Mymmeli84, pahoittelut negasta! [:(] Sitä vaan aina tippuu niin korkeelta, ei siihen osaa mitenkään valmistautua, vaikka tässä itse kukin kuukausi toisensa jälkeen saa pettyä
Missä on naiset meidän plussat?!? Ei ole Paipapun jälkeen iloisia uutisia ollut tarjolla. Toivotaan, että kesän aikana niitä tulee oikeen nyt runsaasti [:)] [:)]
hh83, hyvä että teillä tutkimukset alkaa, päsee asiaan kiinni eri tavalla, ja varmasti sitä kautta selviää jotain ja toivo lisääntyy [;)]
on: Meillä tuli viime viikolla ne miehen testitulokset. Siinä oli tutkittu neljää kohtaa; määrää (ilmeisesti siemennesteen? ) ja siittiöiden määrää, liikkuvuutta ja rakennetta. Meillä noista oli kolme kohtaa hyviä. Ainoa, missä oli ongelmaa, niin oli tuo siittiöiden rakenne, ja reilusti yli puolet on jotenkin rakenteeltaan epämuodostuneita. Nyt olen sitten viikonlopun viettänyt netissä ja tutkiskellut asiaa. Ilmeisesti tärkeimmät tekijät siemennesteanalyysissä on siittiöiden määrä ja liikkuvuus?? Että vaikka toi tuntuikin melko huonolta tulokselta, niin olen jotenkin antanut itseni uskoa, että noilla jotain kuitenkin saadaan aikaan: Mikä käsitys teillä on noista siemennesteanalyyseista?
Täällä Satakunnasssa naisten tautien poli menee kesäsulkuun, joten meidän gyne sanoi, että jos halutaan edetä heti, ilman kesätaukoa, ja me tietysti halutaan [:D], niin varasin ajan lapsettomuusklinikalta Tampereelta. Sinne saatiin aika vasta kuukauden päähän.
Tavallaan oli surullinen mieli noista miehen tuloksista, mutta gyne kyllä sanoi, että niillä lapsi saadaan [:)]. Toki minua itseä ei ole tutkittu vasta kuin verikokeiden verran, että sitä vikaa saattaa kyllä löytyä sitten täältäkin [:(]
Yhtä kaikki, olen nyt toiveikkaampi tämän asian suhteen. Uskon ja luotan siihen, että lapsettomuusklinikalla on tietoa ja taitoa ja meillekin se lapsi sieltä tulee. Odotan kovasti tuota ensikäyntiä, jossa sitten suunnitellaan jatkoa. Kovat odotukset!!!! Josko vaikka tämän vuoden puolella plussa vaikka tulisi!!!
Yk 12 mennään, toiveikkain mielin eteenpäin!![:)]
Jaksamista teille, ja yritetään kesän aikana kerätä rutkasti voimia!!