Parisuhde, rakkaus, yhdessäolo

Minä sanoin teininä 14v että ikinä en ota ulkomaalaista kun yksi ennustaja kirpparilla Kuopiossa ennusti minulle ulkomaalaista miestä :) Tästä on kaveri joka oli mukana siellä kuittaillut aina välillä :) minulle ennustettiin myös neljää lasta jos vain jaksaisin tehdä niitä ja yhdet kaksoset :D näkyi kaikki minun kädestä kuulemma. Ja elisin kuulemma 98 vuotiaaksi.
 
Vaikka meillä taisi olla rakkautta ensisilmäyksellä, en osaa nimetä mitään perinteistä silmiä tai hymyä, johon ihastuin. Ehkä se oli vain se, että toisen kanssa oli heti hyvä ja helppo olla, pystyi olemaan täysin oma itsensä ja "avata" itsensä toiselle. ❤️

Mutta muistan, mitä miehelläni oli päällään, kun tavattiin ensimmäisen kerran. Ja se hihaton paita oli niin kamala! Ja kun ei edes tavattu sattumalta, vaan siitä oli sovittu etukäteen.. Sittemmin olen saanut (tai siis otin) kunnian heittää tuon paidan roskiin! :)
 
Tässä meidän tarina :)

Me tavattiin 01/09 kun mä olin 16 ja mies 19. Jonkin aikaa meillä oli juttua ja sitten se vähän jäi. Mies alkoi seurustelemaan toisen kanssa. Kesällä 09 mies sitten osoitti kiinnostusta ja jätti tyttöystävänsä siinä toivossa että alettaisiin ehkä seurustelemaan. Olin kuitenkin ihastunut toiseen ja aloin seurustelemaan tämän toisen kanssa. Loppuvuodesta 09 alettiin taas miehen kanssa juttelemaan ja lopulta jätin silloisen poikaystäväni (alkuvuodesta 10) sitten miehen takia :) virallisesti alettiin seurustelemaan 3/10 ja 5 vuotispäivää vietetään tänä vuonna. Kihloihin mentiin 3/13 ja vauvamme syntyi 10/14. Naimisiin mennään toivonmukaan tässä joskus (ehkä parin vuoden sisään ;D)
 
Mäkin voisin jälkijunassa vielä kertoa :)

Eli tavattiin vuonna 2006, just ennen ku olin lähdössä vaihtoon jenkkeihin. Hän oli lomalla Vuokatissa perheensä kanssa Espoosta ja mä asuin siellä sillon. Samana iltana taisin laittaa viestin et oon rakastunu :D hän tais laittaa et oon kiva ja kiitos :D Sit nähtiin siitä edes joka vuosi ja aina oli jotenkin tosi jänniä meidän näkemiset, kuitenki kavereina vaan. Juteltiin naamakirjassa ja viestiteltiin joskus.

Sit katkasin vuonna 2012 tammikuussa jalan ja asuin sinä vuonna vuokatissa taas ( oon siis asunu ympäri suomee alkaen kajaanista-vuokatti-Oulu-helsinki-oulu-vuokatti-oulu-helsinki-tampere ja nyt espoo :D ja välillä viettäny pidempia aikoja ulkomailla ) ja hän tuli hiihtolomalla moikkaamaan ja pitämään seuraa :) noh sekin oli vielä ihan kaveri mieles. Haisin pahalle kun ei sen kipsin kaa suihkuunkaan saanu mennä, ettei ihme että ei napannu vieläkään :D no mutta kesäkuussa muutin sit stadii ja hän oli koko kesäks lähteny canadaan ja jenkkeihin matkustelee.. Siellä, jälkeenpäin selvisi, että hän miettiessä minua ymmärsi että nyt on aika siirtyä seuraavaan vaiheeseen..

Elokuun lopulla sit ku oli tullu takas suomeen ja mä asuin tosiaan myös stadis sillon niin nähtiin ja siitähän se lähti Tornin näköterassilla mojitoa juodessa :wink

Sit muutin tampereelle hänen luo ku opiskeli siellä yliopistossa ja nyt muutettiin rivariin espooseen et on helpompaa ku on tosiaan kaks koiraa, että pääsee ulos päivisin pisulle :)

Heinäkuun 6 2014 mentiin kihloihin ja elokuun 15 naimisiin maistraatissa. Kirkkohäät vielä joskus edessä.

Ollaan kyllä niin hyviä ystäviä, kiitos alun 7 vuoden kaveri ajan, että jossei viihdytä pariskuntana joku päivä niin silti naurut irtoaa aina :)
 
Ehkä tämäkin mattimyöhäinen vielä ehtii.

Tavattiin elokuussa 2005, kun aloitin osa-aikatyössä opiskelun ohessa, mies oli pomoni. Minä olin silloin 19vee ja hän 24. Hyvinä työkavereina oltiin muutama kuukausi, kunnes mies sitten joulukuussa kyseli vaivihkaa tekstarilla, josko tapailen jotakuta. No silloin minulla oli ollut parin kuukauden verran poikaystävä, joten vastasin vain, että kyllä tapailen. Erosin tästä poikaystävästä kuitenkin pari kuukautta myöhemmin ja huhtikuussa pomoni alkoi tulemaan päiväuniini, joten rohkaistuin kysymään hänen seurustelutilannettaan. Sinkkuna hän oli, joten sovimme treffit palmusunnuntaille ja siitä lähtien ollaan yhdessä oltu. Heti ensitreffeillä tunsimme molemmat sellaisen seesteisen yhteyden, jotenkin vain tuntui tosi hyvältä ja oikealta. Mitään tulista intohimotarinaa meillä ei ole, mutta lämpöä ja tavisrakkautta senkin edestä :)

7 vuotta myöhemmin ensitreffiemme vuosipäivänä mies vihdoinkin kosi ja elokuussa 2012 menimme naimisiin Las Vegasissa. Olimme ihan kahdestaan reissussa ja perheille kerroimme vähän ennen matkalle lähtöä ja kaverit saivatkin sitten lukea Hesarin ilmoitukset-osiosta tapahtuneesta :)
 
Syksyinen, mekin mentiin Vegasissa naimisiin maaliskuussa 2012! Hauska sattuma :)

Me hellustettiin ennen kihloja 11v. Tänä vuonna tulee 15v. yhdessä. Lapset ei käyneet mielessäkään alle kolmikymppisenä, sitten tulikin armoton vauvakuume. Ja paluuta ei ollut.
Sanoisin että meidän suhde on vakaa. Paljon arkista rakkautta. Alussa suhde oli tottakai erilainen, sitten kasvettiin aikuiseksi yhdessä. Jos silloin nuorempana oli hyvä, niin kyllä nyt on parempi! Kaikin puolin!
 
Täällä pääkaupunkiseudulla on kyllä se ärsyttävä puoli, että pienellä varoitusajalla ei meinaa ikinä päästä mihinkään kulttuuririentoihin, kaikki on myyty loppuun. Meillä olis mahdollisuus miehen kanssa päästä kahdestaan jonnekin ensi vkl, mutta kaikki mitä haluaisin nähdä on varattu täyteen tai vierekkäisiä paikkoja ei ainakaan ole. Kai se on tyydyttävä Finnkinon tarjontaan :) toisaalta olis kyllä tuo DocPoint... Niin ja toki täällä pk seudulla on nuo asumisen hinnat ym myös ei niin hyvä puoli. Ja juuri luin, että metrossa ja raitiovaunulla ei saa kohta enää matkustaa vaunujen kanssa ilmaiseksi. Noillakin on väliä noilla pienillä asioilla. Meille ei ehkä kovin paljoa, mutta kuitenkin. Mietin vaan noita köyhiä perheitä, yh äitejä jne. Onneksi tuo ei koske busseja. Ja alkaa vasta 2017. Menipä vähän off topic tämä taas...
 
JaneDoe, itteeni kyllä harmittaa toi joukkoliikenteen muuttaminen maksulliseksi, varsinkin kun mun mielestä aika kalliit noi hinnat muutenkin. Tosin mahd muutos vast silloin 2017, mut silti... Kiva sit tukkii vaunujen kanssa lippuautomaatin edusta (jos miettii vaik rautatientoria) ja niin, kuinkakohan paljon kaupunki/hsl kokee hyötyvänsä tästä uudistuksesta. Noh vanhukset saa lipun puoleen hintaan sen verukkeella et lapsiperheiltä otetaan etuus pois. Mulla siihen seniorilippuun viel melkein 40 vuotta, plaah.
 
Kevät on kohta täällä ja vinkiksi parisuhteen hoitoon, se miten ihanaa on käydä puutarhavisiiteiillä rakkaan kanssa. Ne voivat olla ihan kivoja talvellakin esim katetut kasvihuoneet tai japanilainen puutarha lumessa. Jos olette suuntaamassa Berliiniin joskus keväällä niin yksi minun suosikkipaikkani on Maailmanpuutarha Marzanissa, jossa on ihana käydä ihastelemassa japanilaisen puutarhan kirsikan kukkia keväisin. Ne kukkivat vain viikon yleensä huhtikuun alussa. Ehkä Suomessakin on joku kirsikkapuupaikka, jossa voisi kokea saman.
On super romanttista suudella kirsikkapuiden varjossa kun lehtiä tippuu puista kuin lunta oksilta. Maailmapuutarhassa on myös kiinalainen alue ja teehuone ja siellä lammen vieressä tunnelma on kuin olisi Kiinassa vaikka on vain itä-Berliinissä.
Kukat on minun sydäntä lähellä. Ruusupuutarhatkin on aivan upeita, samoin tulppaanipellot. Olen hankkinut vuosikortin Berliinin puutarhoihin, jolla pääsee 4 eri puutarhaan vuoden ympäri. Berliinissä tämä vuosikortti maksaa 20 euroa. Kertavisiittimaksu on 4 euroa ja jos siellä on joku erityistilaisuus, joita myös on eri vuodenaikoina niin silloin sisäänpääsy on 6 euroa.
 
Ääääh, lauantaina treffi-ilta ja mies ainaki tällä hetkellä kipeenä... :sad001 Toivottavasti paranee viikonlopuks! Vauvalle jo hoitaja varattuna ja kaikkee. Ei ois kiva jos menis pitkään odotettu ilta mönkään köhimisen ja kuumeen takia. Tai sit jos mies on edelleen kipeenä ni muksu hoitoon ja lääkärileikkejä leikkimään? :wink
 
Tänään on se kauan odotettu treffi-ilta!!! :smiley-bounce016 Vähän on nuhaa, mutta en anna sen häiritä! Otrivin ja nessut laukkuun ja menoks! Sattupa mukavasti tää päivä kun suunnilleen tasan vuos sitten meiän pikku poikanen sai alkunsa. :) Mukavaa lauantaita kaikille!
 
Me oltiin viime viikolla viettämässä hääpäivää kaksin ja olipas outoa olla ihan vain kaksin liikenteessä. :eek: Ja samalla kyllä ihan kivaakin, vaikka tuli kyllä ikäväkin. Itse ajattelin etukäteen, että eihän meidän välttämättä tarvitse mihinkään mennä, mutta kyllä se oli niin rentouttavaa! Ja se, että pystyi hetken keskittymään vain ja ainoastaan aviomieheen, meihin kahteen. :Heartred
 
Mukava lukea, että niin moni on päässyt viettämään ihan kahdenkeskistä aikaa :) Mä näin btw unta moisesta viime yönä.. Ja hyi teitä! Se ei ollut semmoinen uni kun kuitenkin heti ajattelitte :wink

Tänään on muuten 2.2 :love022
 
Takaisin
Top