Parhaat hankinnat vauvalle ja ne jotka olisi voinut jättää hankkimatta

Mäki sitä päällystä katoin. Se oli sellainen vaalea, meillä onneks vaaleita koiria niin ei karva näy :D tarviko siihen ostaa mitään muita osia? Miten kiinnitetään tuoliin? Katoin huvikseen käytettynä, pyydetään 70-90€ vaikka esim ozbabystä saa nyt uutena 80€ ... :eek: ja muutenkin ilman aleja hinta n. 90€. Tilaan joko ozista tai ostan ensi viikolla Turusta. Poika ei viihdy lattialla mutta pöydän ääressä kyllä :) saa nähdä viihtyykö tuossa sitten mutta äippä haluaa kokeilla! Ja onhan niiden kiinteiden syöttäminen syöttäjälle mukavampaa sitten, lattialla koirat pyörisi muuten seassa jos sitterissä syöttäisin.
 
Tilasin Hulluilta päiviltä Manducan. Saa nähdä, tuleeko käytettyä...
 
Kotimama, paketissa tulee kaikki tarvittava. Jopa jalkatuet tripptrapp tuoliin, vaik meil ne oli mukana jo siinä tuolin paketissa. Ja niitä päällisiähän sai ostaa vaik missä väreissä, oisko ollu pari kymppii.
Ja toi istuin vaan nostetaan tohon tuolinselkänojaan ja siinä on selkeet merkit, et näkee et se on kunnolla paikoillaan!
Suosittelen!
 
Mä suosittelen kyllä kans. Se päällinen on onneks helppo pestä. Mä käytin välillä esikoisen kanssa harsoa pään alla kun syömisen aloitus oli sotkuista niin se oli vielä helpompi nakata pesuun.

Meillä kans poika kitisee jos jää olohuoneeseen lattialle kun muut menee syömään ja kun nostaa tuoliin niin on taas tyytyväinen ja höpöttelee isoveljen kanssa ja seuraa tarkkaan mitä pöydän ääressä tapahtuu. Ruan laittaminenkin onnistuu hyvin kun pojat istuu omissa tuoleissa ja on "mukana" auttamassa. (Eli vanhempi nuolee kaikki kauhat ja pienempi katsoo ihmeissään).

Ja niistä tuoleista saa hyvin rahaa kun myy eteenpäin! :p
 
Haettiin tänään postista Vaukirjan Kultaseni kirja ja vaikuttaa kivalta! Siinä on loruja, tarinoita, lauluja ja riimejä 0-1 vuotiaille. Kivoja kuvia ja paksut sivut.
 
Me kuuluttiin Vaun kirjakerhoon. Hyviä kirjoja. Nyt kuiteski kaappi täynnä vauvan kirjoja, joten vauva ei lisää tartte ja esikoinen vois liittyä johonki toiseen kirjakerhoon. Kirjastosta ollaan käyty lainaileen kirjoja nyt.
 
Tosta stokken newborn sitteristä.. Huomasin tänään Stockmannin kantislehdestä että sitteri on huhtikuussa alennuksessa vain 71€, joka on tosi hyvä hinta. Ostettiin Hulluilta päiviltä se tripp trapp tuoli ja ostetaan nyt toi sitteri. Ihan uskomatonta että sitteriä myydään netissä noin korkealla hinnalla ... En ostaisi käytettyä jos maksaa vaan kympin tai jotain vähemmän kuin uusi.. Mitään järkeä..
 
Tosta stokken newborn sitteristä.. Huomasin tänään Stockmannin kantislehdestä että sitteri on huhtikuussa alennuksessa vain 71€, joka on tosi hyvä hinta. Ostettiin Hulluilta päiviltä se tripp trapp tuoli ja ostetaan nyt toi sitteri. Ihan uskomatonta että sitteriä myydään netissä noin korkealla hinnalla ... En ostaisi käytettyä jos maksaa vaan kympin tai jotain vähemmän kuin uusi.. Mitään järkeä..
 
Me saatiin newborn set käytettynä 50€ ja on kyllä hyvä! Siitäkin pyydettiin 80€ mutta kerrottuani uusien hinnat myyjä alensi hinnan. Kuulemna vuosi sitten noi on maksanut vielä 140€..
 
Tuo kätkythälytin olisi pitänyt kyllä hankkia viikkoja sitten! :eek: Eilisiltana laitettiin toimintaan ja oli kyllä parhaiten nukuttu yö tähän asti :) Rekisteröi tuon rauhallisimmankin hengityksen jota on vaikea edes nähdä kun on niin pientä liikettä, joten on vaikea uskoa, että tulisi kamalasti turhia hälytyksiä.. Ja eipä kai ne silloin tällöin haittaa jos vain itse osaa asennoitua siihen, että niitä tulee eikä heti panikoi jos hälyttää..

Paljon rauhallisempi mieli itsellä varsinkin kun tyttö pitää välillä niitä pitkiäkin taukoja ja sitten vielä se vaara, että pulautukset ja kuola jää kurkkuun kesken unien..

Plussaa on vielä sekin, että merkkivalon vilkkumisen tiheydestä pystyy katsomaan nukkuuko tyttö vai heilutaanko siellä sängyssä hereillä..

Normaalin jatkuvasti sängyn vieressä tarkistelemassa pomppimisen sijaan nousin ekan viiden tunnin unijakson aikana kerran katsomaan kun luulin, että tyttö heräsi jo syömään, mutta nukahtikin vielä takaisin ^^
 
Käytiin hakemassa stokken kantoreppu, vaikutti hyvältä ja helpolta käyttää. Saa nyt ihan oikeassa käytössä kokeilla oliko hintansa värtti
 
Mitä tuommoisella häyttimellä on hintaa Mariel?

129 eur maksoi tuo Nanny. Taitaa olla halvimpia mitä löytyy. Itse tykkään tuosta Nannysta kun siinä on yksi iso levy joka tulee patjan alle niin tietää, että vauva on ainakin oikeassa kohdassa. Jossain mallissa oli kaksi erillistä pyörylää joista toinen tuli pää puolelle ja toinen takapuolen alle..
 
Me hankittiin myös Stoken kantoreppu ja todella toivon sille olevan käyttöä, saa nähdä.
 
Meillä yks loisto hankinta on ollu ikean puinen lelukaari. Se on sen verran pieni et mahtuu kivasti sohvan nurkkaan, niin on mukava kölliä tytön vieressä kun hän sillä leikkii...
 
Mä oon tuosta IKEAn kaaresta haaveillu ja nyt vihdoin viikon päästä saan kun anoppi käy Ikeassa! Tytön kummitädin pojalla on tuo ja ihastuin siihen. Niin yksinkertainen ja simppeli ja just siks kiva. :) Kummilassa kyläillessä on testailtu ja neiti viihtyy kyllä sen kanssa.
 
Mä oon välillä kokeillu kiinnittää siihen muitakin leluja roikkumaan kun noi alkuperäiset, mut niistä ei tykätty yhtä paljon. Selkeesti tollanen pelkistetympi tyyli ja kirkkaat perusvärit vetoaa toistaiseksi parhaiten meidän likkaan. Omani ostin muuten käytettynä kympillä ja on ihan uuden veroinen, ja luulen että säilyy yhtä siistinä meilläkin kun on sen verran kovaa puuta ja paksu maalipinta. Varmaan koiraperhe olis ainut missä toi vois kulua vähän reilummin.
 
Meillä ollut nyt stokken newborn set käytössä ja toiminut mahtavasti :) poika viihtyy kun saa seurata mitä pöydällä tapahtuu. Nautin omasta ateriastani hitusen enemmän kun ei koko ajan tartte pällistellä ja lässyttää lattialle :wink
 
Me ostettiin newborn stockalta ja saatiin se nyt käyttöön. Tosi hyvä.. Poika tykkää istua siinä ja katsella ruuanlaittoa ja syömistä. Ajattelin ensin onkohan liian pieni mutta ilmeisesti jalkojen on tarkoituskin roikkua hiukan yli. Ainakin stokken omissa videoissa ja kuvissa on näin.
 
Takaisin
Top