@*Ninni* Jes, ihana juttu!
Nyt rentouttavaa juhannusta tähän väliin. 

@punktiopikkarit Jees, kiva kun saa jännätä samassa tahdissa.
Mä melkein sorruin testaamaan, mutta maltoin mieleni, eihän siinä olisi ollut mitään järkeä.
Käytännössä dpo11 ja taustalla Ovitrelle -pistos maanantaina.. Plussaahan se herkkä testi olisi näyttänyt, mutta so what, kun illalla laitetaan taas uusi Ovitrelle-annos. Eli piinailu jatkuu!!
Ei vieläkään mitään selkeitä oireita, jotain lieviä ehkä, mutta eihän niistä mitään voi päätellä, kun lääkkeetkin tekee osansa. 
@punktiopikkarit Jees, kiva kun saa jännätä samassa tahdissa.
Mä melkein sorruin testaamaan, mutta maltoin mieleni, eihän siinä olisi ollut mitään järkeä.
Eli onko teille tullut siirtoaamuna ilmoitusta ettei onnistukaan, onko siihen kerrottu jotain tiettyä syytä?