Pelko

Onko sulla vielä tullut vuotoa?

Mulla holahti eilen illalla ihan kirkasta verta. :sad001

sen jälkeen ei ole vuotanut, mutta kyllä tässä aika epätoivoinen olo on. Nyt 6+3. Edellinen meni kesken 6+4.
 
Onko sulla vielä tullut vuotoa?

Mulla holahti eilen illalla ihan kirkasta verta. :sad001

sen jälkeen ei ole vuotanut, mutta kyllä tässä aika epätoivoinen olo on. Nyt 6+3. Edellinen meni kesken 6+4.

Mulla on ollut enemmän ja vähemmän niitä vuotoja tässä raskaudessa mutta 5+2 holahti mullakin pönttöön ihan kunnolla punasta verta. Oli vaan kirkasta verta, ei ollut hyytymiä tms. Ultrassa 6+0 ei vielä ainakaan ollut mennyt kesken tuosta yhdestä runsaammasta vuodosta huolimatta. Nyt vaan odottelen seuraavaa ultraa, jossa toivottavasti näkyisi syke. On tämä stressaavaa aikaa! :sorry: Toivotaan että on meillä kaikilla vaan harmitonta vuotoa!
 
Viime keskiviikosta asti ollut jäätävä flunssa. Nyt toinen kuumeetkin päivä, mutta yskää ja limaisuutta edelleen ja ihan väsynyt. Mulla huomenna aamulla ultraan aika ja soitin sinne, arpoivat sitten voinko edes mennä, kun heillä kyllä ollut päätös ettei ollenkaan kipeänä.

Lopulta koska korona testattu ja paranemaan päin, suostuivat ultraamaan. Totesin myös että mun pää ei kestä jos vielä lykätään.

En oikeen tiedä mikä fiilis, toisaalta tuntuu että kohtu olisi kasvanut ja on pienen pieniä nipistelyjä ollut, mutta varmaan alitajunta kieltää tuntemasta muuta kuin pelkoa. Ehkä ettei pettymys olisi niin suuri...

Jotenkin niin sekava olo just nyt...
 
Jaahas, nyt täälläkin tuli verta. :nailbiting: Pitääkö se varhaisultra kuitenkin käydä yksärillä, menee kohta mielenterveys kun ei tiedä ollako raskaana vai ei...
 
Täällä tänään neuvolaan meno ja ahdistaa aivan kamalasti. Mitä jos nyt tulee huonoja uutisia?
 
Täällä tänään neuvolaan meno ja ahdistaa aivan kamalasti. Mitä jos nyt tulee huonoja uutisia?
Tuskin tulee, mitä siellä neuvolassa tehdään, mistä tulisi huonoi uutisia(eli onko teil neuvolas ultraus :eek: ?) Jos kuuntelee sydänääniä, niin ne ei kaikilla kuulu viel kymppiviikoil ja kaikki silti mallikkaasti. Tsemppiä neuvolaan!:smiley-angelic001
 
Tänään olis sitten 10+0. Se kuulostaakin jo joltain.. Mutta sitten muistan, että ultrassa ei olla vielä käyty, eikä mitään varmuutta mistään.. Kaksi pitkää viikkoa pitäis vielä odottaa np-ultraa :confused:
 
Ääh jouduin neuvolasta lisätutkimuksiin, ihme kunnolikin niin huono kutina käynnistä :blackeye:
 
Huomenna se vihdoin olis, nt-ultra. Jännittää ja pelottaa ihan hirveesti. Tuntuu et henkisesti oon ihan riekaleina jo ennen koko käyntiä... Uutiset voi toki olla hyviäkin, eikä mitään ylimääräisiä vuotoja ole ollut. Jotai kipuiluja kyllä, mutta eihän niistäkään voi varmaksi sanoa, että olisi ollut ihan harmittomia kolotuksia..
 
Huomenna se vihdoin olis, nt-ultra. Jännittää ja pelottaa ihan hirveesti. Tuntuu et henkisesti oon ihan riekaleina jo ennen koko käyntiä... Uutiset voi toki olla hyviäkin, eikä mitään ylimääräisiä vuotoja ole ollut. Jotai kipuiluja kyllä, mutta eihän niistäkään voi varmaksi sanoa, että olisi ollut ihan harmittomia kolotuksia..
Tsemppiä ultraan, se kyllä varmasti jännittää! Toivotaan, että kaikki olisi siellä hyvin :Heartpink
 
Pelottaa ja jännittää koko raskaus. Se että on tulollaan kaksi lasta. Miten siitä selviää? Ja mitä jos toisella käy jotain? Miten pitkälle päästään raskaudessa, sujuuko kaikki niinkuin pitääkin? Saanko synnyttää alateitse niinkuin toivon vai joudutaanko jostain syystä sektioon? Paljon kaikkea siis mielen päällä..
 
Täällä kans yksi pelkoilija, mulla kans keskenmenoa takana, vaikka NT-ultrassa oli kaikki hyvin, niin jokainen pienikin tuntemus saa pelkäämään keskenmenoa, esim. sunnuntaina kävelyllä alkoi kauheesti pistää alavatsassa niin olin ihan varma et nyt menee kesken. Samoin nyt selkä puutuu ja olen ihan varma et se johtuu jostain istukan irtoamisesta tms. Kuinka sais mielensä kuriin ettei turhia stressaisi
 
Täälläkin oli raskauden alussa kovasti jännitystä ja huolta ilmassa. Kaikki oli helpompaa alkuraskauden ultran jälkeen, koska edellisellä kerralla siellä saimme huonot uutiset. Onneksi peloista huolimatta elävä poika tuossa vieressä tuhisee vaikka keskosena syntyikin :happy:
 
Takaisin
Top