Pelot

En oo siis nähnyt miestä tärpin jälkeen ja tän piti olla iloinen matka... Ja oli tarkoitus miehen vanhemmille kertoo sit yhdessä mut ei taideta vielä kuitenkaan.

Voi ei, tsemppiä. Toivottavasti ois vaan jotain alkuraskauden vuotoa. Tosi ikävästi kyl sattu just laivamatkaan. Toivottavasti kaikki menis hyvin.

Ei oo vuotanut enempää. Kaiken kaikkiaan ehkä noin ruokalusikallisen verran ja sit loppui. Alavatsa arka ja vähän jomottelee. Pelottaa tää yö ja koko matka. Jos on mennyt kesken niin kuinkahan pian alkais raskaustesti haalenemaan? Mietin et ainoo mitä voin tehdä ennen kotiinpaluuta on raskaustesti.. ellei sit ala huolestuttavan kovat kivut tai vuoto, sit lääkäriin. Aamulla tein ennen ultraan lähtöö testin ku olin ihan hermona ja tasavahvat viivat oli.

Ihana mies tiesi hetkessä mua enemmän kohdun toiminnasta ja alkuraskauden oireista vaikka oon tutkinu ihan hulluna päivittäin kaikenlaista ja kokenu jo yhden raskauden. Parasta on et päästään sen luo huomenna <3 sit saan itkeekin.

Oi Eppis, toivottavasti kyse olisi vain jostain epämääräisestä vuodosta! Tuo mainitsemasi määrä, ruokalusikallinen, viittaisi kyllä enemmän siihen kuin keskenmenoon. Tsemppiä! :Heartred

Muokattu viimeksi:
Tein yöllä kahden aikaan viimeiset testini kun oli pakko nousta käymään vessassa. Viivat ovat vahvempia kuin viimeksi tehdyissä, mutta eivät kovin paljoa. Oireettomuus pelottaa, tähän aikaan esikoista odottaessa alkoi jo olla oloja, ja 8. raskausviikon alkaessa jo aika paljonkin. Nyt siis 7. rv (6+3) menossa.

No, maanantaina on se neuvola.

Aika pieni määrä sitä verta on eppis tullut. Eihän enää ole vuodellut?
Täällä on varpaat ja sormet ristissä että kaikki olis sulla ja pikkusella hyvin :Heartred

Tsemppiä eppis! Eikös joku täälläkin sanonut, että ultrassa oli nähty joku verihyytymä, joka tulee jossain vaiheessa ulos? Toivottavasti olis ollu vaan semmonen!

Toivottavasti Eppis on vaan harmitonta vuotoa! Onneks ei tullut paljoa. Mikä tilanne nyt? Pidän peukkuja että kaikki on hyvin.

Eppis, valtavasti tsemppiä. Uskon ja toivon, että tuo vuodon määrä viittaa siihen, että on ihan harmitonta vuotoa. Täälläkin pidetään teidän puolesta peukkuja.

Eppis tsemppiä täältäkin! <3 Mikä vointi tänään? Onneksi vuoto loppui siihen, toivottavasti ei ollut mitään vakavaa.

Tsemppiä eppis! Eikös joku täälläkin sanonut, että ultrassa oli nähty joku verihyytymä, joka tulee jossain vaiheessa ulos? Toivottavasti olis ollu vaan semmonen!

Joo itekki muistan tämän et joku tästä sanoi.. Todella ystävällistä kertoa tuollanen ja tietää etukäteen niin selviää ehkä ilman sydänkohtausta pelosta :D

Tsemppiä Eppis! :Heartred Toivottavasti on harmiton hematooma.:crybaby2

Mulla ensimmäisessä raskaudessa keskenmeno alkoi niin että monta päivää oli menkkapolttelua. Sitten alkoi hyvin hitaasti verenvuoto, mutta se kasvoi tasaisesti. Ei mitään kertaholahduksia. Siinä vaiheessa, kun hakeuduin sairaalaan niin tiesin satavarmasti mistä on kyse.

Tsemppiä Eppis! :Heartred Toivottavasti on harmiton hematooma.:crybaby2

Mulla keskenmeno alkoi niin että monta päivää oli menkkapolttelua. Sitten alkoi hyvin hitaasti verenvuoto, mutta se kasvoi tasaisesti. Ei mitään kertaholahduksia. Siinä vaiheessa, kun hakeuduin sairaalaan niin tiesin satavarmasti mistä on kyse.

Mulla samoin, useamman viikon selkäkipu ja koko ajan hiukan rusehtavaa vuotoa. Sitten kun holahti, niin todellakin holahti niin että olin veritankkauksessa.

Molemmista loppuun asti menneistä raskauksista olen alussa vuotanut pieniä määriä kirkasta verta.

Ei oo vuotanut enempää. Kaiken kaikkiaan ehkä noin ruokalusikallisen verran ja sit loppui. Alavatsa arka ja vähän jomottelee. Pelottaa tää yö ja koko matka. Jos on mennyt kesken niin kuinkahan pian alkais raskaustesti haalenemaan? Mietin et ainoo mitä voin tehdä ennen kotiinpaluuta on raskaustesti.. ellei sit ala huolestuttavan kovat kivut tai vuoto, sit lääkäriin. Aamulla tein ennen ultraan lähtöö testin ku olin ihan hermona ja tasavahvat viivat oli.

Toivottavasti kyse ei kuitenkaan ole keskenmenosta, vaan olisi vaan jotain ylimääräistä vuotoa. Tsemppiä Eppis koettelemuksien kanssa!

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että siinä vaiheessa, kun istukka on riittävästi kehittynyt hcg hormonia voi erittyä vielä jonkin aikaa alkion kehityksen pysähtymisen jälkeen. Tein tuossa raskaudessa varmistustestin muistaakseni kahdeksannella tai yhdeksännellä viikolla ja vahvaa plussaa näytti. Alkion kehitys oli kuitenkin pysähtynyt ultran mukaan viikoille 5+6 (Sanoin täällä aiemmin 5+2, mutta muistin silloin väärin). Tämä selvisi vasta varhaisultrassa rv 10. Täysin negatiivista raskaustesti näytti vasta 2 viikkoa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Mulla oli tuolloin myös tosi vahvoja raskausoireita ja pahoinvointia vielä kahdeksannella viikolla, mutta sen jälkeen pahoinvointi ja rintojen turvotus hellitti jonkin verran. En itse sitä silloin älynnyt, mutta oli varmasti merkki keskenmenosta. Tähän keskeytyneeseen keskenmenoon ei kyllä minulla kuulunut yhtään mitään epäilyttäviä vuotoja.

Toivottavasti kyse ei kuitenkaan ole keskenmenosta, vaan olisi vaan jotain ylimääräistä vuotoa. Tsemppiä Eppis koettelemuksien kanssa!

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että siinä vaiheessa, kun istukka on riittävästi kehittynyt hcg hormonia voi erittyä vielä jonkin aikaa alkion kehityksen pysähtymisen jälkeen. Tein tuossa raskaudessa varmistustestin muistaakseni kahdeksannella tai yhdeksännellä viikolla ja vahvaa plussaa näytti. Alkion kehitys oli kuitenkin pysähtynyt ultran mukaan viikoille 5+6 (Sanoin täällä aiemmin 5+2, mutta muistin silloin väärin). Tämä selvisi vasta varhaisultrassa rv 10. Täysin negatiivista raskaustesti näytti vasta 2 viikkoa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Mulla oli tuolloin myös tosi vahvoja raskausoireita ja pahoinvointia vielä kahdeksannella viikolla, mutta sen jälkeen pahoinvointi ja rintojen turvotus hellitti jonkin verran. En itse sitä silloin älynnyt, mutta oli varmasti merkki keskenmenosta. Tähän keskeytyneeseen keskenmenoon ei kyllä minulla kuulunut yhtään mitään epäilyttäviä vuotoja.
Mulla ihan selvis kkm ekassa ultrassa rv13, ja oireet oli kyllä ihan sinne asti vaikka olikin mennyt kesken jo muistaakseni 8+5

Takaisin