Pakastealkion siirto (PAS)

Testihirmu täällä hei 😅 Kun pääsin viikonlopunvietosta kotiin, oli heti pakko tehdä pari testiä. CB ultravarhainen tuli haalea haamu mut minusta sinertävä. Pregcheck tuli hyyyyyyyyyvin haalea haamu/viivapaikka. Sitä en oikein kuvaan saanut. CB voi vähän näkyä kuvassakin. Mut joka tapauksessa ei ollut se RFSU virheellinen. Nyt sit seuraavaksi jännätään onko liian haaleita viivoja dpo12 nähden. Ajattelin, etten huomenna testaa vaan tiistaina sitten katson tuleeko vahvempaa viivaa ja torstaina oikeana testipäivänä digi 🙂

Liitteet

• IMG_0029.jpeg
    IMG_0029.jpeg
    652.1 KB · Katsottu: 95
Testihirmu täällä hei 😅 Kun pääsin viikonlopunvietosta kotiin, oli heti pakko tehdä pari testiä. CB ultravarhainen tuli haalea haamu mut minusta sinertävä. Pregcheck tuli hyyyyyyyyyvin haalea haamu/viivapaikka. Sitä en oikein kuvaan saanut. CB voi vähän näkyä kuvassakin. Mut joka tapauksessa ei ollut se RFSU virheellinen. Nyt sit seuraavaksi jännätään onko liian haaleita viivoja dpo12 nähden. Ajattelin, etten huomenna testaa vaan tiistaina sitten katson tuleeko vahvempaa viivaa ja torstaina oikeana testipäivänä digi 🙂
Tuskin sä noin monta viivanpikkaa saat. Ja se CB:n viiva kuuluukin olla sinertävä. 😊
Ja mä oon kanssa himotestaaja. Ajattelin hillitä itseäni tässä kierrossa, mutta peli on jo menetetty. 😁

Täällä tänään piinapäivä numero 6 ja negatiivinen testi. Harmittaa, mutta enemmän ahdistaa ajatus siitä, että yksi neljästä alkiosta on nyt mennyt ja mitä jos kolme muutakaan eivät tartu?

Oikeastihan viralliseen testipäivään on vielä viisi päivää, mutta kyllähän kaikki tietävät, ettei negatiivinen tuosta enää positiiviseksi muutu. Seuraavaan siirtoon sitten...

Täällä tänään piinapäivä numero 6 ja negatiivinen testi. Harmittaa, mutta enemmän ahdistaa ajatus siitä, että yksi neljästä alkiosta on nyt mennyt ja mitä jos kolme muutakaan eivät tartu?

Oikeastihan viralliseen testipäivään on vielä viisi päivää, mutta kyllähän kaikki tietävät, ettei negatiivinen tuosta enää positiiviseksi muutu. Seuraavaan siirtoon sitten...
Mikä dpo sulla on? Mulle virallinen testipäivä 3pv päästä ja eilen vasta sain positiivisen eli dpo 12 😊 ja jos prosentteja miettii niin todennäköisempää on että neljällä alkiolla saatte lapsen kuin että ette saa 💗

@bluebe Olisi mun mielestä kans outoa, että kaikissa testeissä olisi viivanpaikka tai jotenkin "väärä" positiivinen, eli toivotaan nyt viivan vahvistumista 🥰

@odottavanaika ymmärrän tuon tunteen! Pyörin tuossa samassa fiiliksessä. Mutta mun mielestä muut puhui täällä tosi lohduttavasti ja kertoilivat omista onnistumisistaan, siitä saa paljon tsemppiä itselleen. Kuitenkin kolme kaveria kuitenkin vielä odottelemassa!

Moikka,

en oo kesän epäonnisen PAS:n jälkeen tänne kirjoitellut. Meille tehtiin toinen PAS 7.10 ja se tuotti plussan. Alkuraskauden uä tehtiin 8+6 ja kaikki oli kunnossa. Raskausoireet ovat myös olleet voimakkaat. Viime viikon lopulla alkoi kuitenkin välillä tiputella kirkasta verta. Ja lauantain jälkeen vuoto ei loppunut vaan sitä tuli tasaisesti. Tänään rv 11+5 todettiin keskeytynyt keskenmeno. Alkio vastasi kooltaan 8+5 toki mennyt vähän kasaan. Eli kehitys on loppunut pian varhaisultran jälkeen... Lääkkeellistä tyhjennystä odotellessa.

Sitten pitäisi koko hoitorumba aloittaa alusta.

Moikka,

en oo kesän epäonnisen PAS:n jälkeen tänne kirjoitellut. Meille tehtiin toinen PAS 7.10 ja se tuotti plussan. Alkuraskauden uä tehtiin 8+6 ja kaikki oli kunnossa. Raskausoireet ovat myös olleet voimakkaat. Viime viikon lopulla alkoi kuitenkin välillä tiputella kirkasta verta. Ja lauantain jälkeen vuoto ei loppunut vaan sitä tuli tasaisesti. Tänään rv 11+5 todettiin keskeytynyt keskenmeno. Alkio vastasi kooltaan 8+5 toki mennyt vähän kasaan. Eli kehitys on loppunut pian varhaisultran jälkeen... Lääkkeellistä tyhjennystä odotellessa.

Olen tosi pahoillani 💗 kovasti voimia tuleviin hoitoihin.

Moikka,

Olen pahoillani, voimia. ❤️

Moikka,

Otan osaa suruun! 💔 Voimia hoitojen jatkamiseen. 🥺

Moikka,

Osanotot suureen suruun 😔 Voimia täältäkin ❤️

Muten voitte @Lumik ja @2022esikoinen? Millaisia oireita on?

Mulla on ollut ihan erilaisia oireita tästä positiivisesta kuin kahdesta edellisestä raskaudesta. Toinen päättyi esikoisen syntymään (tuoresiirto) ja toisesta tuli kkm (pas). Nyt tällä kerralla puuttuu ne selvät merkit, mitkä on olleet aiemmin ja on uusia oireita. Saa nähdä kuinka käy. Raskaustestit on muuttuneet kuitenkin vahvemmaksi koko ajan. Tarvitseekohan vielä pelätä kemiallista? Keskiviikkona tein ekan haamun.
Mennyt nää viestit ihan ohi 🙈 Mulla kanssa puuttuu osa oireista mitä on ollut? Mulla ei koskaan kuivu huulet, en ole ikinä käyttänyt huulirasvaa paitsi aina kun testit olleet plussaa. Nyt huulet taas kuivuneet niin pistää miettimään. Iltaisin palelee paljon ja itkuisuutta on. Mutta edellisillä kerroilla olleet kovat menkkakivut jo pp5 lähtien, eniten siinä mikä johti esikoiseen. Myöskään rinnat ei ole yhtään kipeät. Tänään pp6🧐

Mulla ainakin kemiallisessa ei viivat vahvistuneet yhtään, eli vaikuttaa hyvältä tuo sinun tilanne🥰 Toivotaan kovasti että pysyy matkassa👍🏻

Mikä dpo sulla on? Mulle virallinen testipäivä 3pv päästä ja eilen vasta sain positiivisen eli dpo 12 😊 ja jos prosentteja miettii niin todennäköisempää on että neljällä alkiolla saatte lapsen kuin että ette saa 💗
No en osaa tarkalleen sanoa ovulaation ajankohtaa. Digitestiin tuli pysyvä hymynaama 27.11. mutta liuskatestiin plussa vasta 28.11. Olen hermoillut tuota, kun tämä on nyt toinen kerta putkeen kun digi antaa ovisplussan aiemmin ja sen mukaan tehdään siirto...

Tänään on piinapäivä 7 ja ihan blanco oli kyllä raskaustesti taas aamulla. Eikä mitään oireita. Rinnoissa oli arkuutta loppuviikosta, mutta sekin on mennyt pois.

Kiitos tsempeistä 🩷 ja onnea plussasta! 🤩

Mä vähän veikkaan kemiallista mulla. Oireita on jo kovasti (pahoinvointi, kylmä, hikoilu, vatsakivut, päänsärky) mutta ne voi varmaan laittaa myös lugejen piikkiin. Herkkiin 10mlU testeihin sain tosiaan aika selkeänkin viivan sunnuntaina. Mut tänä aamuna 25mlU näin haamu vaan. Tänään myös tullut aavistus punertavaa vuotoa ja vatsakivut voimistuneet eli eivätköhän ne menkat ala 😔 Eilen ehdin jo niin innostua kun oksetti koko illan ja palelin hirveästi mutta hikoilin yön.

Liitteet

• IMG_0037.jpeg
    IMG_0037.jpeg
    662.2 KB · Katsottu: 59
Tänään pp7 ja testi näyttää negatiivista. Eipä ole enää niitä vähäisiäkään oireita. Aina voi spekuloida mutta mietin että oliko kierto ihan ok kun ultrassa lääkäri sanoi johtofollikkelin olevan 15mm et ei varmaan moneen päivään vielä tuu ovulaatiota, kuitenkin seuraavana aamuna oli pysyvä hymynaama testissä 🧐 Meillä on vielä yksi mutta heikkolaatuinen pakkasessa, jonka jälkeen uuteen hoitoon. 🤞

@Lumik toivottavasti vielä saisit plussan 💗

Täällä näyttää PC edelleen haamua, ei oo yhtään vahvistunut. Ja vuotoa tullut vähän. Huomenna ois virallinen testipäivä mut eiköhän tää ollut tässä, eli kemiallinen oli. Lopetin nyt luget niin pääsee vuoto tulemaan ja uusi kierto alkamaan. Tammikuussa sit uutta yritystä.

Tänään pp7 ja testi näyttää negatiivista. Eipä ole enää niitä vähäisiäkään oireita. Aina voi spekuloida mutta mietin että oliko kierto ihan ok kun ultrassa lääkäri sanoi johtofollikkelin olevan 15mm et ei varmaan moneen päivään vielä tuu ovulaatiota, kuitenkin seuraavana aamuna oli pysyvä hymynaama testissä 🧐 Meillä on vielä yksi mutta heikkolaatuinen pakkasessa, jonka jälkeen uuteen hoitoon. 🤞
Mulla on samat pohdinnat juurikin tuon digitestin kanssa. Pysyvää hymynaamaa pukkasi ja liuskatesti oli vielä täysin negatiivinen. Siihen tuli plussa vasta 1,5 vuorokauden päästä.

Mulla on tänään piinapäivä 8 ja olin ostanut herkän testin että saisin poissuljettua raskauden ja varattua muutamat verikokeet alkavaan kiertoon. Se kierto nimittäin menee ohi, kun potentiaalinen siirtopäivä osuu TAYSin joulusulun päälle.

Noh, siihen testiinhän tuli sitten toinen viiva. MUTTA. Todella haalea noinkin herkkään testiin, ja tosiaan yli viikko jo siirrosta. Instassa puhuinkin, että sain esikoisesta samanlaisen viivan siihen ei-herkkään testiin kaksi päivää aiemmin. Eli I'm not convinced. Ihanaa silti että on edes yrittänyt kiinnittyä ja tottakai toivon kovasti että ottaisi kasvupyrähdyksen nyt, mutta jotenkin en vaan jaksa uskoa. On niin kovin haalea viiva.

Mulla on tänään piinapäivä 8 ja olin ostanut herkän testin että saisin poissuljettua raskauden ja varattua muutamat verikokeet alkavaan kiertoon. Se kierto nimittäin menee ohi, kun potentiaalinen siirtopäivä osuu TAYSin joulusulun päälle.

Noh, siihen testiinhän tuli sitten toinen viiva. MUTTA. Todella haalea noinkin herkkään testiin, ja tosiaan yli viikko jo siirrosta. Instassa puhuinkin, että sain esikoisesta samanlaisen viivan siihen ei-herkkään testiin kaksi päivää aiemmin. Eli I'm not convinced. Ihanaa silti että on edes yrittänyt kiinnittyä ja tottakai toivon kovasti että ottaisi kasvupyrähdyksen nyt, mutta jotenkin en vaan jaksa uskoa. On niin kovin haalea viiva.
Toivottavasti sulla tarttuisi kiinni 💗
Mulla tuo vaalea viiva tiesi kemiallista mutta googlettelujen perusteella voi olla normaaliakin.

Milloin TAYS:n joulusulku on? Me ollaan tammikuun eka viikko matkalla niin joka tapauksessa menee kierto ohi. Siirto ois just varmaan matkan aikaan.

Tuli muuten mieleen, että tässähän voi mennä kierto sekaisin kun on ollut tää kemiallinen raskaus. Onko jollain kokemusta? Ja voiko heti mennä uuteen PASiin?
Mulla ei oo ikinä ennen tullut yhtäkään viivaa tai haamun haamua testeihin paitsi silloin kun sain kaksi lastamme. Ei oo siis kokemusta ennen keskenmenosta tai kemiallisesta…

Takaisin