täällä kun kovasti teki niin mieli vähän sessyillä, siitä sitten päätin että meen heti testailemaan ovista ja pam, ovisplussa tuli! [:D][:)]

Tuossa kuva tuloksesta! [:D][:)]

YK10

KP 21/33

hh83, pelkkiä clomeja oon vedelly - ei pistettäviä lääkkeitä. Ainoastaan se irroituspiikki...

Onnittelut oviksesta minnuska, ja etenkin sen hyödyntämisestä [;)] Hienoa että sait teroilla kierron käännettyä järkevämmän mittaiseksi.

Tsempitykset takaisin sinne mimmu82, ja isot pahoittelut negasta [:(] Pakko koittaa nousta taas täältä ojasta kohti uusia pettymyksiä... [;)] Kummasti se vaan joka kerta masentaa, ja toisinaan vielä oikein olan takaa, vaikka kuinka luulee valmistautuneensta taas pettymykseen... Ite oon ollut niin herkkänä tällä kertaa tädin tulon jälkeen et oon töissäkin vähän väliä vedet silmissä vähän tylymmän keskustelun jälkeen tai ihan vaan omista ajatuksistani - eikä oo tosiaan mun tapaista pillitellä siellä täällä [&:]

MK81, mahtis lääkäri sulla, ihan kateeksi käy! Mut hyvä tietää et tuollaisiakin on... Mäkin oon koittanut kysellä asioista ja hyödyistä ja muusta mut ei ne vaan saa kakaistua niitä pointteja ulos, tai muuta tarvittavaa tietoa - ja silloin kun jotain sanovat niin... no jääköön jo omaan arvoonsa se mun viimeisimmän lääkärin kommentti [8D] Ja meillä on jo neljäs lääkäri seuraavassa ultrassa tässä alle puolen vuoden klinikalla käyntien aikana [8|] Oulussa siis ollaan (Väestöliitolla) hoidoissa, kun täällä pohjois- anteeksi keskisuomessa asustelen - et voi varautua muutkin monenlaiseen lääkärikuntaan jos sinne on menossa... Koitin jo ihan meidän tutkimusten alussa, ja ennen tätä ekaa IUI:ta sanoa et jos vois saada jo lähetteen julkiselle kans, koska TIEDÄN et Oulussa niihin hoitoihin saa jonottaa, niin vois jonottaa samalla kun koittaa IUI:llä - mutta eihän ne sellaiseen suostuneet. Hiukan kysyy hermoja odotella sitten taas 6kk jonossa, jos putkihoitoihhin asti mennään... Toivottavasti täti tulee pian sinne päinkin kylään niin päästään pian jännäämään teidän uutta kierrosta - tai sitten olis joku jääräpää vastoin odotuksia suoriutunut perille asti (täällä tapahtui kans repeäminen tuolle isäänsä tullut -kommentille [:D] )

Tiisalle kaikkea hyvää ja hirveesti peukkuja viikonlopulle et mahdollisimman moni solu kehittyy riittävästi tässä ennen tiistaita ja saisitte ensinnäkin ensiluokkaisen alkion loppuviikkoa varten ja vielä muutaman sisaruksen siemenenkin varalle...

Toivottelen kaikille ihaNaisille hienoa Isänpäivä viikonloppua!! Toivottavasti me kaikki voimme juhlia kyseistä päivää ensi vuonna jo ihan eri tunnelmissa...

Minnuska89, onnea ovisplussasta! Johan oli iloisen näköinen hymynaama! [:)]

MK81lle kiitokset tsempistä. Nyt toivotan sinne joko äärimmäisen kovapäistä ja sinnikästä simppaa tai sitten lyhyttä odotusta, että pääsette taas tositoimiin!

Mimmu82lle pahoittelut negasta.. [&o] Toivottavasti pahin olo ja pettymys on väistynyt. Se hittolaisen negatiivinen tulos on aina niin kova paikka. Tsemppiä sinne.

hh83 -- tiedän tunteesi hyvin. Ja tuntemuksesi ovat hyvin luonnollisia... Ehkäpä se pieni etäisyyden haku on ihan terveellistä, että saat rauhallisemman olon. Voimia sulle.

Tiisalle toivottelen kerrassaan mahtavia muniksia! [:)] Pidähän itsestäsi hyvä huoli nesteytyksen sun muun suhteen. Onko se saikun hakeminen ihan mahdoton ajatus, jos on kovin tukala olo töissä..?

Bandida -- Pirkanmaalla elellään. Täällä on onneksi aika hyvä valikoima noiden yksityisen puolen lapsettomuuslääkäreistä, julkisesta puolesta en tosin tiedä mitään. Saako kysyä, että missä päin Suomea sinä oot? Luin kauhistuneena siitä sun kokemuksesta sen tökerön lääkärin käsittelyssä...huhhuh. Kaikenlaista porukkaa siihenkin ammattiin päästetään.[&:]

Vielä kerran; rentouttavaa viikonloppua kaikille. Täällä on yksi kovin tyytyväinen nainen, kun tuntuu niinkuin olisi saanut näin aikuisiällä roppakaupalla uusia sisaria! Rutistukset kaikille!!!

moikka!

mä luin tossa kuukaus pari sitten Anna-Kaisa Hakkaraisen kirjan "ihmeet tapahtuvat muille- lapsettomuuspäiväkirja". Silloin kun ite kamppaili noitten keskenmenojen kanssa niin oli hirmu vaikeeta nähdä raskaana olevia ja olis melkein tehnyt mieli ampua kaikki. vaikka tiesi ettei muitten raskaudet olleet multa pois niin olin tosi vihanen ja katkera, surullinenkin tietysti. luettuani ton kirjan tajusin et kaikki noi tunteet (joista tietenkin podin huonoa omaatuntoa) olivat luonnollisia ja täysin hyväksyttyjä. harmittaa et se ilmestyi vasta omien vaikeuksien jälkeen, siitä olisi ainakin mulle ollut silloin apua. suosittelen siis siitä teille kaikille!

ja ihan hirveesti onnea!!!!!peukut on pystyssä et teillä kaikilla tärppäisi mahdollisimman pian!!!!!

Piajol: Kiitos sulle. En hakenut saikkua vaan soitin pomolle ja ehdotin lyhkäsempiä päiviä. Tänään ainakin onnistui, huomisesta ei vielä tietoa. Ainakaan näin kokona ei ole tukala olo mut töissä ei oikein voi levätä ja juua paljon ( lääkärin kehoitus) ko sit joutus hypätä vessassa kokoajan.

Kiitoksia Bandida ja piajol [:)]

Ja tulitikku, onnea tulevaan synnytykseen! [:)]

Omaa, nytten onkin ihan kunnon oviskivut kuten ennen on ollut ja mahah vähän sekaisin ollu koko päivän [:D]

YK10

KP 21/33

tulitikku sullakin sitte synnytys jo ihan käsillä, justhan säkin plussasit, hurjan nopeesti aika mennyt.

Muille tsempit, ei saa luovuttaa !!!!

Voi kiitos tuestanne te kaikki ihaNaiset [:)]. Tänään mennään jo paremmalla mielellä. Ja MK81 ei todellakaan oo sun syytäs, että toiveet oli korkealla [:)]. Saat jatkossakin nostattaa toiveitani [;)].

No mutta nyt tein kuitenkin semmosen päätöksen, että aloitan clomit. Juttelin mun lääkärin kanssa tänään (jumpassa [:D]) ja se sano, et kirjottaa mulle maanantaina reseptin. Vaikka kuinka päätettiin jättää yrittämällä yrittämisen taka-alalle ja nauttia elämästä, niin tässä sen taas huomasin, että ei sille mitään mahda. Se vaan nostaa aina sieltä päätään ja varsinkin tässä piinapäivien aikaan. No mutta edelleen yritetään kuitenkin nauttia tästä elämästä mikä meillä jo on ja varsinkin tuosta ihanasta pojastamme joka meille on jo suotu[:D]. Mutta clomeilla saan nyt varmistettua sen oviksen [;)].

Ja se perkeleen tätskäkään ei oo sieltä suvainnu vielä tulla ja taas mennään kp 36/31 [:@]

Anteeksi omanapaisuuteni [X(][8D]. Viikonloppuja arvon naiset [:D]!

Mimmu82 upeeta! Siis mun mielestä sä pystyt tolla clomipäätöksellä jopa ottamaan rennommin, kun tiiät et ovis ainakin tapahtuu ja kierrot on tasasempia [:)].

Taisin nukkua tissien päällä viime yön, kun heräsin aamulla ja ne oli silleen "unessa". En tiennyt että daisareihin voi tulla myös puujalka [:D]. Sais aika kulua nopeemmin... vielä pitäs viikonloppuun kestää ni saa alotettua piikittelyt ja taas mahiksen.

Täälläpäs on hiljaista!

Tiiäettekös mä jopa testasin isänpäivän aamuna. Ihan vaan siksi, että jos olis käynyt joku lottovoiton tyyppinen ihme [&o]... Joo ei ollut sitten sellaista meilläpäin liikkeellä. Bandida, sulla jäi kyllä ihailtavan lyhyeksi toi IUI kierros... samalla tavalla kuin mulla se ICSI, ootko yhtään saanut selviteltyä miksi lyheni? Tuli vaan mieleeni, että mullakin yleensä toi luteaalivaihe on ollut sen 16 pv, ja nyt jäi sitten 10 päivään. Olisko se voinut olla se Pregnyl piikki kun lyhentää sitten sitä luteaalivaihetta? Eli elimistö luulee et laskut aloitetaan siitä?

Vähän on ollut tällasta normaalista poikkeavaa nippailua/tunnetta tuolla vasemmalla puolella, mutta lienee sitten näitä herkkujen popsimisien tuloksia, eikä suinkaan mitään ihmettä.

Takaisin