MK81: Hienoa, että teillä on jo aikataulut tiedossa. Varmaan (ainakin luulisin) helpottaa oloa, kun vihdoin tietää, mitä tuleman pitää. Ja hienoa sekin, että miehen hormoniarvot olivat normaalit. [:)] Nyt vaan lykkyä pyttyyn ja toivottavasti aika kuluis toooosi nopsaan siihen, että pääsette itse asiaan. Ja sitten me kaikki jännitetään mukana täällä! Tai siis, tottakai toivotaan, että oltais ihan kaikki jo odottajia syksyn mittaan, mutta kai te nyt kaikki tajusitte mitä tarkoitin. [;)]
Mimmu, hitsinpimpulat tuota siun tilannetta! Oon käynyt äkkiseltään monta kertaa päivässä lukemassa mitä uusia kuulumisia teillä kaikilla täällä on (vasta nyt on aikaa itse kirjoittaa) ja sinun kohdalta oon niin odottanut sitä, että kertoisit, että nyt kipeyty tissit tai jotain muuta klassista raskausoiretta. On se täti kumma epeli, joko se tulee epätoivottuna tai sit jos jo toivoo että tulis, niin ei varmana tule. Mahdatko malttaa odottaa maanantaihin...... [;)]
Angervo: Tervetuloa takaisin! Ja toivottavasti nyt pian pääsisit epätietoiduuden tilasta. Itselläkin vähän semmoinen tilanne nyt, kun ei tiiä missä mättää vai mättääkö... Tsempit!
Tiisa: Voi vitsit, nyt jännät paikat siis sinullakin! Toivottavasti se täti on ja pysyy poissa, ja vuoto olis merkannut sitä, että pikkuinen ois kiinnittynyt. [:)]
Bandida: Oi, onnea uuteen kotiin! Itse reilun puolen vuoden kokemuksella voin sanoa, että kyllä se vaan on mahtava tunne, kun se omakotitalohaave toteutuu! [:D] Ja ei olla kaduttu päätöstä, ei sitten yhtään, vaikka kyllähän tässä hommaakin on enemmän kuin aiemmissa kerrostalokämpissä.
hh83: Onnea tulevaan koitokseen! Ihan hyvä onkin välillä keskittyä muuhun kuin näihin lisääntymisjuttuihin. Muutakin elämää pitää olla, vaikka tällä hetkellä ainakin minulla on sellainen olo, että koko elämä pyörii tämän raskautumishomman ympärillä.
Ameli: Tervetuloa joukkoon! Ja toivottavasti pian tervemenoa tuonne odottajien puolelle. [:)] Sillä välin, tänne voi tosiaan kirjoitella hyvillä mielin (tai pahoillakin, jos siltä tuntuu) näistä asioista. Ja vaikka kaikesta muustakin. [:D] Pääasia on, että täällä ainakin kaikki tietävät, mitä käyt läpi ja miltä tuntuu...
Tatjuska: Kröhöm, tuota jalat pystyssä -makoilua on tullut harrastettua tälläkin suunnalla viime päivinä. [:D] Liekö siitä apua vai ei, mutta kyllä tässä alkaa jo tuntua siltä, että kaikki keinot käyttöön vaan, oli sitten kyse humpuukista tai ei!
Ja mie. En nyt ole ollenkaan varma tuosta ovulaatiosta. Keskiviikkonahan olis pitänyt olla laskujen mukaan, mutta testi oli silloin haalea viiva. Eilen oli tumma testiviiva, muttei kuitenkaan samanvahvuinen kuin kontrolliviiva. Tänään vielä melko vahva myös, mutta haaleampi kuin eilen. Eilen nippas vähän tuolta vasemmalta puolelta kyllä, ja ehkä vähän niitä limojakin ollut. Yleensä kuitenkin minulla on ollut (oletetun) oviksen aikaan ihan kunnon limat. Anteeksi suorasanaisuuteni, toivottavasti kellään ei menny leipä väärään kurkkuun! [:D] Mietin myös sitä, että kun kävin silloin viime vuoden lopulla ultrassa, ja se oli vähän ennen menkkojan alkua, niin eikös siinä ois pitäny näkyä, jos ei olisi munasolu irronnut? Kun ultra oli kuulemma ihan normaali. En tiiä, nyt odottelen sitä uutta gynekäyntiä, kun nyt vaan pääsis sitä aikaa varaamaan.