Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itellä taustalla kkm joka todettiin ekasss ultrassa rv 13, en nyt ihan saa kiinni miksi teette useita testejä? En siis tuomitse :) jos tulee spontaani km ni sehän on sit siinä, mutta kkm vaikka kuinka tekis noita raskaustestejä niin se kyllä näyttää sen raskaushormonin vaikka sikiö olisikin menehtynyt, näin ainakin mulle lääkäri silloin sanoi. Hirveitä summiahan noihin testeihin sitten menee jos joka päivä testailee, se kun ei mitään muuta ennen ekaa ultraa josta ehkä saa lisää tietoa.
Ok, ymmärsin sun pointin onko teillä muillakin testaajilla sama syy testailla, ihan mielenkiinnosta myöskin kyselen , meillä kaikilla ei varmasti ole samanlaiset taustat raskauden suhteen?Itse tein tässä kierrossa monta testiä, koska halusin tietää sen mahdollisen kemiallisen. Mulla raskaaksi tuleminen kestää ja halusin tietää onko edes yritystä kiinnittymisestä ollut. Tammikuussa oli siis eka kemiallinen puolen vuoden yrityksen jälkeen. Silloin tein pari digitestiä eikä viikot noussu niin kuin piti. En osannu epäillä mitään, kunnes ultrassa rv5+4 paljastui, että kohtu on tyhjä. Vuoto alkoi vasta pari päivää ultran jälkeen eli ei ollut voinut vielä vuotaa tyhjäksi.
Ok, ymmärsin sun pointin onko teillä muillakin testaajilla sama syy testailla, ihan mielenkiinnosta myöskin kyselen , meillä kaikilla ei varmasti ole samanlaiset taustat raskauden suhteen?
. Tänään iltapäivällä dpo16 oli sitten pakko tehdä 2h pissasta testi, näytti vahvempaa kuin dpo 14 aamulla tehty. Helpotti nyt sit hetkeks
.