Moikka!
En oo aiemmin tänne kirjoitellut, mutta pidempään kyllä lueskellut tätä ja muita ivf-ketjuja. Nyt uskaltauduin kirjoittamaan, koska tuntuu, että tarve vertaistuelle on suuri... Meillä 3,5v yhteensä yritystä takana. Hoidoissa on kokeiltu kiertoja Letrozolin avulla, yksi inseminaatio ja nyt 1. Ivf. Ikinä en oo plussatestiä tehnyt. Ikää mulla 33, miehellä 39. Miehessä kaikki ok, mulla toinen munanjohdin tukossa ja sen sekä kaikkien muiden oireiden perusteella epäilevät endoa.
Punktio meni hyvin, mutta saatiin vain 6 kypsää munasolua, joista 4 hedelmöittyi. Mulla oli hyperriskin takia pienet määrät Gonalissa, mutta keho ei reagoinutkaan odotetulla tavalla. Yksi siirrettiin 3-päiväisenä kohtuun ja vain yksi päätyi 5-päiväisenä pakkaseen.
Nyt dpo12, pp9. Virallinen testipäivä torstai, tänään aamulla testasin CB:n ultraherkällä digillä negan. En usko, että se siitä enää muuttuu. Oon pessimisti ja aloin heti ajatella, että ei se PAS onnistu myöskään ja joudutaan uudestaan ivf-jonoon. Miten te muut ootte saaneet tsempattua itsenne uusiin yrityksiin? Kun tuntuu, ettei kestäisi enää pettymyksiä. Lohduttavaa on kuulla tuosta, et PAS on ilmeisesti kuitenkin tehokkaampi kuin tuoresiirto...