Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuo ketjujuttu ei minusta ole vika, vaan ominaisuus. Ja itse siis tykkää tuosta kuinka se nyt toimii. Kaikilla se ei ilmeisesti ole heti ainakaan toiminut samalla tavalla.Kiitos Noaidi, laitan eteenpäin ja kysäisen missä näiden kanssa mennään. Mikä puhelin (merkki ja malli) sinulla on? Entä mitä selainta käytät puhelimella? Outoa kyllä kun osalla Androidin käyttäjistä näkyy ja osalla ei.
Uskoisin että ketjussa kuuluukin päätyä alkuun, jos siellä ei ole uusia viestejä. Mutta jos niitä on, pitäisi kyllä päätyä uusiin.
Onko täällä ehkä tapahtunut joku pieni päivitys viimepäivinä? Mulla on nyt vaikea kirjoittaa kännykällä vastauksia, kun nyt menee näppäimistö tämän vastauskentän päälle, enkä nää mitä kirjoitan. Ennen pystyi skrollata alaspäin niin, että näki mitä kirjoitti.
Tässä on tietty lisäksi voinut päivittyä tämä puhelimen selain (Edge), tai käyttöjärjestelmä (Android), eli voi olla että foorumi on tähän täysin syytön. Mutta teiltä on näistä kolmesta helpoin kysyä, onko jotain muuttunut
Tässä yks screen capture tuosta - tässä ei siis voi yhtään skrollata alaspäin, tekstin näkee vain, jos laittaa näppäimistön hetkeksi pois ruudulta.
View attachment 113767
Onko muilla noita mainoksia ihan joka välissä? Tosi isoja, siis ei mahdu edes näytölle.
Etusivulla pari ja tuolla keskustelun alussakin aina on yksi
Ei siis silleen mikään ongelma, mutta vähän häiritsee
Joo, siis ymmärrän kyllä, et mainoksia täytyy olla.
Nyt on vaan ollut lähiaikoina koko ajan yli näytön kokoisia aina kun siirtyy keskusteluun/etusivulle tms. Aiemmin ei oo tullut joka kerta.
JuuLaitan palautteen eteenpäin, mutta koska en niistä päätä en valitettavasti voi luvata mitään.
tätä on pakko kompata. Sen lisäksi sivuston toiminta on tosi tökkivää ja hidasta koska mainokset on niin suuria.Mä myös ymmärrän mainosten tarkoituksen, mutta jättiisot mainokset peräperää ei kyllä enää houkuttele vaan lähinnä ärsyttää ja harventaa käyntejä.