Eriika
Asioista perillä oleva
Oletteko huomanneet "oireita" pesänrakennusvietistä? Siivousta, sisustamista, järjestelyä, keskeneräisten asioiden saattamista loppuun jne.. Joko alkaa do to-listoja muodostumaan vai onko kaikki jo valmiina?
- - -
Mä olin puoliväliin asti aika rauhassa, mutta nyt ihan viikon sisään oon alkanu miettimään, mitä kaikkea pitää saada tehtyä ennen kuin vauva syntyy. Hieman iski jo epätoivo, että miten ihmeessä ehditään, mutta onneksi se kauhukuva hieman tasaantui.
Erikoisinta tässä on se, että aloitin puuhastelun eilen (21+1) kyllä tosiaan tärkeimmästä keskeneräisestä asiasta eli HÄÄALBUMISTA! Joo, se vauva varmaan heti haluaa kattoa sitä ku syntyy...
Asialistallani on ainakin nämä ja suurinpiirtein tässä järjestyksessä (siis tärkeimmän elialbumin jälkeen):
1.kaksiosaisen kirjahyllyn läpi käyminen --> siirretään pois makkarista, jotta tulee tilaa vauvelin sängylle ja hoitopöydälle
2.pienempien hyllyköiden tavaroiden järjestely 1. kohdan kirjahyllyyn ja itse hyllyistä eroon hankkiutuminen
3.makkarin kaappien läpikäyminen --> puolet vaatteista/tavaroista aivan turhia, joten joutaa pois ja tuleehan siinä tilaa pienen vaatteille ja tavaroillekin
4.pikkutöppösten, tumppujen ja myssyn kutominen
5. isommat ostokset ja vauvan tarvikkeet:pinnasänky, hoitopöytä, vaunut, turvakaukalo, sitteri, pesukone, hoitoalusta
6.1000 palan Disney-aiheinen palapeli, jonka haluan kehystää vauvan sängyn päätyseinälle (ennen sitä se pitäis varmaan koota ) ---> luovuttu, ajattelinkin taiteilla itse jotain :)
7. vauvan vaatteet:hommattu ja pesty
Hoidetut asiat yliviivattu!
- - -
Mä olin puoliväliin asti aika rauhassa, mutta nyt ihan viikon sisään oon alkanu miettimään, mitä kaikkea pitää saada tehtyä ennen kuin vauva syntyy. Hieman iski jo epätoivo, että miten ihmeessä ehditään, mutta onneksi se kauhukuva hieman tasaantui.
Erikoisinta tässä on se, että aloitin puuhastelun eilen (21+1) kyllä tosiaan tärkeimmästä keskeneräisestä asiasta eli HÄÄALBUMISTA! Joo, se vauva varmaan heti haluaa kattoa sitä ku syntyy...
Asialistallani on ainakin nämä ja suurinpiirtein tässä järjestyksessä (siis tärkeimmän eli
1.
2.
3.
4.
5. isommat ostokset ja vauvan tarvikkeet:
6.
7. vauvan vaatteet:
Hoidetut asiat yliviivattu!
Muokattu viimeksi: