Minä en pystynyt käymään melkein kuukauteen juoksemassa punktion jälkeen, kun munasarjat tuntuivat niin aroilta. Kaikki muu tekeminen tuntui jo ihan normaalilta, mutta juostessa ja sen jälkeen iski aina tukalat fiilikset. Ja jos olo muuttuu kovin tukalaksi niin kannattaa käydä kyllä tarkistamassa. Mielestäni yksi syy raskaan liikunnan välttämiselle oli se, että munasarjat ovat stimuloinnin jäljiltä niin isot ja raskaat, että voivat kierähtää jotenkin mutkalle. Mutta itsellä oli kyse kyllä ihan vaan siitä, että mulla palautuivat paikat tosi hitaasti!Ja kiitos Toiveikasss kysymästä. Tänään alkoi vuoto 14 päivää myöhässä. Hienoa on. Ensimmäinen siirto siis toivottavasti marraskuun lopulla.
Minua on alkanut huolestuttaa, että tuhosinko munasarjani liian aikaisella juoksemisella. Niitä särkee nykyään koko ajan. Välillä myös sähköiskumaista hermokipua.
Nyt on myös kohtu kipeä. Ehkä se on kuukautiskipua, mutta paikantuu tuohon bikinirajan alle tarkasti, toisin kuin ennen. Yleensä menkkakipu on selässä ja laajemmin alavatsassa.
Sitten hieman omaa napaa: kirjoittelin aiemmin, että täällä on alkanut henkinen valmistautuminen PAS:iin, kun tammikuussa päästään ilmoittautumaan PAS-esikoisen täytettyä vuoden. Noh, nyt alustavasti näyttää siltä, ettei tätä tarvitakaan. Tein tänä aamuna positiivisen raskaustestin. Ensimmäinen luomuplussa ikinä. Jään seuraamaan tilannetta, että miten tämä pallero tarraa kiinni. En oikein osaa sisäistää tätä, lapsettoman identiteetti on yhä niin tiukassa, että vaikka järjellä tiedosti luomuplussan mahdollisuuden, niin oikeasti siihen ei uskonut yhtään.