Palautetta ja ideoita!

Foorumista on ilmeisesti tullut joku tällainen "mobiiliversio". Saakohan sitä jostain kytkettyä itse halutessaan pois? Mua itseä häiritsee kaikki tekstit niin isolla eikä pääse loitontamaankaan enää 🙈

En ole tällaisesta versiosta saanut tietoa enkä äkkiseltään löytänyt siitä mitään. Mutta otan selvää asiasta. 😊
 
@Naala pystytkö ottamaan kuvakaappauksen siitä miltä foorumi nyt näyttää? Ja laittamaan sitten vaikka tänne ketjuun tai suoraan minulle. Mietin, olisiko kyseessä bugi tarkoituksellisen ominaisuuden sijaan.
 
@Naala pystytkö ottamaan kuvakaappauksen siitä miltä foorumi nyt näyttää? Ja laittamaan sitten vaikka tänne ketjuun tai suoraan minulle. Mietin, olisiko kyseessä bugi tarkoituksellisen ominaisuuden sijaan.
En tiiä onko näistä iloa, mutta ennen pystyi siis loitontamaankin/lähentämään näitä näkymiä, mutta nyt nää on siis ihan kuin jonkun mobiiliversion lähennettyjä vaan kokoajan 🙈
 

Liitteet

  • Screenshot_20230303_183729_Chrome.jpg
    Screenshot_20230303_183729_Chrome.jpg
    523.4 KB · Katsottu: 75
  • Screenshot_20230303_183816_Chrome.jpg
    Screenshot_20230303_183816_Chrome.jpg
    472.6 KB · Katsottu: 76
  • Screenshot_20230303_184403_Chrome.jpg
    Screenshot_20230303_184403_Chrome.jpg
    523.8 KB · Katsottu: 79
Itselläni on itseasiassa näyttänyt kuviesi mukaiselta puhelimella varmaan aina. En edes tiedä olenko pystynyt aiemmin loitontamaan. Mutta jatkan tutkimuksia siitä onko tässä joku asetus tms niin että pystyisi loitontamaan.
 
Nyt en tiedä onko forumiin tullut joku päivitys tai muutos vai itsekö sekoilen. Mulla on ollut aloitusnäytöllä puhelimessa suora linkki tuonne salaiseen ryhmään. Yhtäkkiä se on kadonnut enkä saa enää mitenkään lisättyä salaista ryhmää aloitusnäytölle, linkki johtaa vain ja ainoastaan keskustelun etusivulle vaikka teen lisäyksen tuolta salaisesta ryhmästä sillä linkillä.
 
Nyt en tiedä onko forumiin tullut joku päivitys tai muutos vai itsekö sekoilen. Mulla on ollut aloitusnäytöllä puhelimessa suora linkki tuonne salaiseen ryhmään. Yhtäkkiä se on kadonnut enkä saa enää mitenkään lisättyä salaista ryhmää aloitusnäytölle, linkki johtaa vain ja ainoastaan keskustelun etusivulle vaikka teen lisäyksen tuolta salaisesta ryhmästä sillä linkillä.
Kiitos tiedosta! Testasin, eikä toimi toivotulla tavalla minullakaan vaan käy juuri noin, että ainostaan etusivulle päätyy. Katsotaan jos saataisiin ensi viikolla ehkäpä tietävämmältä taholta vastaus asiaan. :)

Terveisin Bella Swan, moderaattori
 
Nyt en tiedä onko forumiin tullut joku päivitys tai muutos vai itsekö sekoilen. Mulla on ollut aloitusnäytöllä puhelimessa suora linkki tuonne salaiseen ryhmään. Yhtäkkiä se on kadonnut enkä saa enää mitenkään lisättyä salaista ryhmää aloitusnäytölle, linkki johtaa vain ja ainoastaan keskustelun etusivulle vaikka teen lisäyksen tuolta salaisesta ryhmästä sillä linkillä.

Kyllä näin näyttää harmillisesti käyvän. Kysymme IT-tuelta asiasta ja toivotaan että saadaan korjattua.

Zoomaus & fonttikoko -asiaan ei ole valitettavasti löytynyt mitään ratkaisua. Onko muilla tapahtunut siinä asiassa muutosta? Pohdimme voisiko olla puhelimen asetuksista kiinni.
 
Nyt en tiedä onko forumiin tullut joku päivitys tai muutos vai itsekö sekoilen. Mulla on ollut aloitusnäytöllä puhelimessa suora linkki tuonne salaiseen ryhmään. Yhtäkkiä se on kadonnut enkä saa enää mitenkään lisättyä salaista ryhmää aloitusnäytölle, linkki johtaa vain ja ainoastaan keskustelun etusivulle vaikka teen lisäyksen tuolta salaisesta ryhmästä sillä linkillä.

It-tuki kertoi foorumin nykyisellä versiolla tämän olevan oletusasetus. Siis että linkki vie aina foorumin etusivulle. It-tuki katsoo, kuinka vaikeaa tätä on muuttaa. On siis mahdollista että se saadaan vielä korjattua toiveiden mukaiseksi, mutta valitettavasti sille ei pystytä antamaan mitään aikataulua tai edes takeita onnistumisesta.
 
Kun käyttää muita listan emojeja viesteissä, niin tilalla näkyy vain laatikko. Esim. hali-emoji ei toimi vaan "laatikoituu". Käytän chrome selainta pc:llä ja se on päivitetty.
 
Kun käyttää muita listan emojeja viesteissä, niin tilalla näkyy vain laatikko. Esim. hali-emoji ei toimi vaan "laatikoituu". Käytän chrome selainta pc:llä ja se on päivitetty.

Kiitos viestistä ja pahoittelut ongelmasta. Varmistan vielä että ymmärsin oikein; tarkoitat siis tästä valikosta löytyviä emojeja?:

Screenshot_20230407_132625_Samsung Internet.jpg


Voitko myös ottaa kuvakaappauksen laatikoituneesta emojista niin voin näyttää it-tuelle? En onnistunut toistamaan ongelmaa ja se ehkä onkin selainriippuvainen.
 
Kiitos viestistä ja pahoittelut ongelmasta. Varmistan vielä että ymmärsin oikein; tarkoitat siis tästä valikosta löytyviä emojeja?:

View attachment 120968

Voitko myös ottaa kuvakaappauksen laatikoituneesta emojista niin voin näyttää it-tuelle? En onnistunut toistamaan ongelmaa ja se ehkä onkin selainriippuvainen.
Tässä viesti/postaus esimerkki ja tämä päävalikko ja hymiöt ja halausemoji.

1680884994965.png
 
IT-tuki on tehnyt sanojensa mukaan voitavansa emojien näkymisen suhteen. Näyttää kuitenkin siltä, että ihan kaikkia emojeja ei saa valitettavasti pc:llä toimimaan. 😕 Onneksi se koskee vain pientä osaa.
 
Kyllä näin näyttää harmillisesti käyvän. Kysymme IT-tuelta asiasta ja toivotaan että saadaan korjattua.

Zoomaus & fonttikoko -asiaan ei ole valitettavasti löytynyt mitään ratkaisua. Onko muilla tapahtunut siinä asiassa muutosta? Pohdimme voisiko olla puhelimen asetuksista kiinni.

Mulla ei ole ollut muutoksia tähän fontin kokoon 😊
 
Uutena ilmiönä nyt Jollyroomin mainos pomppaa kaiken päälle joka ikinen kerta kun sivustolla painaa jotain linkkiä. Voisiko tätä vähän kohtuullistaa? Käyttökokemus kärsii sen verran, että taidan pitää taukoa kunnes mainoskampanja on ohi.
 
Uutena ilmiönä nyt Jollyroomin mainos pomppaa kaiken päälle joka ikinen kerta kun sivustolla painaa jotain linkkiä. Voisiko tätä vähän kohtuullistaa? Käyttökokemus kärsii sen verran, että taidan pitää taukoa kunnes mainoskampanja on ohi.
Hei!
Kiitos palautteesta! Saamani tiedon mukaan mainosten näyttötiheyksien säätöä voidaan tehdä. Laitan vielä palautetta tästä!

Terveisin Bella Swan, moderaattori
 
Uutena ilmiönä nyt Jollyroomin mainos pomppaa kaiken päälle joka ikinen kerta kun sivustolla painaa jotain linkkiä. Voisiko tätä vähän kohtuullistaa? Käyttökokemus kärsii sen verran, että taidan pitää taukoa kunnes mainoskampanja on ohi.
Mulla kans pomppaa mainos päälle aina, kun vaihdan foorumilla sivua. Hyvin ärsyttävää. Ja mainoshan vaihtelee jokaisella sen mukaan, mitä on viime aikoina itse googlaillut/selaillut (mulla esimerkiksi Bauhauksen kaasupullon mainokset, kun pari viikkoa sitten vertailin kaasupullojen hintoja. 😂)
 
Mulla kans pomppaa mainos päälle aina, kun vaihdan foorumilla sivua. Hyvin ärsyttävää. Ja mainoshan vaihtelee jokaisella sen mukaan, mitä on viime aikoina itse googlaillut/selaillut (mulla esimerkiksi Bauhauksen kaasupullon mainokset, kun pari viikkoa sitten vertailin kaasupullojen hintoja. 😂)
Tulin katsomaan, että joko tästä on valitettu ja olihan siitä 😁 joka ikisellä sivunvaihdolla mainos. Hiukan menee liiallisuuksiin ja ärsyttää ihan todenteolla. Oli eilen ja on ollut tänään koko päivän.
 
Puhutaan että syntyvyys on reippaassa laskussa Suomessakin, miten tämä on näkynyt Vau.fi:n kävijämäärissä? Minä vuosina on ollut isoimmat keskusteluryhmät ja aktiivisinta porukkaa? Kuinka nyt on?

Muistelen et esikoiseni aikaan -07 oli silloisella foorumilla kovastikin liikettä. Tätä foorumia olen seurannut -15 asti enemmän ja vähemmän aktiivisesti, ja oma näppituntuma on että ryhmät ovat jokseenkin pienempiä. Kuvittelenko vain?
 
Takaisin
Top