Pakastealkion siirto (PAS)

@*Ninni* Jes, ihana juttu! 😍 Nyt rentouttavaa juhannusta tähän väliin. ☀️😎

@punktiopikkarit Jees, kiva kun saa jännätä samassa tahdissa. 🤗

Mä melkein sorruin testaamaan, mutta maltoin mieleni, eihän siinä olisi ollut mitään järkeä. 😬 Käytännössä dpo11 ja taustalla Ovitrelle -pistos maanantaina.. Plussaahan se herkkä testi olisi näyttänyt, mutta so what, kun illalla laitetaan taas uusi Ovitrelle-annos. Eli piinailu jatkuu!! 😅 Ei vieläkään mitään selkeitä oireita, jotain lieviä ehkä, mutta eihän niistä mitään voi päätellä, kun lääkkeetkin tekee osansa. 🙈
 
Mä kysyin vielä lääkäriltä siitä uimisesta ja saunomisesta ja se sanoi että yksi vuorokausi riittää eli tänään jo saa elää ihan normaalia elämää. Sanoi että sekin lähinnä varmistus, että se pilli on niin pieni mutta teoriassa just avaa reitin kohtuun ja aina kun reitti auki eli esim jos verenvuotoa kohdusta niin luonnonvesissä uimista ei suositella, kuten esim kuukautisten aikaan. Olin kyl vähän huuli pyöreenä kun en ikinä oo aatellut et kuukautisten aikaan ei sais uida, vaikka toki keskenmenojen ja punktion jälkeen oon ollut tarkka.

Yöunien jälkeen jaksan nyt tännekin päivitellä eli tosiaan siirto oli mullakin eilen! En tajunnut laatua kysyä alkiosta mutta se oli 5-päivänen mikä musta positiivista😍 ekalla kiekalla kaikki oli blastoja vasta kuudentena niin jo silloin epäilin huonoa lopputulosta kun se translokaatio oli varhaisultrissa näkynyt hitaana kasvuna ja sitten tosiaan kaikki olikin epätasapainoisia. Sen biologi sanoi että tämä nyt näistä se kakkista potentiaalisin mutta vissiin enempi sen mosaikismin suhteen, en tiiä onko laaduissa eroja.

Fiilikset on mulla olleet yllättävän neutraalit. Luulen että pää vähän suojelee eikä anna jtnkin miettiä että tästä oikeesti raskautuisi. Vähän sellainen että en oikein vielä käsitä et tosiaan fr haettiin meille kyytiin alkio jossa sitä persetranslokaatiota ei ole. Antaa vaan ymmärtää pala kerrallaan et nyt sit cycloja ja joku testaaminenkin tuntuu tosi kaukaiselta askeleelta. Mut eiköhän se kuumotus pikkuhiljaa ala nousta tästä🙊

Ihanaa juhannusta kaikille!❤️
 
Oho mäkään en oo tiennyt että kuukautisten aikaan ei saisi uida luonnonvesissä! Nimimerkillä juuri tulin järvestä 😅 nooh ehkäpä se tosiaan on varotoimenpide eikä niitä tulehduksia kuitenkaan heti välttämättä pärähdä päälle.
Hyvää juhannusta kaikille kanssayrittäjille! 🥰
 
Plääh... Pp4 ja tänään on ollut menkkakipuja 😞 Normaalisti kierto alkaisikin näihin aikoihin.
Miten muilla piinailijoilla sujuu?
Eikö tuo voisi olla ihan positiivistakin signaalia?! Mä odotin noina päivinä tuollaista tuntemusta, kun syksyllä alkuun lähteneensä raskaudessa oli ko. tuntemuksia dpo6...10. Ei vaan ole tullut. Mut eihän oireet aina mene samaa rataakaan. Mä kyllä ihan pidän tuota tuntemusta toiveikkaana signaalina. 🌈

Ärsyttävän piinaavaa on odottelu kyllä! 😬 Eilen oli etovaa oloa ja tänään aivan totaalijumissa vatsan toiminta + kalvavaa närästystä aamupalan jälkeen. Joko Ovitrelle ja luget tekee sen tai sitten voisi olla jotain tapahtunut.. 🙏 Tällainen vähän väliä jumittava vatsa on itsellä kyllä ollut varhainen raskausoire. Mutta lääkkeet kun sekoittaa pakkaa, niin ei tiedä! 🙈 Ai niin, ja väkisin nukahtelua, eilen illalla aikaisin TV:n ääreen (22 jälkeen) ja tänään automatkalla mökiltä kotiin ennen klo 20. 😅 Mutta voi olla univelkoja menneiltä viikoilta. Kaikelle on myös joku hyvä selitys! 😅🙈 "Parasta", että tarjosin voivani ajaa kotiin, jos mies on väsynyt, kun nukkui huonosti edellisyön. No ihan hyvä, että ei tarvinnut.. 😱😂

Tsemppiä meille kaikille..! ❤️
 
Eikö tuo voisi olla ihan positiivistakin signaalia?! Mä odotin noina päivinä tuollaista tuntemusta, kun syksyllä alkuun lähteneensä raskaudessa oli ko. tuntemuksia dpo6...10. Ei vaan ole tullut. Mut eihän oireet aina mene samaa rataakaan. Mä kyllä ihan pidän tuota tuntemusta toiveikkaana signaalina. 🌈

Ärsyttävän piinaavaa on odottelu kyllä! 😬 Eilen oli etovaa oloa ja tänään aivan totaalijumissa vatsan toiminta + kalvavaa närästystä aamupalan jälkeen. Joko Ovitrelle ja luget tekee sen tai sitten voisi olla jotain tapahtunut.. 🙏 Tällainen vähän väliä jumittava vatsa on itsellä kyllä ollut varhainen raskausoire. Mutta lääkkeet kun sekoittaa pakkaa, niin ei tiedä! 🙈 Ai niin, ja väkisin nukahtelua, eilen illalla aikaisin TV:n ääreen (22 jälkeen) ja tänään automatkalla mökiltä kotiin ennen klo 20. 😅 Mutta voi olla univelkoja menneiltä viikoilta. Kaikelle on myös joku hyvä selitys! 😅🙈 "Parasta", että tarjosin voivani ajaa kotiin, jos mies on väsynyt, kun nukkui huonosti edellisyön. No ihan hyvä, että ei tarvinnut.. 😱😂

Tsemppiä meille kaikille..! ❤️
Onpas kiva kuulla! Jospa se olisikin sitten hyvä merkki 🙏🏻🤩

Sun oireet kuulostaa lupaavilta! 🤩 Koska sulla on testipäivä? Paha kyllä, kun lääkkeet sotkee näitä oirearvioita 😅

Tsemppiä myös täältä kaikille! ❤️
 
Onpas kiva kuulla! Jospa se olisikin sitten hyvä merkki 🙏🏻🤩

Sun oireet kuulostaa lupaavilta! 🤩 Koska sulla on testipäivä? Paha kyllä, kun lääkkeet sotkee näitä oirearvioita 😅

Tsemppiä myös täältä kaikille! ❤️
Juu, sulla kuitenkin varmaan luteaalituki on, niin voisi uskoa, että menkkakramppeja ei vielä tulisi.. 🙏

Mulla on tänään illalla viimeiset Ovitrelle-naksut ja sitten siitä viikon päästä vasta voi saada puhtaan plussatuloksen ilman pelkoa siitä, että Ovitrelle antaisi virhetulosta. Viralliseksi testipäiväksi on merkitty jostain syystä vasta 1.7. vaikka alunperin luulin sen olevan 29.6. Mutta luulen, että uteliaisuus voittaa, kun jään lomalle ensi viikon lopussa ja lauantaista asti alan testaamaan, jos viivaa näkyy, niin sen haalistumista/tummumista. Näin ainakin ennalta ajattelen, jos ei iske pelko sitten nähdä tulosta (voihan se silti näyttää negaakin heti ja sehän on sit jo aika selvä). 🙈
 
Onko miten sujunut alkioiden sulatus ihmisillä? Pakastus ja sulatus taitaa onnistua aika hyvillä selviytymisprosenteilla. Mutta ihan kaikesta sitä on stressattava tiistain siirtoa odotellessa :loudlycrying: Eli onko teille tullut siirtoaamuna ilmoitusta ettei onnistukaan, onko siihen kerrottu jotain tiettyä syytä?
 
@lottetti Mulle jäi sellainen käsitys omassa tapauksessa, että biologi arvioi jo ennen pakastusta alkioiden sulatuskelpoisuutta - pari alkiota arvioitiin sen verran heikompilaatuoseksi, että niitä ei laitettu pakkaseen. Näin olen ymmärtänyt, että hyvin suuri on sulatuksen onnistumisprosentti. 🙏 Mutta ymmärrän myös, että joka vaiheesta helposti stressaa. ❤️
 
Hei nyt kysyn teiltä tyhmän kysymyksen, kiitos jos joku jaksaa vastata.. 😁 eli voiko siis niiden clear blue pinkkien digiovistestien sitä digiosaa (siis sitä minne ne tikut tungetaan) käyttää useammissa kierroissa? Niitä tikkuja kun mulla ois jäljellä niin mietin et voinko käyttää sitä samaa laitetta ettei aina tarvii ostaa koko settiä uutena.
 
Hei nyt kysyn teiltä tyhmän kysymyksen, kiitos jos joku jaksaa vastata.. 😁 eli voiko siis niiden clear blue pinkkien digiovistestien sitä digiosaa (siis sitä minne ne tikut tungetaan) käyttää useammissa kierroissa? Niitä tikkuja kun mulla ois jäljellä niin mietin et voinko käyttää sitä samaa laitetta ettei aina tarvii ostaa koko settiä uutena.
Joo voi. Niissä loppuu jossain kohtaa paristot, mutta sitä ennen ei mitään syytä miksei voisi (pakkauksessa on joku päiväys ja siihen saakka pitäis sekä laitteen että testien toimia)
 
Hei nyt kysyn teiltä tyhmän kysymyksen, kiitos jos joku jaksaa vastata.. 😁 eli voiko siis niiden clear blue pinkkien digiovistestien sitä digiosaa (siis sitä minne ne tikut tungetaan) käyttää useammissa kierroissa? Niitä tikkuja kun mulla ois jäljellä niin mietin et voinko käyttää sitä samaa laitetta ettei aina tarvii ostaa koko settiä uutena.
Ei oo tyhmä kysymys. Voi käyttää. Itsekin käyttänyt useasti juuri noin 😊 Jossain vaiheessa voi tosiaan paristo loppua.
 
Noniin murruin. Dpo10 (siirretty dpo4 5-päiväinen alkio) ja PP5. Rfsu early aamuvirtsasta (pieni riski tosin että virtsaa päätyi testatessa lähelle testialuetta, en tiedä onks paha...). Mitäs sanotte, voisko olla tällanen viiva pelkästään Ovitrellesta josta nyt 11.pvä?
 

Liitteet

  • 20260623_064042.jpg
    20260623_064042.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 29
@Trieste Sulle ei siis tullut enää siirron jälkeen Ovitrelleä? Eikö Ovitrellen pitäisi hävitä viikossa.. Eli lupaavalta näyttää! 🤩 (Mä kans sorruin testaamaan sunnuntaina illalla, edellisestä ovitrellestä oli silloin 3 päivää ja oli paljon vaaleampi..)
 
@Trieste Sulle ei siis tullut enää siirron jälkeen Ovitrelleä? Eikö Ovitrellen pitäisi hävitä viikossa.. Eli lupaavalta näyttää! 🤩 (Mä kans sorruin testaamaan sunnuntaina illalla, edellisestä ovitrellestä oli silloin 3 päivää ja oli paljon vaaleampi..)
Joo ei ollit kuin triggerinä! Mikä PP/dpo sulla? Varmaan se jossain määrin haalenee ainakin alkuun joka tapauksessa ovitrellen jälkeen🤔 kunpa lähtisi sitten tummenemaan!
 
@Trieste Mulla oli jo pp9, kun illalla testasin. Oli herkkä testi ja tuli vain haalea viiva. Mutta joo, kaikilla eri aikaan nousee hcg ja Ovitrellestä ei tiedä. Mietin, uskaltaisinko jatkaa iltatestauksia, niin näkisin että mihin suuntaan lähtee. Pelottaa!
 
@Puolikuu oi ymmärrän kyllä hyvin että stressaa! Onko sulla enää niitä Ovitrelle naksuja tulossa? Ja luulen et meidän viivoja ei kyl voi verrata just kun sulla niitä naksuja niin sehän on sit selkeesti pienempi määrä. Katoin jostain että 10-14 vrk voisi mennä poistua elimistöstä kun tolleen triggerinä käyttänyt niin siksi alunperin meinasin vasta pe testata kun pitäis olla varmasti poistunut... mut pakkohan se on kyl testata jo aiemmin
 
@Puolikuu oi ymmärrän kyllä hyvin että stressaa! Onko sulla enää niitä Ovitrelle naksuja tulossa? Ja luulen et meidän viivoja ei kyl voi verrata just kun sulla niitä naksuja niin sehän on sit selkeesti pienempi määrä. Katoin jostain että 10-14 vrk voisi mennä poistua elimistöstä kun tolleen triggerinä käyttänyt niin siksi alunperin meinasin vasta pe testata kun pitäis olla varmasti poistunut... mut pakkohan se on kyl testata jo aiemmin
Mullahan oli sekä triggeri että napsuja 4 kertaa kolmen päivän välein. Mutta voihan siinä olla joo jotain eroa silti.. On kyllä ärsyttävää! Enää ei ole napsuja, sunnuntaina oli viimeiset (testauksen jälkeen).
 
Takaisin
Top