Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama jatkuu ku muinaki päivinä :/ joo mulla ny aamu tullu ja sit varmaan taas tyrehtyy. Tänään tullu hitusen enemmän ku eilen ja oli vähä tummempaa ku eilen. Tunne on kyl semmone et kesken on menny. Vielä pahoinvointia aika paljon, koskahan tämä lakkaa.@Loddde Tuli vuotoa? Mulla menee niin että ei välttämättä tuu aamulla heti vaan vähän myöhemmin. Tosiaan väri on ollut vaaleanpunainen jostain viime sunnuntaista asti. Mun testi ei toiminut ollenkaan, ei tullut testi eikä kontrolli viivoja![]()
Oon pahoillani ahdistavasta vuodostaTuntuu et vähä alkanu haalistua viiva vai mitä olette mieltä?alimpana aamuinen... ja sama paska jatkukoon
alan olla kypsä.
Tämä@Loddde Se oli halvin mitä kaupasta löyty, olisko ollu frsu early. On kyllä raastava homma kun jatkuu ja jatkuu. Jos tosiaan keskenmenosta kyse niin toivoisi että se selkeästi kävisi ilmi ja olisi nopeaa ohi.![]()
Voi ei olen todella pahoillani!Täällä hcg tasot eivät nousseet ja pian alkoikin vuoto ja krampit. Meille ei nyt tule vauvaa heinäkuussa, mutta ehkä vielä joskusTakana nyt kolme peräkkäistä kemiallista/todella varhaista keskenmenoa, katsotaan jos seuraavana päästäisiin tutkimuksiin ja meillekin pieni joskus suotaisiin. Kauhea pettymys, mutta pari päivää tätä nyt sulatellut ja oma fiilis alkaa jo taas paranemaan. Tsemppiä kaikille odotukseen, pidän sormet ja varpaat ristissä kaikkien puolesta, että teillä menisi kaikki hyvin
![]()

Ompa lohdullista lukea! Mulla nyt menossa 5+5 ja oon nyt vuotanut epäsäännöllisesti 2 viikon ajan. Just tuollaista kuvailemaasi. Ma oli ainakin normisti hcg noussut. Ens to uus hcg ja pe äitiyspolilla ultra. Toivottavasti siellä joku kasvaa oikeassa paikassa.@UudenÄärellä Pahoittelut minunkin puolestani! Toivottavasti teille pian uusi mahdollisuus suodaan![]()
@Round2❤️ Toivottavasti vuodot ei ylly! Täällä todellakin on monella ollut vuotoja, minulla ne kesti kolme viikkoa. Oli aluksi ihan "puhdasta verta" ja sitten oli ruskeaa, vaaleanpunaista ja vaaleanoranssihtavaa vuotoa, oikeastaan päivittäin. Syytä ei löytynyt. Loppui 7. raskausviikon alkaessa. Ultrassa näkyi viime viikon tiistaina syke, ja minä olin aika varma että ei siellä mitään ole.
Voi ei olen todella pahoillani!Mullakin nyt on kamala pelko kolmannesta keskenmenosta. Aamulla heräsin siihen että alushousuni oli veressäei tämä hyvää lupaa. Huomenna täytyy soittaa neuvolaan että saataisiin varmistus suuntaan tai toiseen Niin toivoisin että ei tulisi jälleen 7kk sisään kolmatta keskenmenoa.
Jotenkin kuitenkin lohdullista lukea että vuotojen jälkeen on löytynyt sinnikäs pieni elossa, mutta nyt ei ole itsellä optimistinen olo ollenkaan.
Se on hyvä ajatus! Että kaikki hyvin kunnes toisin todistetaan!@Kali mä kovasti nyt yritän olla ajatuksella kaikki hyvin kunnes toisin todistetaan.
Mulla on nyt tullut vuotoa vaan sen aamun mitä nyt ehkä reilun ruokalusikallisen verran mutta sen jälkeen ei juuri mitään. Olisko tämä vaan joku iso hematooma vai sitten keskenmeno. En tiedätoivoa yritän lietsoa pelon sijaan.