Pelko

No nyt sitten alkoi tulla vähän veristä vuotoa :sad001 Ei mitenkään hirveetä määrää, mutta pitkin iltaa on jäänyt pyyhkiessä vessapaperiin ja yhdellä kerralla oli jäänyt vähän pikkuhousunsuojaankin. Toivottavasti ei tarkoita että tämä oli nyt tässä. Tänään pitäisi olla 4+3

Seksin jälkeen saattaa kans tulla verta, mutta se on ihan luonnollista.
Tsemppiä sinne :Heartred
 
Hnnngh.
Kauhea jänskäys tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tänään siis 5+0, ja erehdyin laimeesta päiväpissasta tekeen testin, joka olikin haaleempi ku pari PV sitten testattu riemunkirjava viiva (jostakin pissasta). Ei auta, ku odottaa ja jännittää huomisaamuun...
 
Siis itsehän tein 5+0 digitaalisen ja sain tuloksen raskaana 2-3 vkoa. Ensin ajattelin, että jos sitä sit tekisi vielä yhden testin muutamia päiviä myöhemmin... Lopulta tulin siihen tulokseen, että saa sitä itsensä hulluksi muutoinkin; että raskaana sitä ollaan ja omaa oloani ei yhtään helpota testien tusinauitto. Siispä luotan nyt vaan omaan olotilaani ja yritän keskittyä olennaiseen. :nailbiting:
 
Nyt alko pelottaa keskenmeno.. tuli nimittäin hailakan vaaleanpunaista vuotoa :sad010Torstaina on neuvola ja siellä on vissiin joku aatamin aikainen ultra.. jos katsoisivat tilanteen.
 
Nyt alko pelottaa keskenmeno.. tuli nimittäin hailakan vaaleanpunaista vuotoa :sad010Torstaina on neuvola ja siellä on vissiin joku aatamin aikainen ultra.. jos katsoisivat tilanteen.
Verinen vuoto voi tulla myös limakalvoilta ja jos sulla säännölliset menkat ollu, niin eikös nyt olisi tavallaan kuukautisetkin alkamassa ilman raskautta? Oon ymmärtäny et niillä päivillä tiputteluvuoto olisi yleisempää:scratch

Neuvolaan voit ehkä myös soittaa tästä? Todennäköisesti sanovat että pieni vuoto on usein vaaratonta.:Heartred
 
Nyt alko pelottaa keskenmeno.. tuli nimittäin hailakan vaaleanpunaista vuotoa :sad010Torstaina on neuvola ja siellä on vissiin joku aatamin aikainen ultra.. jos katsoisivat tilanteen.

Toivotaan että olisi harmitonta vuotoa :Heartred
 
Hnnngh.
Kauhea jänskäys tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tänään siis 5+0, ja erehdyin laimeesta päiväpissasta tekeen testin, joka olikin haaleempi ku pari PV sitten testattu riemunkirjava viiva (jostakin pissasta). Ei auta, ku odottaa ja jännittää huomisaamuun...

Todennäköisesti kaikki hyvin kuitenkin! Me tehtiin myös toi sama "virhe" tossa joitakin viikkoja sitten, että huvikseen testattiin illasta ja saatiin siks olematon viiva testiin. Aamulla kuitenkin testitulos oli taas ihan selkeä :)
 
Todennäköisesti kaikki hyvin kuitenkin! Me tehtiin myös toi sama "virhe" tossa joitakin viikkoja sitten, että huvikseen testattiin illasta ja saatiin siks olematon viiva testiin. Aamulla kuitenkin testitulos oli taas ihan selkeä :)

Samaa mieltä, mä olen kans joskus tehnyt kauheella tohinalla illalla testin (ei mitään järkeä, koska olin juonut päivän aikana todella paljon vettä) ja tuli aivan nega, ei edes haamua. Sitten seuraavana aamuna oli kuitenkin jo niin punainen toinen viiva, että olisi varmasti edellisenäkin päivänä näkynyt jos olisin aamulla tehnyt :)
 
Todennäköisesti kaikki hyvin kuitenkin! Me tehtiin myös toi sama "virhe" tossa joitakin viikkoja sitten, että huvikseen testattiin illasta ja saatiin siks olematon viiva testiin. Aamulla kuitenkin testitulos oli taas ihan selkeä :)
Joo, oli se onneksi ihan tumma nyt aamulla. En kyllä enää mitään päivä- tai iltatestejä tee.kauhee ressi vaan tuli. :D
 
Testit on jänniä. Itse sain iltasin vahvempia viivoja kuin aamulla.... en taida juoda tarpeeksi vettä:hilarious:

Täällä tosi skeptinen fiilis raskauden jatkumisesta. Valkovuotoa on ja vessassa kun paperia kääntelen olen näkevinäni siinä erilaisia sävyjä. Tiijän et turhaa, koska jos tulee veristä vuotoa niin kyl sen sit siitä paperista vähintään huomaa ilman kääntelyäkin.
Jostain syystä pidän sitä ihmeenä jos ylihuomenna varhaisultrassa jotain näkyy. En vaan osaa olla optimistinen, vaikka veritiputtelu pysynyt poissa yli kaks viikkoa jo, testit ollu hyviä ja vahvoja "oikeeseen aikaan" ja tänään aamullakin oli oksetusta ja sydämentykyttelyä(loppui taas päivän mittaan).
Miks pitää olla tämmönen negatiivinen ajattelutapa nyt tän raskauden ympäril:arghh: jos olisikin niin ihanasti että ultrassa hyviä uutisia tulen käyttämään loppuraskauden ikävissä ajatuksissa siitä huolimatta jos en osaa lopettaa tätä mun ajatuskaavaa:sorry:
 
Pelko... 2v. Sitten koetun keskeytyneen keskenmenon jäljiltä pelko on läsnä. En uskalla antaa itselleni lupaa iloita tai sen enempää edes ajatella, kokoajan hieman niin että ei niin suuri pettymys jos nyt ei vielä iloitse ja menee kesken...

Mies kyllä tuntuu olevan nyt enemmän mukana, viimeksi ei ehtinyt edes ymmärtää että raskaana olin hetken. Mulle muutenkin jonkinlainen kynnys nyt tämä. Halusin lapsen ja viimeksi tärppäsi nopeasti ja keskeytyi yhtä nopeasti. Nyt mulla oli eiliselle varattuna aika kierukan laittoon, koska ikää jo, niin luovuin haaveesta... nyt tosi sekavat ajatukset, mutta mies hokee että niin menee kuin tarkoitettu on ja se otetaan vastaan....
 
Tsemppiä Elviiratar!

Minulla vähän samat fiilikset. Ennen tätä raskautta sain keskenmenon, joten tähän ei oikein uskalla vielä hypätä mukaan. Ehkä sitten alkuraskauden ultran jälkeen... sinnekin on vielä pari viikkoa aikaa.
 
Että voi ihmisellä olla pitkät 2 viikkoa.:smiley-angry007
Kuitenkin on vaan joku tuulimuna, niin ei oikein huvita kirjoitellakaan mitään.:rolleyes: Enää kolme päivää ja sitten on vihdoin MAANANTAI.:joyful: (Ultra)
 
Että voi ihmisellä olla pitkät 2 viikkoa.:smiley-angry007
Kuitenkin on vaan joku tuulimuna, niin ei oikein huvita kirjoitellakaan mitään.:rolleyes: Enää kolme päivää ja sitten on vihdoin MAANANTAI.:joyful: (Ultra)
Ei kannata menettää toivoa viel ennen tota kontrolliultraa. Täältä lukenut useemman kokemuksen, missä alkio kiriny viikot kiinni tai näkynyt kaks viikkoo "myöhässä".

Toki kannattaa aina varautua vähän kaikkiin uutisiin, mutta koita marinoida ittes semmosel raskaana kunnes toisin todistetaan-asenteella viel :Heartred
 
Jotenkin ollut vaikea asennoitua raskaana olemiseen. Vielä pari hieman alle pari viikko varhaisultraan. Jotenkin keskenmeno ei pelota. Enemmän pelot tulee varmasti sitten, kun jos saadaan nt-ultrasta puhtaat paperit ja raskaus jatkuu. Kun aiemmin kuvittelin, että sitten ollaan turvallisilla viikoilla, vaikka on tullut omakohtaisesti tullut koettua ettei raskaudessa tai elämässä ole mitään turvaviikkoja. On vain pienempiä todennäköisyyksiä :sorry::sorry: mut eipä auta kuin odotella. Sehän tässä on, kun ei voi tehdä mitään asioiden onnistumiseksi. Oon lopettanut jopa kahvinjuonnin, kun joissan tutkimuksissa kofeiini on yhdistetty suurempaan km todennäköisyyteen
 
Mä tein tänään digitestin ja se näytti vaan 2-3 vaikka ois pitänyt olla 3+, kun nyt on viikot 5+2. Se yhdistettynä tähän veriseen vuoteluun, niin eihän tää nyt kauheen hyvältä näytä :sad001 Normiraskaustestissä oli kyllä niin punainen toinen viiva kun voi olla, mutta eihän se mitään kerro. En tiedä, aika sekavat fiilikset.
 
Mä tein tänään digitestin ja se näytti vaan 2-3 vaikka ois pitänyt olla 3+, kun nyt on viikot 5+2. Se yhdistettynä tähän veriseen vuoteluun, niin eihän tää nyt kauheen hyvältä näytä :sad001 Normiraskaustestissä oli kyllä niin punainen toinen viiva kun voi olla, mutta eihän se mitään kerro. En tiedä, aika sekavat fiilikset.
Itse tein 5+4 digin vasta. Koita pari päivää myöhemmin vielä uudella jos semmosen jostain saat. Parin päivän heitot laskuissa varmaan usein.
Soititko muuten veritiputtelusta neuvolaan tai jonnekkin?(muok. nyt just luin tuolt varhaisultra-ketjusta että sulla semmonen tulossa ensi viikolla! Hyvä homma)

Sieltä varmasti osataan rauhoitella/kertoa realistisesti yms. mitä tästä voi päätellä vai voiko mitään. Tsemppiä!:Heartred
 
Itse tein 5+4 digin vasta. Koita pari päivää myöhemmin vielä uudella jos semmosen jostain saat. Parin päivän heitot laskuissa varmaan usein.
Soititko muuten veritiputtelusta neuvolaan tai jonnekkin?(muok. nyt just luin tuolt varhaisultra-ketjusta että sulla semmonen tulossa ensi viikolla! Hyvä homma)

Sieltä varmasti osataan rauhoitella/kertoa realistisesti yms. mitä tästä voi päätellä vai voiko mitään. Tsemppiä!:Heartred

Kiitos :Heartred Täytyy alkuviikosta vaikka tehdä uudestaan. Ja onneksi tosiaan keskiviikkona on varhaisultra, kyllä siellä pitäisi jotain näkyä, jos kaikki on kunnossa.
 
Takaisin
Top