@*Ninni* Jes, ihana juttu! Nyt rentouttavaa juhannusta tÀhÀn vÀliin.
@punktiopikkarit Jees, kiva kun saa jÀnnÀtÀ samassa tahdissa.
MÀ melkein sorruin testaamaan, mutta maltoin mieleni, eihÀn siinÀ olisi ollut mitÀÀn jÀrkeÀ. KÀytÀnnössÀ dpo11 ja taustalla Ovitrelle -pistos maanantaina.. Plussaahan se herkkÀ testi olisi nÀyttÀnyt, mutta so what, kun illalla laitetaan taas uusi Ovitrelle-annos. Eli piinailu jatkuu!! Ei vielÀkÀÀn mitÀÀn selkeitÀ oireita, jotain lieviÀ ehkÀ, mutta eihÀn niistÀ mitÀÀn voi pÀÀtellÀ, kun lÀÀkkeetkin tekee osansa.
MÀ kysyin vielÀ lÀÀkÀriltÀ siitÀ uimisesta ja saunomisesta ja se sanoi ettÀ yksi vuorokausi riittÀÀ eli tÀnÀÀn jo saa elÀÀ ihan normaalia elÀmÀÀ. Sanoi ettÀ sekin lÀhinnÀ varmistus, ettÀ se pilli on niin pieni mutta teoriassa just avaa reitin kohtuun ja aina kun reitti auki eli esim jos verenvuotoa kohdusta niin luonnonvesissÀ uimista ei suositella, kuten esim kuukautisten aikaan. Olin kyl vÀhÀn huuli pyöreenÀ kun en ikinÀ oo aatellut et kuukautisten aikaan ei sais uida, vaikka toki keskenmenojen ja punktion jÀlkeen oon ollut tarkka.
Yöunien jÀlkeen jaksan nyt tÀnnekin pÀivitellÀ eli tosiaan siirto oli mullakin eilen! En tajunnut laatua kysyÀ alkiosta mutta se oli 5-pÀivÀnen mikÀ musta positiivista ekalla kiekalla kaikki oli blastoja vasta kuudentena niin jo silloin epÀilin huonoa lopputulosta kun se translokaatio oli varhaisultrissa nÀkynyt hitaana kasvuna ja sitten tosiaan kaikki olikin epÀtasapainoisia. Sen biologi sanoi ettÀ tÀmÀ nyt nÀistÀ se kakkista potentiaalisin mutta vissiin enempi sen mosaikismin suhteen, en tiiÀ onko laaduissa eroja.
Fiilikset on mulla olleet yllÀttÀvÀn neutraalit. Luulen ettÀ pÀÀ vÀhÀn suojelee eikÀ anna jtnkin miettiÀ ettÀ tÀstÀ oikeesti raskautuisi. VÀhÀn sellainen ettÀ en oikein vielÀ kÀsitÀ et tosiaan fr haettiin meille kyytiin alkio jossa sitÀ persetranslokaatiota ei ole. Antaa vaan ymmÀrtÀÀ pala kerrallaan et nyt sit cycloja ja joku testaaminenkin tuntuu tosi kaukaiselta askeleelta. Mut eiköhÀn se kuumotus pikkuhiljaa ala nousta tÀstÀ
Oho mÀkÀÀn en oo tiennyt ettÀ kuukautisten aikaan ei saisi uida luonnonvesissÀ! NimimerkillÀ juuri tulin jÀrvestÀ nooh ehkÀpÀ se tosiaan on varotoimenpide eikÀ niitÀ tulehduksia kuitenkaan heti vÀlttÀmÀttÀ pÀrÀhdÀ pÀÀlle.
HyvÀÀ juhannusta kaikille kanssayrittÀjille!
@Trieste Jes, hienoa ettÀ siirto onnistuneesti takana! Nyt kaikki toiveet kehissÀ myös sinne suuntaan! HyvÀÀ varmistavaa tietoa tuosta uimisesta. Ja pÀivÀ kerrallaan, on hyvÀ ohjenuora tÀssÀ tilanteessa.