Pelko keskenmenosta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Loddde Tuli vuotoa? Mulla menee niin että ei välttämättä tuu aamulla heti vaan vähän myöhemmin. Tosiaan väri on ollut vaaleanpunainen jostain viime sunnuntaista asti. Mun testi ei toiminut ollenkaan, ei tullut testi eikä kontrolli viivoja🤣

@Loddde Tuli vuotoa? Mulla menee niin että ei välttämättä tuu aamulla heti vaan vähän myöhemmin. Tosiaan väri on ollut vaaleanpunainen jostain viime sunnuntaista asti. Mun testi ei toiminut ollenkaan, ei tullut testi eikä kontrolli viivoja🤣
Sama jatkuu ku muinaki päivinä :/ joo mulla ny aamu tullu ja sit varmaan taas tyrehtyy. Tänään tullu hitusen enemmän ku eilen ja oli vähä tummempaa ku eilen. Tunne on kyl semmone et kesken on menny. Vielä pahoinvointia aika paljon, koskahan tämä lakkaa.
Okei erikoista 🤔 mikä testi sulla oli?

Muokattu viimeksi:
@Loddde Se oli halvin mitä kaupasta löyty, olisko ollu frsu early. On kyllä raastava homma kun jatkuu ja jatkuu. Jos tosiaan keskenmenosta kyse niin toivoisi että se selkeästi kävisi ilmi ja olisi nopeaa ohi. 😕

Tuntuu et vähä alkanu haalistua viiva vai mitä olette mieltä? 🥹 alimpana aamuinen... ja sama paska jatkukoon 🙄 alan olla kypsä.
Oon pahoillani ahdistavasta vuodosta😕 Sun testit minusta näyttää hyvältä. Ei se varmaan enää voi tummua edes tuosta ja kohta iskee hook effect ja testi vaalenee.

@Loddde Se oli halvin mitä kaupasta löyty, olisko ollu frsu early. On kyllä raastava homma kun jatkuu ja jatkuu. Jos tosiaan keskenmenosta kyse niin toivoisi että se selkeästi kävisi ilmi ja olisi nopeaa ohi. 😕
Tämä 🥺 mut realisti sen verran oon että ei esimerkiksi hematoomassa varmasti tällaisia alamaha tuntemuksia olisi, mitä lukenut niin ne on kyllä oireettomia, vain vuotoa. En jaksa enää elätellä toivoa :/

Luulin, että olisin koko raskauden huolissani krampeista ja keskenmenosta, mutta näyttää siltä, että ne tosiaan kesti sen vajaa pari viikkoa ja nyt on ihan tavallinen olo. Vähän alkaa pieni vatsakramppaus jos paljon harrastaa liikuntaa. Treenien viimeiset 10 minuuttia istuinkin syrjässä, kun vatsa sanoi että nyt pitää rauhoittua. Valoa tunnelin päässä siis tämän jännityksen kanssa😍

Täällä hcg tasot eivät nousseet ja pian alkoikin vuoto ja krampit. Meille ei nyt tule vauvaa heinäkuussa, mutta ehkä vielä joskus ❤️💔 Takana nyt kolme peräkkäistä kemiallista/todella varhaista keskenmenoa, katsotaan jos seuraavana päästäisiin tutkimuksiin ja meillekin pieni joskus suotaisiin. Kauhea pettymys, mutta pari päivää tätä nyt sulatellut ja oma fiilis alkaa jo taas paranemaan. Tsemppiä kaikille odotukseen, pidän sormet ja varpaat ristissä kaikkien puolesta, että teillä menisi kaikki hyvin ❤️❤️

Täällä hcg tasot eivät nousseet ja pian alkoikin vuoto ja krampit. Meille ei nyt tule vauvaa heinäkuussa, mutta ehkä vielä joskus ❤️💔 Takana nyt kolme peräkkäistä kemiallista/todella varhaista keskenmenoa, katsotaan jos seuraavana päästäisiin tutkimuksiin ja meillekin pieni joskus suotaisiin. Kauhea pettymys, mutta pari päivää tätä nyt sulatellut ja oma fiilis alkaa jo taas paranemaan. Tsemppiä kaikille odotukseen, pidän sormet ja varpaat ristissä kaikkien puolesta, että teillä menisi kaikki hyvin ❤️❤️
Voi ei olen todella pahoillani! 💔 Toivottavasti pian onnistaisi ja pysyvä plussa! Jos yhtään lohduttaa mulla myös kolme kemiallista plus yksi keskenmeno, niin edellinen kemiallinen oli lokakuun alussa että voihan se pian uudestaankin tärpätä ja toivon sitä teille todella! 💜

Kovin veikkaan, että kesken on mennyt täälläkin. :( Eilen kirjoitin jonkun toisen otsakkeen alle noista peloistani, ku tuntuu, ettei oikein ole oireita... Ihan vähän viestini kirjoittamisen jälkeen kävin vessassa ja paperiin tuli vähän vaaleanpunaista. Kerroin heti miehelle. :(

Selkää ja mahaa ajoittain jomottelee... Vuotoa ei varsinaisesti oo tullut lisää. Jtn rusehtavaa välillä tullut paperiin.

Kai sitä olikin liian toiveikas, et homma vois mennä maaliin näin helposti.

Aika varma siis oon, et kesken meni ja odotan kokoajan vaan, että verinen vuoto alkaa. Surullista. Olin jo ehtinyt niin paljon asioita miettimään ja suunnittelemaan... Seurataan nyt, mutta.....

@UudenÄärellä voi ei, olen tosi pahoillani teidän puolesta 💔

@Round2❤️ kuten Jupiter34 tuossa myös totesi, niin ihmeellistä vuotoa ollut muillakin, eikä se suoraan tarkoita mitään 🧡 Itsellä myös eilen pyyhittäessä vaaleanpunaista, mutta ei enää tänään (toistaiseksi) - eli toivottavasti ei ole mitään hälyttävää 🙏🏻

Mutta tietenkin ymmärrän että herättää huolta ja helposti haluaa suojella itseään pettymykseltä. Toivotaan ettei nämä vuodot ole merkkejä mistään 🙏🏻

@UudenÄärellä Pahoittelut minunkin puolestani! Toivottavasti teille pian uusi mahdollisuus suodaan :red-heart: :folded:

@Round2❤️ Toivottavasti vuodot ei ylly! Täällä todellakin on monella ollut vuotoja, minulla ne kesti kolme viikkoa. Oli aluksi ihan "puhdasta verta" ja sitten oli ruskeaa, vaaleanpunaista ja vaaleanoranssihtavaa vuotoa, oikeastaan päivittäin. Syytä ei löytynyt. Loppui 7. raskausviikon alkaessa. Ultrassa näkyi viime viikon tiistaina syke, ja minä olin aika varma että ei siellä mitään ole.

Ihanan lohdullista lukea teidän muiden viestejä ja kuulla, että muillakin on vuotoja ollut. ❤️ Yritän jaksaa vielä toivoa parasta.. Varhaisultra ois varattuna viikon päästä maanantaille. Katsotaan päästäänkö sinne asti. Kiitos teille kaikille. ❤️

@UudenÄärellä Pahoittelut minunkin puolestani! Toivottavasti teille pian uusi mahdollisuus suodaan :red-heart: :folded:

@Round2❤️ Toivottavasti vuodot ei ylly! Täällä todellakin on monella ollut vuotoja, minulla ne kesti kolme viikkoa. Oli aluksi ihan "puhdasta verta" ja sitten oli ruskeaa, vaaleanpunaista ja vaaleanoranssihtavaa vuotoa, oikeastaan päivittäin. Syytä ei löytynyt. Loppui 7. raskausviikon alkaessa. Ultrassa näkyi viime viikon tiistaina syke, ja minä olin aika varma että ei siellä mitään ole.
Ompa lohdullista lukea! Mulla nyt menossa 5+5 ja oon nyt vuotanut epäsäännöllisesti 2 viikon ajan. Just tuollaista kuvailemaasi. Ma oli ainakin normisti hcg noussut. Ens to uus hcg ja pe äitiyspolilla ultra. Toivottavasti siellä joku kasvaa oikeassa paikassa.

Täällä myös yksi vuotelija ja vuotoa tuli ensin 5 päivää, sitten taukosi ja taas alkoi pariksi päiväksi. Heitin myös täysin jo kirveen kaivoon ja olin 100% varma keskenmenosta mut niin vain oireet jatkui ja ultrassa näkyi syke ❤️‍🩹 eli toivoa on ja vuoto on kuulemma todella yleistä! ☺️

Mullakin nyt on kamala pelko kolmannesta keskenmenosta. Aamulla heräsin siihen että alushousuni oli veressä 😭 ei tämä hyvää lupaa. Huomenna täytyy soittaa neuvolaan että saataisiin varmistus suuntaan tai toiseen Niin toivoisin että ei tulisi jälleen 7kk sisään kolmatta keskenmenoa.

Jotenkin kuitenkin lohdullista lukea että vuotojen jälkeen on löytynyt sinnikäs pieni elossa, mutta nyt ei ole itsellä optimistinen olo ollenkaan.

Mullakin nyt on kamala pelko kolmannesta keskenmenosta. Aamulla heräsin siihen että alushousuni oli veressä 😭 ei tämä hyvää lupaa. Huomenna täytyy soittaa neuvolaan että saataisiin varmistus suuntaan tai toiseen Niin toivoisin että ei tulisi jälleen 7kk sisään kolmatta keskenmenoa.

Jotenkin kuitenkin lohdullista lukea että vuotojen jälkeen on löytynyt sinnikäs pieni elossa, mutta nyt ei ole itsellä optimistinen olo ollenkaan.
Voi ei olen todella pahoillani! 💔 Toivottavasti kumminkin olisi vielä toivoa, vaikka tiedän itse että siihen on vaikea uskoa verenvuodon alkamisen jälkeen. Kun itse pelästynyt pelkästään paria tippaa verta tässä raskaudessa jo. 😭

@Kali mä kovasti nyt yritän olla ajatuksella kaikki hyvin kunnes toisin todistetaan. 🙈

Mulla on nyt tullut vuotoa vaan sen aamun mitä nyt ehkä reilun ruokalusikallisen verran mutta sen jälkeen ei juuri mitään. Olisko tämä vaan joku iso hematooma vai sitten keskenmeno. En tiedä 🙈 toivoa yritän lietsoa pelon sijaan.

@Kali mä kovasti nyt yritän olla ajatuksella kaikki hyvin kunnes toisin todistetaan. 🙈

Mulla on nyt tullut vuotoa vaan sen aamun mitä nyt ehkä reilun ruokalusikallisen verran mutta sen jälkeen ei juuri mitään. Olisko tämä vaan joku iso hematooma vai sitten keskenmeno. En tiedä 🙈 toivoa yritän lietsoa pelon sijaan.
Se on hyvä ajatus! Että kaikki hyvin kunnes toisin todistetaan! 💜 Pitäisi itsekkin uskaltaa samanlailla ajatella... Jotenkin itsellä kun pelot pään sisällä kasvaneet valtaviksi jo niin en uskalla edes uskoa omassa tapauksessa mitään hyvää. Monista erinäisistä syistä tosin, ei ole oireita, alkio 5 päivää liian pieni viikon takaisessa ultrassa ja vaan sellanen tunne että kaikki ei hyvin ja ne veritipat mitä parina kertana tullut.. 🥺 Toivon kumminkin että sulla kaikki hyvin!! 🩷

Takaisin