Pakastealkion siirto (PAS)

Meillä päätyi raskaus eilen todella dramaattiseen keskenmenoon. Vuotoa ja pyörryin päivän aikana kolme kertaa. Olin tajuttomana vessan lattialla, onneksi just soittamassa päivystykseen niin jäi linja auki. Ambulanssilla sairaalaan ja siellä alkuun sykkeet vielä vauvalla. Verenvuoto jatkui ja jatkui ja pyörryin kahdesti uudelleen. Loppujen lopuksi kohtalona kaavinta. Nyt olen vaan onnellinen että olen kunnossa.

Voi hyvänen aika Toukanäiti! Pahoittelut keskenmenosta, mutta onni että olet kunnossa!

Tahtoisin kovasti kuulla. Jos teillä on sulatettu alkio edellisenä päivänä niin onko se otettu sulamaan missä kohtaa suhteessa ovulaatioon. Onko esim. Kolmipäiväinen alkoi otettu sulamaan dpo3 ja siirretty dpo4 nelipäiväisenä? Vai dpo2 ja siirretty dpo3 nelipäiväisenä. Minulla tehtiin noin jälkimmäiseen tapaan ja mietin, kun niitä ERA testejäkin tehdään että onko mikä paras siirtopäivä niin kai sillä oikeasti on väliä? Siirretäänkö nelipäiväinen morula dpo3 vai dpo4?

@Nytkö Toivotaan, että hailakka viiva on vahvistunut! :)
Testasitko tänään uudelleen?
Tein tänään alku illasta uudelleen. Ehkä aavistuksen enemmän punertaa tuo.
IMG_20201008_214758.jpg

Muokattu viimeksi:
Alkaa taas ittesä kokoaminen, tänään kävin verikokeissa ja hcg oli vaan 2.. jatkossa en enää testaile liian aikasin.. :sad001

Alkaa taas ittesä kokoaminen, tänään kävin verikokeissa ja hcg oli vaan 2.. jatkossa en enää testaile liian aikasin.. :sad001

Voi ei. Halaus <3 Tosi pahoillani, että toiveet nousseet ja sitten tulos ei olekaan toivottu. Kommentoiko lääkäri, että jotain yritystä on voinut olla?
Vai onkohan noi niitä testejä, mistä osa on saanut vääriä plussia? Mullakin oli niitä liuta keväällä/kesällä. Yhtään väärää (tai oikeeta) plussaa ei ole tullut.

Kiitos :Heartred
Puhuin siis vaan hoitajan kanssa puhelimessa kun soitin verikokeet tuloksen. En hirveenä saanu kyseltyä tai sanottua mitään romahduksen takia.
Nuo testit oli pregcheckin testejä :confused005

Pahoittelut Nytkö, negat on aina niiiiin syvältä!!

Miten Carnationalilla menee?

Täällä monta päivää jo kestänyt vasemman puoleinen päänsärky. Varmaan johtuu lääkkeistä... tunne on ihastuttava, kun silmän liikuttaminen tekee kipeää. Prkl.

On se hellittänyt. Soitin klinikalle ja käskivät ottamaan särkylääkettä. Otin myös pari päivää rokulia näyttöpäätetyöstä ja kävin hierojalla. Kiitos kysymästä Cherryred!

Muuten olo oireeton. Joka on hyvin tylsää. Onko muita piinailijoita? Meillä testipäivä tuleva maanantaina.

Nupo80 on ainakin sinun kanssa piinailemassa tuoresiirrosta.

Terveisiä UÄ:stä. Nyt on 2kk tulostenodottelutauko ohi ja päästään taas kiinni hoitoihin :)
Mulla löytyi BeReadystä (melkein sama, kuin ERA) late receptiveness. Ja aattelin tietysti että no siirtoa pitää myöhäsestää ja kohtu on myöhänen. Mutta siis se tarkottikin päinvastaista, eli biopsiaa otettaessa kohtu oli hieman myöhässä DNA markkerien mukaan, eli siirtoa pitäs vähän aikaistaa.
Alkukierrossa oli letrot käytössä ja nyt kp10 oli jo 20mm folli siellä, niin huomen illalla pistän Ovitrellen eli irrotuspiikin. Ensi keskiviikkona olis sitten uusi PAS :) Siirretään 3-päiväinen.
Nyt tuli tuohon Ovitrelleenkin tarkka kellon aika, milloin pistetään, koska on tuo tarkempi siirtoaika. Aikasemmin se on neuvottu laittamaan aamulla/päivällä miten sopii.

No niin, nyt on varattu alkion siirtoa varten käynti ensi viikon torstaille 22.10. Silloin siirretään 5-päiväinen blasto. Lääkäri mainitsi jo, että testipäivä tulee olemaan 3.11. Onneksi limakalvo ainakin näytti mukavan paksulta ja pakkasessa on useampi alkio varalla. Tässä vaiheessa olen ihan toiveikas! :happy:

No niin, nyt on varattu alkion siirtoa varten käynti ensi viikon torstaille 22.10. Silloin siirretään 5-päiväinen blasto. Lääkäri mainitsi jo, että testipäivä tulee olemaan 3.11. Onneksi limakalvo ainakin näytti mukavan paksulta ja pakkasessa on useampi alkio varalla. Tässä vaiheessa olen ihan toiveikas! :happy:

Meillä on sama testipäivä! :cat:

On se hellittänyt. Soitin klinikalle ja käskivät ottamaan särkylääkettä. Otin myös pari päivää rokulia näyttöpäätetyöstä ja kävin hierojalla. Kiitos kysymästä Cherryred!

Muuten olo oireeton. Joka on hyvin tylsää. Onko muita piinailijoita? Meillä testipäivä tuleva maanantaina.
Täällä viikko siirrosta, dpo 10. Ajoittaista menkkamaista jomotusta ollut tiistaista tai keskiviikosta lähtien, muuten hyvin oireetonta. Testipäivä olisi vasta 25.10 mutta eiköhän viimeistään viikon päästä tule testattua. Normikierron mukaan menkat alkaisi ensi viikon keskiviikkona tai torstaina.

Aiotko Ylliste odottaa testausta maanantaihin asti vai testaatko jo vkl?

Täällä myös yksi piinailija! dpo9 ja mulla ollut myös aika oireetonta, rinnat kipeät aina välillä, mutta johtunee teroluteista, samoin kuin väsymys ja päänsärky. Mulla olisi testipäivä 23.10, ja jos vaan mitenkään pystyn niin odottelen sinne asti.

Täällä viikko siirrosta, dpo 10. Ajoittaista menkkamaista jomotusta ollut tiistaista tai keskiviikosta lähtien, muuten hyvin oireetonta. Testipäivä olisi vasta 25.10 mutta eiköhän viimeistään viikon päästä tule testattua. Normikierron mukaan menkat alkaisi ensi viikon keskiviikkona tai torstaina.

Aiotko Ylliste odottaa testausta maanantaihin asti vai testaatko jo vkl?
Nyt on pakko odottaa maanantaihin. Mulla oli tukilääkekasassa myös ovitrelleä 12 napsua alkuviikosta ja sehän tarjoilis plussaa vaikka heti. Varasin ajan verikokeeseen. Koitan olla ihan niin hurja etten tuhlaa edes tikkua.

Kiva että on muitakin piinailijoita ja lisää puskee ensi viikolla! Tsemppiä kaikille!
Kyllä tässä on niin viritettynä kaikkiin mahdollisiin nippailuihin ja muihin epämääräisiin tuntemuksiin, et hullukshan tässä on tullu.

Paljon sympatiaa täältä <3 Mulle on käynyt myös noin joitakin kertoja, että olen testannut liian aikaisin ja on tullut haamuviiva, joka on testipäivään mennessä hiipunut. Jatkossa pyrin olemaan testaamatta ennen testipäivää.

Takaisin