Parhaat hankinnat vauvalle ja ne jotka olisi voinut jättää hankkimatta

Eikö tuttipullon kärkeä voisi Mariel leikata isommaksi? Vai valuuko sieltä sitten liian helposti? :/
 
vesi-/maitotuttia leikattiin viilloilla suuremmiksi, mutta tuo paksu maito ei siitä tule.. Täytyypä sanoa, että vellitutin reiän suurennus ei ole käynyt mielessäkään kun siitä pullosta koitetaan päästä eroon kun täytyy painaa lisää maitoa ja samalla paljon ilmaa joka sitten tuottaa ongelmansa.. Voisihan senkin suurentamista sitten kokeilla, jollei sopivaa nokkamukia löydy.. Ajatus vain on ollut päästä pullosta eroon tuon ilmavaivojen aiheuttamisen vuoksi ja sen, että siitä täytyy joka tapauksessa irroittautua parin kk:n päästä kun ei saa enää imeä.. Ja kun tuo pullo on kuitenkin -ei koliikkimalli- niin taitaa aiheuttaa niitä ilmavaivoja vaikka itse saisikin siitä jos reiän suurennus auttaisi..Hankalaa välineurheilua :sorry:
 
Edelleen kehottasin sitä tupperin mukia kokeilee jos mahdollista, siihen saa vaikka minkä kokosen reijän leikattua ja siinähän ei reikää oo vaan lovi ikäänkuin pystysuunnassa, eli kun sitä nokkaa litistää niin maitoa tulee, imeä ei välttämättä minusta tarvi.
 
Kaveri sellaista toista etsi pojalleen mutta ei ole innostunut tuppereista kutsuina ja kyseli tiedänkö mistä niitä tupperin mukeja saa, joten mistäs niitä saa? :D Tuossa viimeksi tilatussa on sama.. pystyviilto keskellä ja tulee ihan puristamalla, tosi pehmeä nokka.. pitää koittaa siitä suurentaa..
 
Tupperin myyjiltä niitä saa tilattua, eri asia on sitten mistä sellaisen löytää :D kyllä usein kuitenkin joku tuntee jonkun joka myy tupperia..
 
Mä en tunne ketään enkä ole ikinä käynyt missään tupper-kutsuilla. Mutsin joku entinen työkaveri on kai "läheisin" joka on pitänyt kutsut (ei siis itse myy) ja sitä kautta mutsi on käynyt ja ostanut jotain hyviä tuotteita.. vois olla ihan mielenkiintoista joskus tutustua niihin itsekin :rolleyes:
 
Tupperin sivuilla on listausta alueen myyjistä! Katso sieltä :) tuppereita kannattaa muutenkin pitää ku saa ihan sikana aina kaikkea ilmaiskamaa! Sain juuri ilmaiseksi lasten lusikoita!!
Meillä kans siia tuo tupperin muki! Tosi hyvä!!
 
Takaisin
Top