Huomenta kaikille!
palanen: Tervetuloa mukaan! Onhan tuota yritystä teillä jo hurjan kauan takana. Hyvä kuitenkin, että nyt tutkitaan, jospa saisitte avun tilanteeseen sitä kautta! [:)]
Bandida: Nuo on kyllä inhottavia nuo lekurien epämääräiset sanomiset. Niinkuin sinulla tuo "kummallinen riekale", minulla "kiinnikkeitä tai jotain nestettä", argh. Haluaisi tietää mitä ja että mikä vaikutus sillä on tähän tilanteeseen. Toivottavasti saatte inseminaatioajan seuraavalle kierrolle, ellei nyt tässä sattuisi tärppämään. Sille tietysti nyt isot peukut! [:D]
MK81: Huh, kalliita piikkejä, mutta jos niiden avulla pääsette toivottuun tulokseen, ovat todellakin hintansa väärtejä. Ja pääsettehän te! [:)]
saana: Siun tilannette jännitetään nyt! [:D]
ON: Kauheesti koko ajan hommaa, töitä ja opiskeluja. Saas nähdä, miten tässä syksyn mittaan alkaa hyytymään... Onneks 2 viikon päästä on töistä vapaata ainakin muutama päivä, ellei koko viikko. Mieluummin vain se muutama päivä kuitenkin, että rahaa tulis. Hyvää tekee viikonloppureissu Keravalle 2 viikon päästä varmasti, saa kaikki opiskelu- ja työjutut mielestä. Ja siellä on 2 kk:n ikäinen vauva odottamassa, jota ollaan menossa katsomaan. Hän syntyi ystäväpariskunnallemme elokuun alussa ja siitä asti olen odottanut, että pääsen näkemään ihan livenä! [:)] Vähän mietityttää, mikä se reaktio sitten on. Olen ihan varmasti sen vauvan lumoissa, mutta olen varautunut myös siihen, että surumielikin voi iskeä, kun niin kovasti haluaisi omankin vauvan. Onneksi kyse on hyvistä ystävistä, jotka tietävät tilanteemme, joten ei tarvitse esittää mitään.
Labratuloksetkin soitin. Sukupuolitautitestit olivat negatiiviset (heh, eli se HIV-panikointi oli todellakin aiheetonta, mutta varmaan moni muukin vähän miettii sitä, jos testi otetaan [:@]) ja kilpirauhashormonit normaalit. Lisäksi kysyin lähetteestä sinne lapsettomuuspolille ja se oli lähtenyt toissapäivänä menemään. Nyt sitten vaan odotellaan yhteydenottoa sieltä. Ei mitään hajua, miten pitkään pitää odottaa. Kyllä tää elämä on yhtä ODOTTAMISTA! Tovivottavasti odottaminen palkitaan.
Nyt aamukahvia ja kouluhommien kimppuun, iltavuoroonkin pitäisi rientää. Mukavan kirpeää syyspäivää teille kaikille! [:)]