Pakastealkion siirto (PAS)

Hei. Millaisia kokemuksia teillä on Synarelan käytöstä pakastealkion siirrossa? Miten hoito eteni?
Tää kiinnostaa! Mulla alotettiin synarela joku viikko oviksesta ja sitten menkkojen kanssa estrogeeni. Nyt mietin kun monella on kait tukena luget että saisiko niistä apuja, en ole vielä näihin perehtynyt ja lääkärin kanssa ei oo tullu vielä puheeksi. Onks muilla ollut menestystä tällaisissa tilanteessa?

Tää kiinnostaa! Mulla alotettiin synarela joku viikko oviksesta ja sitten menkkojen kanssa estrogeeni. Nyt mietin kun monella on kait tukena luget että saisiko niistä apuja, en ole vielä näihin perehtynyt ja lääkärin kanssa ei oo tullu vielä puheeksi. Onks muilla ollut menestystä tällaisissa tilanteessa?

Millainen tuo estrogeenivalmiste on? Minkä niminen?

Meillä viime viikon ma eli 2.10. tehdystä siirrosta näyttää tulevan plussa. Toivottavasti nyt vaan pysyy kyydissä seuraavat päivät ja viikotkin. Tänään dpo 14 ja virallinen testipäivä on ylihuomenna, jolloin käyn vielä verikokeessa. Jos tästä raskaus etenee, niin LA olisi 19.6.

Tsemppiä piinailijoille, odottelijoille ja kaikille muillekin!

Meillä viime viikon ma eli 2.10. tehdystä siirrosta näyttää tulevan plussa. Toivottavasti nyt vaan pysyy kyydissä seuraavat päivät ja viikotkin. Tänään dpo 14 ja virallinen testipäivä on ylihuomenna, jolloin käyn vielä verikokeessa. Jos tästä raskaus etenee, niin LA olisi 19.6.

Tsemppiä piinailijoille, odottelijoille ja kaikille muillekin!

Valitettavasti tämä raskaus jäi kemialliseksi. HCG oli viime pe 16 dpo vain n. 84. Itse olin silloin jo melko varma, ettei tämä tule jatkumaan. Edellisissä onnistuneissa raskauksissa mulla on kuitenkin arvo ollut n. 400-600 vastaavana päivänä. Arvo oli kuitenkin klinikan viitearvoissa, mutta pyysin saada käydä uudelleen verikokeessa. No tänään hcg oli vain n. 27, eli on laskussa.

Täytyy vielä soitella klinikalle miten tästä edetään seuraavaan hoitoon.

Tuhotaanko julkisella alkiot pakastimesta kun sopimusaika on ohi? Vai tuleeko sieltä jotain kyselyä ennen tuhoamista.

Tuhotaanko julkisella alkiot pakastimesta kun sopimusaika on ohi? Vai tuleeko sieltä jotain kyselyä ennen tuhoamista.

Muistaakseni 5(?) Vuoden jälkeen ne tuhotaan, ellet ilmoita että haluat vielä käyttää niitä. En muista oliko se 5 vai 4 vai..

Meillä luki sopimuksessa, että itse pitää pitää huoli, mutta sanoivat kuitenkin, että kyllä he soittavat ja kysyvät. Meillä tosin ei ole enää pakastimessa mitään.

Edit. Mutta ei ne roskiin mene, jos pariskunta haluaa jatkaa säilytystä. En muista, oliko siinä sitten joku maksu.

Muokattu viimeksi:
Täällä on ollut hiljaista viime päivät. Oliko nyt kellään pas meneillään?

Meillä uusi kierto alkoi viime viikolla ja kontrolliultra varattu tulevalle maanantaille. Siirto olisi sitten todennäköisesti marraskuun ekalla viikolla, jos kaikki vaikuttaa olevan kohdillaan.

Täällä tikutellaan ovulaatiota ja jännitetään, että päästäänkö vihdoin pasiin! Kierto vaikuttaisi edellistä pidemmältä ja ovis ei osunut ainakaan vielä huonoille päiville, jotka meidän tapauksessa su ja ma. Toivottavasti ovis tulis nyt kuitenkin ennen seuraavaa sunnuntaita 😅 Onko muilla punktion jälkeen kiertojen pituudet vaihdelleet? Mulla ennen ollut hyvin säännöllinen pitkähkö kierto ja punktion jälkeen oli huomattavasti lyhyempi ja nyt taas vaikuttaisi siltä, että on pidempi 🤔 Kai kroppa sit vielä palautuu stimulaatiosta..

Mä vaan odottelen uuden kierron alkua, jospa marraskuussa olisi sitten ultra-aikoja vapaana ja pääsisi siirtoon.. tosin nyt olen alkanut sitten jännittämään sitä, mihin ajankohtaan se ovulaatio tulee osumaan.

Tästä on varmaan aiemminkin täällä keskusteltu, mutta miten se siirtopäivä siis oikein lasketaan siitä postiivisesta ovulaatiotestituloksesta? Onko positiivista testiä seuraava päivä, jolloin ovis todennäköisesti tulee ns. päivä 0 vai päivä 1? Esim. siis kun meillä on 5 päiväisiä blastoja pakkasessa, niin mihin se siirtopäivä osuisi, jos ovulaatiotesti on maanantaina positiivinen? Menisikö silloin siirto juuri viikonloppuun?

Mä vaan odottelen uuden kierron alkua, jospa marraskuussa olisi sitten ultra-aikoja vapaana ja pääsisi siirtoon.. tosin nyt olen alkanut sitten jännittämään sitä, mihin ajankohtaan se ovulaatio tulee osumaan.

Tästä on varmaan aiemminkin täällä keskusteltu, mutta miten se siirtopäivä siis oikein lasketaan siitä postiivisesta ovulaatiotestituloksesta? Onko positiivista testiä seuraava päivä, jolloin ovis todennäköisesti tulee ns. päivä 0 vai päivä 1? Esim. siis kun meillä on 5 päiväisiä blastoja pakkasessa, niin mihin se siirtopäivä osuisi, jos ovulaatiotesti on maanantaina positiivinen? Menisikö silloin siirto juuri viikonloppuun?
Tällä osui ovis just maanantaille jolloin siirto tehdään lauantaina. Kävi muuten tuuri kun just tällä viikolla tehdään husilla siirtoja myös la 🥳. Eli ma kun ovis testi oli positiivinen lasketaan ns 0-päiväksi ja siitä 5 päivää siirtoon kun meilläkin 5 päiväinen blasto.

Tää ilmeisesti vaihtelee riippuen hoitopaikasta. Meillä laskettiin niin, että pos. testistä seuraava päivä olisi ollut ovis ja siitä 5 päivää eteenpäin siirto (siirrettiin 5-päiväinen blasto). Mulla oli testi pos. tiistaina ja siirto tehtiin maanantaina. Aiemmin sanottiin myös, että vain maanantaihin osunut pos. testi estää siirron, vaikka TYKSissä ei tehdä siirtoja lauantaisin

Täällä tosiaan kilppariarvoja laskemassa lääkkeillä, joten hiljaista on. Mutta kierto on kyllä pitkä punktion jälkeen (toka normaali punktiosta). Kp 29 menossa eikä oviksesta oo tietoakaan. Halusin huvikseni tikuttaa tätä kiertoa ja viivat vahvistuikin ja olokin vaikutti oviksen lähenevän, mutta viikonloppuna viiva haalistuikin eikä tuttuja oviskipuja ole ollut. Saas nähä, tuleeko siis pitkä ovuloimaton kierto.

Täällä tikutellaan ovulaatiota ja jännitetään, että päästäänkö vihdoin pasiin! Kierto vaikuttaisi edellistä pidemmältä ja ovis ei osunut ainakaan vielä huonoille päiville, jotka meidän tapauksessa su ja ma. Toivottavasti ovis tulis nyt kuitenkin ennen seuraavaa sunnuntaita 😅 Onko muilla punktion jälkeen kiertojen pituudet vaihdelleet? Mulla ennen ollut hyvin säännöllinen pitkähkö kierto ja punktion jälkeen oli huomattavasti lyhyempi ja nyt taas vaikuttaisi siltä, että on pidempi 🤔 Kai kroppa sit vielä palautuu stimulaatiosta..
Mulla alkoi punktion jälkeen tyhjennysvuoto n. viikon päästä eli punktiokierto jäi todella lyhyeksi. Kaksi sen jälkeistä kiertoa olikin sitten tavallista pidemmät 43 ja 38 päivää 😅 normaalisti mulla on hyvin säännöllinen kierto 30-31 päivää

Tasoittuiko sulla sitten @Lilies ? Mietin tässä, kuinkahan käy joulutauon kanssa, kun pääsen varmasti ilmottautuu just siinä kierrossa, kun se tauko häämöttää.

Takaisin