Palautetta ja ideoita!

Keskustelun 'Ota yhteyttä ylläpitoon' aloitti Miramaria, 10 loka 2011.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. sailamaria Addikti Helmikuunmammat 2016

Mulla ainakin ovat nyt asettuneet :)
  2. Vargynja Moderaattori Staff Member Helmikuiset 2021

Kiitos sailamaria. :) Hyvä juttu että niistä on nyt vähemmän harmia.
  3. Mielipidekysymys Ei muuta elämää Syyskuunmammat 2015 Helmimammat 2018

Peräkanaa sieltä tosiaan pomppaavat, muttei tule uudestaan (saman päivän aikana, ilmeisesti?). Kiitos Vargynja!
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Kettutyttö Naimisissa foorumin kanssa Marraskuun äidit 2019

Mulle tulee edelleen joka kerta kun foorumilla käyn nuo mainokset eteen.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  5. Vargynja Moderaattori Staff Member Helmikuiset 2021

Kiitos tiedosta Kettutyttö. Laitan viestiä eteenpäin. Todennäköisesti menee viikonlopun yli ennen kun mitään tapahtuu, mutta toivottavasti sitten saataisi asiaan muutosta.
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Agnés Ihastunut foorumiin Elokuiset 2021

Hei! Onko tarkoituskin, etten näe käyttäjien allekirjoituksia? Käytän foorumia puhelimella.
  7. Suski75 Addikti Helmikuunmammat 2016 Elokuun äidit 2019

Jos puhelin ja selain ovat pystyssä, ei allekirjoituksia näy. Jos puhelin ja selain ovat vaakaan, näkyvät allekirjoitukset.

inCollage_20200604_221624669.jpg
    • Informatiivinen Informatiivinen x 1
    Last edited: 4 kesä 2020
  8. Agnés Ihastunut foorumiin Elokuiset 2021

Ahaa, aivan! Kiitoksia.
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Janel Ihastunut foorumiin Helmiäidit 2020

Onpa nyt kyllä v-mäinen mainostustapa, kun koko näyttö täyttyy jatkuvasti Pegorionin mainoksella:mad:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 9
  10. Vargynja Moderaattori Staff Member Helmikuiset 2021

Kiitos palautteesta! Pahoittelut haittaa aiheuttavasta mainoksesta. Laitan palautteen eteenpäin. Valitettavasti mainokset ei ole omissa käsissäni eikä todennäköisesti asialle tapahdu viikonlopun takia mitään ennen maanantaita.
  11. Leijonaemo- Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Lokamammat 2018

Juu on kyllä niin ärsyttävä mainos! Ei mitään järkeä...
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  12. Haukikanto Naimisissa foorumin kanssa Joulukuun äidit 2019

Mäkin hakeuduin tänne oikein erikseen antamaan palautetta. Tekee tiukkaa sietää tuota kun se tulee joka ikisen klikkauksen jälkeen. Ja ei edes yhtenä päivänä vaan aina vaan jatkuu.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
  13. Haukikanto Naimisissa foorumin kanssa Joulukuun äidit 2019

Haha, en edes tiennyt että sellaisiakin on!
    Kiitos tiedosta! :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Leijonaemo- Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Lokamammat 2018

Jep! Todella raskasta käyttää foorumia, kun kokoajan saa painaa mainosta pois. Oon pitänyt tänään palstataukoa, kun ei jaksa näpyttää peukalo jäykkänä X:ää :shifty:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 4
  15. Haukikanto Naimisissa foorumin kanssa Joulukuun äidit 2019

Harkitsin tätä myös. Liian raskasta surffailla :grin. Tuossa sentäs ei ole sellaista ominaisuutta että vahingossa tulisi klikattua jonnekin apteekin sivulle kuten jossain mainoksessa taannoin.
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  16. Äippä x6 Ei muuta elämää Toukomammat 2017

Juu toi pegorion mainos pännii täälläkin huolella! Aina kun avaat tai suljet jonkun keskutelun tai vaihdat sivua niin naamalla pomppaa mainos. Ärsyttää!
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  17. Daiya Rakastunut foorumiin Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Joo kiristää tuo mainos myös täällä :shifty: Lisäksi ainakin mulla aiheuttaa välillä sellasta, että kun avaa keskustelun, ei mainoksen sulkemisen jälkeen menekään automaattisesti ensimmäisen lukemattoman viestin kohdalle, vaan sivun alkuun.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 7
  18. Kukkanen2019 Peruskäyttäjä Tammikuiset 2021

Yhä tuo ummetus mainos :smiley-angry016voiko sen pegorion mainoksen vaan poistaa?
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  19. Vargynja Moderaattori Staff Member Helmikuiset 2021

Mainoksista vastaava sanoi että niiden pitäisi tulla kerran päivässä, ei siis jatkuvasti. Asiaan voi vaikuttaa evästeet. Jos evästeet on estetty tai sivun evästeitä ei ole hyväksytty, sivu ei muista että mainos on jo tullut. Tuleeko sitä silti useita kertoja päivässä, vaikka evästeasia olisi kunnossa?
  20. amandatt Rakastunut foorumiin

Hei, tänään ei ole enää tullut ollenkaan mutta viikonloppuna se mainos lävähti ruutuun joka kerta kun jotain painoi. Onko niihin evästeisiin yms. tullut jotain muutoksia, kun aika jännä jos todella monelle alkaa yhtäkkiä tulla samalla lailla mainos joka klikkauksen jälkeen? :)

Jaa tämä sivu