Pakastealkion siirto (PAS)

Ääh kun on sekava kierto ovistikuttelun suhteen. Mulla on aina LH-piikki näkynyt tosi selkeästi testeissä ja nytkin on ollut tosi vahvoja testiviivoja, mutta luulin että ei ollut ihan vielä positiivinen. (Oli likimain yhtä vahvat.) No, eilen illasta ja tänään onkin sitten haalentunut viivat ihan selvästi, eli positiivinen ovistesti oli sittenkin ke aamu. :No Evil Monkey: En tilannut digejä, kun luotin että testit toimisi kuten ennenkin. Nyt on sitten kiva jos olenkin väärässä ja ovis tuleekin paljon myöhemmin ja tämä väli on ollut jotain sekoilua. Pitäisi kuitenkin nyt ilmoittautua PAS... Alkuviikosta kun kävin ultrassa niin munasolu oli silloin jo irtoamiskypsä, joten ehkä luotan siihen että positiivinen testi tuli tosiaan jo nyt ke. Kierrollisesti oli KP 13, joten sopisi hyvin aiempaan. Edellisessä kierrossa O + taisi olla kp 14.

Muokattu viimeksi:
Heippa, minäkin palailen vielä tänne ennen kesää pienen hoitobreikin jälkeen, on urheiltu ja juostu ilman rajoituksia ja hoivattu kissavauvaa🥰
Tänne onkin sadellut paljon plussia ja suuret onnittelut niistä💕 Tsemppiä myös niille, joilla piinapäivät meneillään!

ON: Meillä olisi toiveena, jos yksi siirto saataisiin tehtyä ennen lomia. Aloitin 60 pv kierron jälkeen terolutit ja nyt kokeillaan vielä kerran kuitenkin PAS minun toiveestani ovulaationinduktiolla. Menopur menee taas, viikon päästä ultra sitten. Jotta päästäisiin siirtoon, pitäisi ovitrelle pistää viimeistään pe-la (neli- ja viisipäiväiset alkiot meillä) eli aika pienestä nyt kiinni tämä siirtoon pääsy. Onnistuneessa OI-kierrossa irrotuspiikki on ollut kp12 ja tuo osuisi juuri perjantaille, myöhäisemmässä irrotuksessa alkoi sit se vuoto viimeksi ennenaikaisesti (vaikkei sen pitäisi kyllä vaikuttaa luteaaliin, mut taikauskoa😅). Saa nähdä miten käy, kesälle oon tehnyt juoksusuunnitelmia ja valmennustakin oon miettinyt, jos nyt ei tämäkään siirto onnistu. Syksyllä kokeillaan sit se HRT-pas.

@Evanel en osaa kyllä itse ollenkaan luottaa pelkkiin liuskatesteihin. Niin hankala tämän pcos kans tulkita niin oon aina mennyt digillä.

Nyt meni ajatukset aivan lukkoon. Pitikö negatiivinen testitulos ilmoittaa hoitavaan yksikköön vai riittääkö kun soittelee ovulaation aikaan? Jos joku oys tai muualta osaa sanoa.

Nyt meni ajatukset aivan lukkoon. Pitikö negatiivinen testitulos ilmoittaa hoitavaan yksikköön vai riittääkö kun soittelee ovulaation aikaan? Jos joku oys tai muualta osaa sanoa.
Oysistä en tiedä, mut HUSilla ilmoitetaan nega testitulos, uuden kierron alkaminen ja ovulaatio kaikki omapolulla.

Miten @Evanel sun ilmoittautumisen kanssa kävi? Entä @Liljankukka🌸 ?

Mä ilmoittaudun piinakerhoon, kun ihanasti osui HUSin lauantaisiirtopäivä. Jospa sama tuuri jatkuis nyt tässä siirrossa loppuun saakka. 💫

Muokattu viimeksi:
@Rutq Eikös se ole nimenomaan tulos joka ilmoitetaan? Eli positiivinen tai negatiivinen.

@Kumma Onnea piinapäiville! Meille varattiin siirto tiistaille, eli perästä tullaan. :Slightly Smiling Face:

Meidän HVA:lla ilmoittaudutaan PAS-kiertoon kp1 soittamalla hoitavaan tahoon ja raskaustesti on aina veritestinä, mitä kautta tieto neg/pos kulkee yksikköön, en osaa kyllä muihin ottaa kantaa, mutta näin meillä🤔

Onnea @Kumma piinapäiville ja tsemppiä @Evanel siirtoon🌈🤞

Täällä keräilty pari viikkoa penkin alle menneen tuoresiirron jälkeen.
Huomenna olisi ensimmäinen PAS. Kovasti jännittää että selviääkö mikään sulatuksesta. Ovat toki jo 5-päiväisinä pakastettuja.

Minkälaisia tuplalääkityksiä teillä on ollut? Itsellä tuli siis vuoto läpi tuoresiirrosta alle viikossa🫠

Sydän kurkussa katsoin kun tänään tuli aamusta puhelua klinikalta. Noh, homma peruuntui lääkärin sairastumisen vuoksi. Onko tämmöiset toimenpiteet oikeasti yhden ihmisen varassa?😔
Ristiriitaisen huojentunut olo kuitenkin.
Onpas harmillista :sad-face:

Meillä on paikallisella Ovumian klinikalla on myös vain yksi lääkäri, eli sama lienee mahdollista.

@Kisumamma90 No voihan harmi.:sad-face: Pienemmällä klinikalla varmaan ihan mahdollista, jos ei ole montaa lääkäriä.

Täällä tuli tänään haettua pakasteopallero kyytiin. D5 3BB alkio, eli sama 36 % raskautumisen todennäköisyys kuin viimeksi.

Nyt illasta on ollut ihan lupaavia oireita kun hieman nipistelee alavatsaa. Viimeksi ei ollut mitään oireita siirtoiltana.

@Kisumamma90 No voihan harmi.:sad-face: Pienemmällä klinikalla varmaan ihan mahdollista, jos ei ole montaa lääkäriä.

Täällä tuli tänään haettua pakasteopallero kyytiin. D5 3BB alkio, eli sama 36 % raskautumisen todennäköisyys kuin viimeksi.

Nyt illasta on ollut ihan lupaavia oireita kun hieman nipistelee alavatsaa. Viimeksi ei ollut mitään oireita siirtoiltana.

Hei kyselen täältä et mistä sie oot ton prosentti määrän selvittänyt

Täällä pikkuhiljaa alkaa keskenmenon fyysiset oireet hiipua, henkisesti koitetaan nyt valmistautua viidenteen siirtoon🤞🏼 Kesällä toivottavasti ehditään vielä ennen tayssin kesäsulkua (7.7.alkaen) ja jos kroppa palautuu normaali kiertoon järkevässä ajassa.
Jos jotain positiivista edellisestä yrityksestä, niin ainakin cyclogest tukilääkkeenä tuntui olevan kiinnittymisen suhteen tehokkaampi kuin terolut.
Miten teillä muilla menee? 😌

@Minmar pahoittelut keskenmenosta ja voimia paljon toipumiseen! Toivottavasti pääsette vielä ennen kesää siirtoon, ainakin nyt on sopiva tukilääke löytynyt👍

Meillä on huomenna folliultra ja selviää päästäänkö siirtoon vai ei. Ovitrelle olisi valmiina jo jääkaapissa odottamassa edelliseltä pieleen menneeltä kierrolta🙄 Maha on ollut tosi kipeä ja toivoisin kyllä, että jotakin siellä munasarjoissa olisi tapahtunut edes.

Täällä pikkuhiljaa alkaa keskenmenon fyysiset oireet hiipua, henkisesti koitetaan nyt valmistautua viidenteen siirtoon🤞🏼 Kesällä toivottavasti ehditään vielä ennen tayssin kesäsulkua (7.7.alkaen) ja jos kroppa palautuu normaali kiertoon järkevässä ajassa.
Jos jotain positiivista edellisestä yrityksestä, niin ainakin cyclogest tukilääkkeenä tuntui olevan kiinnittymisen suhteen tehokkaampi kuin terolut.
Miten teillä muilla menee? 😌
Tänään oli onnellinen tapahtuma ja ilmoitin kierron aloittamisesta 😅😂

Sit pisteellään ja toivon että keritään tekee tuore ja pas.. tai edes toinen ennen tayssin kesäsulkua..

Mä toivoisin teroluttia koska mun helpompi ottaa.. mutta jos cyclogest olisi parempi 😩 täytyy varmaa kysellä mitä mieltä lääkäri on

Hei kyselen täältä et mistä sie oot ton prosentti määrän selvittänyt
Tästä taulukosta, jonka oon täältä kanssa aikoinaan saanut. :Slightly Smiling Face:

blastot.jpg

Takaisin