Tatjuskalle: Ihan alkuun haluan ilmaista pahoitteluni negasta ja kaikesta kierto-ongelmista alkaen.
Todella kurjaa[:(]
Ja sitten kokemukseni kaavinnasta:
Mulla siis keskenmennyt (ultrassa todetuista raskauksista) jo 6 sikiötä ja lisäksi yksi todella varhainen keskenmeno, meni kesken ennen varhaisultraa ja yksi ilmeisesti meni kesken kuopusta odottaessa (oli kaksoset tulossa).
Kaikki 6 keskenmennyttä on kaavittu ja minulle on tämä ollut ainut ratkaisu, koska keskenmenot ovat olleet keskeytyneitä.
Toipunut kaikista hyvin paitsi yhdestä kaavinnasta- kesti 9 kuukautta, kunnes homma oli selvä- minulla näytti kuukausia verikoe +:aa ja kaavinta suoritettiin uudestaan kahdesti- eikä koskaan löytynyt mitään raskausmateriaalia niissä ylimääräisissä kaavinnoissa/ultrissa...Joka tapauksessa kun vihdoin sain puhtaat paperit, meni muutama kuukausi, kunnes onnistuin raskautumaan.
Tässä viimeisimmässä keskenmenossa (syksy 2009) sain massiiviisen verenhukan ja olin menettää kohtuni ja henkeni.
Mutta kiitos osaavalle ambulanssihenkilökunnalle ja naistenklinikan tehohoidolle, selvisin.
Ja toivuin (fyysisesti) kaavinnasta kuukaudessa, jolloin ultrassa todettiin ovulaatio ja normaalit limakalvopaksuudet.
Joten johtopäätökseni on, että jokainen kerta on yksilöllinen jopa samalla henkilöllä.
Toivottavasti saat kierron ja kehon kuntoon mahdollisimman pian ja pääset nauttimaan täysiaikaisen raskauden mahdollisimman pian!
Niinkuin tietenkin kaikki vauvakuumeiset- lyhyen tai pitkän ajan kuumeilleet[;)]
Tulipas sepustus..[:D]