Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Riippuu kai miten paljon siinä sitä on ja toi HCG laskukin on hyvin tilannekohtaista. Koskas sulle sellainen on pistetty?

Mä puhun ihan höpöjä!
Siis ei vielä ole annettu mitään, mutta tullaan antamaan se päätöspiikki. Mietin vaan jo tulevaisuuteen parin viikon päähän, että tuon istutuksen jälkeen koska uskaltaa tehdä ekan r-testin... meitsi fanaattisena testaajana kun yleensä testaa jo dpo 7 lähtien.

MK81: [:D][:D][:D]

Hitsiläinen jos koko piikkiä ei tarviiskaan. Jos ois poksahtanu tässä kierrossa kun ootte rennosti puksutelleet menemään ootellessa hoitoja. Näin on kuule käyny sitten useammallakin ihmisellä, ettei ois mikään ensimmäinen kerta....

Digitestin tulosta ootellessa...

Voi ihania ootte! digi oli tietenkin nega, mutta nytpä mulla on 500 euron edestä gonal-f piikkiä kotona jääkaapissa. kallista lystiä tämä, mutta onneksi maksoi mulle korvausten jälkeen vaan 100e.

Halaukset sinne MK81 ja kaikki mahdolliset enkelit ja tsempit sinne tosikoitokseen... kyllä se pian onnistuu kun otetaan käyttöön vahvemmat aseet [:D][:D][:D]

MK81: toivottavasti olisivat hintansa väärti noi piikit teille! [:)]

Omaa: en sitten ehtinyt hakemaan sitä testiä. tosin vatsa on jotenkin arkana, että olisiko tulossa se täti sieltä sittenkin? odottelen vielä tässä jokusen päivän, kun olo meni tämmöiseksi..väsyttää.

Huomenta kaikille!

palanen: Tervetuloa mukaan! Onhan tuota yritystä teillä jo hurjan kauan takana. Hyvä kuitenkin, että nyt tutkitaan, jospa saisitte avun tilanteeseen sitä kautta! [:)]

Bandida: Nuo on kyllä inhottavia nuo lekurien epämääräiset sanomiset. Niinkuin sinulla tuo "kummallinen riekale", minulla "kiinnikkeitä tai jotain nestettä", argh. Haluaisi tietää mitä ja että mikä vaikutus sillä on tähän tilanteeseen. Toivottavasti saatte inseminaatioajan seuraavalle kierrolle, ellei nyt tässä sattuisi tärppämään. Sille tietysti nyt isot peukut! [:D]

MK81:
Huh, kalliita piikkejä, mutta jos niiden avulla pääsette toivottuun tulokseen, ovat todellakin hintansa väärtejä. Ja pääsettehän te! [:)]

saana: Siun tilannette jännitetään nyt! [:D]

ON: Kauheesti koko ajan hommaa, töitä ja opiskeluja. Saas nähdä, miten tässä syksyn mittaan alkaa hyytymään... Onneks 2 viikon päästä on töistä vapaata ainakin muutama päivä, ellei koko viikko. Mieluummin vain se muutama päivä kuitenkin, että rahaa tulis. Hyvää tekee viikonloppureissu Keravalle 2 viikon päästä varmasti, saa kaikki opiskelu- ja työjutut mielestä. Ja siellä on 2 kk:n ikäinen vauva odottamassa, jota ollaan menossa katsomaan. Hän syntyi ystäväpariskunnallemme elokuun alussa ja siitä asti olen odottanut, että pääsen näkemään ihan livenä! [:)] Vähän mietityttää, mikä se reaktio sitten on. Olen ihan varmasti sen vauvan lumoissa, mutta olen varautunut myös siihen, että surumielikin voi iskeä, kun niin kovasti haluaisi omankin vauvan. Onneksi kyse on hyvistä ystävistä, jotka tietävät tilanteemme, joten ei tarvitse esittää mitään.

Labratuloksetkin soitin. Sukupuolitautitestit olivat negatiiviset (heh, eli se HIV-panikointi oli todellakin aiheetonta, mutta varmaan moni muukin vähän miettii sitä, jos testi otetaan [:@]) ja kilpirauhashormonit normaalit. Lisäksi kysyin lähetteestä sinne lapsettomuuspolille ja se oli lähtenyt toissapäivänä menemään. Nyt sitten vaan odotellaan yhteydenottoa sieltä. Ei mitään hajua, miten pitkään pitää odottaa. Kyllä tää elämä on yhtä ODOTTAMISTA! Tovivottavasti odottaminen palkitaan.

Nyt aamukahvia ja kouluhommien kimppuun, iltavuoroonkin pitäisi rientää. Mukavan kirpeää syyspäivää teille kaikille! [:)]

Nymeria
Kyllä mä ainakin mietin ku mulle lääkäri soitti ja sano, että pitäis ottaa kans HIV-testi, niin tottakai sitä miettii, että entä jos se on ja periaatteessa jopa pelkääkin sitä. [8|] Mä mietin sitä ainakin, että keneltä mä olisin sen saanu, ja sain mieleenkin jo syyllisen asiaan, jos mulla HIV tai hepatiitti todettais... [:D] Kaverikin oli sitä mieltä, että tulee ja kuristaa mun miehen, jos mulla löytyy joku HIV tai sit jompikumpi hepatiiteista. [:D] Tosin avokkiini luotan enemmän, mutta eksääni en [;)] Mut eipä tarvinnu sormella ketään syytellä, onneksi... [:D] Eilen sain soiton, että kaikki normaaleja, myös kilpirauhashormonit.

Tatjuska
Ihanaa, sullekin vaan viikkoja pikkuhiljaa kertyy [:D] Oon kyllä ihan tajuttoman onnellinen teidän pienestä [:)]
Mut digitestiin itellä meni luotto viime viikolla testatessa!
Se näytti kotiin tullessani "raskaana 3+"! Ensin oli antanu negan. [:@]
Ja liuska antoi plussan ensin, sitten digi negan, joka muuttui "raskaana 3+"... [:@] Tosin ikinä kuullutkaan digin tekevän tommosta, että varmaan joku virheellinen testi mahtoi olla sitten... [&o]

-Dark
kp72

Mk81: Sulla on samat piikit mikkä mullekki on tulossa käyttöön ens kuussa.Tosin hinta taitaa olla eri mä kun en saa mitään korvauksia vai mitä kautta sä korvaukset sait? Kuinka iso se piikki on? [8|] Itse oon piikki kammoinen ja siitä jo varoittelinkin hoitajalle kun soitin niitä aikoja.[:D]

Helou Tiisa,

Ei o paha piikki. Sellanen tosi ohut ja pieni, joten ei todellakaan puhuta mistään normaalista flussarokote-piikistä edes. Se on sellanen sentin mittanen ja niitin paksunen [:)]. Ja sä voit pyytää että miehes tökkäsee sen suhun, niin ei tartte stressaa. Ne korvaukset oli kaiketi sitä mun kassaa, mutta katoppa tosta alta, mikä on se kela-korvauksen suuruus... sen saat ymmärtääkseni jokatapauksessa, siis jos ole Suomen kansalainen. Tuo 900- eli suurin kynä oli se mikä mulle määrättiin ja normiannostuksilla tulee kyllä kulutettua.

Tuote
Hinta
Viitehinta
Toimitus-
maksu
Kelan
korvaus
Ei-korvat-
tava osuus
Oma-
vastuu
Asiakas
maksaa

[link=http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?Catalog=YASalesCatalog&ProductID=16892(YABaseCatalog)]GONAL-F 900 IU/1,5 ML INJEKTIONESTE ESITÄYT.KYNÄ 1[/link]
Serono
494,02 €
-
0,43 €
42%
207,67 €
-
286,78 €
286,78 €

Noi löytyy täältä: http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/laakejaterveystieto/korvattavuus/laakekorvauslaskuri/Pages/Default.aspx?productid=16892(YABaseCatalog)

Dark: Sen verran täytyy puolustaa sitä digiä ja sen "sekoomista" että etkös sä ollut sen testin siinä välissä purkanut? Joten se on saattanut sen testin sotkea, en usko että muuten olis muuttanu testitulostaan, mulla ei oo ainakaan koskaan. Testin tulos on vaan sit hävinny vuorokauden kuluttua näytöltä. Joo ja näin näitä päiviä ja viikkoja näyttää kertyvän mut vieläkin on epäuskoinen olo... Tänään on taas etonu ja tissit on edelleen hurjan kipeet eikä vuotoja tuu että saa ny nähdä sitte... kohta kyl tekee mieli mennä uudelleen ultraan mut nyt ootan sinne 8 viikon tienoolle.

täällä kärsitään kunnon päänsärystä.. [:@] kanssaeläjät saaneet muutaman päivän minusta kärsiä, taitaa mies olla onnellinen ku pääsee töihin karkuun.. välillä vituttaa (äiti sai tuta kun erehty aamulla soittamaan) ja välillä sitten taas ei.. aamulla meinasi itku päästä ku kuuntelin jotakin hempeää laulua radiosta.. saas nähä onko nämä raskausoireita vaiko tätioireita pahimmillaan.. testin pääsen ostamaan vasta perjantaina sitten.. toisaalta varmaan hyväkin odottaa sinne asti, ettei turhaan osta [:)] taisin tuossa eilen tosiaan suutahtaa miesrievulle kun erehtyi sukkansa jättämään olohuoneen lattialle [:D] tämänmoiset oireet tuli tutuksi kun aaduskaa odottelin, tosin silloin koira sai kärsiä kun painelin aina lenkille sen kanssa kun kunnolla kärähti.. sillä rievulla oli sitten lihakset jumissa useastikin, taisi ne itselläkin olla.. nyt tuli ikävä minttua, siis sitä meidän entistä koiraa [:(] onneksi sitä ei tarvinnut lopettaa, vaan sai hyvän kodin isosta omakotitalosta. kolmatta vuotta ilman koiraa oltu, mutta vieläkään sitä ei osaa kunnolla olla ilman ja ikävä tulee aina kun muistaa mintun.. on se pakko ajatella siten, että tytöllä helpompi hengittää ilman karvoja kun astmaa sairastaa..

Mk81:kiitos tosta linkistä apteekinsivustolle sain vähän ennakkoon tietoa hinnoista niin osaa vähän varautua paljonko ottaa rahaa mukaan.

Omaa:19pvä:n kuluttua pitäis aloittaa.mullahan mennään vissiin pitemmän kaavan mukaan ko joudun aloittaan jo kp23 nenäsumutteilla. onko jollain ennestään kokemusta suprecur nenäsumutteesta?

no ei oo tullu käytyy nyt pikkusee aikaa täällä mutta nyt aattelin kirjotella. joo ei vielä viimekierrossa napannu mutta nytte on menkat myöhässä jo 2 pv yleensä tosi säännölliset ja sain äske raskaustestiin haamuviivan. pitää vissii odotella muutamii päivii viel ni näkee et tuleeko täti kylään vai ei. vähä ihmettelen jos on tärpänny jo. mutta oon tosin sitte ilonenkin siin vaihees..

simpsa: samassa veneessä ollaan, tosin vielä itsellä testaamatta. [:)] ilmoittelehan mitä testit näyttää, itse meinasin perjantaina testata..

ite jo aloin harkitsee et meen apteekista hakeen ihan sen clear bluen et sais täyden varmuuden mut jos nyt oottelis aamuu ja tekis yhen liuskan jos vaik muuttus tummemmaks viivaks

en sitte malttanu oottaa ja tein sen digi testin ja raskautta seki näytti [:)] nyt toivotaan et kaikki menis hyvin noitten kaikkien epäonnistumisien jälkeen. ja olis vihdoin pikkunenki kasvaas sisällä :)

Takaisin