Pakastealkion siirto (PAS)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Anselmiina_
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@*Ninni* Jes, ihana juttu! 😍 Nyt rentouttavaa juhannusta tĂ€hĂ€n vĂ€liin. â˜€ïžđŸ˜Ž

@punktiopikkarit Jees, kiva kun saa jĂ€nnĂ€tĂ€ samassa tahdissa. đŸ€—

MĂ€ melkein sorruin testaamaan, mutta maltoin mieleni, eihĂ€n siinĂ€ olisi ollut mitÀÀn jĂ€rkeĂ€. 😬 KĂ€ytĂ€nnössĂ€ dpo11 ja taustalla Ovitrelle -pistos maanantaina.. Plussaahan se herkkĂ€ testi olisi nĂ€yttĂ€nyt, mutta so what, kun illalla laitetaan taas uusi Ovitrelle-annos. Eli piinailu jatkuu!! 😅 Ei vielĂ€kÀÀn mitÀÀn selkeitĂ€ oireita, jotain lieviĂ€ ehkĂ€, mutta eihĂ€n niistĂ€ mitÀÀn voi pÀÀtellĂ€, kun lÀÀkkeetkin tekee osansa. 🙈

MÀ kysyin vielÀ lÀÀkÀriltÀ siitÀ uimisesta ja saunomisesta ja se sanoi ettÀ yksi vuorokausi riittÀÀ eli tÀnÀÀn jo saa elÀÀ ihan normaalia elÀmÀÀ. Sanoi ettÀ sekin lÀhinnÀ varmistus, ettÀ se pilli on niin pieni mutta teoriassa just avaa reitin kohtuun ja aina kun reitti auki eli esim jos verenvuotoa kohdusta niin luonnonvesissÀ uimista ei suositella, kuten esim kuukautisten aikaan. Olin kyl vÀhÀn huuli pyöreenÀ kun en ikinÀ oo aatellut et kuukautisten aikaan ei sais uida, vaikka toki keskenmenojen ja punktion jÀlkeen oon ollut tarkka.

Yöunien jĂ€lkeen jaksan nyt tĂ€nnekin pĂ€ivitellĂ€ eli tosiaan siirto oli mullakin eilen! En tajunnut laatua kysyĂ€ alkiosta mutta se oli 5-pĂ€ivĂ€nen mikĂ€ musta positiivista😍 ekalla kiekalla kaikki oli blastoja vasta kuudentena niin jo silloin epĂ€ilin huonoa lopputulosta kun se translokaatio oli varhaisultrissa nĂ€kynyt hitaana kasvuna ja sitten tosiaan kaikki olikin epĂ€tasapainoisia. Sen biologi sanoi ettĂ€ tĂ€mĂ€ nyt nĂ€istĂ€ se kakkista potentiaalisin mutta vissiin enempi sen mosaikismin suhteen, en tiiĂ€ onko laaduissa eroja.

Fiilikset on mulla olleet yllĂ€ttĂ€vĂ€n neutraalit. Luulen ettĂ€ pÀÀ vĂ€hĂ€n suojelee eikĂ€ anna jtnkin miettiĂ€ ettĂ€ tĂ€stĂ€ oikeesti raskautuisi. VĂ€hĂ€n sellainen ettĂ€ en oikein vielĂ€ kĂ€sitĂ€ et tosiaan fr haettiin meille kyytiin alkio jossa sitĂ€ persetranslokaatiota ei ole. Antaa vaan ymmĂ€rtÀÀ pala kerrallaan et nyt sit cycloja ja joku testaaminenkin tuntuu tosi kaukaiselta askeleelta. Mut eiköhĂ€n se kuumotus pikkuhiljaa ala nousta tĂ€stĂ€đŸ™Š

Ihanaa juhannusta kaikille!❀

Oho mĂ€kÀÀn en oo tiennyt ettĂ€ kuukautisten aikaan ei saisi uida luonnonvesissĂ€! NimimerkillĂ€ juuri tulin jĂ€rvestĂ€ 😅 nooh ehkĂ€pĂ€ se tosiaan on varotoimenpide eikĂ€ niitĂ€ tulehduksia kuitenkaan heti vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ pĂ€rĂ€hdĂ€ pÀÀlle.
HyvÀÀ juhannusta kaikille kanssayrittĂ€jille! đŸ„°

Takaisin