Feel you, been there!Mitenhän tätä odottelua jaksais järjissään?! Punktion jälkeen tuoresiirtoa ei tehty, kun oli hypeririski. Sit odoteltiin uuden kierron alkua, että pääsis pasiin, mutta ovulaatio osui ns. väärälle päivälle eikä siirtoa voitu tehdä ja sit taas odoteltiin uutta kiertoa.. se alkoi nyt vihdoin tänään ja nyt odotellaan taas ovulaatiota. Oon itse jo täysin varma, että se osuu taas huonolle päivälle Mitenhän sais fiiliksen käännettyä vähän positiivisempaan ja toiveikkaampaan suuntaan? Ennen tätä ivf-hoitoa mulla ollut aina melko pitkä kierto (n. 33 pv) ja nyt punktiokierto ja tämä juuri päättynyt kierto olleet lyhyempiä (n. 28 pv). Pelottaa, että taas ovulaatio osuu huonoon päivään, kun kierto alkoi samana viikon päivänä kuin edellisessäkin kierrossa, vaikka tiedän hyvin, että sen ajankohta voi vaihdella ja nyt alkanut kierto venyä pidemmäksi tai olla lyhyempi.. Luonnolliseen kiertoon siis tehdään siirto ja tää on jotenkin tosi stressaavaa, kun on niin tuurista kiinni
Itselläkin kävi niin, että tuoresiirtoon ei päästy ja eka mahdollinen PAS olisi osunut viikonlopulle. Kierto myös yli 30 pv pitkä ja arvaamaton. Tokassa kierrossa käytin sitten letroja ja PAS saatiin tehtyä toiseksi viimeisenä päivänä ennen kesäsulkua. Siitä plussa ja nyt rv 18+2.
Itselläni Letrot ovat tosiaan lyhentäneet kiertoa ja niitä käytettiin PAS-kierrossa varmuuden vuoksi. Kannatti.
Tsemppiä tosi paljon!