L
Lilies
Vieras
Täällä on tänään haettu "Vieno" kyytiin toivottavasti tarraa lujaa kiinni Juhannuksen yli pitäis jaksaa odottaa, testipäivä 26.6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä uskon, että ovat punninneet sinulle mahdollisimman hyvän hoitokeinon, jolla onnistua! Siis tämän lääkkeellisen kierron. Onnea matkaan!@Muir Kiitos kannustavasta vastauksesta. Sinulla siis ilmeisesti onnistui lääkkelliseen kiertoon PAS? Mitkä tukilääkkeet sinulla on käytössä? Minulla nyt estrogeeninä Progynova 1+2 ja siirron jälkeen tulossa progesteroni emättimen kautta 1+1 ja Protulex pistokset (koska minulla matalat progesteroniarvot). Ja varmaan myös taas Gonapeptyl -pistos siirron jälkeen kertaalleen.
@Onnenomena Syy lääkkeelliseen kiertoon on erittäin epäsäännöllinen ja pitkä (ajoittain täysin toimimaton) oma kierto.
Ajatuksia on herännyt myös mahdollisesti 2 alkion siirtämisestä koska emme aio jatkaa hoitoja enää kuin ehkä max kahden pas-siirron verran ja ikääkin minulla on jo 36v. Saa nähdä suostuuko lääkäri lopulta tähän kun meillä on kuitenkin takana kaksi onnistunutta 1 alkion siirtoa ja raskautta+synnytystä, mutta ne molemmat tuoresiirroista.
Onko muita, joilla siirto olisi tulossa tämän kuun lopussa?
@Muir Kiitos kannustavasta vastauksesta. Sinulla siis ilmeisesti onnistui lääkkelliseen kiertoon PAS? Mitkä tukilääkkeet sinulla on käytössä? Minulla nyt estrogeeninä Progynova 1+2 ja siirron jälkeen tulossa progesteroni emättimen kautta 1+1 ja Protulex pistokset (koska minulla matalat progesteroniarvot). Ja varmaan myös taas Gonapeptyl -pistos siirron jälkeen kertaalleen.
@Onnenomena Syy lääkkeelliseen kiertoon on erittäin epäsäännöllinen ja pitkä (ajoittain täysin toimimaton) oma kierto.
Ajatuksia on herännyt myös mahdollisesti 2 alkion siirtämisestä koska emme aio jatkaa hoitoja enää kuin ehkä max kahden pas-siirron verran ja ikääkin minulla on jo 36v. Saa nähdä suostuuko lääkäri lopulta tähän kun meillä on kuitenkin takana kaksi onnistunutta 1 alkion siirtoa ja raskautta+synnytystä, mutta ne molemmat tuoresiirroista.
Onko muita, joilla siirto olisi tulossa tämän kuun lopussa?
Kysyivät kuukautiskierrosta ja imetyksestä. Kun soitin, edellisestä imetyskerrasta oli noin kuukausi ja se ainakin kelpasi heille. Oisko ikää ollut lapsella 1v2kk siinä vaiheessa. Mulla kierto oli kans ollut säännöllinen jo jonku 8 kuukautta, niin en tiedä mihin vetävät rajan.Hei, taas kyselen samaa, lähinnä onko kokemuksia miten HUSilla toimitaan. Esikoinen on reilun vuoden nyt, mutta imetän vielä. Jos soitan ja kysyn aikaa PAS suunnitteluun, mitä mahtavat vastata? Joku sanoo että täytyy olla imetys olla lopetettu jo kuukausia ja oma kierto palautunut. Mulla ei kumpaakaan, yritän kesän aikana lopettaa imetyksen. Ja onko ruuhkaa tämmöisiä suunnitteluaikoja varten?
OnneaaaaTälläinen ylläri tähän aamuun. Vetää sanattomaksi. Virallinen testipäivä vasta ensi perjantaina.
View attachment 123188
Paljon onnea plussasta!Tälläinen ylläri tähän aamuun. Vetää sanattomaksi. Virallinen testipäivä vasta ensi perjantaina.
View attachment 123188
Rfsun liuska on huono testi. Monella ei näy varhaisessa vaiheessa mitään vaikka pregcheck näyttää viivaa samaan aikaan. Kokeile eri testiä.Rfsu 25mlU liuskatesti näytti tänään aamulla kyllä sen verran haaleata haamuviivaa että "normaalielämässä" se tulkittaisiin negatiiviseksi, vaikka:
Testaan näillä puikoilla ma-to ja perjantaina sitten CB digillä. Saa nähdä, mitä perjantai tuo, tietenkin tällä hetkellä on vähän eri fiilikset kuin eilen .
- Yli 99% varmuus siitä päivästä lähtien kun kuukautistesi olisi pitänyt alkaa
Kesken menossa, tänään arvo enää 28. Ehti nousta 537 asti viikko sitten vielä. Uuteen hoitoon syksyllä. Lämpimiä ajatuksia teille kaikille.Tänään tulikin testiin 2-3, verikokeessa s-hcg 209. Vuoto jatkuu edelleen, tosin vähäisempänä. Voikohan tästä vielä tulla jotain? Ei uskalla toivoa mitään.
Ajanvarauksen kautta se etenee, ohjaavat siitä tarvittaessa ivf-hoitajalle. Miksi et soittaisi tarpeeksi ajoissa, kyllähän ne kertoo jos ei aikaa voi vielä antaa.Soitetaanko ivf hoitajalle vai ajanvaraukseen kun halutaan sopia pas aikaa? Varmaan ajanvaraukseen kun eka pitää sopia hoidon suunnittelu.. voikohan vielä ensi viikolla soitella? Vaikka kesäsulku/supistettua toimintaa? Vai kannattaisko soittaa vasta kun imetys lopetettu? Menkkoja on kahdet tullut, niiden välissä oli 88 päivää. Toivottavasti seuraavat tulevat aiemmin..