Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Digitestiin tuli heti lukeen RASKAANA. Ja vaiks oli oireet niin kaiken menetyksen jälkeen tää tuntuu uskomattoman ihanalta ja pelottavalta yhtä aikaa. Keskenmeno ja kohdunulkoinen jäytää takaraivolla, mut nyt on ainakin vahvat oireet. Mikähän se haaleanpunainen juttu toissapäivänä ees oli, mahtoko olla silmävirhe vai jotain väriä vessapaperissa... en tiä mut ei oo kyl mitään punaseen viittaavaa sen koommin näkyny.

Eli

TATJUSKA tänään RV 4+1

onnea kovin tännekin tatjuskalle !!

Mullakin sellanen värivirhe tuli kun tädin piti tulla.
Ja silloinhan luulinkin että noniin, sehän tulee. Mutta kun loppukin siihen tippaan
niin alko miettimään että mitäs mitäs.

Paaaaaaljon ihmisliimaa ja tarrasukkia mukaan matkalaiselle[:)][:)]

tatjuska: Paljon paljon onnea!! ja toosi paljon niitä tarrasukkia matkaan mukaan! Oi onnenpäivää, mikä sinulla siellä on! jospa tästä alkaisi vaikka se plussa-aalto tänne! [:)]

Käyn aina vilkuilemassa teidän kuulumisia "salaa" ja tänään on nyt jo kolmas kerta, kun tulin katsomaan, että joko se Tatjuska on testin tehnyt [:)]

PALJON PALJON ONNEA!!!!

Kiitos ihanaiset kannustuksesta ja tuesta ja KOKO sydämestäni toivon, että pääsette perään mitä pikimmin!

Tatjuska, jeejejejejejejeejejejejejej [:D][:)][:D][:)][:D] Onnittelut ja tervemenoa raskautuneiden puolelle!!!!

Tatjuskalle sylintäydeltä onnea!!!!![:D][:D][:D] Aivan mahtava uutinen! Toivottavasti tästä alkaa plussa-aalto tälle palstalle... 

IHANAA TATJUSKA <3 [:D][:D][:D][:D] Mielettömästi onnea!!!! Olen valtavan onnelinen teidän puolesta. Ei muuta kun w.astiksen kanssa pidemmän kaavan mukaan plussanneisiin [:D]

Muista tulla meitäkin moikkaamaan tänne ja kertomaan kuulumiset[;)]

En unohda teitä koskaan enkä uskalla ennen ultraa teistä luopuakaan.

Mut tuli tossa mieleen, että tää oli eka kierto kun nostin taas jalat seinälle seksin jälkeen ja vähitellen alan uskoa, että se tosiaan toimii... [8D]

Kiitos vielä!

Huomenta!

Tatjuska: eli "jalat pystyyn" -keino pitänee ottaa käyttöön täälläkin sitten viikonloppuna ja alkuviikosta. [:D]

Tulin just labrasta, vein pissanäytteen ja ne verikokeet (HIV, hepatiitit, kilpirauhas ja testosteronit) otettiin. Nyt sitten vaan odottelemaan tuloksia ja lähetettä sinne lapsettomuuspolille. Onneksi sellainen löytyy oman kaupungin keskussairaalasta, niin ei tarvitse kauemmas matkustella.

Eilen jo oli kauhee piikkipallo kurkussa ja eikun vaan pahenee. Tänään pitäisi vielä iltavuoroon mennä, ellei nyt ala kuumetta nostaa. 6 pv:n työputki ois sit takana ja 4 vapaata edessä. Jospa mie sit kunnolla sairastun huomenna, eikse niin mene, että hyvä työntekijä sairastaa vapaapäivinä ja lomilla. [;)] Tosin vapailla pitäis sit noita opintoja tehdä.

Mukavaa keskiviikkopäivää kaikille!

Tatjuska: onnea onnea onnea[:D][:D][:D][:D][:D] Eikös tää ollu se ns. kolmas kerta toden sanoo vai muistanko väärin? Joka tapauksessa mahtava juttu. oot niin ansainnut plussan.[:D][:D][:D]

Onnea Tatjuska!![:D][:D] tosi hienoa saada plussauutisia tälle palstalle!

Kaikille uusille palstalaisille tervetuloa! Olen taka-alalla ollut ja lueskellut juttujanne, kun mulla tosiaan nyt opiskelut alkaa olla loppusuoralla ja aikamoista kiirettä pitelee sen kanssa. Toisaalta on ollut hyväksi ottaa vähän etäisyyttä näihin vauvahaaveisiin.. Olen jooa suunnitellut vaihtoehtoja tulevaisuuden varalle, jos sitä lasta ei meille tulekaan. Hiukan joo pessimistinen olen nyt, mutta sen varmaan selittääkin jo tuo yk20 joka alkoi eilen.. Ensi tiistaina on eka käynti lapsettomuuskkinikalla, katsotaan josko sieltä osattais meille antaa apua.

Kaikille tasapuolisesti tsemppiä ja plussatuulia! Ootte ihania! Jatkakaa kirjoittelua, mä luenn niitä ja palailen taas aktiivisemmin kuvioihin kunhan nämä opiskelut saan loppuun.[;)]

Täytyypä kysyä nyt teiltä mitähän tämä mahtaisi olla ja onko normaalia... Mulla on siis nyt kp 19/28-29 ja eilen koko päivän/ yön tuntui nipistelevän vasemmalta puolelta munasarjaa. Välillä nipisteli oikein kunnolla, varsinkin yöllä. Onkohan tuo ihan normaalia, sillä ovulaatio olis laskujen mukaan ollu lauantaina?! Tänään päivällä ei ole tuntunut enää mitään... Onko teillä samanlaisia kokemuksia? 

Moi Ameli,

nuo laskurit ei tiedä naisten ovulaatioista sinällään mitään, ne on niin yksilöllisiä, mutta mun korvaan kuulostaa niin ovikselta kun voi olla. Mulla tosi selkee ovis ja nipisteli oikeen kunnolla aina vuorokuukausina vuoropuolelta. Sullahan voi kierto olla venymään päin tai sit ovulaatio on vaan vähän myöhemmin kun normaalisti. Tosin luteaalivaihehan jää sitten hiukka lyhyeksi.

Tiisa: Kiitos, kolmas kerta toivottavasti toden sanoo, oikein muistat [:)]

hh83: Kiitos myös sinulle onnitteluista ja tsemppiä lapsettomuusklinikalle

huomenta kaikille! eilen/viime yönä mahtoi olla ovulaatio, kun nipisteli siihen malliin vatsassa.. [:)] ennusteiden mukaan pitäis kyllä poika sitten tulla jos nyt tärppäis.. [:D] torniossa sateinen syyskeli ja jotenkin masentaa.. varmaan se huominen polvileikkaus osaltaan aiheuttaa ja viimeisen 9kk ylimääräiset valvomiset. tuntuu mukavalta ajatella, että varmaan kuukauden päästä voin jo käydä lenkillä ja elää ihan tavallisesti! jännittääkin aikas lailla.. en ole vieläkään saanut päätettyä haluanko nukutuksen vaiko puudutuksen. puudutus olisi parempi, mutta kun ne ei tahdo minuun hirveämmin vaikuttaa.. spinaalihan katosi kesken sektion silloin vuonna 2006 ja joutuivat kuitenkin nukuttamaan.. tiedä häntä sitten kumpi parempi?

saanalle lykkyä polvileikkaukseen! Kun mulla operoitiin tuo polvi vuosi sitten kesällä, minulle piti alunperin tehdä puudutus. Olin siitä ihan paniikissa, koska en halunnut nähdä mitä tapahtuu enkä kuulla niitä ääniä mitä siinä leikkauksessa tulee. Onneksi minut kuitenkin nukutettiin. Onhan nukutuksessa  omat riskinsä, mutta itse olin tyytyväinen siihen päätökseen tuossa leikkauksessa. Lisäksi operaatio kesti pidempään kun olivat aluksi luulleet (vamma oli pahempi), niin ihan hyvä että nukuttivat. Mutta hyvin se leikkaus menee ja sitten alkaa toipuminen ja pääset taas lenkille! [:)]

hh83: Tsemppiä opiskeluihin! Juu, se on ihan hyvä välillä ottaa etäisyyttä näihin juttuihin, jos siltä tuntuu. Käythän kuitenkin kertomassa kokemukset sitten sen klinikkakäynnin jälkeen? Tsemiä sinnekin! [:)]

Täällä jotain flunssaa tms. yrittää pukata. Kurkku oli 2 päivää tosi kipee, nyt se on alkanut asettua, mutta nyt alkaa olla oireita räkätaudista. [:'(] Toivottavasti jää vaan tälle asteelle eikä ala kunnolla jylläämään.

kiitos nymeria toivotuksista! minua vain hirvittää koko homma, kun aina kun jotain operoitu niin on mennyt jotakin pieleen... mutta hengissä tuota on tähänkin asti selvitty, niin ehkäpä tästä eteenpäinkin [:D] alkaa siivoamaan, että saa ajatukset pois huomisesta.. mie en varmaan nuku seuraavana yönä ollenkaan... nyt on kuitenkin tytölle varmistunut hyvä hoitaja ja itselle kyyti sairaalalle ja poiskin sieltä. äiti tuli apuun.. [:)] jota hän harvemmin tekee, vaikka asustaa tuossa puolen kilometrin päässä.. olen tainnnut ihan liikaa ajatella taas kaikenlaisia asioita.. niinhän se taitaa olla, että tieto lisää tuskaa.. ja mikä parasta, ei miehen tarttenukkaan ottaa huomista vapaaksi töistä, on kuulema pitkä päivä tulossa. kai sitä jonkun tunnin kotona iltapäivästä pärjää kahdestaankin tuon tyttösen kanssa, onneksi on jo noinkin iso. varmaan hoitaa äitiä sitten, ainakin on kysellyt siihen malliin, että melkein yksityiskohtaisesti piti kertoa mitä siellä tehdään. lupasi varoa jalkaa sitten. toivottavasti vielä touhujen lomassa muistais tehdäkkin niin.. [:)] ihana kun välittää minusta niin paljon!

Ihana tyttö sinulla saana! [:)]

Joo, kuulun samaan kastiin että huolehdin ja stressaan aina liikaa joka asiasta. Nyt kun eilen käytiin niissä labroissa, niin mie olen alkanut panikoimaan, että entäs jos sieltä löytyykin jotain hirveetä? Entäs jos miulla onkin joku HIV ja en oo tiennyt asiasta kun se voi olla oireettomana yli 10 vuottakin? Ihan tyhmää, tiedän, aika marginaalisen pieni mahdollisuus moiseen olisi, mutta kun pitää vaan panikoida... Mitenhän sitä oppisi ottamaan rennommin tässä elämässä?

Takaisin