Mulla ainakin ovat nyt asettuneet :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jos puhelin ja selain ovat pystyssä, ei allekirjoituksia näy. Jos puhelin ja selain ovat vaakaan, näkyvät allekirjoitukset.Hei! Onko tarkoituskin, etten näe käyttäjien allekirjoituksia? Käytän foorumia puhelimella.
Juu on kyllä niin ärsyttävä mainos! Ei mitään järkeä...Onpa nyt kyllä v-mäinen mainostustapa, kun koko näyttö täyttyy jatkuvasti Pegorionin mainoksella
Mäkin hakeuduin tänne oikein erikseen antamaan palautetta. Tekee tiukkaa sietää tuota kun se tulee joka ikisen klikkauksen jälkeen. Ja ei edes yhtenä päivänä vaan aina vaan jatkuu.Juu on kyllä niin ärsyttävä mainos! Ei mitään järkeä...
Haha, en edes tiennyt että sellaisiakin on!Hei! Onko tarkoituskin, etten näe käyttäjien allekirjoituksia? Käytän foorumia puhelimella.
Kiitos tiedosta!Jos puhelin ja selain ovat pystyssä, ei allekirjoituksia näy. Jos puhelin ja selain ovat vaakaan, näkyvät allekirjoitukset.
View attachment 89987
Jep! Todella raskasta käyttää foorumia, kun kokoajan saa painaa mainosta pois. Oon pitänyt tänään palstataukoa, kun ei jaksa näpyttää peukalo jäykkänä X:ääMäkin hakeuduin tänne oikein erikseen antamaan palautetta. Tekee tiukkaa sietää tuota kun se tulee joka ikisen klikkauksen jälkeen. Ja ei edes yhtenä päivänä vaan aina vaan jatkuu.
Harkitsin tätä myös. Liian raskasta surffailla . Tuossa sentäs ei ole sellaista ominaisuutta että vahingossa tulisi klikattua jonnekin apteekin sivulle kuten jossain mainoksessa taannoin.Jep! Todella raskasta käyttää foorumia, kun kokoajan saa painaa mainosta pois. Oon pitänyt tänään palstataukoa, kun ei jaksa näpyttää peukalo jäykkänä X:ää