Palautetta ja ideoita!

Keskustelun 'Ota yhteyttä ylläpitoon' aloitti Miramaria, 10 loka 2011.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Vargynja Moderaattori Staff Member Helmikuiset 2021

Minustakin kieltämättä outoa, jos johtuu evästeistä, kun selvästi useammalla niitä alkanut tulemaan. Mutta aloitetaan siitä ja jos niitä yhä tulee ja evästeet on sallittu laitan lisää palautetta eteenpäin. Mutta hyvä jos tänään ei ole enää tullut. :) Ilman muuta kannattaa sanoa, jos sama jatkuu.
  2. Äippä x6 Ei muuta elämää Toukomammat 2017

Täällä kans ollut tänään pegorian vapaa foorum... mahtava homma! :dance011
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  3. Kettutyttö Naimisissa foorumin kanssa Marraskuun äidit 2019

Mulla edelleen tulee joka kerta ja evästeet hyväksytty. Tulee jokaisen ketjun avatessa uudelleen. Todella ärsyttävää. Eipä näitä jaksaisi enää siksi availlakaan.
  4. Vargynja Moderaattori Staff Member Helmikuiset 2021

Pistin tiedon eteenpäin. Pahoittelut ongelmasta. Toivottavasti ne saadaan pian tulemaan vain kerran päivässä kuten pitäisi.
  5. Adblock plus Vieras

Kannattaa laittaa joku mainostenesto päälle. Mulla on Adblock plus, toimii puhelimessa ja tietokoneessa.
  6. Agnés Ihastunut foorumiin Elokuiset 2021

Taas tämä homma alkaa että joka sivun latauksella tulee mainos :lurking:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  7. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Laitan palautetta eteenpäin! Pahoittelen viasta.:shy:
  8. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

No niin, nyt niistä mainoksista, pahoittelen vastauksen viivästymistä. :) Foorumilla siis tulee ja on tarkoitus tulla mainos aina kerran "per sessio". Joka sivun latauksella mainoksia sen sijaan ei ole tarkoitus tulla. Ovatko evästeasetukset kunnossa?
  9. Ginger Naimisissa foorumin kanssa Toukoäidit 2020 Huhtimammat 2016

Täälläkin pomppaa koko sivun kokoinen mainos eteen kun avaa sivun. Siis esim. jos avaan pari ketjua välilehtiin niin jokaiselle välilehdelle levahtaa se sama mainos ja pari kertaa saa huitoa äksää ennen kuin poistuu. Kieltämättä pikkuisen ärsyttävää.
  10. Agnés Ihastunut foorumiin Elokuiset 2021

Asetuksissa ei oo mikään muuttunut.
  11. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Palautteenne on laitettu eteenpäin!:)

Jaa tämä sivu